Премини към съдържание

Общи впечатления от екплоатация на Галант


SLX

Препоръчано мнение

Аз навъртях 2000км с Фолксваген Шаран през последните дни. Като седнах обратно в Галанта, все едно седнах в някаква лимузина за 100 хиляди пари :)

Според мен Галанта има един от най-приветливия, ергономичен и просторен интериор в класа си. Да не говорим, че превъзхожда в това отношение и автомобили, доста над неговия клас. В последните години някой фирми взеха да достигат това ниво, но досега не съм виждал нещо да го превъзхожда. Не говоря за лукс или спортно усещане, а просто като комфорт и удобство в най-чиста форма.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 319
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Публикувани изображения

Аз навъртях 2000км с Фолксваген Шаран през последните дни. Като седнах обратно в Галанта, все едно седнах в някаква лимузина за 100 хиляди пари :)

 

:icon_thumbup: Ей това е голям лаф :mitsu-smiley: :icon_n_king:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен Галанта има един от най-приветливия, ергономичен и просторен интериор в класа си. Да не говорим, че превъзхожда в това отношение и автомобили, доста над неговия клас. В последните години някой фирми взеха да достигат това ниво, но досега не съм виждал нещо да го превъзхожда. Не говоря за лукс или спортно усещане, а просто като комфорт и удобство в най-чиста форма.

 

:good: Подкрепям те напълно.............. обаче трябва да се мисли за усъвършенстването на някои джаджи като табло или по-точно приборите, централен многофункционален панел (мултимедия, ГПС, камери, и т.н.) и други, че малко взехме да изоставяме в това отношение.........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:icon_thumbup: Ей това е голям лаф :mitsu-smiley: :icon_n_king:

Не е лаф, а е истина.............. и аз тук въртя една Зафира и като седна после в Галанта и все едно съм седнал на фотьойла на Линкълн в Белия дом......... :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз навъртях 2000км с Фолксваген Шаран през последните дни. Като седнах обратно в Галанта, все едно седнах в някаква лимузина за 100 хиляди пари :)

 

Напълно съгласен! Наскоро и аз "разтърках" един Шаран 4х4, дизел на 8000 км...... еми без да съм грам пристрастен - тази кола не става! За работа - може би да, да я караш за такси - може би да, да караш някакви товари - може би да, но да си я купи човек за лично ползване - никога! След като се качих в Галанта първото впечатление - "ммммм тази седалка е истината", второто - "ооо вече не карам автобус, който нито върви, нито завива"....

Жалко, че годинките се понатрупаха на Галантите, но ако отпадне акциза мисля, че доста хора ще погледнат отвъд "голямата вода" в търсене на по-нови (макар и американски) Галанти....3.8 V6.... интересно ще стане :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали тук му е мястото, но онзи ден в "Бъкстон" видях Галант кабрио?! :tok:За съжаление,гюрукът,черен на цвят беше разпънат,понеже валеше...

Отпред решетката беше малко по-различна, на американска някаква приличаше, но отзад си беше Галант, та даже го и пишеше!

Ако някой знае някакви подробности дали това е фабрично изпълнение или някой си го е "правил", много ще съм благодарен да го сподели, макар че само от чисто любопитство се вълнувам ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали тук му е мястото, но онзи ден в "Бъкстон" видях Галант кабрио?! :tok:За съжаление,гюрукът,черен на цвят беше разпънат,понеже валеше...

Отпред решетката беше малко по-различна, на американска някаква приличаше, но отзад си беше Галант, та даже го и пишеше!

Ако някой знае някакви подробности дали това е фабрично изпълнение или някой си го е "правил", много ще съм благодарен да го сподели, макар че само от чисто любопитство се вълнувам ;)

Какво те интересува точно............. аз го поддържам този Галант и си е "флоридско' изпълнение, т.е. американско, мотора му е 2.4 инжекция, 152 коня, 4 цилиндров, като на Еклипсите спайдъра е мотора му, фабрично изпълнение за американския пазар е.............. окачването е типично по американски с макферсони.......... друго?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Какво те интересува точно............. аз го поддържам този Галант и си е "флоридско' изпълнение, т.е. американско, мотора му е 2.4 инжекция, 152 коня, 4 цилиндров, като на Еклипсите спайдъра е мотора му, фабрично изпълнение за американския пазар е.............. окачването е типично по американски с макферсони.......... друго?

