todor Публикувано 23 април 2009 Сподели Публикувано 23 април 2009 Аз навъртях 2000км с Фолксваген Шаран през последните дни. Като седнах обратно в Галанта, все едно седнах в някаква лимузина за 100 хиляди пари Според мен Галанта има един от най-приветливия, ергономичен и просторен интериор в класа си. Да не говорим, че превъзхожда в това отношение и автомобили, доста над неговия клас. В последните години някой фирми взеха да достигат това ниво, но досега не съм виждал нещо да го превъзхожда. Не говоря за лукс или спортно усещане, а просто като комфорт и удобство в най-чиста форма. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunnyboy115 Публикувано 23 април 2009 Сподели Публикувано 23 април 2009 Аз навъртях 2000км с Фолксваген Шаран през последните дни. Като седнах обратно в Галанта, все едно седнах в някаква лимузина за 100 хиляди пари :icon_thumbup: Ей това е голям лаф :mitsu-smiley: :icon_n_king: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 24 април 2009 Сподели Публикувано 24 април 2009 Според мен Галанта има един от най-приветливия, ергономичен и просторен интериор в класа си. Да не говорим, че превъзхожда в това отношение и автомобили, доста над неговия клас. В последните години някой фирми взеха да достигат това ниво, но досега не съм виждал нещо да го превъзхожда. Не говоря за лукс или спортно усещане, а просто като комфорт и удобство в най-чиста форма. :good: Подкрепям те напълно.............. обаче трябва да се мисли за усъвършенстването на някои джаджи като табло или по-точно приборите, централен многофункционален панел (мултимедия, ГПС, камери, и т.н.) и други, че малко взехме да изоставяме в това отношение......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 24 април 2009 Сподели Публикувано 24 април 2009 :icon_thumbup: Ей това е голям лаф :mitsu-smiley: :icon_n_king:Не е лаф, а е истина.............. и аз тук въртя една Зафира и като седна после в Галанта и все едно съм седнал на фотьойла на Линкълн в Белия дом......... :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivd Публикувано 24 април 2009 Сподели Публикувано 24 април 2009 Аз навъртях 2000км с Фолксваген Шаран през последните дни. Като седнах обратно в Галанта, все едно седнах в някаква лимузина за 100 хиляди пари Напълно съгласен! Наскоро и аз "разтърках" един Шаран 4х4, дизел на 8000 км...... еми без да съм грам пристрастен - тази кола не става! За работа - може би да, да я караш за такси - може би да, да караш някакви товари - може би да, но да си я купи човек за лично ползване - никога! След като се качих в Галанта първото впечатление - "ммммм тази седалка е истината", второто - "ооо вече не карам автобус, който нито върви, нито завива"....Жалко, че годинките се понатрупаха на Галантите, но ако отпадне акциза мисля, че доста хора ще погледнат отвъд "голямата вода" в търсене на по-нови (макар и американски) Галанти....3.8 V6.... интересно ще стане Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Di40 Публикувано 24 април 2009 Сподели Публикувано 24 април 2009 Не знам дали тук му е мястото, но онзи ден в "Бъкстон" видях Галант кабрио?! За съжаление,гюрукът,черен на цвят беше разпънат,понеже валеше... Отпред решетката беше малко по-различна, на американска някаква приличаше, но отзад си беше Галант, та даже го и пишеше!Ако някой знае някакви подробности дали това е фабрично изпълнение или някой си го е "правил", много ще съм благодарен да го сподели, макар че само от чисто любопитство се вълнувам ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 24 април 2009 Сподели Публикувано 24 април 2009 Не знам дали тук му е мястото, но онзи ден в "Бъкстон" видях Галант кабрио?! За съжаление,гюрукът,черен на цвят беше разпънат,понеже валеше... Отпред решетката беше малко по-различна, на американска някаква приличаше, но отзад си беше Галант, та даже го и пишеше!Ако някой знае някакви подробности дали това е фабрично изпълнение или някой си го е "правил", много ще съм благодарен да го сподели, макар че само от чисто любопитство се вълнувам ;)Какво те интересува точно............. аз го поддържам този Галант и си е "флоридско' изпълнение, т.е. американско, мотора му е 2.4 инжекция, 152 коня, 4 цилиндров, като на Еклипсите спайдъра е мотора му, фабрично изпълнение за американския пазар е.............. окачването е типично по американски с макферсони.......... друго? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 24 април 2009 Сподели Публикувано 24 април 2009 Какво те интересува точно............. аз го поддържам този Галант и си е "флоридско' изпълнение, т.е. американско, мотора му е 2.4 инжекция, 152 коня, 4 цилиндров, като на Еклипсите спайдъра е мотора му, фабрично изпълнение за американския пазар е.............. окачването е типично по американски с макферсони.......... друго? Значи наистина е Галант, ама не баш.