Нещо не е в ред и този алтернатор ,на празен ход трябва да е около 14,2 . Като включиш фарове ,вентилатор ,нагревател задно стъкло колко показва на празен ход и на 2-3000 оборота.
Пробвай с добавка но мърсотията къде ли ще отиде ? Трябва после да смениш антифриза,промивка, само набутване .Промий радиаторчето дано стане, в него може да сложиш добавка после промий.Успех. :icon_thumbup:
Не ,но си приготви някакви чепове да затапиш маркучите да не изтича антифриза на земята.Действай но внимавай със струята ,да не е зверска.Успех. :icon_thumbup: После ще трябва и обезвъздушаване ,но първо оправи радиаторчето.
Маркучите се намират в коша от страната на купето и влизат вътре ,не много дебели виж дали има разлика в температурата .Ако има разкачаш маркучите и с вода промиваш яко докато излязат боклуците. Но понякога не става трябва си ново . :drinks:
Да поизтупаме темата :mitsu-smiley: Това е моята красавица имам я от 13г. никога не ме е предавала. Модел Е32 хечбек 1989г. 4г37 мотор 86 коня карбуратор.Уникално здрава кола и безпроблемна,наказвал съм много по-нови коли от нея .За съжаление времето си оказва своето но не се предава ще я карам докато върви. Моят сайт Моят сайт Моят сайт :icon_thumbup: :icon_rock: