IVAN VR4x4 Публикувано 28 юли 2008 Сподели Публикувано 28 юли 2008 София-Плевен и обратно с 120-160 км/ч среден разход 4/100л. :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 28 юли 2008 Сподели Публикувано 28 юли 2008 София-Плевен и обратно с 120-160 км/ч среден разход 4/100л. :icon_blush: И два куфара с батерий Ще те обявим за изменник да знаеш, от Сигма да се качиш на Toyota и то електрокар. :drinks: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 28 юли 2008 Сподели Публикувано 28 юли 2008 Дръжте се за масата! :icon_thumbup: София - Ямбол по магистралата на круиз контрол.Икономичен :plane: :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVAN VR4x4 Публикувано 28 юли 2008 Сподели Публикувано 28 юли 2008 И два куфара с батерий Ще те обявим за изменник да знаеш, от Сигма да се качиш на Toyota и то електрокар. :drinks: А Сигмата си е екстра не може да се сравнява с нищо! 13-14л/100км с 240км/ч без включен круиз е от време на време стига и до 15-е ')) на круиз сигурно ще падне на 12 и надолу!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmizov Публикувано 29 юли 2008 Сподели Публикувано 29 юли 2008 А Сигмата си е екстра не може да се сравнява с нищо! 13-14л/100км с 240км/ч без включен круиз е от време на време стига и до 15-е ')) на круиз сигурно ще падне на 12 и надолу!!! Ванка, нали знаеш ...само черна нинджа може да убие черна нинджа....... а моят Шогун никой не може да го бие по разход. Ако го подкарам с 240 ще мина 17-18 на сто. Май е крайно време да ходя да търся проблема с разхода! :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mupo Публикувано 29 юли 2008 Сподели Публикувано 29 юли 2008 Май само аз остана да си споделя разхода 6,3 л/100 км при малко над 1000км пробег - смесено (градско и извънградско без магистрала). 1.8 GDI 98г. Само ще добавя, че около 700-800 км съм карал на климатик. Извънградското карам с около 90 км/ч, градско - нормално 30-40-50 км/ч без да се правя на каскадьор. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Angel P Публикувано 8 август 2008 Сподели Публикувано 8 август 2008 Колеги,Мога 100% да потвърдя разхода на миро. Искам да направя следните уточнения:- Няма значение дали са 90 или 110-120. Ако се кара без резки ускорения или яки спирачки, разхода все си е 5.5/100. Дори климатика на степен "ЕКО" не се усеща по джоба - качва с до половин литър при тези условия;- На магистрала ми пада разхода заради постоянната скорост;- Градското е мор за безнина и никога няма да бием нафтовите печки /самолет в град се не кара/.Иначе за придърпването с малко газ се случва, ако свщите на са иридиум. Тогава с бедна смес мотора не работи както трябва. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 8 август 2008 Сподели Публикувано 8 август 2008 На мен последното ми замерване е точно с 55 л. (цял резервоар) 950 км. Сега не ми се смята колко е, но ми се струва доста добре. Сметнах го 5.78 на 100. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 8 август 2008 Сподели Публикувано 8 август 2008 Ако не можеш да разделиш двете числа, може да питаш Гугълhttp://www.google.bg/search?q=55+liters+pe...n+liters+per+km Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rousefff Публикувано 9 август 2008 Сподели Публикувано 9 август 2008 Не се хвалете толкова много. От препратката на BAlexandrov погледнах едно сайтче и вижте до какво се натъкнах Here is the list of how far each car travelled on a 50-litre tank of gas: Toyota Corolla: 1017 km Honda Civic: 947 km Pontiac Vibe: 854 km Hyundai Elantra: 812 km Mazda3: 784 km Pontiac G5: 755 km Mitsubishi Lancer: 754 km Ford Focus: 742 km Kia Spectra: 742 km Nissan Sentra: 717 km Volkswagen City Golf: 670 km Dodge Caliber: 653 km Suzuki SX4: 637 km Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Angel P Публикувано 9 август 2008 Сподели Публикувано 9 август 2008 Е королата дава 5/100 и 17 км. да я заредиш преди да загасне. Ама 125 коня ли е, а? Кой знае какъв модел за колежани са направили само за идеята! Пък и опазил ни господ да няма с какво друго да се хвалим, та да опрем до разхода! Но все пак скромността, казват, краси човека ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ilhanbg Публикувано 9 август 2008 Сподели Публикувано 9 август 2008 При последното замерване, на празна бутилка (беше свършила газта) заредих от OMW 10 лв=8.33 л газ.