Малко е странно да се сравняват коли, които нямат нищо общо (дори цената, ако го натиснеш, продавача ще ти смъкне повече на по-калпавата) . Малко коли от такава година са скучни и банални като Астрата. Мотора й докато не дигне 4к оборота е мързелив мъртвец, а ако я усучеш малко повече става загадка... Предполагам някакъв плюс е унифицираното купе, което запълва бронзовата среда на средния клас, без да го надскача. По ред причини цената й не бива да е над 4200-4500 пряко сили (освен ако вярно не е като пуканка!) "Японката" навярно е най-европейския модел от всички извън-европейски, обаче нито за секунда няма да се чувстваш като излязък или влязъл във калъп! Цената й като нова е била поне с 30-40% нагоре и е много по-специалния автомобил. Колкото до зимните проблеми - не съм чул никой от форума да се оплаква от компресия. До стила на каране - всички стари ТД-та имат дупка, но и са много спокойни преди и пъргави след нея. Удачно е да не я търсиш всеки път като сменяш скорост, а да качваш малко по-рано, или съответно да се изкефиш на ряза на втора до 50 -60 и да я кротнеш после Препоръката ми обаче е да огледаш и други алтернативи, по-близки до това, което ти се иска!