Не знам, но в търсачка излизат разни резултати:
http://mmc-manuals.ru/manuals/colt/online/Service_Manual/2009/13/html/M113176140019700ENG.HTM
Сам ли светна чека или след смяна на акумулатор и/или някаква интервенция по автомобила ?
https://www.google.com/search?q=Battery+Backup+Circuit+Malfunction+colt+2009&rlz=1C1RUCY_bgBG825BG825&oq=Battery+Backup+Circuit+Malfunction+colt+2009&gs_lcrp=EgZjaHJvbWUyBggAEEUYOTIKCAEQABiABBiiBDIKCAIQABiABBiiBDIKCAMQABiABBiiBDIKCAQQABiABBiiBDIKCAUQABiABBiiBNIBCjExMTE5ajBqMTWoAgiwAgE&sourceid=chrome&ie=UTF-8#vhid=7x75_sJ93IcJGM&vssid=_4tlSZ4-8KZXyxc8PmurHkAs_36
Редакция - Допълнение - цитат с автоматичен превод на гугъл :
Моят човек и аз се чувстваме като малко идиоти всъщност. Първото нещо, което направихме, когато получихме колата преди няколко месеца, беше да проверим всички предпазители и да сменим чифта, който беше изгорял. Попаднах на друг въпрос тук, който имаше идентични симптоми с тези, които изпитвахме и след малко ровене открих, че предпазителят, който контролира всички вътрешни светлини, електрически ключалки, празен ход и т.н., също контролира захранването на ECU . Отново дръпнахме предпазителя и той беше доста забележимо изгорял.