Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Разход на гориво


rusli

Препоръчано мнение

  • Отговори 526
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

София-Плевен и обратно с 120-160 км/ч среден разход 4/100л. :icon_blush:

 

И два куфара с батерий :drive:

Ще те обявим за изменник да знаеш, от Сигма да се качиш на Toyota и то електрокар. :drinks:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дръжте се за масата! :icon_thumbup: София - Ямбол по магистралата на круиз контрол.

Икономичен :plane: :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И два куфара с батерий :drive:

Ще те обявим за изменник да знаеш, от Сигма да се качиш на Toyota и то електрокар. :drinks:

 

А Сигмата си е екстра не може да се сравнява с нищо! 13-14л/100км с 240км/ч без включен круиз е от време на време стига и до 15-е ')) на круиз сигурно ще падне на 12 и надолу!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А Сигмата си е екстра не може да се сравнява с нищо! 13-14л/100км с 240км/ч без включен круиз е от време на време стига и до 15-е ')) на круиз сигурно ще падне на 12 и надолу!!!

 

Ванка, нали знаеш ...само черна нинджа може да убие черна нинджа....... а моят Шогун никой не може да го бие по разход. Ако го подкарам с 240 ще мина 17-18 на сто. Май е крайно време да ходя да търся проблема с разхода! :icon_crying:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Май само аз остана да си споделя разхода 6,3 л/100 км при малко над 1000км пробег - смесено (градско и извънградско без магистрала). 1.8 GDI 98г. Само ще добавя, че около 700-800 км съм карал на климатик. Извънградското карам с около 90 км/ч, градско - нормално 30-40-50 км/ч без да се правя на каскадьор.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Колеги,

Мога 100% да потвърдя разхода на миро. Искам да направя следните уточнения:

- Няма значение дали са 90 или 110-120. Ако се кара без резки ускорения или яки спирачки, разхода все си е 5.5/100. Дори климатика на степен "ЕКО" не се усеща по джоба - качва с до половин литър при тези условия;

- На магистрала ми пада разхода заради постоянната скорост;

- Градското е мор за безнина и никога няма да бием нафтовите печки :)

/самолет в град се не кара/.

Иначе за придърпването с малко газ се случва, ако свщите на са иридиум. Тогава с бедна смес мотора не работи както трябва.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На мен последното ми замерване е точно с 55 л. (цял резервоар) 950 км. Сега не ми се смята колко е, но ми се струва доста добре. Сметнах го 5.78 на 100.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не се хвалете толкова много. От препратката на BAlexandrov погледнах едно сайтче и вижте до какво се натъкнах

Here is the list of how far each car travelled on a 50-litre tank of gas:

 

Toyota Corolla: 1017 km

Honda Civic: 947 km

Pontiac Vibe: 854 km

Hyundai Elantra: 812 km

Mazda3: 784 km

Pontiac G5: 755 km

Mitsubishi Lancer: 754 km

Ford Focus: 742 km

Kia Spectra: 742 km

Nissan Sentra: 717 km

Volkswagen City Golf: 670 km

Dodge Caliber: 653 km

Suzuki SX4: 637 km

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е королата дава 5/100 и 17 км. да я заредиш преди да загасне. Ама 125 коня ли е, а? Кой знае какъв модел за колежани са направили само за идеята! Пък и опазил ни господ да няма с какво друго да се хвалим, та да опрем до разхода!

 

Но все пак скромността, казват, краси човека ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При последното замерване, на празна бутилка (беше свършила газта) заредих от OMW 10 лв=8.33 л газ.

Маршрутът беше Добрич-Русалка-Добрич (140 км) при скорост 100-110 км/ч,на връщане газта свърши точно на 119 км.

8.33л/119км= 7 литра на 100 :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Какви са тези разходи от 5.5/100 км!? Да не сте опънали по едно платно над колата и да чакате попътен вятър!? Нормално е извън градско да пада разхода на 7-8, а градско 10-12! Всичко друго което пишете е толкова моментно, ако го прави всеки път съм съгласен, но сериозно ме съмнява!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Как няма да те съмнява, като имаш оловна обувка. :icon_clap: Аз също до скоро не можех да сваля под 7, но явно си зависи много от начина на каране.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,

Мога 100% да потвърдя разхода на миро. Искам да направя следните уточнения:

- Няма значение дали са 90 или 110-120. Ако се кара без резки ускорения или яки спирачки, разхода все си е 5.5/100. Дори климатика на степен "ЕКО" не се усеща по джоба - качва с до половин литър при тези условия;

- На магистрала ми пада разхода заради постоянната скорост;

- Градското е мор за безнина и никога няма да бием нафтовите печки :)

/самолет в град се не кара/.

Иначе за придърпването с малко газ се случва, ако свщите на са иридиум. Тогава с бедна смес мотора не работи както трябва.

