Rangel Simov Публикувано 16 април 2014 Сподели Публикувано 16 април 2014 А днес, тестваме летни гуми в зимни условия Sent from my HTC One using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
de4i Публикувано 16 април 2014 Сподели Публикувано 16 април 2014 Точно. Порбвах ги на 2 сантима сняг и 2 градуса. Хлъзгат здраво. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 16 април 2014 Сподели Публикувано 16 април 2014 За щастие, карах само на места, където няма сняг . Що годе се крепят, но нищо повече . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 18 април 2014 Сподели Публикувано 18 април 2014 (редакция) Малко ъпдейт и препоръка към колегите които си търсят малък размер нови летни гуми например от 155/80 13 до към 195/65 15, след около месец проучване на пазара и аз реших като колегата Емил да си поръчам Toyo Nanoenergy 3 с идеята, че са нов модел, и еко тип, както и ниво на шум и поведение на мокро. Първо си поръчах 2 само за отпред понеже задните имаха повече от 4мм грайфери, и след смяната останах впечатлен, возията на колата се промени, а шумът изчезна, само остана гадното друсане и шум отзад, след седмица поръчах още 2 и сега Колта все едно стана от Мицубиши- Мерцедес вози меко, няма друсане, тряскане и шум почти не се усеща. За икономичност и поведение на мокро още нямам наблюдения, но първите ми впечатления са много добри. Редактирано 18 април 2014 от tonino_g3 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 18 април 2014 Сподели Публикувано 18 април 2014 Аз буквално плувах с тях колега, държат се идеално на мокро :icon_thumbup: Препоръчвам ги на всички колеги каращи с по-малки размери и предимно в града. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 21 април 2014 Сподели Публикувано 21 април 2014 И аз малко ъпдейт... след пътешествието до Гърция, навъртях около 1000 км. Първо тръгнахме на 5-6 градуса и дъжд и така 300 км, като в Гърция малко се вдигнаха темп. Признавам си, с една идея по внимателно, защото беше хладно и мокро, а аз все пак съм с летни гуми. След това минахме на сухо и на темп. над 12 градуса, гумите заспаха на пътя, без забележка, няма шум, няма усещане за плуване, няма нищо, газ и всичко беше ток. Дойде време за връщане, на влизане в БГ отново ни запука дъжд, но този път вече с твърдо темп. над 11 градуса, даже до 15. Не спря да вали, пътувахме две коли, другата беше ВОЛВО от тези като ОЛ РОАД 2006-та години, което беше със зимни гуми, аз съм карал след него, просто без да се хваля, летяхме в дъжда, общо взето само ние, без ситуации, с премерени изпреварвания, но със скорости над 100 км/ч през цялото време, дори на изпреварвания до 150, на магистралата преди София, имаше една рекичка, която пресичаше платна, минахме с около 120 през нея, усетихме водата, но колата не трепна, единствено имахме включване на АБС при скорост от около 100 км/ч и то при убиването й, когато в Гърция малко преди границата на мокро, стъпих на бялата, разделителна линия, тоест на самата боя. Общо взето, за сега ОТЛИЧЕН 6. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 10 октомври 2014 Сподели Публикувано 10 октомври 2014 И в края на лятото... Определям модела: Модел: Bridgestone Potenza adrenalin R002Скоростен индекс: WРазмер: 235/45 R17 ... като особено препоръчителен, за хора с моя стил на каране . Абсолютно се потвърди това, което ми казаха в Диана, да внимавам преди да загреят, тогава доста се пързалят, след това обаче стават като залепени за асфалта. Освен това, след проливен дъжд или по време на дъжд - държат повече от на сухо. Изхождам от там, че София е ужасно прашна. На сухо се случва да се хлъзгат, докато на мокро - класа ! Който избере тези гуми - няма да сбърка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 2 март 2015 Сподели Публикувано 2 март 2015 И в края на лятото... Определям модела: Модел: Bridgestone Potenza adrenalin R002Скоростен индекс: WРазмер: 235/45 R17 ... като особено препоръчителен, за хора с моя стил на каране . Абсолютно се потвърди това, което ми казаха в Диана, да внимавам преди да загреят, тогава доста се пързалят, след това обаче стават като залепени за асфалта. Освен това, след проливен дъжд или по време на дъжд - държат повече от на сухо. Изхождам от там, че София е ужасно прашна. На сухо се случва да се хлъзгат, докато на мокро - класа ! Който избере тези гуми - няма да сбърка. За новия сезон си закупих 4 адреналинки (195/50 R15) и аз да ги пробвам ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 2 март 2015 Сподели Публикувано 2 март 2015 Ще кажеш после дали съм те подвел Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 2 март 2015 Сподели Публикувано 2 март 2015 Ще кажеш после дали съм те подвел Ще, ще Ще направя и сравнение с йокохамите които съм карал до сега...но коментарите след мача както се казва... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 3 март 2015 Сподели Публикувано 3 март 2015 (редакция) Ти си лесен с този размер. Ние със 17 цоловите търкала, които искаме 205/50 17, трябва да извадим близо илядо лева да се задвижим с нови гуми. С тях дойде колата, не съм ги избирал аз изрично. Ти за тези пари ще си купиш и нови зимни. 215/45 е по-евтин, но пък искат хубави пътища с това "галантско" окачване. Ще взимам втора злоупотреба и ще си мълча, че после ще ме вземеш за мезе у форумЪ. Редактирано 3 март 2015 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki007 Публикувано 3 март 2015 Сподели Публикувано 3 март 2015 Ти си лесен с този размер. Ние със 17 цоловите търкала, които искаме 205/50 17, трябва да извадим близо илядо лева да се задвижим с нови гуми. С тях дойде колата, не съм ги избирал аз изрично. Ти за тези пари ще си купиш и нови зимни. 215/45 е по-евтин, но пък искат хубави пътища с това "галантско" окачване. Ще взимам втора злоупотреба и ще си мълча, че после ще ме вземеш за мезе у форумЪ.А какво да кажем ние с лансерите 215/45/18 ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 3 март 2015 Сподели Публикувано 3 март 2015 Уф, разплакахте ме. Не разбрах само с толкова големи джанти ли ги купихте или те /джантите/ после пораснаха Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 3 март 2015 Сподели Публикувано 3 март 2015 Имаш право да ни упрекваш само ако сме си купували колите нови и така сме избрали конфигурацията. Или сме си `зели големи джанти впоследствие да сме готини. Айде, ще си замълча да не се осира пейзажа. За твое удовлетворение, считай че си ме затапил. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 3 март 2015 Сподели Публикувано 3 март 2015 (редакция) {style_images_url}/offtop.gifВ крайна сметка, аз колата съм си я купил според някакви не големи изисквания и възможностите с които разполагам. Когато брат ми...лека му пръст...си търсеше кола и обикалях с него, се влюбих в един еклипс. Той ми предложи, да ми го купи, а аз да му оставя колта...наистина идеята ме жегна много, но след първоначалната емоция се завърна разума...а той ми припомни, че тази кола няма да мога да я издържам и обслужвам...Така, че кой каква кола кара и с какъв размер гуми сам избира...Аз взех малка и евтина кола, която съумявам да поддържам в изправно техническо състояние и чиито гуми сменям на 3 сезона. Ето Рангел (извинявам се за примера) имал възможност купил си нов лансер и си го поддържа и сменя големите му гуми. Разбрахте ми мисълта А галанта Анди, не виждам причина да не го свалиш на 16-ки. Поздрави! Редактирано 3 март 2015 от Емил Димитров Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lesko Публикувано 3 март 2015 Сподели Публикувано 3 март 2015 Аз карам колата си само с предписаните от завода размери на джанти и гуми.Другото е гъзария. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki007 Публикувано 4 март 2015 Сподели Публикувано 4 март 2015 Уф, разплакахте ме. Не разбрах само с толкова големи джанти ли ги купихте или те /джантите/ после пораснаха Това са оригинални размери на гуми на оригинални джанти,както си закупуваш lanсer-a /някои нива на оборудване/от БС Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 4 март 2015 Сподели Публикувано 4 март 2015 Ники, един съвет от мен . Преди години ми срязаха YOKOHAMA ADVAN, която е заводската за 18" при Лансър, пред банката. Разбира се отивам и си търся такава да си я сменя, никъде нямаше дори в БС - продаваш коли, нямаш гуми за тях - УЖАС! След което ми намериха 2 TOYO и 2 MICHELIN в този размер 215/45 МНОГО ТЪП РАЗМЕР, голяма гума пък тясна, цените бяха - няма да ти казвам. Решението 4бр OZ джанти 17" милион пъти по-хубави от оригиналните ( освен това диска ги запълва доста по-добре ) + 4 бр. Goodyear гуми нови - 2000лв, трябваше да дам иначе над 1000 само за две гуми. Резултата в момента съм в масов размер и си купувам, каквито гуми мога да си позволя, за щастие с отстъпката в Диана, която на такива гуми е една гума безплатна , карам с 225/45 17 едни от най-високия клас, за пари които нямат нищо общо с онези цени за 18". Та извода - нямаше как да мога да си позволя 4 бр нови гуми да са ми 2500лв щото тея са олигофрени, сложили голяма джанта а на нея гума - никаква, дето и БС да я нямат. Да не говоря че заводския ADVAN е гола вода като гума. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki007 Публикувано 4 март 2015 Сподели Публикувано 4 март 2015 (редакция) Ники, един съвет от мен . Преди години ми срязаха YOKOHAMA ADVAN, която е заводската за 18" при Лансър, пред банката. Разбира се отивам и си търся такава да си я сменя, никъде нямаше дори в БС - продаваш коли, нямаш гуми за тях - УЖАС! След което ми намериха 2 TOYO и 2 MICHELIN в този размер 215/45 МНОГО ТЪП РАЗМЕР, голяма гума пък тясна, цените бяха - няма да ти казвам. Решението 4бр OZ джанти 17" милион пъти по-хубави от оригиналните ( освен това диска ги запълва доста по-добре ) + 4 бр. Goodyear гуми нови - 2000лв, трябваше да дам иначе над 1000 само за две гуми. Резултата в момента съм в масов размер и си купувам, каквито гуми мога да си позволя, за щастие с отстъпката в Диана, която на такива гуми е една гума безплатна , карам с 225/45 17 едни от най-високия клас, за пари които нямат нищо общо с онези цени за 18". Та извода - нямаше как да мога да си позволя 4 бр нови гуми да са ми 2500лв щото тея са олигофрени, сложили голяма джанта а на нея гума - никаква, дето и БС да я нямат. Да не говоря че заводския ADVAN е гола вода като гума.Мерси колега,при мен заводските са Dunlop,от които не се оплаквам.За цената си наистина прав,преди 5 години 1 брой от оригиналния размер на маркова гума беше около 500 лв.и поръчка,сега около 270 и пак поръчка.Купих Bridgestone turanza 050 made in japan ,скоро ще ги слагам и ще видя какво ще е положението.От началото и аз си мислех да сваля цолажа и да мина на 16-ки,после се разубедих/в София карам кола с 13-ки,а лансера за навънка/. С 18-ките много стегната и твърда возия,впрочем същата,като на ЕВО 10 /карал съм такова/,но съм и очарован от стабилноста на колата. С 17-ки как е , има ли някаква разлика,освен финансова? Редактирано 4 март 2015 от Niki007 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 4 март 2015 Сподели Публикувано 4 март 2015 Размер: 235/45 R17 - поведението е по-добро, защото гумата е доста по-широка, аз за това казвам че хем 18" джанти, хем някакви тесни гуми на тях. Изобщо как са го измислили не знам. Определено колата е доста по-стабилна, макар че и с 18" беше доста добре поведението й. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 4 март 2015 Сподели Публикувано 4 март 2015 Специфичните размери гуми са много скъпи...Преди време майка ми ме накара да проверя за един нисан микра гуми..Размера беше 185/50 R16...просто бях шокиран от цената и липсата на този размер... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 4 март 2015 Сподели Публикувано 4 март 2015 Ако колегата си вземе 17-цолови капли, може да си монтира гуми 225/45. Цената е приемлива, возията ще е едно ниво към по-добро, а вече сцеплението при спиране и в завой на лимита ще зависи от качествата на самата гума.За галант много трудно се намират джанти. Идеята за 16 съм я обмислял много пъти, но едно че не е евтино да се вземат още 4 джанти и второ изборът е почти никакъв. Досега съм харесал два модела - едните бяха МАС за по близо 300 кинта парчето и вторите бяха някакви италиански, много красиви, с 5 или 6 прави спици (не помня вече) и многото болтчета по краищата на джантата... за 600 лева 4-те. Трябваше да ги купя, ама нА... сега трябва да изправят моите, да им купя гуми и те при първия по-сериозен трап пак ще станат на пресечена пирамида. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manol Публикувано 4 март 2015 Сподели Публикувано 4 март 2015 %7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif...Идеята за 16 съм я обмислял...Анди, лесно е - изправяш ги 17-ките, продаваш ги и си взимаш желаните 16-ки. Естествено, ще има занимавка и евентуално доплащане, което обаче ще се възвърне от по-евтините гуми. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StDOBREV Публикувано 4 март 2015 Сподели Публикувано 4 март 2015 (редакция) Аз по отношение на избор на гуми мисля, че съм облагодетелстван, понеже карам със стандартните за модела размери - летни 175/70/13 и зимни 155/80/13. Въпреки че зимните са доста тесни и колата е нестабилна, ги карам, защото са в отлично състояние. Летните обаче (с които купих колата) бяха зле, затова наскоро ги смених. И се възползвах от факта, че този размер се слага като резервна гума в някои коли, съответно джамбазите и гумаджиите ги свалят от блъснати коли и ... ето ми голям избор от гуми (некарани но със стар дот, но некарани ) на половин и повече цена. Това лято ще съм с нови предни летни гуми (Дънлоп - имах я като резервна гума; и Ханкок - купих я за 35лв с доставка) и стари задни летни гуми. Ако попадна на оферта, ще сменя и задните. По-скоро въпросът ми е - на една джанта могат ли да се сложат няколко размера гуми (за ширината говоря), или за всяка джанта строго по един размер?На 5j джанта каква гума мога да сложа, а на 51/2j? Редактирано 4 март 2015 от Арх. Пътко Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 4 март 2015 Сподели Публикувано 4 март 2015 Могат да се монтират и 235 . Моделът R002 235 - 180 лв/бр с ДДС; 225 - 163 лв/бр с ДДС. Това са нормални цени за по-висок клас гуми. С тея по 400лв... не искам да ги чувам . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.