Маршрутът беше Добрич-Русалка-Добрич (140 км) при скорост 100-110 км/ч,на връщане газта свърши точно на 119 км.8.33л/119км= 7 литра на 100 :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVAN VR4x4 Публикувано 9 август 2008 Сподели Публикувано 9 август 2008 Какви са тези разходи от 5.5/100 км!? Да не сте опънали по едно платно над колата и да чакате попътен вятър!? Нормално е извън градско да пада разхода на 7-8, а градско 10-12! Всичко друго което пишете е толкова моментно, ако го прави всеки път съм съгласен, но сериозно ме съмнява! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 10 август 2008 Сподели Публикувано 10 август 2008 Как няма да те съмнява, като имаш оловна обувка. :icon_clap: Аз също до скоро не можех да сваля под 7, но явно си зависи много от начина на каране. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 10 август 2008 Сподели Публикувано 10 август 2008 Колеги,Мога 100% да потвърдя разхода на миро. Искам да направя следните уточнения:- Няма значение дали са 90 или 110-120. Ако се кара без резки ускорения или яки спирачки, разхода все си е 5.5/100. Дори климатика на степен "ЕКО" не се усеща по джоба - качва с до половин литър при тези условия;- На магистрала ми пада разхода заради постоянната скорост;- Градското е мор за безнина и никога няма да бием нафтовите печки /самолет в град се не кара/.Иначе за придърпването с малко газ се случва, ако свщите на са иридиум. Тогава с бедна смес мотора не работи както трябва.Колега! Като спомена печките, и аз да направя едно уточнение......Печката си е печка,и никога не можете да и биете разхода, а не само на градско......Даже най големият разкош на печката е на магистралата, от 120 нагоре....... :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 10 август 2008 Сподели Публикувано 10 август 2008 Колега! Като спомена печките, и аз да направя едно уточнение......Печката си е печка,и никога не можете да и биете разхода, а не само на градско......Даже най големият разкош на печката е на магистралата, от 120 нагоре....... :icon_dance:Аз не мисля така.............до скоро печките харчеха по малко от "бензините" но това сега не е така.........една и съща кола ,в случая Каризна едната с 1.8 GDI ,другата с 1.9 TDi познай коя ще дава по малък разход?Освен това ако погледнеш графиките на въртящия момент и мощност на двата автомобила веднага ще разбереш кой е по добрия............нека не се залъгваме от други фактори ,външни като примерно моментното състояние на автомобила, гориво, филтри и задкормилното устройство ............Едно време дизелите бяха тромави ,но икономични, сега дизелите са доста пъргави но не икономични.......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 10 август 2008 Сподели Публикувано 10 август 2008 http://catalog.auto.ru/catalog/cars/mitsubishi/carisma/ ......Ами Пламене виж сам в таблиците......Не съм ги писал аз...... :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todormitew Публикувано 10 август 2008 Сподели Публикувано 10 август 2008 Имаше едни простички истини в които се казваше, че да постигнеш определена мощност, трябва да изгориш определено количество гориво, за него пък ти трябва определено количество въздух ... и т.н. Зависимостта е правопропорционална, така, че да не подхващаме старата тема на нов глас.А съм сигурен, че и на двамата ви е ясно, че не се сравняват различнообемни двигатели. :offtopic: На свой ред да заключа:Дизела е за по-улегнали (без да обиждам никого), а бензинката е за по-спортен тип хора...... :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 10 август 2008 Сподели Публикувано 10 август 2008 http://catalog.auto.ru/catalog/cars/mitsubishi/carisma/ ......Ами Пламене виж сам в таблиците......Не съм ги писал аз...... :icon_dance:Тези данни са много относителни.................не вярвам на тях а и тук има свидетели за качествата на 1.8 GDI като разход на гориво...........а именно 4.7 л. на 100 км..............