Премини към съдържание

Общи впечатления от екплоатация на Галант


SLX

Препоръчано мнение

Истината е, че любимите ни коли не са с добре обезшумено купе и проблема не е в гумите. Просто това е едно от малкото неща, които не са перфектно изпипани от малките япончета.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 319
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Публикувани изображения

При 17" винаги е малко по-шумно, понеже самата гума е по-близо до подкалника, за разлика от 14" и 15". Отделно, като гумата е по-нископрофилна, тя и шуми повече. Понякога и самия модел гума, и протектора й имат значение колко ще е шумна. А и както казва колегата, обезшумяването не е на нужното ниво.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сигурно е така, аз съм все още с 14-ки. А не знам кое му е шумното на този мотор като на колегата, 2.5 V6, че той не се чува въобще.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мен ме съмнява да е от гумите. По скоро е като шум от вятър или отворен прозорец. Все пак може ли гуми за по 300лв. бройката да шумят толкова много?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Все пак може ли гуми за по 300лв. бройката да шумят толкова много?

По цената ли определяш колко са шумни? За този модел точно такива са отзивите...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Шумът не идва от двигателя. От към двигател просто всичко е на много високо ниво. Шуменето идва от завихрянето на въздушните потоци.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така е, шумно е и при моята кола. Двигателят не се чува при 170, което ми е рекорда. Оборотите са около 4150.

При мен се смесват три източника на шум и не мога да определя кой е най-силен: 1) обтичащият купето въздух; 2) търкалянето на гумите и 3) задна лява главина. Имам друга, но няма кога да я сменя. В събота ако не излезе пак нещо вкъщи, ще я сменя.

Не знам дали не съм го споменавал преди - закопчалките на предпазните колани са сложени неудобно. Понеже ми е малко д-то бързо го слагам, но пасажерът Х доста калории изразходва докато се върже. Без да се сърдите, на астрата ми (92 г.) е много добре - хем са по-далече от тялото, хем са по-нависоко и колана не ме стяга изобщо. Даже се случвало да тръгна да слизам от колата без да съм го свалил.

Друг недостатък за мен е лошата видимост назад. Много трудно виждам какво има непосредствено зад задната броня и връщам като бус - на огледала. Обръщам се, но тц, нищо не виждам. И пак ще кажа за опела... Еми, вижда се перфектно там. Той също е седан.

Нов собственик на галант трябва да свикне с дългата предница и да я има предвид при прекарване до препятствия. Преди седмица, хем го карам от 8,5 месеца, докоснах предния спойлер в бордюр, като си мислех, че има още 1 педя. Двама мъже разговаряха до тяхната кола и като спрях видях израженията им и вперените погледи в спойлера. Без да ми казват запалих и върнах 10 см. назад. Бил е опрял леко, но нищо му няма.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така е, шумно е и при моята кола. Двигателят не се чува при 170, което ми е рекорда. Оборотите са около 4150.

При мен се смесват три източника на шум и не мога да определя кой е най-силен: 1) обтичащият купето въздух; 2) търкалянето на гумите и 3) задна лява главина. Имам друга, но няма кога да я сменя. В събота ако не излезе пак нещо вкъщи ще я сменя.

Не знам дали не съм го споменавал преди - закопчалките на предпазните колани са сложени неудобно. Понеже ми е малко д-то бързо го слагам, но пасажерът Х доста калории изразходва докато се върже. Без да се сърдите, на астрата ми (92 г.) е много добре - хем са по-далече от тялото, хем са по-нависоко и колана не ме стяга изобщо. Даже се случвало да тръгна да слизам от колата без да съм го свалил.

Друг недостатък за мен е лошата видимост назад. Много трудно виждам какво има непосредствено зад задната броня и връщам като бус - на огледала. Обръщам се, но тц, нищо не виждам. И пак ще кажа за опела... Еми, вижда се перфектно там. Той също е седан.

Нов собственик на галант трябва да свикне с дългата предница и да я има предвид при прикарване до препятствия. Преди седмица, хем го карам от 8,5 месеца, докоснах предния спойлер в бордюр, като си мислех, че има още 1 педя. Двама мъже разговаряха до тяхната кола и като спрях видях израженията им и вперените погледи в спойлера. Без да ми казват запалих и върнах 10 см. назад. Бил е опрял леко, но нищо му няма.

Моята няма такъв аеродинамичен шум... Има шум, но е от различните гуми, пробвал съм го. Със 17-ките е осезаем до около 160, после изчезва. При скорост от 160 км., която обичайно поддържам на магистралата шумът е ок, но трябва да увелича радиото със 120 %, за да чувам добре музиката :icon_dance: :icon_clap:

Иначе днес си взех оригиналните дистрибуторна капачка, палец и О-ринг. Магнекора дойде миналата седмица, тази ще се прави профилактика на запалването, ще си сменя и филтъра на климатика.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За този клас автомобил колата е много шумна. Като я купих преди 3 месеца, първата седмица постоянно се оглеждах да не ми е отворена врата или прозорец.