Значи наистина е Галант, ама не баш....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Значи наистина е Галант, ама не баш....

 

Ако това е Галант значи всички американски коли на неговата платформа (а те са доста, Крайслери, Додж и т.н.) са Галанти, или обратното.

 

Същото е с Лансер, Колт - много американски коли са всъщност японски със сменени табелки... от дилърите на американската марка. Внос на американски пазар - само при това условие. Мицубиши е сигурно най-американизираната японска марка.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Какво те интересува точно............. аз го поддържам този Галант и си е "флоридско' изпълнение, т.е. американско, мотора му е 2.4 инжекция, 152 коня, 4 цилиндров, като на Еклипсите спайдъра е мотора му, фабрично изпълнение за американския пазар е.............. окачването е типично по американски с макферсони.......... друго?

Toва е достатъчно, любопитство просто. Познал съм, че решетката му е "американска" :)

Колкото и да са хубави кабриолетите, мисля че на Галант все пак повече му отива купе!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

Още 1500 км почти на един дъх мусложих на галанта. Обаче леко ме разочарова. Помпата на съединителя - все още не съм ги разхвърлял, за да знам дали и двете или само горната, се опита да ме предаде. По едно време карайки се усетих, че доста късичък е станал ходът на съединителя и погледнах- беше се смъкнал педалът на по-малко от средата от обичайното си място. Другата седмица ще я сменя цялата помпа, ама не очаквах 15000 км. след смяна на ремонтни комплекти на помпите, че на горната дори нова риза и беше правена, да се изложи така. Иначе колата си върви безпроблемно и скоростите се превключват ОК, но съм малко озадачен. Всъщност съм по-озадачен от факта, че има връзка между влошаването на работата на помпата и работещия климатик - при изключен климатик помпата работи добре, скоро след включването на АС-то и "пада" педалът.

Редактирано от SLX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Още 1500 км почти на един дъх мусложих на галанта. Обаче леко ме разочарова. Помпата на съединителя - все още не съм ги разхвърлял, за да знам дали и двете или само горната, се опита да ме предаде. По едно време карайки се усетих, че доста късичък е станал ходът на съединителя и погледнах- беше се смъкнал педалът на по-малко от средата от обичайното си място. Другата седмица ще я сменя цялата помпа, ама не очаквах 15000 км. след смяна на ремонтни комплекти на помпите, че на горната дори нова риза и беше правена, да се изложи така. Иначе колата си върви безпроблемно и скоростите се превключват ОК, но съм малко озадачен. Всъщност съм по-озадачен от факта, че има връзка между влошаването на работата на помпата и работещия климатик - при изключен климатик помпата работи добре, скоро след включването на АС-то и "пада" педалът.

 

При мен проблемът е идентичен с тази разлика, че моят съединител се "качва", а не "пада". Колкото повече карам, толкова повече нагоре зацепва и се втвърдява. А връзката между пуснатия климатик и различното положение на зацепване на съединителя наблюдавам и аз, но пак с обратен знак. Ти знаеш за проблемите ми с долната помпа и дори благодарение на теб се сдобих с такава, и я смених. Ето защо не разбирам кое не е наред? Започвам да си мисля, че има нещо сбъркано в тези коли.

Редактирано от Thel
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При мен проблемът е идентичен с тази разлика, че моят съединител се "качва", а не "пада". Колкото повече карам, толкова повече нагоре зацепва и се втвърдява. А връзката между пуснатия климатик и различното положение на зацепване на съединителя наблюдавам и аз, но пак с обратен знак. Ти знаеш за проблемите ми с долната помпа и дори благодарение на теб се сдобих с такава, и я смених. Ето защо не разбирам кое не е наред? Започвам да си мисля, че има нещо сбъркано в тези коли.

 

Ами сега нямам време, но след 10-ина дни ще се заема с проблема и ще го разнищя. Иначе помпи имам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами сега нямам време, но след 10-ина дни ще се заема с проблема и ще го разнищя. Иначе помпи имам.