съпоставени с ТДИ-то бих казал че са равни.............освен това цената на дизела вече е по висока от тази на бензина ...........освен това икономията при дизела ги даваш после за части и язък че караш по икономична кола ............като степен на сложност на реализация на мотора са също почти еднакви ,само дето при дизела има още един детаил и това е турбината, а всеки знае че колкото по сложно , толкова по голяма е вероятността да се счупи............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 10 август 2008 Сподели Публикувано 10 август 2008 Имаше едни простички истини в които се казваше, че да постигнеш определена мощност, трябва да изгориш определено количество гориво, за него пък ти трябва определено количество въздух ... и т.н. Зависимостта е правопропорционална, така, че да не подхващаме старата тема на нов глас.А съм сигурен, че и на двамата ви е ясно, че не се сравняват различнообемни двигатели. :offtopic: На свой ред да заключа:Дизела е за по-улегнали (без да обиждам никого), а бензинката е за по-спортен тип хора...... :icon_dance:Че кое им е различнообемното бе Тоше ? Единият е 1834куб/см. другият е 1870.......И докато при бензиновият мотор е постигнат максимумът, на съотношение мощност/гориво, при дизела от година на година наблюдаваме все по висока мощност, постигната с все по-малко гориво....Така че бъдещето е в дизела.......Не напразно към 60 % от колите в Европата са такива..... :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVAN VR4x4 Публикувано 10 август 2008 Сподели Публикувано 10 август 2008 Странен спор"т"! Бъдещето е в електромобилите и хибридите! Аз съм много доволен и чакам с нетърпение да си закупя и мицубиши такова, за да имам повод да сменя Тойотата! Честно да ви кажа на моменти ми се струва пъргава като Сигмата, а е с двигател 1.5 16V и електрическа добавка ;) По икономична е в пъти, все едно си карам моторчето- такъв и е разхода! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 10 август 2008 Сподели Публикувано 10 август 2008 Странен спор"т"! Бъдещето е в електромобилите и хибридите! Аз съм много доволен и чакам с нетърпение да си закупя и мицубиши такова, за да имам повод да сменя Тойотата! Честно да ви кажа на моменти ми се струва пъргава като Сигмата, а е с двигател 1.5 16V и електрическа добавка ;) По икономична е в пъти, все едно си карам моторчето- такъв и е разхода!И там не е истината, тъй като след 5 години ще се налага да се сменят акумулаторите ,а както се сещаш те ще струват колко цялата кола и то като нова...............хибридите са прехода към горивните клетки от петрола и неговите производни...............А това че е пъргава ,то е ясно това, тъй като с този синхронен ел. мотор и то мощен ,да речем около 35-50 Кв. мощност си е направо тролей в ускорението.............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVAN VR4x4 Публикувано 10 август 2008 Сподели Публикувано 10 август 2008 Сменя се само повредена клетка, а не всички акумулатори! За 5 години с този малък разход ще си събрал и доста пари за да си позволиш да ги смениш въпросните елементи или клетки! P.S. не са скъпи, колкото просто тук са все още непознати и редки! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 10 август 2008 Сподели Публикувано 10 август 2008 Сменя се само повредена клетка, а не всички акумулатори! За 5 години с този малък разход ще си събрал и доста пари за да си позволиш да ги смениш въпросните елементи или клетки! P.S. не са скъпи, колкото просто тук са все още непознати и редки!Не си прав или по скоро до някъде си прав.............сменя се поотделно, но като му дойде времето ги сменяш през 2-3 месеца една по една и в края на краищата файда " нема"..............На Приус клетките са на Дензо,преди 2 години струваха точно колкото 70% от колата ти като нова............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVAN VR4x4 Публикувано 10 август 2008 Сподели Публикувано 10 август 2008 Ако си поръчам всичките от тойота ще са около 7000лв. А ако си ги поръчам от примерно Швейцария- 2000 евро! Но както и да е ;) Дай Боже по скоро и мицу такова! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.