Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Общи впечатления от екплоатация на Галант


SLX

Препоръчано мнение

Зависи под какви критерии разбираш "страшна"................ страшна че върви, страшна че има дизайн, удобна е, страшна е на завоите и т.н. Освен това е GTS, нещо подобно на евтиното или циганското Ферари - визирам Калибрата............. в тази ниша на пазара според мен няма представител на :mitsu-smiley: или до някъде е Лансера новия, но не предлагат силния мотор......... нека вземем тогава ЕВО-то, тогава кое е "по-страшното" ??? :D

Това го давам като пример, макар и не точно на "място" да е............

 

 

Сравнението между Галанта и Вектрата е некоректно, най-малкото защото говорим за коли, произвеждани в различен етап от време. Просто изразих личното си мнение, което е различно от на повечето сектантски настроени колеги. В тая тема изплува една истина - Галанта е много здрава кола, ама това зависи от предишния собственик :rolleyes: . Хмм ами това се отнася за всички коли.

За мен здрави японски коли са произвежданите до 94-95г. В Галанта има друго, което ме привлича, а не здравината!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 319
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Публикувани изображения

  • Admin
От това което описа (и което ние отлично знаем) сектантството освен да се премине в делириум, друго не виждам :D

 

Аз предлагам да преминем в АМОК! :lol:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сравнението между Галанта и Вектрата е некоректно, най-малкото защото говорим за коли, произвеждани в различен етап от време. Просто изразих личното си мнение, което е различно от на повечето сектантски настроени колеги. В тая тема изплува една истина - Галанта е много здрава кола, ама това зависи от предишния собственик :rolleyes: . Хмм ами това се отнася за всички коли.

За мен здрави японски коли са произвежданите до 94-95г. В Галанта има друго, което ме привлича, а не здравината!

Тук въобще не ставаше дума за Галант, а за Лансера........... Галанта е наистина много здрава кола, и при еднакви други условия ще изкара много повече от всяка една друга горепосочена кола и това не зависи от предишния собственик, тъй като говорим за еднакви условия................

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin
Аз се увличам... Последната Вектра ГТС е страшна, но не ми достигнаха парите...

 

Добре, че не са ти достигнали. Страшен Опел няма и никога няма да има.

Освен страшни пластмаси в тази кола и подсилен дизелов мотор, аз друго не виждам. Малка неудобна с две врати, твърдо возене "на кокал" както казват шопите :).

Не - мерси! :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре, че не са ти достигнали. Страшен Опел няма и никога няма да има.

Освен страшни пластмаси в тази кола и подсилен дизелов мотор, аз друго не виждам. Малка неудобна с две врати, твърдо возене "на кокал" както казват шопите :).

Не - мерси! :rulez:

:hysterical: :lol: :rulez: :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Галанта е наистина много здрава кола, и при еднакви други условия ще изкара много повече от всяка една друга горепосочена кола и това не зависи от предишния собственик, тъй като говорим за еднакви условия................
Напълно съм съгласен, но не и този Галант, за който ти говориш....... :P
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Малка неудобна с две врати, твърдо возене "на кокал" както казват шопите :).

Не - мерси! :rulez:

 

Надявам се да изказваш мнение на базата на лични впечатления. Ако си подкарвал такава, няма как да твърдиш това! Аз съм карал...

 

Ето така изглежда: http://www.nosferatus-mv.de/_images/Team/DSC00012.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Напълно съм съгласен, но не и този Галант за който ти говориш....... :P

Имал съм 4 поколения Галанти: Е15А, Е33А, Е54А, ЕА2А ................ ако има следващо поколение, бих се качил отново на такъв............ И всичките са прекалено добри в сравнение с други коли същите поколения........... Не казвам, че няма по-добри коли от тях, но там цената е друга, както и цената за поддръжката им.............

