Подкрепям това мнение напълно. Сега, като застудя времето, моята също започна да гасне след първо палене - паля, пали без проблем, след 2-3 секунди гасне. Може да не подкачва веднага бензин, може дюзите да са запушени... Един колега от форума преди време беше направил следното предположение: "пикаещи дюзи" - при първи старт колектора е студен, горивната смес не е хомогенна (дюзите я подават на струя) и колата се дави. Докато загрее е мъка. После от горещия колектор бензина се изпарява, горивната смес вече е хомогенна, мотора я изгаря без проблем... Само не мога да си обясня, ако наистина е така, защо играят оборотите? Колата се самофорсира за около 10 сек, после оборотите падат, започва да се дави за 2-3 сек, после оборотите пак се качват... И в този случай, като обърна на газ, оборотите са бетон!