Реконструктор Публикувано 16 декември 2008 Сподели Публикувано 16 декември 2008 А и по-новите Примери са с мост отзад :huh: А горните им носачи са всеизвестен проблем... Споко, тук проблем са долните. :rolleyes: Иначе и мен ме беше много яд за задното окачване на примерата. :( Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 16 декември 2008 Сподели Публикувано 16 декември 2008 Споко, тук проблем са долните. :rolleyes: Иначе и мен ме беше много яд за задното окачване на примерата. :(Грешиш..............долните нямат никакъв проблем.............аз моите ги смених преди точно ...........50 000 км. и все още нямам проблеми.........и като цяло Галанта е далеч напред пред Нисана в това отношение......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 16 декември 2008 Сподели Публикувано 16 декември 2008 Хората масово сменят малко над 20 000км в западна европа. Aga, на моята кола, както и на доста други Галанти от Испания им е сменяно маслото на всеки 7500км. Така е указано и в сервизната книжка от Митсубиши. Незнам защо обаче в Германия на същите коли им сменят маслото на 15000км? Или греша? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 16 декември 2008 Автор Сподели Публикувано 16 декември 2008 Като един потенциален собственик на Галант твърде интересна ми е тази тема!Само един въпрос имам към СЛХ,колко пари е инвестирал в колата след покупката и?Е,не ме интересуват броните,халогените,а парите отделени за "желязо"?И другото което ми прави впечатление е,че смяната на ангренажа и съединителя го имате за консуматив....Странно...Може би защото карам Нисан с верига засега... Ако за този "консуматив" трябва да отделям 1000 лева на всеки 50к. км...мисля че не може да се нарича консуматив!Поздрави!Колкото за една П10-ка от 93-та, че и повече :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Blago Публикувано 16 декември 2008 Сподели Публикувано 16 декември 2008 Тази тема много ме радва, пишете още :mitsurally: :worthy: :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alex2511 Публикувано 16 декември 2008 Сподели Публикувано 16 декември 2008 Aga, на моята кола, както и на доста други Галанти от Испания им е сменяно маслото на всеки 7500км. Така е указано и в сервизната книжка от Митсубиши. Незнам защо обаче в Германия на същите коли им сменят маслото на 15000км? Или греша? Във Германия сменят на 15000км. защото Мицубиши сервизите им слагат ето това масло : Castrol EDGE 5W30 Long Life п.с. На 90 % от Галантите а и не само виждам тази табелка във двигателния отсег. Питах преди време един пич (управител на Mitsubishi във едно от 50те представителства във Mюнхен за маслата и т.н. ами това слагат . Питах го и за автоматите кутиите какво слагат и видях ама не казвам ... :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 16 декември 2008 Сподели Публикувано 16 декември 2008 Никой не спомена нищо за рейките на Галантите!? Явно пак зависи от стила на шофиране или бъркам!? :icon_blush:Рейките са си супер.....Моята е на 500000-без хирургическа намеса.....Само десен дълъг и къс накрайник сменени(30лв двата,от друга марка автомобил, но без бой не казвам..... :D )......Най вече зависи от размера на гумите и джантите, но и стила на шофиране не е за подценяване......Ако не пропускаш дупките, шанса да я разбиеш е по-голям..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mali Публикувано 16 декември 2008 Сподели Публикувано 16 декември 2008 Във Германия сменят на 15000км. защото Мицубиши сервизите им слагат ето това масло : Castrol EDGE 5W30 Long Life п.с. На 90 % от Галантите а и не само виждам тази табелка във двигателния отсег. Питах преди време един пич (управител на Mitsubishi във едно от 50те представителства във Mюнхен за маслата и т.н. ами това слагат . Питах го и за автоматите кутиите какво слагат и видях ама не казвам ... :icon_dance: За автоматичните кутии остава да кажеш, че си видял ..Приста ойл да слагат. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 16 декември 2008 Сподели Публикувано 16 декември 2008 За автоматичните кутии остава да кажеш, че си видял ..Приста ойл да слагат.Айдеееее...И тук ще има сериозни дискусии....Пък и гледам Батето е на линия.... :lol: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Thel Публикувано 16 декември 2008 Сподели Публикувано 16 декември 2008 Рейките са си супер.....