Премини към съдържание

Монтираха ми газов инжекцион на Галанта


dan

Препоръчано мнение

Вчера ми инсталираха газов инжекцион при Арамянов, първите впечатления са ми, че върви като на бензин, като работи на празен ход оборотите са около 600 - 700, както и при бензин. Също при ускорение не мога да усетя значителна разлика между газ и бензин. Казаха, че при инжекциона колкото е разхода на бензин - толкова ще е и на газ. Инжекциона е Ловато 4-то поколение. Настройваха с компютър, няма вече по метода проба-грешка, ръчни настройки и т.н. - включват едно лаптопче в специална букса и всичко през компютър.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 72
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Публикувани изображения

Вчера ми инсталираха газов инжекцион при Арамянов, първите впечатления са ми, че върви като на бензин, като работи на празен ход оборотите са около 600 - 700, както и при бензин. Също при ускорение не мога да усетя значителна разлика между газ и бензин. Казаха, че при инжекциона колкото е разхода на бензин - толкова ще е и на газ. Инжекциона е Ловато 4-то поколение. Настройваха с компютър, няма вече по метода проба-грешка, ръчни настройки и т.н. - включват едно лаптопче в специална букса и всичко през компютър.

Колега, гледам че си с 2.5 двигател, колко ти излезна ако не е тайна. При тези нарастващи цени на бензина взех да се замислям и аз, но ми обаждат едни цени от 1800 до 2300 лева за двигател "шестак''.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Инжекциона е Ловато 4-то поколение...

 

Колко ти струваше това удоволствие и с каква бутилка караш? Колко време им трябваше, да ти я сложат? Аз също искам газова и много ще се радвам, ако споделиш още впечатления, като например колко гори и т.н.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

1700 лв + 50 лв. за монтиране на газовата бутилка на мястото на резервната гума. Общо 1750 лв., но Арамаянов каза че съм от последните на тази цена, защото се очаквало да поскъпват. Бутилката е 43 литрова, пробвали са да сложат и 53 литрова, но много е повдигала пода, а сега все едно няма бутилка - не се вижда нищо в багажника.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вчера ми инсталираха газов инжекцион при Арамянов, първите впечатления са ми, че върви като на бензин, като работи на празен ход оборотите са около 600 - 700, както и при бензин. Също при ускорение не мога да усетя значителна разлика между газ и бензин. Казаха, че при инжекциона колкото е разхода на бензин - толкова ще е и на газ. Инжекциона е Ловато 4-то поколение. Настройваха с компютър, няма вече по метода проба-грешка, ръчни настройки и т.н. - включват едно лаптопче в специална букса и всичко през компютър.
Колега ! Ако тея обороти са без включен климатик и др.консуматори, са ти доста ниски.........Нормалните на празен ход са 800-850 об/мин........Мини през Пламен да ти ги оправи, за да нямаш ядове...... :icon_thumbup:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега ! Ако тея обороти са без включен климатик и др.консуматори, са ти доста ниски.........Нормалните на празен ход са 800-850 об/мин........Мини през Пламен да ти ги оправи, за да нямаш ядове...... :icon_thumbup:

Мдаммм, - аз след мойте "приключения" с Газовия инжекцион и минаване през Пламен сега нямам ядове никакви! Оборотите са ми "според зависи" 750-850! Демек както каза Пламен - в нормата (а компУтУра отчете 812) - колколто го пише в "дебелите книги" :)

 

А относно Газовите уредби/инжекциони, - и аз подочух че щели да се вдигнат (спекулативно разбира се) цените този месец! Тук в бачкането де-що има колеги са се залетели да слагат ГАЗ че не се знае, знае ли се! :icon_crying:

 

Колега би ли постнал някоя снимка на инсталацийката на уредбата ти че ми е интересно как е станала!?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Относно оборотите, имам документи на моето мицу, което е минавало преглед в Германия на 01м.2008 г. Там пише, че нормалните обороти на колата са в рамкита на 660 до 860/по памет ги пиша цифрите, но са там някъде/без климатик. Моето мицу без климатик държи към 700 оборота, така на око го гледам :icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ама ти представяш ли си да е -100, тоест 550 - твърде ниско ми изглежда

 

На V-образен двигател не са ниски, защото е много балансиран и работи равномерно, дори при толкова ниски обороти... Моите принципно в затоплено състояние на N ги смъква под 600 и хората дори не могат да разберат, че двигателят е запален... толкова е тихо :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, не е въпроса само в "тихо"-то, а трябва и водата да се върти и ток да се произвежда и масло да се нагнетява...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, не е въпроса само в "тихо"-то, а трябва и водата да се върти и ток да се произвежда и масло да се нагнетява...

Абе с тока - ток има... Водата - не се сещам как да я проверя дали се върти, но фактът, че колата не загрява, дори при застой 30 час без мърдане при тези обороти, значи би трябвало да циркулира...

 

Виж - за маслото, не знам! Имам подозрението, че това може да окаже влияние и върху скоростната кутия, ако е на D. Но колко фатално може да бъде това?!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Въпроса е за маслото в ДВГ, поради ниските обороти маслената помпа качва малко количесто масло в главата и евентуално може да се получи не добро смазване на клапани валове и т.н.

