Премини към съдържание

Монтираха ми газов инжекцион на Галанта


dan

Препоръчано мнение

Не знам що не слагат манометър за маслото в тия коли :unsure: ? Според мен, щом не светва лампата за маслото, няма да се счупи нищо. Това при положение, че двг не се тресе и не почва вече да клопа от ниски обороти (все пак в тези цилиндри има сигурно по 12-13 атм. и това трябва да се преодолява).

не светва лампата-няма проблеми ( а лампата светва под 200 об/м ) поправете ме ако баркам....

 

Модератор - пиши с главни букви в началото на изречението!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 72
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Публикувани изображения

мисля, че колегата имаше впредвид 400-500 хил. км. на колата..... :drag:
Че какво общо имат километрите на колата, с повдигачите за които говорим в случая.........Да не искаш да кажеш че е минал тези километри, с въпросните повдигачи..........И още толкова с предишните.........Че тя тогава гони милион.........Не си ли забелязал че във форума няма Галант над 200-250000км............Освен моят де, но той е дизел........А сега да ти отговоря и на предишният въпрос...........За високите обороти не бери грижа.......Инженерите са монтирали клапан който изпуска налягането на маслото.........А за оборотите-да изчислили са инженерите, и са дали +,-,100 оборота.......Но 650-100 =550.....А не 400.......
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

mario имах предвид изминати километри, двигателя му правих основен ремонт преди 20-30 хиляди километра,

но не съм сменял компенсаторите, просто ги почистих и всичко е наред. А галанти над 200 хиляди има много,

особено от старите ;-) На баща ми дизела (като твоя) е на 350 000 км и няма никакви проблеми с двигателя .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За километрите незнам, питаи колегата но аз поне се сетих че става вапрос за изминати километри, което много много не ми се вярва и на мен....,а относно оборотите....на моето митсубиши Л300 2.0 което е на 320 000 (мои) ми светва лампата за маслото точно преди да изгасне, нали се сещатате има един такъв момент аха аха да изгасне , пробвал съм го с обороти на вурха на изгасването когато му реголирах карбуратора....та въпросната лампа светваше под незнам точно говора наизуст но небяха повече от 300 об. ниакаде там 200-250. Та това ме води и на мисълта че щом не му светва лампата няма никакви проблеми.... а пък и на такива ниски обороти и при минимум мазане то няма кои знае какво и натоварване така,че дали са +100 и - 100 нали са в границата.... :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За километрите незнам, питаи колегата но аз поне се сетих че става вапрос за изминати километри, което много много не ми се вярва и на мен....,а относно оборотите....на моето митсубиши Л300 2.0 което е на 320 000 (мои) ми светва лампата за маслото точно преди да изгасне, нали се сещатате има един такъв момент аха аха да изгасне , пробвал съм го с обороти на вурха на изгасването когато му реголирах карбуратора....та въпросната лампа светваше под незнам точно говора наизуст но небяха повече от 300 об. ниакаде там 200-250. Та това ме води и на мисълта че щом не му светва лампата няма никакви проблеми.... а пък и на такива ниски обороти и при минимум мазане то няма кои знае какво и натоварване така,че дали са +100 и - 100 нали са в границата.... :good:

Допуска се една фундаментална грешка. Стъпковото моторче компенсира включения климатик и вдига оборотите докъм 900 - 1000. Сиреч в топлото не се грижете за налягането на маслото на празен ход с включен климатик - ако ви е здраво стъпковото моторче, мазането е ОК. :icon_clap: Не че на празен ход с около 650 оборота, на колкото работят 98% от всички 6а13 има какъвто и да е проблем...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Искам да кажа, 650-750.....+100.......А не 650...-100, т.е.550.........Защото като включиш консуматори, и МПХ-то откаже-за двигателя става кофти ситуация.........

 

Ама при мен е точно обратното... когато консумацията е нулева, тоест само двигателят работи, без нищо друго, оборотите са към 600 (може би малко отгоре). При климатик (максимална степен на минимална температура) веднага скачат до 950 и след около минута, като охлади системата, пада на 800. Ако пусна и всички фарове, 4 мигача, запалка, касетофон до дупка, всичкото вътрешно осветление, чистачки отпред и отзад - тогава скачат до 1000 на празни обороти.

 

Всичко описано е при N или P. Ако е на директна предавка (R, D, 2, 3, L) то е същото, минус 100 оборота, тъй като колата е под напрежение...