Моята е на 500000-без хирургическа намеса..... но и стила на шофиране не е за подценяване...... Ами бате Марине, аз понеже съм те виждал да караш, пък и ако съдим от израза: "гумите да пушат и да свирят", следва да се заключи, че най-добрия начин за удължаване живота на рейките е газ до ламарината. :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 16 декември 2008 Сподели Публикувано 16 декември 2008 Във Германия сменят на 15000км. защото Мицубиши сервизите им слагат ето това масло : Castrol EDGE 5W30 Long Life п.с. На 90 % от Галантите а и не само виждам тази табелка във двигателния отсег. Питах преди време един пич (управител на Mitsubishi във едно от 50те представителства във Mюнхен за маслата и т.н. ами това слагат . Питах го и за автоматите кутиите какво слагат и видях ама не казвам ... :icon_dance: Обикновено масло синтетика 5W30, 10W40... Castrol, Agip. Не е лонг лайф... Маслото по книжка се сменя на 15 000. Аз сменям на около 12 000. Народа сменя на 20 000 масово (1 път годишно), после се правят смешни статистики на повреди при 200 хиляди... Ако се сменя в нормални интервали надали ще тракат повдигачи, и моторът като нищо ще си надживее времето без отваряне... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 16 декември 2008 Сподели Публикувано 16 декември 2008 Обикновено масло синтетика 5W30, 10W40... Castrol, Agip. Не е лонг лайф... Маслото по книжка се сменя на 15 000. Аз сменям на около 12 000. Народа сменя на 20 000 масово (1 път годишно), после се правят смешни статистики на повреди при 200 хиляди...Честотата на смяната също така се прави и по това ,какъв пробег правиш за единица време и дали е в града или извън него.........за градско каране дори и 10 000 км е много ако ще и маслото да ти е за совалка разработено от НАСА...................ако примерно ходиш всеки ден от София до Варна и обратно ,то тогава може и на 20 000 км. да го сменяш........Освен това зависи и какво е маслото защото има огромна разлика в тях..............Лично аз карам с тези масла защото не е менте, не е скъпо и е добро........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 17 декември 2008 Сподели Публикувано 17 декември 2008 Честотата на смяната също така се прави и по това ,какъв пробег правиш за единица време и дали е в града или извън него.........за градско каране дори и 10 000 км е много ако ще и маслото да ти е за совалка разработено от НАСА...................ако примерно ходиш всеки ден от София до Варна и обратно ,то тогава може и на 20 000 км. да го сменяш........Освен това зависи и какво е маслото защото има огромна разлика в тях..............Лично аз карам с тези масла защото не е менте, не е скъпо и е добро........... Нали има облегчен и натоварен режим... Вярно е, натоварения май го дават на 7500 смяна...Но при мен 80% от км са на магистрала, 2 по 20км... Аз го усещам маслото като стане за смяна, става с вкус на бадеми, от диоксина. При мен с абсолютна сигурност не са менте маслата... п.с. шегувам се за вкуса Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 17 декември 2008 Сподели Публикувано 17 декември 2008 Грешиш..............долните нямат никакъв проблем.............аз моите ги смених преди точно ...........50 000 км. и все още нямам проблеми.........и като цяло Галанта е далеч напред пред Нисана в това отношение......... Никой не е сменял Нисански с OEM. Тоест, няма прецедент, спрямо който да съпоставяме нещата. :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmizov Публикувано 17 декември 2008 Сподели Публикувано 17 декември 2008 Роска, отдавна чакам да пуснеш тази тема, може би си приятно изненадан от реакциите на хората както съм и аз!Това беше едно от първите изчерпателни и безпристрастни мнения на собственик на Галант.И макара да има още недостатъци, които колегите откриха да липсват в твоят пост, аз мисля че плюсовете са повече от негативите. Каквото и да си говорим, за мене Галанта е просто кола която трябва да ми служи добре, а не аз да й робувам на нея! Първоначално и аз налях доста парички в моята колица, сега само карам и се надявам така да е и занапред! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GeorgieV Публикувано 17 декември 2008 Сподели Публикувано 17 декември 2008 Рейките са си супер.....Моята е на 500000-без хирургическа намеса.....Само десен дълъг и къс накрайник сменени(30лв двата,от друга марка автомобил, но без бой не казвам..... :D )......Най вече зависи от размера на гумите и джантите, но и стила на шофиране не е за подценяване......Ако не пропускаш дупките, шанса да я разбиеш е по-голям..... ......15 цолови, оригиналните на Мицубиши са мойте колата е на 6000 км след докарването и от Испания и е за рециклиране. Между другото и аз съм със сменени накрайници от Пламен, но...... Братовчед ми - Modrus, отвори отделна тема за неговата рейка......неговият Галант ако не се лъжа беше от Швейцария! Доста други колеги се обадиха в неговата тема за рейките..... ПП: Неговите джанти също са оригиналните ляти 15" на Мицубиши и както неговия така и моя стил на каране не е агресивен и се пазя много от дупките, че боли сърце после много! :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 17 декември 2008 Автор Сподели Публикувано 17 декември 2008 ......15 цолови, оригиналните на Мицубиши са мойте колата е на 6000 км след докарването и от Испания и е за рециклиране. Между другото и аз съм със сменени накрайници от Пламен, но...... Братовчед ми - Modrus, отвори отделна тема за неговата рейка......неговият Галант ако не се лъжа беше от Швейцария! Доста други колеги се обадиха в неговата тема за рейките..... ПП: Неговите джанти също са оригиналните ляти 15" на Мицубиши и както неговия така и моя стил на каране не е агресивен и се пазя много от дупките, че боли сърце после много! :DНяма обяснение за рейките. Поне не универсално - на някои се разбиват, на други не. Зависи от десетки фактори, всичките извън теб. Относно рециклирането- някъде бях писал, че рейката на ЕА5А е от благодатните рейки или иначе казано от тези, които се продават в САЩ на съставните им части... На цени къде два до три пъти по-ниски от тук. На твое място вместо да дадеш 250 лв. за рекицлиране, бих поръчал един ремонтен ОЕМ комплект. Относно кое е консуматив и кое не е.... Безсмислен разговор, струва ми се. На моята кола, както уместно Милен е посочил някои от нещата ги смених, преди да са се разтропали. Защо ли, ами защото извън града карам с около 150, на магистралата с поне 160 и това е всеки път. Снощи се прибирах от Банско със средна скорост 130... Просто искам да знам, че колата ми е перфектна... Но и в момента не е. На около 130 и на 150 имам вибрации, мамка му- тези гуми са чисто нови на няма и месец. Как са ги балансирали не знам, но ще ида пак да ги видят... Мостовете са регилирани преди две седмици, накрайниците са нови... Иначе със спортния филтър колата ми има многоооо агресивен звук, особено над 4500 оборота... кеф.Относно нисанските перипетии. Гриша, аз сменях с ОЕМ горни носачи - колата беше на 215 000 сега е на 275000. Не са мръднали... Веригата на нисан е по-рядко обслужвана (препоръчително на макс 250 000), по-шумна, но и значително по-скъпа, заедно с обтегачите и ролките. Казах още в началото мицката е нелоша кола, която си има своите недостатъци, но лично аз я оценявам много положително. Акордът, който бях почти купил беше 2,4 витек с мощност 190 коня, 2004 година на около 80 к и струваше около 26 000 лв. Е, мицката за парите си е отличен избор... Основното ми послание между редовете беше да се поуспокои сектанството (чието обяснение е там с когнитивния дисонанс :icon_clap: ) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Di40 Публикувано 17 декември 2008 Сподели Публикувано 17 декември 2008 Е,не исках да говорим за Нисан ...ОТ:Веригата не е хич скъпа,към 100ина долара излиза от САЩ...Чудно тук защо за същия ангренажен комплект искат над 1000 лева...За горните носачите на Примерата, както СЛХ каза,ако се сменят с оригинални,издържат много..Само дето са по 400лева парчето...Но това е друга тема,а именно цените и качеството на обслужване в Бг....Нормално е за Галант частите да струват по-скъпо отколкото за по-нисък клас кола,каквато е Примерката,но ако го взема за 10 000 примерно и трябва да налея още 3-4хиляди здължително...странно някак...Именно затова и попитах СЛХ колко е дал за неотложни смени и отговорът ме удовлетвори в частта си,че не всичко сменено е било наложително! :respect:СЛХ,проблемът с вибрациите изниква внезапно...понякога и големи дупки не водят до такива,а понякога уж без никакви перипетии по бг-пътищата и хоп,гумите за баланс...Тъпо...Но пък нали трябва и гумаджиите да живеят охолно... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 17 декември 2008 Сподели Публикувано 17 декември 2008 Основното ми послание между редовете беше да се поуспокои сектанството (чието обяснение е там с когнитивния дисонанс :icon_clap: ) От това което описа (и което ние отлично знаем) сектантството освен да се премине в делириум, друго не виждам :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 17 декември 2008 Сподели Публикувано 17 декември 2008 Нека се придържаме към темата.За какви 3-4000лв. говорим, че не разбирам? Аз за поддръжката на моята кола съм инвестирал около 800-900лв. Това е за смяната на ангренажа (този консуматив се сменя на всеки 90.000км) и за смяната на съединителя, което също е нормално за 180.000км. Има естественно и други неща, като смяна на масло и филтъри, но мисля че не е нужно да ги смятаме и тях. И това са разходи за 45000км , които съм навъртял с тази кола. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 17 декември 2008 Сподели Публикувано 17 декември 2008 Някъде бях описал колко пари трябва да има човек след като си купи Галант ЕАхА/W модела или от 97 година нагоре.............Не са много ,около 15-20% от стойността на колата........и това е доста ,но да има резерв........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmizov Публикувано 17 декември 2008 Сподели Публикувано 17 декември 2008 Някъде бях описал колко пари трябва да има човек след като си купи Галант ЕАхА/W модела или от 97 година нагоре.............Не са много ,около 15-20% от стойността на колата........и това е доста ,но да има резерв........... Нещата които повечето колеги сме сменяли:-масло двигателно с филтър и труд 130лв.-масло на скоростите/аз съм автомат/ 285 лв. отделно труда-свещи за шестак към 250лв. плюс труда- ремък ангренажен 260 лева без труда-ролки 120 лева без труда-маслен оптегач 250 лева без труда-пистови ремъци 2 броя 50 лева без труда-кабели за свещи към 400 лева-повдигачи към 480 лева-Филтър климатик 50 лева-филтър въздушен 35 лева-Горивен филтър....? не се сещам-смяна антифриз, хидравлична течност с труд към 100 лева-4бр.накладки ако не се лъжа към 250 лв. с труда Аз съм сменил всички тези неща без маслен обтегач и повдигачи......! Цените ги пиша по памет може и да бъркам, но са за оригинални части!Грубо излизат към 3000 лева 25% от стойността на колата...! Ако сложиш и почистване на спирачните апарати и смяна на криви дискове или синхронизатори на скоростите .........стават много! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 17 декември 2008 Сподели Публикувано 17 декември 2008 Гриша, аз сменях с ОЕМ горни носачи - колата беше на 215 000 сега е на 275000. Не са мръднали... Веригата на нисан е по-рядко обслужвана (препоръчително на макс 250 000), по-шумна, но и значително по-скъпа, заедно с обтегачите и ролките. Казах още в началото мицката е нелоша кола, която си има своите недостатъци, но лично аз я оценявам много положително. Акордът, който бях почти купил беше 2,4 витек с мощност 190 коня, 2004 година на около 80 к и струваше около 26 000 лв. Е, мицката за парите си е отличен избор... Основното ми послание между редовете беше да се поуспокои сектанството (чието обяснение е там с когнитивния дисонанс :icon_clap: ) Това имах предвид. Всички японки си имат плюсове и минуси, като сектантите обикновено виждат само плюсове. Поне сме в правилната секта, не се увличаме по некви Опели и Фордове. :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT PoWeR Публикувано 17 декември 2008 Сподели Публикувано 17 декември 2008 Това имах предвид. Всички японки си имат плюсове и минуси, като сектантите обикновено виждат само плюсове. Поне сме в правилната секта, не се увличаме по некви Опели и Фордове. :rulez: Аз се увличам... Последната Вектра ГТС е страшна, но не ми достигнаха парите... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 17 декември 2008 Сподели Публикувано 17 декември 2008 Аз се увличам... Последната Вектра ГТС е страшна, но не ми достигнаха парите...Зависи под какви критерии разбираш "страшна"................ страшна че върви, страшна че има дизайн, удобна е, страшна е на завоите и т.н. Освен това е GTS, нещо подобно на евтиното или циганското Ферари - визирам Калибрата............. в тази ниша на пазара според мен няма представител на :mitsu-smiley: или до някъде е Лансера новия, но не предлагат силния мотор......... нека вземем тогава ЕВО-то, тогава кое е "по-страшното" ??? :D Това го давам като пример, макар и не точно на "място" да е............ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.