Има фирми ,които се занимават с обезшумяване на купето но e много играчка и средства.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За този клас автомобил колата е много шумна. Като я купих преди 3 месеца, първата седмица постоянно се оглеждах да не ми е отворена врата или прозорец.

Има фирми ,които се занимават с обезшумяване на купето но e много играчка и средства.

 

Шумен е наистина, но все пак е среден клас автомобил, не е някаква лимузина. Освен това вече е и доста остаряла, така че всичко е нормално. Е вярно, че едно Ауди А4 от старите е доста по-тихо, но няма този чар. B)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Шума зависи и от настилката на пътя! Например по магистралата до Чирпан и моята е шумна, но като стъпя на новата настилка става много по-безшумна! Що се отнася до гумите, тези Ф1 наистина са много стабилни, но доста шумни. Сега ако ми обадят една оферта за същите под 200 лева на бройка и аз ще се обзаведа с такива !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Шума зависи и от настилката на пътя! Например по магистралата до Чирпан и моята е шумна, но като стъпя на новата настилка става много по-безшумна! Що се отнася до гумите, тези Ф1 наистина са много стабилни, но доста шумни. Сега ако ми обадят една оферта за същите под 200 лева на бройка и аз ще се обзаведа с такива !

218 лв?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Потвърждавам стабилността и шума от Eagle F1. Преди месец някъде преди магистралата за София и по-точно след Луковит в едно село, на един сляп и остър завой се засякохме с автобус. Навлезе на скорост и мина с метър в моето платно. Отдясно прах и бая добър бордюр. Миг преди апекса на завоя щеше да ме върне 20 метра назад. Последва изправяне на завоя колкото може и с най-рязкото възможно завиване с волана го хванах като не докоснах бордюра, но стъпих в прахта. Цялата предница се поднесе. Ако бях с другата кола, бордюрът беше мой, гаранция.

Още два случая с опасност от сблъсък - единият път с фиат уно, който излезе от редица спрели коли без мигач и без да се огледа. Аз тъкмо бях хванал лоста да мина трета (около 50 км/ч) и тоя излезе няколко метра пред мен. Както бях с една ръка на волана завих рязко наляво без да пускам газта и го избегнах. Беше зимата и беше мокро. Предницата този път беше стабилна. И втория случай - карам с 45 в града и пак така да мина трета, когато отдясно една корса не спря преди главния път. Място за спиране нямаше въобще и пак рязко вляво, но този път с пълна газ за да пребягам пред корсата и успях благодарение на това, че жената най-накрая ме видя и леко успя да намали, иначе ме блъскаше в дясна задна врата около колелото. Пътят там е неравен и с много износен асфалт. Колата за щастие беше стабилна и пак казвам - с другата кола нямаше да убегна в нито един от трите случая.

Та предното предаване не е чак толкова зле.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Потвърждавам стабилността и шума от Eagle F1. Преди месец някъде преди магистралата за София и по-точно след Луковит в едно село, на един сляп и остър завой се засякохме с автобус. Навлезе на скорост и мина с метър в моето платно. Отдясно прах и бая добър бордюр. Миг преди апекса на завоя щеше да ме върне 20 метра назад. Последва изправяне на завоя колкото може и с най-рязкото възможно завиване с волана го хванах като не докоснах бордюра, но стъпих в прахта. Цялата предница се поднесе. Ако бях с другата кола, бордюрът беше мой, гаранция.

Още два случая с опасност от сблъсък - единият път с фиат уно, който излезе от редица спрели коли без мигач и без да се огледа. Аз тъкмо бях хванал лоста да мина трета (около 50 км/ч) и тоя излезе няколко метра пред мен. Както бях с една ръка на волана завих рязко наляво без да пускам газта и го избегнах. Беше зимата и беше мокро. Предницата този път беше стабилна. И втория случай - карам с 45 в града и пак така да мина трета, когато отдясно една корса не спря преди главния път. Място за спиране нямаше въобще и пак рязко вляво, но този път с пълна газ за да пребягам пред корсата и успях благодарение на това, че жената най-накрая ме видя и леко успя да намали, иначе ме блъскаше в дясна задна врата около колелото. Пътят там е неравен и с много износен асфалт. Колата за щастие беше стабилна и пак казвам - с другата кола нямаше да убегна в нито един от трите случая.

Та предното предаване не е чак толкова зле.

 

 

Аз малко да се обадя не точно по темата, без да се заяждам съвсем добродушно...

 

Абе гледам че всички пишат за разни екшъни на пътя, пълна газ, рязко вляво, поднасяне, голяма емоция, адреналин... Какви страхотни гуми, как ми спасили живота, ама ако бяха други гумите/колата, забрави... Как ESP системата нееднократно му спасявала живота, и прочие... И всичко това с някаква особена гордост, с много продадено значение... Ама то е смешно, бе хора... И най-вече трагично... Като че ли хората си набавят липсващи емоции и запълват някаква психо дупка с тези коли. Друга част са без мозъци и не могат да преценяват елементарни неща (застрашително расте тази група, какво става с българите?????). Третата група нормални (намаляваща) се чудят как да оцелеят!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ми като ти секат пътя, изпреварват отгоре ти неправилно ти остават 3 неща:

1. да си с опит и добра реакция

2. да познаваш автомобила си и той да участва в спасяването на кожата ти

3. Бог да е с теб......