А относно позицията на ск. лоста при D има напрежение и при толкова продължителен престой на място (30 мин.) е по добре да се остави на N или на Р, лично аз не виждам да се получи някъкъв проблем на ск. кутия при това положение. Ако съм в грешка нека някой да ме поправи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз за това по нагоре казах че са ниски оборотите и ще има ядове........Той писа 600-700-без натоварване.........Такаааа като включи климатика , от 600 стават на 500.......Фарове, мигачи стопове и т.н. и кво става?---"Колеги търся хидравлични повдигачи за Галант V6"..........Еми ще търсите,защото мотора е балансиран и не угасва, но при 400-450об/мин. в повдигачите почти не влиза масло........Най много повдигачи във форума , се търсят точно за този модел, ако сте забелязали.........И защо изобщо мислите че тези книжки и мануали, ги четете само вие.........Германците и те ги четат, но винаги слагат 100-те оборота + ,точно заради смазването на двигателя..........За това колите вкарвани от там са с по запазени мотори........А ние нали сме си икономисти, винаги гледаме долните граници, да не би да ни изгори някой грам повече , докато чакаме на светофара........И Италианците и те като нас, и затова колите внос от там, са със "страшни" мотори.......... :mitsu-smiley: ..... :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз за това по нагоре казах че са ниски оборотите и ще има ядове........Той писа 600-700-без натоварване.........Такаааа като включи климатика , от 600 стават на 500.......Фарове, мигачи стопове и т.н. и кво става?---"Колеги търся хидравлични повдигачи за Галант V6"..........Еми ще търсите,защото мотора е балансиран и не угасва, но при 400-450об/мин. в повдигачите почти не влиза масло........Най много повдигачи във форума , се търсят точно за този модел, ако сте забелязали.........И защо изобщо мислите че тези книжки и мануали, ги четете само вие.........Германците и те ги четат, но винаги слагат 100-те оборота + ,точно заради смазването на двигателя..........За това колите вкарвани от там са с по запазени мотори........А ние нали сме си икономисти, винаги гледаме долните граници, да не би да ни изгори някой грам повече , докато чакаме на светофара........И Италианците и те като нас, и затова колите внос от там, са със "страшни" мотори.......... :mitsu-smiley: ..... :icon_thumbup:

 

Искаш да кажеш, че са ми прекалено ниски оборотите ли!? Кажи колко трябва да бъдат и ще го регулираме... Защото и по книжката пише, че ТОВА са нормалните!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Искаш да кажеш, че са ми прекалено ниски оборотите ли!? Кажи колко трябва да бъдат и ще го регулираме... Защото и по книжката пише, че ТОВА са нормалните!
Искам да кажа, 650-750.....+100.......А не 650...-100, т.е.550.........Защото като включиш консуматори, и МПХ-то откаже-за двигателя става кофти ситуация.........
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Главния проблем на тези повдигачи на митсубиши е малкият им отвор през който минава маслото, който лесно се

запушва поради немърлива поддръжка (рядко сменяне на маслото), което води до необратимо износване.

На моя двигател, повдигачите са с много големи дупки и дори на 400-500 хиляди няма никакво тракане.

Виждал съм да се продават афтърмаркет компенсатори с увеличен диаметър на отвора за 4G63, сигурно е по-добър вариант :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

колеги мойта логика води до това ( ако греша,извинете ме за грешката) споменахте за малки отвори в клапаните ....и ниски обороти за подаване на масло в тях... ами помислете си как през тези малки отвори преминава дебит и то колко висок ще е тои от масло когато коляновия вал се развърти с 6000 оборота а маслената помпа с незнам си колко повече от него оборота и създаде високо налягане,как би смогнало маслото същевременно да премине през клапаните и всички други неща,а и то с каква скорост.... така че според мен и долната граница за бензиновите двигатели за мен е приемлива..... все пак когато са изчислявали двигателя инженерите винаги оставят аванс....като се има впредвид, че и самите части са олекотени...а и баланса е по-добар....искам да кажа ,че и при ниски обороти до към 400 но не по-ниски пак има известна доза достатачно мазане за МОМЕНТНИТЕ обороти....( ниски обороти малък дебит масло и достатачно мазане-високи обороти голям дебит масло от помпата и пак достатачно мазане)... досега не съм чул двигател да е блокирал от ниски обороти...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Главния проблем на тези повдигачи на митсубиши е малкият им отвор през който минава маслото, който лесно се

запушва поради немърлива поддръжка (рядко сменяне на маслото), което води до необратимо износване.

На моя двигател, повдигачите са с много големи дупки и дори на 400-500 хиляди няма никакво тракане.

Виждал съм да се продават афтърмаркет компенсатори с увеличен диаметър на отвора за 4G63, сигурно е по-добър вариант :)

Е тя твойта е специано изпълнение, щом на 500000об/мин-нямаш проблем......Вземи я предложи тая технология на Формула-1, че те над 19000-оборота имат проблеми..........А щом мислиш че проблема е само в отворите, а не в това повдигача да е постоянно пълен, продължавай да си я караш на 400-об.(както сигурно искаше да кажеш) и ще видиш че проблемите ще дойдат неизбежно........
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е тя твойта е специано изпълнение, щом на 500000об/мин-нямаш проблем......Вземи я предложи тая технология на Формула-1, че те над 19000-оборота имат проблеми..........А щом мислиш че проблема е само в отворите, а не в това повдигача да е постоянно пълен, продължавай да си я караш на 400-об.(както сигурно искаше да кажеш) и ще видиш че проблемите ще дойдат неизбежно........

 

мисля, че колегата имаше впредвид 400-500 хил. км. на колата..... :drag:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не знам що не слагат манометър за маслото в тия коли :unsure: ? Според мен, щом не светва лампата за маслото, няма да се счупи нищо. Това при положение, че двг не се тресе и не почва вече да клопа от ниски обороти (все пак в тези цилиндри има сигурно по 12-13 атм. и това трябва да се преодолява).

Малките отвори са точно за тази цел - да има нужното налягане дори при ниски обороти. Но не чак да опитва да гасне и да се тресе. Тогава ще се счупи друго. Лошото е, че тези тесни отворченца лесно могат да се запушат.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...