Все пак си мисля, че опира и до голяма степен и до вкус........... на мен ми допада Галант най-много пред Примери, Блубърди, Максими или пред Акорди, Сивици или пред Карини, Авенсиси и т.н. Немските коли няма да ги коментирам - те всички са дървени, френските и италианските и тях, там пък всички са чупливи като пластмаси........ Просто нищо европейско не ми допада........... Естествено това, че на мен нещо ми допада или не, не значи че и другите трябва да си мислят така............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Надявам се да изказваш мнение на базата на лични впечатления. Ако си подкарвал такава няма как да твърдиш това! Аз съм карал...

Малеее, какво е това бре??? :icon_doh:

Ти това за дизайн ли го взимаш?

Колега, вземи и спри твоя Галант, реколта 97 год., до това подобие на автомобил от 2007 г. и ги сравни и двете, най-добре е да ги снимаш и се загледай внимателно. Питай се коя повече те привлича........

Ето като това например..........

http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Mitsubishi/Galant/pics/Galant%202.jpg

Дизайна е правен далечната 1995 - 1996 година..............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тук сме все хора, за които автомобила не е просто средство за придвижване, а носи и удоволствие и удовлетворение. Това не е удовлетворението да разбереш, че не си се минал или да си разочарован, че колата те е предала, или че на колегата колата не и е правил еди-какви си ремонти пък аз съм или обратно. Трудно е да се дефинира и кой ремонт е наложителен - Има неща, може да се сменят въпреки че работят - например водна помпа при смяна на ангренаж, обтягаща ролка и т.н., другото е да се сменят когато "тръгне" - въпроса е дали ще го хванеш навреме. Третия вариант е да чакаш да се счупи и тогава - ремонт. Това също е валидна стратегия, която много тук прилагат. Е как да сравниш разходите? Всеки има в различна степен сигурен и перфектен автомобил според нуждите си и съответно различни разходи. А че на един са се събрали разходи накуп, а друг нищо не е сменил еди-колко си години - кой знае дали утре няма да има дори по-големи... Да сравниш с на колегата разходите - при различни марки, различни класи, години, състояние и плюс горните фактори??

 

Така, че всичко това не е важно, защото процента на достоверни и обективни данни, които могат да се сравнят пряко е много малък. Другото е, че много се забравя. Аз когато реших да си запиша разходите смятах, че са не повече от 1000 лв. Когато записах това, което си спомних станаха около 2700 лв за поддръжка и 950 за консумативи, без да смятаме застраховки, гориво, данъци, лекия удар /1300 лв/...

 

И какво много ли е или малко, за кола на която можех да разчитам? Това ми беше първата кола, която аз съм си избирал /иначе трета/, вложих в нея много емоция и тя съответно ми донесе такава :) Модел E52A, 1993 година, за около 2.5 години :)

Ето и за разхода на газ, който си водех http://images.spritmonitor.de/150971.png

 

Сега за новата дадох сумарно повече още като начални разходи, но за различни от горните неща и смятам, че не са много :icon_blush:

 

Важното е да успяваме да стегнем колата, до равнище, което ни задоволява и да и се насладим и да изпитаме удовлетворението, че сме направили правилен избор и парите, които сме дали не са били напразни, а колата хем да ни доставя удоволствие, хем да върши работа все пак :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пламенчоооо..... я да те питам аз..... ти запознат ли си с тези Опели бре...... Колко такива си правил...... Аз да ти кажа съм правил доста.

В тях има едно японско нещо.... и то е най-големия проблем...... Автоматика на Айсин.

Останалото е бетон (ама и бетона не е от най здравия :D )

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Малеее, какво е това бре??? :icon_doh:

Ти това за дизайн ли го взимаш?

Колега, вземи и спри твоя Галант ,реколта 97 год. до това подобие на автомобил от 07 год. и ги сравни и двете, най добре е да ги снимаш и се загледай внимателно ,питай се коя повече те привлича ........

 

Отговорил си на този въпрос в предишния си пост... въпрос на вкус... харесва ми пък ако ще всички галантаджии да ме оплюят!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пламенчоооо.....я да те питам аз .....ти запознат ли си с тези Опели бре......колко такива си правил......Аз да ти кажа съм правил доста.

В тях има едно японско нещо....и то е най-големия проблем......Автоматика на Айсин.