 

Някога и трите не помагат. Не сме много щастливи от положението, но живеем тук и се съобразяваме някак си със ситуацията......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гумите са 225х45х17 Good Year Eagle F1. Не ми е проблема вдигането на 200, даже казах, че има потенциал за още, просто не съм прiвърженик на високите скорости. Въпроса ми беше защо е толкова шумно в купето?

 

О, тия гуми са си поначало шумни, аз също бях с такива. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

О, тия гуми са си поначало шумни, аз също бях с такива. :)

Ще ме накарате май да си върна пак зимните гуми и да я подкарам с 200. Аз все си мисля уплътненията на колата шумят. Някой знае ли дали се предлагат нови?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ще ме накарате май да си върна пак зимните гуми и да я подкарам с 200. Аз все си мисля уплътненията на колата шумят. Някой знае ли дали се предлагат нови?

 

Прав си, Галанта шуми при скорост около 170 и нагоре. Обтичащия го въздух създава вакуум около колата, който "издърпва" горния край на предните врати и започва да шуми. Моя галант е сравнително нов, но и той се държи по същия начин, значи не са виновни уплътненията на вратите, още повече, че на Галанта те са двойни (има уплътнение на вратата и уплътнение на купето). Смея да твърдя това, защото съм правил експеримент - придърпвайки с ръка горния край на шофьорската врата, шума намалява осезаемо.

Аз карам с 215/45/17 Pirelli P-Zero Nero, шумни са само на грапав асфалт, на гладкия асфалт заспиват, не се чуват въобще. Имат страхотно сцепление с пътя - супер са, нямам никакви забележки!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дали не се дължи на друго, примерно обръщане на вратата от вятър, на мен ми шуми само вратата на водача, другите не. Аз опитах да я натегна вратата, но останах изненадан след като развих болтовете. Механизма е същият като на старият ми Колт, но без право на натягане, а там можеше...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Още малко впечатления от моя галант, който напоследък се кара само за удоволствие и по изключение. Този уикенд му дадох известно напрежение - 900 км из България стабилно каране. Имам предвид по магистралата 150 на автопилот, тук-таме малко по-интензивно изпреварване. Стабилно каране от порядъка на 130 - 140 извън магистралата към Търново, после към Русе по същия начин. Около 9,5 на сто разход при това каране (включително десетки изпреварвания на четвърта). Не ме заболя кръстът при никой от преходите, колата се държа добре... Усетих в началото на пътуването при по-сериозно натискане на газта от около 130 км. ч едно придърпване, които изчезна. Ще взема да прегледам дросела, че това може би е свързано с вакуумите на тракшъна и автопилота. Поне така си мисля. С карането изчезна. Пък кабели и дистрибутор си имам от известно време, тъкмо удобен повод да разгледам ел. инсталацията и запалването. Много добра странична стабилност със 17-ките, прецизно и директно управление. След Плевен, в Луковит ли беше, има едно стръмно изкачване нагоре в края на града... Светят насрещно идващите коли - сиреч патрул на КАТ. Караме чинно и виждаме на средата на това изкачване патрулката. Аха да се засилим след края на баира и хоп- пищи антирадара пак, а то отвъд възвишението още една патрулка... Много кофти за каращия след мен мерцедес...

Иначе карането на колата беше приятно, но пътуването из България се превръща във все по-голямо предизвикателство и носи, поне за мен, все по-малко удоволствие.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В петък ходих до Плевен и карах както описваш - 140-150 на круиз контрол, с изпреварвания на 4-та, 10-15 км градско. Както казваш, да караш колата е хубаво преживяване. Поведението на движещите се зад, около и пред теб обаче хвърля сянка върху настроението. Разходът и при мен беше около 9,5 л/100.

Някои просто не искат да разберат, че щом съм дал десен мигач, значи наистина ще завивам надясно. Заобикалям трапа вляво и ще завия, за какво се навират около резервоара ми не мога да разбера... На пътя тайни нямам - винаги "казвам" накъде ще ходя. Аман...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Последните дни навъртях 1300км из БГ и останах доста доволен от колата и най-вече от разхода - 7,7л/100км, при междинно засичане на около 700-ния километър. По магистралата - 130км/ч, през останалото време 100-120км/ч. Имаше едно минаване на Стара планина и малко градско.

Виждам, че връщате на четвърта при изпреварване, аз направо връщам на трета - усещането при рева на двигателя и ускорението е доста приятно. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Последните дни навъртях 1300км из БГ и останах доста доволен от колата и най-вече от разхода - 7,7л/100км, при междинно засичане на около 700-ния километър. По магистралата - 130км/ч, през останалото време 100-120км/ч. Имаше едно минаване на Стара планина и малко градско.

Виждам, че връщате на четвърта при изпреварване, аз направо връщам на трета - усещането при рева на двигателя и ускорението е доста приятно. :)

 

Аз навъртях 2000км с Фолксваген Шаран през последните дни. Като седнах обратно в Галанта, все едно седнах в някаква лимузина за 100 хиляди пари :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...