 

Така че... при мен сякаш няма минус - това е минимумът, а нагоре си расте според натоварването!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Допуска се една фундаментална грешка. Стъпковото моторче компенсира включения климатик и вдига оборотите докъм 900 - 1000

 

Мога само да потвърдя това изказване. Без климатроник - 600-700 оборота, като го включа веднага се вдигат на 900-1000 (на свободна скорост - ръчна)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Действително, като се пусне климатроника оборотит скачат на около 1000.

 

А ето и снимки:

post-1477-1215976270_thumb.jpg

43 дециметровата бутилка. която се оказа, че побира под 30 литра газ.

 

post-1477-1215976278_thumb.jpg

След като сложих кората, багажника може да се ползва пълноценно.

 

post-1477-1215976285_thumb.jpg

Превключвателя, който превключва само на бензин, превключването на газ е автоматично.

 

post-1477-1215976353_thumb.jpg

Това са инжекторите.

 

post-1477-1215976382_thumb.jpg

Това са компютърът и останалото оборудване.

 

Като първи впечатления - за бързо каране на голяма скорост и високи обороти газовата не си струва, но за каране 100-120 км/ч и около 2500 оборота газовата наистина докарва разход почти колкото на бензин.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Супер е станало и не заема място, а къде държиш резервната? При кратки пътувание не е кой знае какъв проблем, но на дълго си е риск. Защото и аз съм се насочил към ГИ с такава бутилка въпреки, че от скоро се вдигна доста шум около колите на газ.

На европейското Mitsubishi (Mercedes) имат нещо като компресор с пяна/гел или нещо такова е, с което се пълни спуканата гума (стига да не е пръсната) и така може да се кара около 200км със скорост до 80км/ч. Някой знае ли какво чудо е това и дали и ние можем да се възползваме от него?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пусни още снимки, колега на окабеляване и инжектори и т.н.

 

За спуканите гуми - има го на различни фирми това, работата е, че чух че поврежда гумата. Не знам дали за всички важи...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

То си има измислен начин как да си залепиш гумата на път. Ние мотористите го ползваме, иначе тези 170 кг. с гума на мекица се бутат мноооого трудно, повярвай.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

То си има измислен начин как да си залепиш гумата на път...

Сподели какъв е начина и за тези които не знаят (като мен)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да много ми е интересно и на мен, как да си залепя гумата по време на път.... Бих се радвал на споделен опит.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ние мотористите го ползваме, иначе тези 170 кг. с гума на мекица се бутат мноооого трудно, повярвай.

:haha: :haha:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не е смешно :icon_dance:

Сигурен съм, че няма да ви кажа нищо ново, но все пак ...

Единият вариант е с фитил. Ето:

линк 1

линк 2

Има тънки и дебели фитили. Тънките не стават! Бързо падат и може да не стигнете доникъде. Затова, като ходите да лепите гума, кажете "Искам от дебелите фитили". Няма страшно, повечето гумаджии работят с последните.

Спорно е колко време може да карате така. Едни казват, че като спукат гума си купуват друга (глупост според мен), при други - фитилът падал и гумата спадала, а при трети ... даже са забравили че карат с фитил.

Някъде бях чел за разположението на фитилите - не трябва да са близо един до друг, но колко - не помня. Мисля че беше не повече от 2 фитила и то на голямо разстояние, но не съм сигурен дали не важеше само за мотоциклетните гуми (щото там може да се претрепеш преспокойно, а при колата не е толкова опасно).

 

Друг вариант, много хубав ако нямате помпа или ви мързи да помпите, са специалните спрейове. Има един италиански. Продава се по бензиностанциите (на Петрол ги има 100%). Не е за препоръчване американския такъв, понеже съм чул, че съдържа взривоопасен газ :icon_n_blow: Италианският струва по-малко от 10 лева и освен че лепи гумата, я помпи. Стига за 1 гума мисля до 2,5 атмосфери. Изпуска вътре течност, която става на лепило и гумата не спада.

Само че това е временно решение - колкото да стигнете до първияя гумаджия. Пак няма единно мнение доколкото знам. Едни така си карат и нямат ядове, други ...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Най добре е да да си напълните гумите с химия....Тогава просто нямат спукване...И като пукнеш гума с 140 няма да разбереш нищо ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

....

