Премини към съдържание

Angel P

Потребител
  • От него общо

    119
  • Регистрация

  • Беше тук

За Angel P

  • Рожден ден 06/27/1972

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Каризма Гди

Angel P's Постижения

Ентусиаст

Ентусиаст (6/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Angel P

    Смяна двигател на Каризма

    LPi инжекцион течна фаза ли е?
  2. Привет Жоре, Поздрави за перфектното събитие. Не съм се затрил, малко беше кът времето, пък по време на сбирката водих домочадието на планирана почивка. Айде, колегите, при възможност и желание в 16.00 на трафика, пък може и нагоре да се качим. До скоро!
  3. Привет колеги, Известно време бях в разход, но съм пак на линия! Ако има навитаци тази неделя да се съберем на Трафика към 16.00-16.30, та да има време да замислим скара-бира вечерта...
  4. За много години, колега, най-добри пожелания за 2010! За проблема ти - силно се съмнявам да е инжектор... По-скоро един регулатор на налягането ми се струва възможния виновник. Допускам, че компа няма да го регистрира изобщо този проблем. Едно почистване би трябвало да оправи нещата, но не мисля, че спешно трябва да се юрнеш. Препоръчвам ти да пробваш с друг бензин като начало Разхода не следва да е по-висок по тази причина, зимата си гори с кило нагоре по общи съображения.
  5. Angel P

    И аз да се похваля

    И от мен "честито"! За да изпреваря събитита ще ти кажа, че и с климатика е същото - вдигат се до около 1000/мин. Не знам какво става ако често се върти волана на място, предпочитам да ползвам сервото в завои...
  6. Angel P

    Дебитомер

    Щом си с ГДИ мини първо през Пловдив. Докато не го изплюе компа няма как да сигурен! Пък най-тънко можеш да го вземеш от морга - по широкопрофилните са по-тънки. Късмет, но действай методично!
  7. Привет Руским Колегом! Конечно +1 голос Сергеем! Форум Ваш хороший и надо етом делом стимуля дать. Поздравляю! Ангел
  8. Всъщност не е така... Огледалата са им еднакви или поне стават без проблем, само нагласяне от копчето. Иначе извадих страшен късмет, изкопаха ми едно сребристо от 1 местна морга, сега съм на "дегрейд" да го правя черно, матово.
  9. Дясното ми огледало е счупено в основата си (където се захваща за стойката) Имам 1 яко тико, армирано с някакви влакна и доста време вече кърпя положението. Оня ден обаче падна и стъклотоооо. Тъкмо викам е време цялото да го сменя! ми като няма... Колегата ми се върна от отпуск от Англия и вика (rare as hens' teeth ). Сега да не буторясам някого си търся стъкло и идея как да го хвана....
  10. Angel P

    Дроселова клапа

    Поста е http://www.mitsubishibg.com/forum/index.ph...ost&p=54918
  11. Angel P

    Съвет

    Мисля, че се дължи на една система за връщане на изгорели газове за повторно изгаряне в някои режими и обороти на двигателя, фабрично въведено за екология и пестене ресурса на катализатора. Считам това за нормално, 2000 се водят ниски обороти, а освен това ако подаваш малко по-грубо газта изчезва. Милен най-добре ще ти каже какво и що, освен това на ГДИ-то му знае майчиното мляко, а този мотор има разни специфични процедури (горивни филтри, чистене на дросел и пр.)
  12. Малко е странно да се сравняват коли, които нямат нищо общо (дори цената, ако го натиснеш, продавача ще ти смъкне повече на по-калпавата) . Малко коли от такава година са скучни и банални като Астрата. Мотора й докато не дигне 4к оборота е мързелив мъртвец, а ако я усучеш малко повече става загадка... Предполагам някакъв плюс е унифицираното купе, което запълва бронзовата среда на средния клас, без да го надскача. По ред причини цената й не бива да е над 4200-4500 пряко сили (освен ако вярно не е като пуканка!) "Японката" навярно е най-европейския модел от всички извън-европейски, обаче нито за секунда няма да се чувстваш като излязък или влязъл във калъп! Цената й като нова е била поне с 30-40% нагоре и е много по-специалния автомобил. Колкото до зимните проблеми - не съм чул никой от форума да се оплаква от компресия. До стила на каране - всички стари ТД-та имат дупка, но и са много спокойни преди и пъргави след нея. Удачно е да не я търсиш всеки път като сменяш скорост, а да качваш малко по-рано, или съответно да се изкефиш на ряза на втора до 50 -60 и да я кротнеш после Препоръката ми обаче е да огледаш и други алтернативи, по-близки до това, което ти се иска!
  13. Срам-несрам ще си призная... Не стига че най-малко пих ами и си забравих скарата. Не зная обаче дали синия плик няма по-голяма стойност Единствено от сантиментални съображения, ако скоро се засечем, ще я заредя подобаващо - тя не е чак толкова малка! Разбира се можеш да я полваш по предназначение и ако я харесаш - твоя е!
  14. Angel P

    Mitsubishi Carisma 1.9tdi

    Всъщност темата като такава е за 1.9ТД. Съвсем нормално е обаче на определен етап да се пръкне и ГДИ за еталон и референция Колкото до дизел със 125 коня, добре, ама трябва и да го търся до 950 кг живо тегло - за да има какво да си говорим... Возих се на 1 Капа 2.4 ТД, шестак по идея със 140 коня, ама е такък цепеняк че ми залепна релето.
×
×
  • Създаване...