SpeedFox Публикувано 11 юли 2008 Сподели Публикувано 11 юли 2008 Не знам що не слагат манометър за маслото в тия коли :unsure: ? Според мен, щом не светва лампата за маслото, няма да се счупи нищо. Това при положение, че двг не се тресе и не почва вече да клопа от ниски обороти (все пак в тези цилиндри има сигурно по 12-13 атм. и това трябва да се преодолява). не светва лампата-няма проблеми ( а лампата светва под 200 об/м ) поправете ме ако баркам.... Модератор - пиши с главни букви в началото на изречението! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 11 юли 2008 Сподели Публикувано 11 юли 2008 мисля, че колегата имаше впредвид 400-500 хил. км. на колата..... Че какво общо имат километрите на колата, с повдигачите за които говорим в случая.........Да не искаш да кажеш че е минал тези километри, с въпросните повдигачи..........И още толкова с предишните.........Че тя тогава гони милион.........Не си ли забелязал че във форума няма Галант над 200-250000км............Освен моят де, но той е дизел........А сега да ти отговоря и на предишният въпрос...........За високите обороти не бери грижа.......Инженерите са монтирали клапан който изпуска налягането на маслото.........А за оборотите-да изчислили са инженерите, и са дали +,-,100 оборота.......Но 650-100 =550.....А не 400....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Teodor_Aynadzhiev Публикувано 12 юли 2008 Сподели Публикувано 12 юли 2008 mario имах предвид изминати километри, двигателя му правих основен ремонт преди 20-30 хиляди километра,но не съм сменял компенсаторите, просто ги почистих и всичко е наред. А галанти над 200 хиляди има много,особено от старите На баща ми дизела (като твоя) е на 350 000 км и няма никакви проблеми с двигателя . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedFox Публикувано 12 юли 2008 Сподели Публикувано 12 юли 2008 За километрите незнам, питаи колегата но аз поне се сетих че става вапрос за изминати километри, което много много не ми се вярва и на мен....,а относно оборотите....на моето митсубиши Л300 2.0 което е на 320 000 (мои) ми светва лампата за маслото точно преди да изгасне, нали се сещатате има един такъв момент аха аха да изгасне , пробвал съм го с обороти на вурха на изгасването когато му реголирах карбуратора....та въпросната лампа светваше под незнам точно говора наизуст но небяха повече от 300 об. ниакаде там 200-250. Та това ме води и на мисълта че щом не му светва лампата няма никакви проблеми.... а пък и на такива ниски обороти и при минимум мазане то няма кои знае какво и натоварване така,че дали са +100 и - 100 нали са в границата.... :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 12 юли 2008 Сподели Публикувано 12 юли 2008 За километрите незнам, питаи колегата но аз поне се сетих че става вапрос за изминати километри, което много много не ми се вярва и на мен....,а относно оборотите....на моето митсубиши Л300 2.0 което е на 320 000 (мои) ми светва лампата за маслото точно преди да изгасне, нали се сещатате има един такъв момент аха аха да изгасне , пробвал съм го с обороти на вурха на изгасването когато му реголирах карбуратора....та въпросната лампа светваше под незнам точно говора наизуст но небяха повече от 300 об. ниакаде там 200-250. Та това ме води и на мисълта че щом не му светва лампата няма никакви проблеми.... а пък и на такива ниски обороти и при минимум мазане то няма кои знае какво и натоварване така,че дали са +100 и - 100 нали са в границата.... :good:Допуска се една фундаментална грешка. Стъпковото моторче компенсира включения климатик и вдига оборотите докъм 900 - 1000. Сиреч в топлото не се грижете за налягането на маслото на празен ход с включен климатик - ако ви е здраво стъпковото моторче, мазането е ОК. :icon_clap: Не че на празен ход с около 650 оборота, на колкото работят 98% от всички 6а13 има какъвто и да е проблем... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Estilian Публикувано 12 юли 2008 Сподели Публикувано 12 юли 2008 Искам да кажа, 650-750.....+100.......А не 650...-100, т.е.550.........Защото като включиш консуматори, и МПХ-то откаже-за двигателя става кофти ситуация......... Ама при мен е точно обратното... когато консумацията е нулева, тоест само двигателят работи, без нищо друго, оборотите са към 600 (може би малко отгоре). При климатик (максимална степен на минимална температура) веднага скачат до 950 и след около минута, като охлади системата, пада на 800. Ако пусна и всички фарове, 4 мигача, запалка, касетофон до дупка, всичкото вътрешно осветление, чистачки отпред и отзад - тогава скачат до 1000 на празни обороти. Всичко описано е при N или P. Ако е на директна предавка (R, D, 2, 3, L) то е същото, минус 100 оборота, тъй като колата е под напрежение... Така че... при мен сякаш няма минус - това е минимумът, а нагоре си расте според натоварването! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mileto Публикувано 13 юли 2008 Сподели Публикувано 13 юли 2008 Допуска се една фундаментална грешка. Стъпковото моторче компенсира включения климатик и вдига оборотите докъм 900 - 1000 Мога само да потвърдя това изказване. Без климатроник - 600-700 оборота, като го включа веднага се вдигат на 900-1000 (на свободна скорост - ръчна) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dan Публикувано 13 юли 2008 Автор Сподели Публикувано 13 юли 2008 Действително, като се пусне климатроника оборотит скачат на около 1000. А ето и снимки:43 дециметровата бутилка. която се оказа, че побира под 30 литра газ. След като сложих кората, багажника може да се ползва пълноценно. Превключвателя, който превключва само на бензин, превключването на газ е автоматично. Това са инжекторите. Това са компютърът и останалото оборудване. Като първи впечатления - за бързо каране на голяма скорост и високи обороти газовата не си струва, но за каране 100-120 км/ч и около 2500 оборота газовата наистина докарва разход почти колкото на бензин. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sirko Публикувано 13 юли 2008 Сподели Публикувано 13 юли 2008 Супер е станало и не заема място, а къде държиш резервната? При кратки пътувание не е кой знае какъв проблем, но на дълго си е риск. Защото и аз съм се насочил към ГИ с такава бутилка въпреки, че от скоро се вдигна доста шум около колите на газ.На европейското Mitsubishi (Mercedes) имат нещо като компресор с пяна/гел или нещо такова е, с което се пълни спуканата гума (стига да не е пръсната) и така може да се кара около 200км със скорост до 80км/ч. Някой знае ли какво чудо е това и дали и ние можем да се възползваме от него? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 13 юли 2008 Сподели Публикувано 13 юли 2008 Пусни още снимки, колега на окабеляване и инжектори и т.н. За спуканите гуми - има го на различни фирми това, работата е, че чух че поврежда гумата. Не знам дали за всички важи... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 13 юли 2008 Сподели Публикувано 13 юли 2008 То си има измислен начин как да си залепиш гумата на път. Ние мотористите го ползваме, иначе тези 170 кг. с гума на мекица се бутат мноооого трудно, повярвай. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sirko Публикувано 13 юли 2008 Сподели Публикувано 13 юли 2008 То си има измислен начин как да си залепиш гумата на път...Сподели какъв е начина и за тези които не знаят (като мен) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eXistenZ Публикувано 13 юли 2008 Сподели Публикувано 13 юли 2008 Да много ми е интересно и на мен, как да си залепя гумата по време на път.... Бих се радвал на споделен опит. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 13 юли 2008 Сподели Публикувано 13 юли 2008 Ние мотористите го ползваме, иначе тези 170 кг. с гума на мекица се бутат мноооого трудно, повярвай. :haha: :haha: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 14 юли 2008 Сподели Публикувано 14 юли 2008 Не е смешно :icon_dance: Сигурен съм, че няма да ви кажа нищо ново, но все пак ... Единият вариант е с фитил. Ето:линк 1линк 2Има тънки и дебели фитили. Тънките не стават! Бързо падат и може да не стигнете доникъде. Затова, като ходите да лепите гума, кажете "Искам от дебелите фитили". Няма страшно, повечето гумаджии работят с последните.Спорно е колко време може да карате така. Едни казват, че като спукат гума си купуват друга (глупост според мен), при други - фитилът падал и гумата спадала, а при трети ... даже са забравили че карат с фитил. Някъде бях чел за разположението на фитилите - не трябва да са близо един до друг, но колко - не помня. Мисля че беше не повече от 2 фитила и то на голямо разстояние, но не съм сигурен дали не важеше само за мотоциклетните гуми (щото там може да се претрепеш преспокойно, а при колата не е толкова опасно). Друг вариант, много хубав ако нямате помпа или ви мързи да помпите, са специалните спрейове. Има един италиански. Продава се по бензиностанциите (на Петрол ги има 100%). Не е за препоръчване американския такъв, понеже съм чул, че съдържа взривоопасен газ :icon_n_blow: Италианският струва по-малко от 10 лева и освен че лепи гумата, я помпи. Стига за 1 гума мисля до 2,5 атмосфери. Изпуска вътре течност, която става на лепило и гумата не спада. Само че това е временно решение - колкото да стигнете до първияя гумаджия. Пак няма единно мнение доколкото знам. Едни така си карат и нямат ядове, други ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 14 юли 2008 Сподели Публикувано 14 юли 2008 Най добре е да да си напълните гумите с химия....Тогава просто нямат спукване...И като пукнеш гума с 140 няма да разбереш нищо ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen Dimitrov Публикувано 14 юли 2008 Сподели Публикувано 14 юли 2008 ....На европейското Mitsubishi (Mercedes) имат нещо като компресор с пяна/гел или нещо такова е, с което се пълни спуканата гума (стига да не е пръсната) и така може да се кара около 200км със скорост до 80км/ч. Някой знае ли какво чудо е това и дали и ние можем да се възползваме от него?