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 24 април 2009 Сподели Публикувано 24 април 2009 Значи наистина е Галант, ама не баш.... Ако това е Галант значи всички американски коли на неговата платформа (а те са доста, Крайслери, Додж и т.н.) са Галанти, или обратното. Същото е с Лансер, Колт - много американски коли са всъщност японски със сменени табелки... от дилърите на американската марка. Внос на американски пазар - само при това условие. Мицубиши е сигурно най-американизираната японска марка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 25 април 2009 Сподели Публикувано 25 април 2009 Мицубиши е сигурно най-американизираната японска марка.Не сигурно, а си е точно така............ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Di40 Публикувано 27 април 2009 Сподели Публикувано 27 април 2009 Какво те интересува точно............. аз го поддържам този Галант и си е "флоридско' изпълнение, т.е. американско, мотора му е 2.4 инжекция, 152 коня, 4 цилиндров, като на Еклипсите спайдъра е мотора му, фабрично изпълнение за американския пазар е.............. окачването е типично по американски с макферсони.......... друго?Toва е достатъчно, любопитство просто. Познал съм, че решетката му е "американска" Колкото и да са хубави кабриолетите, мисля че на Галант все пак повече му отива купе! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 27 юли 2009 Автор Сподели Публикувано 27 юли 2009 (редакция) Още 1500 км почти на един дъх мусложих на галанта. Обаче леко ме разочарова. Помпата на съединителя - все още не съм ги разхвърлял, за да знам дали и двете или само горната, се опита да ме предаде. По едно време карайки се усетих, че доста късичък е станал ходът на съединителя и погледнах- беше се смъкнал педалът на по-малко от средата от обичайното си място. Другата седмица ще я сменя цялата помпа, ама не очаквах 15000 км. след смяна на ремонтни комплекти на помпите, че на горната дори нова риза и беше правена, да се изложи така. Иначе колата си върви безпроблемно и скоростите се превключват ОК, но съм малко озадачен. Всъщност съм по-озадачен от факта, че има връзка между влошаването на работата на помпата и работещия климатик - при изключен климатик помпата работи добре, скоро след включването на АС-то и "пада" педалът. Редактирано 27 юли 2009 от SLX Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Thel Публикувано 27 юли 2009 Сподели Публикувано 27 юли 2009 (редакция) Още 1500 км почти на един дъх мусложих на галанта. Обаче леко ме разочарова. Помпата на съединителя - все още не съм ги разхвърлял, за да знам дали и двете или само горната, се опита да ме предаде. По едно време карайки се усетих, че доста късичък е станал ходът на съединителя и погледнах- беше се смъкнал педалът на по-малко от средата от обичайното си място. Другата седмица ще я сменя цялата помпа, ама не очаквах 15000 км. след смяна на ремонтни комплекти на помпите, че на горната дори нова риза и беше правена, да се изложи така. Иначе колата си върви безпроблемно и скоростите се превключват ОК, но съм малко озадачен. Всъщност съм по-озадачен от факта, че има връзка между влошаването на работата на помпата и работещия климатик - при изключен климатик помпата работи добре, скоро след включването на АС-то и "пада" педалът. При мен проблемът е идентичен с тази разлика, че моят съединител се "качва", а не "пада". Колкото повече карам, толкова повече нагоре зацепва и се втвърдява. А връзката между пуснатия климатик и различното положение на зацепване на съединителя наблюдавам и аз, но пак с обратен знак. Ти знаеш за проблемите ми с долната помпа и дори благодарение на теб се сдобих с такава, и я смених. Ето защо не разбирам кое не е наред? Започвам да си мисля, че има нещо сбъркано в тези коли. Редактирано 27 юли 2009 от Thel Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 27 юли 2009 Автор Сподели Публикувано 27 юли 2009 При мен проблемът е идентичен с тази разлика, че моят съединител се "качва", а не "пада". Колкото повече карам, толкова повече нагоре зацепва и се втвърдява. А връзката между пуснатия климатик и различното положение на зацепване на съединителя наблюдавам и аз, но пак с обратен знак. Ти знаеш за проблемите ми с долната помпа и дори благодарение на теб се сдобих с такава, и я смених. Ето защо не разбирам кое не е наред? Започвам да си мисля, че има нещо сбъркано в тези коли. Ами сега нямам време, но след 10-ина дни ще се заема с проблема и ще го разнищя. Иначе помпи имам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Thel Публикувано 27 юли 2009 Сподели Публикувано 27 юли 2009 Ами сега нямам време, но след 10-ина дни ще се заема с проблема и ще го разнищя. Иначе помпи имам. Желая ти успех при намирането на проблема.Аз не успях да стигна до никъде с решаването му. И ако откриеш нещо да пишеш! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 9 октомври 2009 Автор Сподели Публикувано 9 октомври 2009 (редакция) Я да изровя темата малко. Не че нещо, но наистина тази кола създава някаква емоционална връзка. Вчера ходих на работа с нея за пръв път от 20-ина дни. Караше ми се, затова реших да се прибера с нея от Дондуков до ВМА по Цариградско и околовръстното :icon_thumbup: Обаче като стигнах до Самоковско шосе реших да покарам до изхода на Тракия, после пък беше толкова приятно и колата се държеше толкова тихо-стабилно и мощно, че реших малко да покарам по магистралата... И така до Вакарел. Брей, върви като змей, удобно, меко, стабилно, тихо в купето. Приятна музика, леко движение, кеф, кеф, кеф... ПП. Проблемът с помпата се оказа спирачна течност менте. Нови ремонтни комплекти и нова течност и всичко е ток и жица. Добавям това, защото така и не отговорих на колегата. Редактирано 9 октомври 2009 от SLX Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunnyboy115 Публикувано 9 октомври 2009 Сподели Публикувано 9 октомври 2009 (редакция) Това е симптома на обиколните маршрути при прибиране от работа. Първи DJ-я си призна за нощните обиколки, даже наскоро бях чел колко км. е околовръстното на София по километража на Галанта му. :D Редактирано 9 октомври 2009 от sunnyboy115 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 9 октомври 2009 Сподели Публикувано 9 октомври 2009 Това е симптома на обиколните маршрути при прибиране от работа. Първи DJ-я си призна за нощните обиколки, даже наскоро бях чел колко км. е околовръстното на София по километража на Галанта му. :D И аз правя тайни обиколки. Веднъж ходих да си купя батерии за фотоапарата в 1 часа сутринта от един нощен магазин на 30 километра от нас, защото щяха да ми трябват след 2 дни за един рожден ден. Батерии така и не успях да купя тогава... :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miro253 Публикувано 9 октомври 2009 Сподели Публикувано 9 октомври 2009 ЕЙЙЙЙ. Олекна ми! Аз си мислех, че само на мен нещо ми има. От 3 месеца я карам и може би 60% от километрите, които съм и навъртял са си ей така .... панорамни разходки и слухтене нещо да не тропне по колата - за сега се чува само десния сенник. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT PoWeR Публикувано 9 октомври 2009 Сподели Публикувано 9 октомври 2009 Болни сектанти сте, това е! :icon_n_lol_2: :icon_n_lol_2: :icon_tongue: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Modrus Публикувано 9 октомври 2009 Сподели Публикувано 9 октомври 2009 Аз снощи ходих до един магазин (не беше много далеч). Возих един приятел, който почти през цялото време ми повтаряше, че не бързаме толкова много :D После като се прибрахме ми казва - "Бах... мноо бегат тия бишита" ;) А не съм бързал да кажеш ;) Бе колкото и проблеми да има, колата ми доставя макс удоволствие. А до сега който съм возил (и усеща колите не като превозно средство) продължава да ме пита: "Ма тва 97 ли е произведено?" Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TheRedOne Публикувано 9 октомври 2009 Сподели Публикувано 9 октомври 2009 Ей, бях почнал да се замислям дали не съм изтървал козите :icon_clap: ! А жена ми все ме пита що се прибираме по околовръстното... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 9 октомври 2009 Сподели Публикувано 9 октомври 2009 ЕЙЙЙЙ. Олекна ми! Аз си мислех, че само на мен нещо ми има. От 3 месеца я карам и може би 60% от километрите, които съм и навъртял са си ей така .... панорамни разходки и слухтене нещо да не тропне по колата - за сега се чува само десния сенник.Споко, всички сме един дол дренки....... 2 години и 3 месеца я имам и още се правя, че пуша на терасата... а аз си я гледам...... Хем да речеш - не е Галант, ама пак така..... Харесвам си я и си я обичам много тази колица......Пък за километрите - не искам да говоря, че надхвърлих 70 вече... И хем старичка, '93..... Като бяхме на РД на клуба в Стара Загора я бях дал на хазяина ми да ходи да си прибира домочадието от Търново, че неговият Форд беше сдал багажа, като се прибра - не искаше да ми връща ключовете. Изрази като: "Хм, ама тя и на 5-та като и дам газ и набира"..."Хм, бе много удобна тая кола".... "Бе аз си мислех, че като е по-висока няма да е стабилна, пък тя не трепва"..... "Хм, наистина много удобна, лесно се кара, като детска играчка е направо" - съпроводени от почесване, 'дето не го сърби, а аз пристъпвам от крак на крак и ще се пукна от надувки! Хубави са ни колите, нямат грешка! И една Каризмичка на брат'чеда като намерим и ситуацията заспива! Днес пък ми се обади приятел - какви били драмите на Колтовете. "Ми освен комутатор и бубина - нямат други, стига да е читав" - и купи един служебен Колт..... Разнообразие трябва тука! :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
somalietsa Публикувано 9 октомври 2009 Сподели Публикувано 9 октомври 2009 За вас няма ли финансова криза бре? :lol: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 9 октомври 2009 Сподели Публикувано 9 октомври 2009 Тцъ!Както е казал Шопо - "И 5 стинки да стане бензино - пак че го крадем, и 5 лева да стане - пак че си карам колата!" Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.