Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Thel

Потребител
  • От него общо

    210
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Стара Загора

Thel's Постижения

Често присъстващ

Често присъстващ (7/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Да, всъщност си прав, но аз имам предвид нещо друго. Притежавам едно бензиново есперо (98 г.) което карам само из града като служебно и много лашкам. Та като се изключи нефелните пластмаси и кирливата сглобка на Деу - нито повдигачи тракат, нито дори и минимален шум от скоростната кутия не се чува, нито каквото и да е друго, а колата е вече на 230 000 км. Та това ми е мисълта и не я споделям без известна доза болка.
  2. Аз пък все си мислех, че проблемът не в хората желаещи да си закупят дизелов мотор на марката, ама това е един друг въпрос...
  3. Thel

    Впечатления от Галанта

    Колега, сигурно ще те разочаровам, но шума от скоростната кутия не се дължи на заминали лагери на първичния вал - това си е проблем на бензиновите галанти, а какъв точно е на дизеловите за съжаление не мога да дам еднозначен отговор. Не могат да го дадат и хората които трябва да го правят. Казвам ти го не за друго, а защото и аз имам подобен проблем и минах през всичко възможно за да го отстраня - свалях 2 пъти скоростна кутия, сменях лагери, макар и без причина, но шума вместо да утихва се засилва след всяка интервенция и това при условие, че скорстната вътре няма никакви индикации за тотално износване и си е направо запазена. Единствено мога да потвърдя, че шумът напълно изчезна след смяна на съединител, но с течение на времето отново се появи. Изхождайки от тук, аз лично свързвам въпросния шум със съединителя, но по какъв начин са зависими не мога да знам. Така че моят съвет, не на старило, а на патило е да не се занимаваш с отваряне на скоростни кутиии за щяло и нещяло. Смяната на лагерите няма да решат въпроса.
  4. Thel

    Галант 98 2.0 Дизел

    Благодаря много за отговорите. Бяха много полезни.
  5. Thel

    Галант 98 2.0 Дизел

    Все пак до колкото разбирам има възможност за донастрийване от педала или да не се захващам с глупости, а направо да търся оригинален съединител? И само още един въпрос - възможно ли е шума, който изчезва при натискане на съединителя да е причинен от самия съединител, защото известно време след неговата смяна, къркорене нямаше, нито пък имах вибрация в педал.
  6. Thel

    Галант 98 2.0 Дизел

    Да, наистина е Валео. Значи да очаквам да се оправи? Но да си призная поне на мен ми се струва, че промяната на позицията на отделяне на педала е значителна и затова се чудех дали е нормално. П.П. Да разбирам ли че Валео е неудачен избор?
  7. Thel

    Галант 98 2.0 Дизел

    Да, съвсем скоро - има няма 3-4 хил. км.
  8. Thel

    Галант 98 2.0 Дизел

    Ами Роска да си призная и аз освен помпите на съединителя не намирам друго обяснение. Тревожи ме обаче не друго, а факта, че долната помпа е изцяло нова (ти ми помогна за доставката от САЩ), а на горната ремонтният комплект е сменян още при покупката на автомобила. Остава да е некачествена спирачната течност. А какво имаш предвид за захващането на долната помпа, има някакъв пиниз ли?
  9. Thel

    Галант 98 2.0 Дизел

    Добре де колеги, някой има ли представа защо с течение на шофирането педала на съединителя започва да се втвърдява и започва да отделя все по-нагоре и по-нагоре. То направо е мъка да се кара тази кола. Свободният ход на съединителя също изчезва. Абе въобще, омръзна ми.
  10. Thel

    Галант 98 2.0 Дизел

    Това второто, можеш ли да го твърдиш със сигурност? Защото според показанията на колегите, въпросната вибрация се появява при определени условия, а не е постоянен фактор. Нека някой който е имал проблем (доказан) с лагера на първичния вал да сподели, дали шума е постоянен и дали се влияе от нещо.
  11. Thel

    Скоростна кутия Galant 2.5 V6

    Ами тогава какво и е изчисленото????
  12. Thel

    Галант 98 2.0 Дизел

    Благодаря колега. И на мен ми изглежда нелогично ако е лагер, шумът от него да изчезне със смяната на съединителя, но все пак съм длъжен да попитам по-знаещите за мнение. Остава да е съединител, а уж за корейско Валео го взех. Между впрочем скоро ще свалям съединителя за инспекция, че нещо не ми харесва работата на системата - колкото повече се кара автомобила, толкова педала започва да се втвърдява и да отделя по-нагоре. Дали е от съединителя обаче не знам. Ако някой има и други предположения ще се радвам да ги чуя.
  13. Thel

    Галант 98 2.0 Дизел

    И аз имам питане относно въпросният лагер. Понеже при мен също има шум, който с натискане на съединителя изчезва, преди време се заех да отстраня проблема. При свалена скоросната кутия, майстора, който бях натоварил с ремонта констатира, че лагера е в добро състояние и до смяна така и не се стигна. Използвах ситуацията, та реших да сменя съединителя, след смяната на който шума напълно изчезна. След едно известно време обаче, "къркоренето" отново се появи. Въпросът ми е как се обяснява това, т.е. ако е лагера на първичния вал, той не би ли трябвало да си трака винаги независимо дали съединителя е нов или не?
  14. Thel

    Галант 98 2.0 Дизел

    Данъкът на дизеловия галант е около 50-ина лева, а колко е за бензиновия, нека сподели някой колега с такъв автомобил.
  15. Добре де колега, погледни си в малкия талон и напиши номера на рамата, че стана интересно.
×
×
  • Създаване...