Останалото е бетон (ама и бетона не е от най здравия :D )

Лично аз НЕ щем да се и занимавам с такива коли ................ просто защото знам за какво иде реч........ но имам наблюдения към други хора, които се занимават с тях и знам какви ги дрънкат.......... дали е вярно или не, не знам, но не може всичко да не е вярно........... а ти като си се занимавал с тях - сподели тук за какво иде реч............. :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами нали ти казах.....две мнения нагоре.

Да, това е ясно............. но сподели колко неща се различават от тази кутия монтирана на ОРЕL-а от оригинала, която се монтира на Тойота-та ? Точно почти всичко, нищо че ги дават еднакви . И знаеш ли защо......... защото тия от Опел не могат да направят мотора или не искат, за да си пасне както трябва ...... и се започват едни компромиси, дялкания оттук- оттам и т.н. докато се "сговни" качеството му......... после разправяй че японската кутия била скапана........ :D

П.П. Темата почна да се разводнява и трябва да я вкараме в релси вече............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Чакай сега... кое е двигател, кое е скорости....... Искаш да кажеш, че двигателя им е прекалено здрав и скоростите не издържат ли.... не те разбрах. Ама всъщност майната му... наакахме поредната тема. :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Чакай сега ...кое е двигател, кое е скорости.......Искаш да кажеш че двигателя им е прекалено здрав и скоростите не издържат ли....не те разбрах. Ама всъщност майната му...наакахме поредната тема. :icon_blush:

Не, просто от Опел имат някакви изисквания, които опират и до компромиси на важни детайли от кутията им......... Примерно шлиците на опашката да не са 36, ами 33 мм или пък дебелината на вала да е 21, а не 24 мм............. или пък налягането на флуида да е 4 атм., а не 2 ..............

Вярно, дай да спрем докато не се е разводнила вече тотално.............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

GT PoWeR,

Точно за това говоря.

Как да ти кажа, аз гледам колата в дълбочина. Отдавна ми е минало времето да споря за коли, особено в нашия форум. В този смисъл не беше нужно да уплоудваш снимка, защото прекрасно знам какво говоря. Не сме детски форум за снимки с колички.

На въпроса. Погледни задната врата на колата. Колко е голяма тя спрямо предната. Аз отзад не можех да влезна нормално.

Екстериора на тази кола харесва ли ти? Можеш да паркираш сребрист Галант до нея от 1997 година и ще видиш за какво иде реч.

За качеството и пластмасата не ми се говори. Аз не видях ламарина в тази кола, също и качествена пластмаса.

До тук със сравненията, аз не адмирирам това в нашия форум. Излишно е. Много неща мога да кажа, но до тук, не ми се спори.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз се увличам... Последната Вектра ГТС е страшна, но не ми достигнаха парите...

 

Анатема! Колеги, запалете ритуалната клада. :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Анатема! Колеги, запалете ритуалната клада. :D

:hysterical: :haha: :lol:

Та колеги, нека се върнем на първоначалния смисъл на темата, а тя беше какви са + и - и колко ви трябват като средства за тяхното ( - ) отстраняване........... :yes3:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:hysterical: :haha: :lol:

Та колеги ,нека се върнем на първоначалния смисъл на темата ,а тя беше какви са + и - и колко ви трябват като средства за тяхното ( - ) отстраняване........... :yes3:

 

Абе кво значение има, важното е сектата да е в делириум. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе кво значение има, важното е сектата да е в делириум. :)

Ама не забравяй че ти си също в тази секта..................

:icon_n_king:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ама не забравяй че ти си също в тази секта..................

:icon_n_king:

 

Е, аз съм умерен сектант. :D Гъзарея се пред колегите с голфовете, ама и не си затварям очите пред недостатъците.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е, аз съм умерен сектант. :D Гъзарея се пред колегите с голфовете, ама и не си затварям очите пред недостатъците.

Точно затова ти сложих иконка :icon_n_king: за пред Голфовете............. :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Трябваше да прекръстим темата

 

Секта - Мирррно! :lol: :icon_n_lol_2:

 

Ей, само някой да е казал нещо лошо за Галанта! :nunjaku: :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...