Премини към съдържание

Teodor_Aynadzhiev

Потребител
  • От него общо

    311
  • Регистрация

  • Беше тук

За Teodor_Aynadzhiev

  • Рожден ден 12/29/1987

Интернет контакт

  • Уебсайт адрес
    http://
  • ICQ
    0

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    '87 Galant E16 4G64; '89 Galant E33 4G63 GTi 16v

Teodor_Aynadzhiev's Постижения

Редовен форумист

Редовен форумист (8/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Здрявей колега още ли работиш в Софтгаз

    че има следния проблем монтирана при вас уредба преди 3дни пак там сменихме филтрите уж на компютъра показва че всичко е наред но при движение колата не иска да вдигни повече от 3500оборота мъчи се и преминава на бензин. Дай някакъв тел за връзка да се разберем кога да мина и да и направим настроика по в движение защото с настроика на място НЕСТАВА

  2. Точно 75 дизелови :icon_bye: коня
  3. Купи си нови гуми :icon_thumbup: Тези с които караш са сериозно опасни, 75 коня кола с 150 Нм въртящ момент да ги превърташ...безумие
  4. Teodor_Aynadzhiev

    4х4 Лансер или Шатъл?

    Колегата със Субаруто е прав - да си потърси човека старо Легаси 90-те години, най-добър вариант е
  5. RAIL рейките се чуват доста силно, VALTEK са много тихи и доста по-бързи Напоследък монтираме само VALTEK, напълно безпроблемни са ако се сменят филтрите навреме.
  6. Teodor_Aynadzhiev

    Обслужване на ЕВО 7

    OEM предни накладки са точно 234$, aftermarket (от англия - mintex,brembo) са по 60-100$...
  7. Teodor_Aynadzhiev

    Обслужване на ЕВО 7

    3000 лева ? Множко ми се струват, въпреки че е бърз автомобил, обслужването му не се различава кой знае колко от другите ...
  8. http://www.bim.government.bg/index.php?lang=bg&itmid=34 Административни услуги -> Справка от регистъра на одобрените за използване средства за измерване. Попълваш молбата и я изпращаш по пощата/факса за устройството което те интересува , след това прилагаш тяхното писмо-отговор на твоята молба като документ когато обжалваш
  9. Това е мобилна система за видеоконтрол TFR1-M, към която по принцип се свързва външен радар (TR4 например), но може и да се ползва само тя , със собствения си радар, но той не е одобрен от БИМ За други радари незнам , мисля че има още 1-2 регистрирани които се ползват .
  10. Аз получих честитка, но да знаете - ако в акта ви пише че сте засечен с ТФР1-М, то той не е регистриран в Българския Институт по Метрология , което автоматично изключва възможността да ви вземат книжката
  11. Teodor_Aynadzhiev

    Покупка Галант

    Щом караш доста извънграда с висока скорост си вземи 2.5 V6 със сигурност няма да сбъркаш в избора. Двулитровия галант ще дава с не повече от литър разлика при същото каране, а при по-висока скорост може и да дава по-голям разход от шестака. И на двата мотора се монтира доста успешно газов инжекцион, работят безпроблемно. Колкото по-голям мотор, толкова по-добре според мен, пък и звука на шестака е страхотен
  12. Ако има прависти/юристи (мисля че колегата СЛХ беше такъв), въпросът ми е е дали щом едно постановление е излязло в държавен вестник , е вече в сила ? Конкретно говоря за ДВ Брой 44, 12.06.2009 г. линк На страница 4, указ номер 159 е прието изменението и допълнение на закона за акцизите и данъчните складове, това вече в сила ли е, тоест ако сега си внеса автомобил над 163 конски сили, мога да го регистрирам без да плащам акциз ?
  13. Хъх, на галанта са по-дълги скоростите, мотора е като вашите, кутията предполагам че и тя - на втора 125-130 на 7500 оборота, трета около 170 пак на 7500, четвърта и пета не съм пробвал...
  14. SLX всички скайлайни са с редови шестак, с изключение на новия V35
  15. По-скоро е резонатор, при моторите с повечко клапани се монтира с цел да намали шума в определени обороти
×
×
  • Създаване...