Всеки производител си ги кръщава с различно име, но най - често срещаното е отсорта Run Flat Tyre.Мисля, че едни от най - добрите гуми бяха на BF Goodrich, но може и да греша. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 14 юли 2008 Сподели Публикувано 14 юли 2008 Това за което говоря аз, се пълни на здрави гуми и има давност 5 години...Моя гумаджия ми го смяташе според обема на гумите и ми излизаше към 60 лв. за 4-те 15-ки...Каза ми, че ако ги напълня с тази химия, мога да вкарам гвоздей 10 и да го изкарам и да си карам и резервна гума не ми трябва...Още не съм ги напълнил но ще го направя заради риска от спукване на гума при висока скорост ;) А и 5 години си е много добре ;) А и ако укривите джантите пак няма да ви изпуска ;) P.S. Да попитам има ли някой от форума който кара с азот? Да сподели ефекта? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen Dimitrov Публикувано 14 юли 2008 Сподели Публикувано 14 юли 2008 Бях чел за една лента, която се лепи от вътрешната страна на гумата и има същият ефект. Май беше патент на Pirelli. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 14 юли 2008 Сподели Публикувано 14 юли 2008 Това за което говоря аз, се пълни на здрави гуми и има давност 5 години...Моя гумаджия ми го смяташе според обема на гумите и ми излизаше към 60 лв. за 4-те 15-ки...Каза ми, че ако ги напълня с тази химия, мога да вкарам гвоздей 10 и да го изкарам и да си карам и резервна гума не ми трябва...Още не съм ги напълнил но ще го направя заради риска от спукване на гума при висока скорост ;) А и 5 години си е много добре ;) А и ако укривите джантите пак няма да ви изпуска ;) P.S. Да попитам има ли някой от форума който кара с азот? Да сподели ефекта? АЗ карам с азот, обикновено на всичките си коли през лятото слагам азот. Разлика по отношение на возията няма никаква, предимството е, че за разлика от въздуха, азотът е по-нечуствителен към температурно разширение... По принцип е по-добре за лятото. ОБАЧЕ - първо трябва да си сигурен, че ти помпят гумите с азот... а не с нещо подобно на азот, второ, независимо, че твърдят, че налягането се запазва непроменено, трябва да си ги проверяваш периодично за спадане на налягането. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dan Публикувано 14 юли 2008 Автор Сподели Публикувано 14 юли 2008 Сега за разхода - при скорост 140 - 160 км. (трудно на газ вдига над 160 км., когато е изкачване пък и когато оборотите са над 4500 двигателя започва да се "дави" - явно не му стига въздух или газ, или и двете), харчи около 15/100 газ, а до около 4100 оборота си върви почти като на безнин. Значи при бързо каране за предпочитане е бензин.Но при 100 - 120 км./ч. на около 2500 оборота и с пуснат климатроник - харчи около 9/100 газ, т.е. при този режим на бавно каране газта е за предпочитане особено като се има впредвид, че става въпрос за 6 цилиндров двигател.Още не съм мерил разхода в града, но до няколко дни и това ще стане ясно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 14 юли 2008 Сподели Публикувано 14 юли 2008 Колега... как трудно 160?? Аз с 1.8 на газ правеше 190 - 195 !! На бензин 200 по километраж де - колкото по книжка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s01o Публикувано 14 юли 2008 Сподели Публикувано 14 юли 2008 Колега... как трудно 160?? Аз с 1.8 на газ правеше 190 - 195 !! На бензин 200 по километраж де - колкото по книжка....и аз така кат теб - 1.8 при мен и 190 - 195 на газ - на бензин 200 (по-нагоре не исках че ма достраша а и свърши правата голяма отсечка на магистралата) Пък и на газ не ми е правило впечатление да няма мощност по нанагорнище!?! хъммм странни работи говориш! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eXistenZ Публикувано 14 юли 2008 Сподели Публикувано 14 юли 2008 Всичко това за 160 на газ ми намирисва за донастройка, защото и при мен на газ около 190 без проблеми..... Много странно, също така дори и на икономичен режим, усещам съвсем малка загуба на мощност, която на нормален я няма... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
silveria Публикувано 14 юли 2008 Сподели Публикувано 14 юли 2008 Колега нищо лошо не искам да кажа за Армянов (той ми слага на Колта газовата), но явно с газовия инжекцион не се е справил добре и трябва да се донастрои. С моя Галант с газовия инжекцион съм вдигал 235 по Тракия без повече усилия отколкото на бензин. Който смята че преувеличавам нека се обади и веднага правим показно .. живея в Дружба 2 така че Тракия и околовръстното са ми на 1 крачка. До 150 разхода е някаде 12 газ .. нагоре расте брутално ..@dan - забелязвам следните неща - монтирали са ти инжекционите отстрани на двигателя без да ти свалят кората което е добрене ми харесва че са ти дупчили таблото да ти сложат някакъв мизерен датчик - има си място най-вляво за такива неща, пък и твоя датчик не личи да показва колко газ ти е останала .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.