На европейското Mitsubishi (Mercedes) имат нещо като компресор с пяна/гел или нещо такова е, с което се пълни спуканата гума (стига да не е пръсната) и така може да се кара около 200км със скорост до 80км/ч. Някой знае ли какво чудо е това и дали и ние можем да се възползваме от него?

Всеки производител си ги кръщава с различно име, но най - често срещаното е отсорта Run Flat Tyre.

Мисля, че едни от най - добрите гуми бяха на BF Goodrich, но може и да греша.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това за което говоря аз, се пълни на здрави гуми и има давност 5 години...Моя гумаджия ми го смяташе според обема на гумите и ми излизаше към 60 лв. за 4-те 15-ки...Каза ми, че ако ги напълня с тази химия, мога да вкарам гвоздей 10 и да го изкарам и да си карам и резервна гума не ми трябва...Още не съм ги напълнил но ще го направя заради риска от спукване на гума при висока скорост ;) А и 5 години си е много добре ;) А и ако укривите джантите пак няма да ви изпуска ;)

 

P.S. Да попитам има ли някой от форума който кара с азот? Да сподели ефекта?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това за което говоря аз, се пълни на здрави гуми и има давност 5 години...Моя гумаджия ми го смяташе според обема на гумите и ми излизаше към 60 лв. за 4-те 15-ки...Каза ми, че ако ги напълня с тази химия, мога да вкарам гвоздей 10 и да го изкарам и да си карам и резервна гума не ми трябва...Още не съм ги напълнил но ще го направя заради риска от спукване на гума при висока скорост ;) А и 5 години си е много добре ;) А и ако укривите джантите пак няма да ви изпуска ;)

 

P.S. Да попитам има ли някой от форума който кара с азот? Да сподели ефекта?

 

АЗ карам с азот, обикновено на всичките си коли през лятото слагам азот. Разлика по отношение на возията няма никаква, предимството е, че за разлика от въздуха, азотът е по-нечуствителен към температурно разширение... По принцип е по-добре за лятото. ОБАЧЕ - първо трябва да си сигурен, че ти помпят гумите с азот... а не с нещо подобно на азот, второ, независимо, че твърдят, че налягането се запазва непроменено, трябва да си ги проверяваш периодично за спадане на налягането.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сега за разхода - при скорост 140 - 160 км. (трудно на газ вдига над 160 км., когато е изкачване пък и когато оборотите са над 4500 двигателя започва да се "дави" - явно не му стига въздух или газ, или и двете), харчи около 15/100 газ, а до около 4100 оборота си върви почти като на безнин. Значи при бързо каране за предпочитане е бензин.

Но при 100 - 120 км./ч. на около 2500 оборота и с пуснат климатроник - харчи около 9/100 газ, т.е. при този режим на бавно каране газта е за предпочитане особено като се има впредвид, че става въпрос за 6 цилиндров двигател.

Още не съм мерил разхода в града, но до няколко дни и това ще стане ясно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега... как трудно 160?? Аз с 1.8 на газ правеше 190 - 195 !! На бензин 200 по километраж де - колкото по книжка.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега... как трудно 160?? Аз с 1.8 на газ правеше 190 - 195 !! На бензин 200 по километраж де - колкото по книжка.

...и аз така кат теб - 1.8 при мен и 190 - 195 на газ - на бензин 200 (по-нагоре не исках че ма достраша а и свърши правата голяма отсечка на магистралата) :)

Пък и на газ не ми е правило впечатление да няма мощност по нанагорнище!?! хъммм странни работи говориш!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всичко това за 160 на газ ми намирисва за донастройка, защото и при мен на газ около 190 без проблеми..... Много странно, също така дори и на икономичен режим, усещам съвсем малка загуба на мощност, която на нормален я няма...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега нищо лошо не искам да кажа за Армянов (той ми слага на Колта газовата), но явно с газовия инжекцион не се е справил добре и трябва да се донастрои. С моя Галант с газовия инжекцион съм вдигал 235 по Тракия без повече усилия отколкото на бензин. Който смята че преувеличавам нека се обади и веднага правим показно .. живея в Дружба 2 така че Тракия и околовръстното са ми на 1 крачка. До 150 разхода е някаде 12 газ .. нагоре расте брутално ..

@dan - забелязвам следните неща - монтирали са ти инжекционите отстрани на двигателя без да ти свалят кората което е добре

не ми харесва че са ти дупчили таблото да ти сложат някакъв мизерен датчик - има си място най-вляво за такива неща, пък и твоя датчик не личи да показва колко газ ти е останала ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...