...да повдигнем малко темата! Водях че едно време и аз съм писал в нея - та! Mitsubishi Galant 1.8i Glsi / 4G93 / E52A / VIN: JMBSNE52ATZ001947 / Sedan Скоростната ми кутиШка сдаде багажа - почна да вие вътре нещо, когато се прибирахме миналата седмица от Сливен (първо едва доловимо) по магистралата на дълъг път, а от оня ден започна много силно и реших да се пробвам с една от "MEGAPARTS.BG" Искаха и 111.30 лв и реших да я взема щото нямах друг избор! Трябваше ми супер спешно да се смени че имах неотложни ангажименти за тази седмица, за които ми беше нужна кола на всяка цена, но при теста на дълго - вкарване на 5-та и "докосване" на педала на газ-та - изклчи сама! Викам си а!? - дай пак може па нещо да не съм вкарал лоста - ааама нейсе! Отново 5-та и както пипна педала изхвърля лоста в неутрално положение с леко изхъркване. :( Моделите на старата и "новата" са точно тези само серийните номера са различни (естествено)! F5M222VVZF Интересува ме, дали се отремонтирва що годе лесно, поради това че 5-та е в отделно отделение или пак си е сваляне и занимавка? Не ми е проблем че дадох 100 кинта за тази но проблема става осезаем когато трябва да се кихнат още 200-250 кинта на майсторите за сваляне и качване на следващата (която може да има друг проблем! :( ) Та за момента съм си точно 400 кинта назад, ако купя следващата УЖ работеща да кажем за 200-300 и 200 на майстора отново - вече ще съм с почти 1000 на зад което някак мога да го преглътна но ако не сработи и тя вече ще е лошо! МНОГО ЛОШО! Та, въпроса ми е - може ли да се дължи това изхвърляне от нещо по дребно или няма решение без подмяна на цялата кутия? Пламене ако може сподели, говорих с теб по телефона оня ден и ми каза какви може да са грижите при смяна но... вече съм си почти в безисходица а и отпуската свършва та... всякакви съвети и помощ ще са добре дошли...