Колега! Като спомена печките, и аз да направя едно уточнение......Печката си е печка,и никога не можете да и биете разхода, а не само на градско......Даже най големият разкош на печката е на магистралата, от 120 нагоре....... :icon_dance:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега! Като спомена печките, и аз да направя едно уточнение......Печката си е печка,и никога не можете да и биете разхода, а не само на градско......Даже най големият разкош на печката е на магистралата, от 120 нагоре....... :icon_dance:

Аз не мисля така.............до скоро печките харчеха по малко от "бензините" но това сега не е така.........една и съща кола ,в случая Каризна едната с 1.8 GDI ,другата с 1.9 TDi познай коя ще дава по малък разход?Освен това ако погледнеш графиките на въртящия момент и мощност на двата автомобила веднага ще разбереш кой е по добрия............нека не се залъгваме от други фактори ,външни като примерно моментното състояние на автомобила, гориво, филтри и задкормилното устройство ............

Едно време дизелите бяха тромави ,но икономични, сега дизелите са доста пъргави но не икономични..........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://catalog.auto.ru/catalog/cars/mitsubishi/carisma/ ......Ами Пламене виж сам в таблиците......Не съм ги писал аз...... :icon_dance:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имаше едни простички истини в които се казваше, че да постигнеш определена мощност, трябва да изгориш определено количество гориво, за него пък ти трябва определено количество въздух ... и т.н. Зависимостта е правопропорционална, така, че да не подхващаме старата тема на нов глас.

А съм сигурен, че и на двамата ви е ясно, че не се сравняват различнообемни двигатели.

:offtopic:

На свой ред да заключа:

Дизела е за по-улегнали (без да обиждам никого), а бензинката е за по-спортен тип хора...... :icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://catalog.auto.ru/catalog/cars/mitsubishi/carisma/ ......Ами Пламене виж сам в таблиците......Не съм ги писал аз...... :icon_dance:

Тези данни са много относителни.................не вярвам на тях а и тук има свидетели за качествата на 1.8 GDI като разход на гориво...........а именно 4.7 л. на 100 км..............съпоставени с ТДИ-то бих казал че са равни.............освен това цената на дизела вече е по висока от тази на бензина ...........освен това икономията при дизела ги даваш после за части и язък че караш по икономична кола ............като степен на сложност на реализация на мотора са също почти еднакви ,само дето при дизела има още един детаил и това е турбината, а всеки знае че колкото по сложно , толкова по голяма е вероятността да се счупи.............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имаше едни простички истини в които се казваше, че да постигнеш определена мощност, трябва да изгориш определено количество гориво, за него пък ти трябва определено количество въздух ... и т.н. Зависимостта е правопропорционална, така, че да не подхващаме старата тема на нов глас.

А съм сигурен, че и на двамата ви е ясно, че не се сравняват различнообемни двигатели.

:offtopic:

На свой ред да заключа:

Дизела е за по-улегнали (без да обиждам никого), а бензинката е за по-спортен тип хора...... :icon_dance:

Че кое им е различнообемното бе Тоше ? Единият е 1834куб/см. другият е 1870.......И докато при бензиновият мотор е постигнат максимумът, на съотношение мощност/гориво, при дизела от година на година наблюдаваме все по висока мощност, постигната с все по-малко гориво....Така че бъдещето е в дизела.......Не напразно към 60 % от колите в Европата са такива..... :icon_dance:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Странен спор"т"! Бъдещето е в електромобилите и хибридите! Аз съм много доволен и чакам с нетърпение да си закупя и мицубиши такова, за да имам повод да сменя Тойотата! Честно да ви кажа на моменти ми се струва пъргава като Сигмата, а е с двигател 1.5 16V и електрическа добавка ;) По икономична е в пъти, все едно си карам моторчето- такъв и е разхода!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Странен спор"т"! Бъдещето е в електромобилите и хибридите! Аз съм много доволен и чакам с нетърпение да си закупя и мицубиши такова, за да имам повод да сменя Тойотата! Честно да ви кажа на моменти ми се струва пъргава като Сигмата, а е с двигател 1.5 16V и електрическа добавка ;) По икономична е в пъти, все едно си карам моторчето- такъв и е разхода!

И там не е истината, тъй като след 5 години ще се налага да се сменят акумулаторите ,а както се сещаш те ще струват колко цялата кола и то като нова...............хибридите са прехода към горивните клетки от петрола и неговите производни...............

А това че е пъргава ,то е ясно това, тъй като с този синхронен ел. мотор и то мощен ,да речем около 35-50 Кв. мощност си е направо тролей в ускорението..............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сменя се само повредена клетка, а не всички акумулатори! За 5 години с този малък разход ще си събрал и доста пари за да си позволиш да ги смениш въпросните елементи или клетки! P.S. не са скъпи, колкото просто тук са все още непознати и редки!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сменя се само повредена клетка, а не всички акумулатори! За 5 години с този малък разход ще си събрал и доста пари за да си позволиш да ги смениш въпросните елементи или клетки! P.S. не са скъпи, колкото просто тук са все още непознати и редки!

Не си прав или по скоро до някъде си прав.............сменя се поотделно, но като му дойде времето ги сменяш през 2-3 месеца една по една и в края на краищата файда " нема"..............На Приус клетките са на Дензо,преди 2 години струваха точно колкото 70% от колата ти като нова.............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако си поръчам всичките от тойота ще са около 7000лв. А ако си ги поръчам от примерно Швейцария- 2000 евро! Но както и да е ;) Дай Боже по скоро и мицу такова!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...