 

Желая ти успех при намирането на проблема.Аз не успях да стигна до никъде с решаването му. И ако откриеш нещо да пишеш!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

Я да изровя темата малко. Не че нещо, но наистина тази кола създава някаква емоционална връзка. Вчера ходих на работа с нея за пръв път от 20-ина дни. Караше ми се, затова реших да се прибера с нея от Дондуков до ВМА по Цариградско и околовръстното :icon_thumbup: Обаче като стигнах до Самоковско шосе реших да покарам до изхода на Тракия, после пък беше толкова приятно и колата се държеше толкова тихо-стабилно и мощно, че реших малко да покарам по магистралата... И така до Вакарел. Брей, върви като змей, удобно, меко, стабилно, тихо в купето. Приятна музика, леко движение, кеф, кеф, кеф...

 

ПП. Проблемът с помпата се оказа спирачна течност менте. Нови ремонтни комплекти и нова течност и всичко е ток и жица. Добавям това, защото така и не отговорих на колегата.

Редактирано от SLX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това е симптома на обиколните маршрути при прибиране от работа. :)

Първи DJ-я си призна за нощните обиколки, даже наскоро бях чел колко км. е околовръстното на София по километража на Галанта му. :D

Редактирано от sunnyboy115
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това е симптома на обиколните маршрути при прибиране от работа. :)

Първи DJ-я си призна за нощните обиколки, даже наскоро бях чел колко км. е околовръстното на София по километража на Галанта му. :D

 

И аз правя тайни обиколки. Веднъж ходих да си купя батерии за фотоапарата в 1 часа сутринта от един нощен магазин на 30 километра от нас, защото щяха да ми трябват след 2 дни за един рожден ден. Батерии така и не успях да купя тогава... :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ЕЙЙЙЙ. Олекна ми! Аз си мислех, че само на мен нещо ми има. От 3 месеца я карам и може би 60% от километрите, които съм и навъртял са си ей така .... панорамни разходки и слухтене нещо да не тропне по колата - за сега се чува само десния сенник.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз снощи ходих до един магазин (не беше много далеч). Возих един приятел, който почти през цялото време ми повтаряше, че не бързаме толкова много :):D После като се прибрахме ми казва - "Бах... мноо бегат тия бишита" ;) А не съм бързал да кажеш ;)

 

Бе колкото и проблеми да има, колата ми доставя макс удоволствие. А до сега който съм возил (и усеща колите не като превозно средство) продължава да ме пита: "Ма тва 97 ли е произведено?"

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ей, бях почнал да се замислям дали не съм изтървал козите :icon_clap: ! А жена ми все ме пита що се прибираме по околовръстното...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ЕЙЙЙЙ. Олекна ми! Аз си мислех, че само на мен нещо ми има. От 3 месеца я карам и може би 60% от километрите, които съм и навъртял са си ей така .... панорамни разходки и слухтене нещо да не тропне по колата - за сега се чува само десния сенник.

Споко, всички сме един дол дренки....... 2 години и 3 месеца я имам и още се правя, че пуша на терасата... а аз си я гледам...... Хем да речеш - не е Галант, ама пак така..... Харесвам си я и си я обичам много тази колица......

Пък за километрите - не искам да говоря, че надхвърлих 70 вече... И хем старичка, '93.....

Като бяхме на РД на клуба в Стара Загора я бях дал на хазяина ми да ходи да си прибира домочадието от Търново, че неговият Форд беше сдал багажа, като се прибра - не искаше да ми връща ключовете. Изрази като: "Хм, ама тя и на 5-та като и дам газ и набира"..."Хм, бе много удобна тая кола".... "Бе аз си мислех, че като е по-висока няма да е стабилна, пък тя не трепва"..... "Хм, наистина много удобна, лесно се кара, като детска играчка е направо" - съпроводени от почесване, 'дето не го сърби, а аз пристъпвам от крак на крак и ще се пукна от надувки!

Хубави са ни колите, нямат грешка! И една Каризмичка на брат'чеда като намерим и ситуацията заспива! Днес пък ми се обади приятел - какви били драмите на Колтовете. "Ми освен комутатор и бубина - нямат други, стига да е читав" - и купи един служебен Колт..... Разнообразие трябва тука!

:rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тцъ!

Както е казал Шопо - "И 5 стинки да стане бензино - пак че го крадем, и 5 лева да стане - пак че си карам колата!"

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...