Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Летни гуми?


Препоръчано мнение

Просълзи ме, архитекте! :icon_crying:

 

Щом смяташ, че шофирането с добре изглеждащите ти 10 годишни "нови" гуми от различен производител, 20 годишните ти турски стари, в комбинация с разхлопаната ти предница, която нямало смисъл да ремонтираш е разумно и безопасно - добре, мисли си, но недей да втълпяваш това на останалите и да ги вкарваш в заблуда.

 

Определяш качествата на две различни гуми "на око"?! Ми то и различните типове бетон са еднакви "на око" бре, Пътко. Що се правиш на сърдит тогаз от размишленията ми, а? Няма обиди - просто изказвам мнение.

Обида би било, ако заменя втората буква от името ти с определена гласна, но не съм го направил, нали. :rits:

 

А това, че се отмяташ от думите/писанията си не оставя добро впечатление и води до липса на тежест...

 

За техническата изправност на колата си се грижа, бих казал, достатъчно добре - за да бъда аз спокоен и да возя спокойно и хора с мен. Нали не мислиш, че ще карам раздрънкана опасна за всички кола? В първия пост от предишната страница - бях афектиран от едно кратко провинциално пътуване, по-конкретно от пътищата, по които минах.

За бетона няма да ти отговарям (добро сравнение, признавам, направо попадение), за гумите ще ти отговоря - не съм казал, че са еднакви, казах че са подобни и с близки качества - мисля че е достатъчно за безопасно умерено шофиране.

Ти, като спукаш гума, какво правиш? Сменяш целия комплект гуми, за да са еднакви ли? А тези, които карат с 20ки джанти с три педи галоши в ширина, като спукат гума, какво правят? Дават по 500лв за конкретна гума от същата марка от същия модел от същата серия? - за да карат четири напълно еднакви гуми, за да са безопасни на пътя? :)

Ами ако някой ти нареже гумите? То ако са четирите - по-бива, ми ако е само една и я няма никъде по магазините? :D

 

Относно обидата - аз броя за обида и негативните пожелания, лично към мен и професията ми. Твоето е такова, да си признаем честно...?

 

Отосно никнейма ми - замени каквото искаш. Той не случайно е такъв - съчетание от гордо звучаща титла и иронично саркастично собствено име - наречи го себеирония ако щеш. Мисля че това е добродетел, но явно малките хора виждат само подигравателни нотки и се шегуват на дребно.

 

Отмятането ми от думите не е никакво отмятане - правейки това обещание, помолих конкретен модератор да ми наложи БАН (всъщност след като му писах, тогава направих и обещанието в поста си), той обаче отказа. Сега ще пиша и на теб да ми наложиш БАН. Така че тежестта изцяло зависи от теб :)

Поздрави.

Редактирано от Арх. Пътко
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 283
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Публикувани изображения

{style_images_url}/offtop.gif
Редактирано от nikovas
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като толкова се съмнявате в гумите му, защо не тествате спирачния път 50-0 или максимална скорост някъде в кръг (не кръгово) преди недозавиването. Имам приятел с много голям пробег на месец. Някъде 15 000 км в чужбина основно. Преди да сложи зимни гуми ми показа кога са произведени неговите - 2004-та година. Това беше миналата година. Не бяха пирели, мишлен или кой знае какви, но не бяха и нанканг, ванли и т.п. Гумите бяха на миниван с 6 места. Кара се в ограниченията, а където няма - пак до 140-50 км/ч. Нито тресе, нито бучат, имат си сцепление доволно...

Имах задни гудиър 17 цола с борд 2004-та година. Бяха си с грайфер, без нацепване, напукване, даже не съм ги пукал никога, без "жаби". Върви със 180 без тресене. По-скоро ще затрия някое колело барабар с гумата, но гумата учудващо се търкаля без проблем. Единствено започнаха изключително много да бучат. Едвам ги изтърпях до смяна със зимни. Возията беше пълно дърво на задния мост. Приятел пътуваше на 350 км в посока всяка седмица в България с гуми от 2005-та. До 160 по нищо не се разбира че са стари гумите. Ако не ми беше казал, нямаше и да знам.

Основният проблем на старата гума е по-ниското сцепление. То е по-ниско в града. На дълъг път в сухо време гумата се изчиства, загрява до някаква степен и се лепи като всяка друга, но в града се пързаля тук-там. На мокро също се хлъзга повече. Ако човек не е състезател на пътя, кара разумно и в ограниченията за скорост, старата гума не е проблем. От опит знам, че първият признак за смъртта на старата гума е че почва да "бие". Просто се деформира от старост. Или прави балон и предницата/задницата става като хедър на комбайн.

Новите автомобили, вкл вървящите двойно на галант V6, харчат значително по-малко бензин. Получава се като при старите конвенционални климатици Мицубиши или някакви други японски. Че работят и вършат работа е така, но го правят с много по-ниска ефективност. Старата кола харчи много гориво, но пък новата струва много пари и е недостъпна. Старият климатик също топли, но СОР-а струва пари и още отлагаме покупката на енергоефективен модел. Някой хиперинвертор със средна консумация 370 вата примерно, вместо 1100 вата при стария. Освен това старият не работи в голям студ, докато новият при -22 все още не е замръзнал и работи добре. Разбира се, да се купи нов климатик за вкъщи във всички случаи си заслужава, обаче той струва 1500-2000 лева, пък семейният бюджет позволява машина до 500-600 лева, не повече. С работата си новият ще си избие парите за покупката и ще почне да дава икономия на електричество. Ще дойде време, когато като теглиш чертата, ще видиш как със конвенционалния на 15 години си щял да изгориш над тази сума само за сметката за ток. Едно е 70 лева/месец за една стая и друго е 110-115 лева с конвенционалката. Лека-полека разликата от 40-45 лева на месец обезсмисля купуването на нискоефективен климатик.

При колите не е така. Един галант в средно добро здраве е 3000 лева. На нов премиум модел със същите габарити само екстрата навигация е тези пари. Или само да отметнеш музикална с-ма на БосЕ с 10-12 говорителя със субуфер. Само от разликата в разхода дали някога ще излезеш на сметка? Къде са 1500 евро и къде са 50 000 евро за новата... То няма да остане купе за тази работа.

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

Добре, де Пътко, уважавам мненията ти, но не си ли противоречиш сам?

Хем казваш, че е нормално да караш с гуми,ползвани за резервни,хем държиш сметка за 15-годишни тампони и маркучи!

И мен всеки ден се опитват да ме убедят, че рециклираните японски 15-годишни климатици работели страхотно,

обаче никой не може да ме убеди,че е по-добър от един чисто нов!

Тъкмо ти монтират рециклирания и хоп компресора или мотора на вентилатора изгорял!

И защо?

Защото никой не може да каже колко са износени вътре чарковете за тези 15 години?

 

Извинявай, ама нещо ти куца аналогията в случая .:) Я ти като се занимаваш с климатици, да ти отправя една лична молба :

Ако можеш да ми намериш някой японски климатик лежал 15 г. само по складове, на 3 пъти по ниска цена от нов, моля те, обади ми се, веднага го вземам, :D пък после ще спорим дали нов би бил по добрия избор и колко са износени чарковете на стария, дето изобщо не е работил .

 

 

Ами много хора карат с нови гуми ,една стандартна гума от по нисък клас не е милиони ,например за моя автомобил добра гума мога да си намеря за под 100 лв/бр.

Не вярвам твоите да са много скъпи предполагам си с 14" ,а гума от този размер може да се намери за около 70 лв/бр.

Не може да искате да карате автомобили ,а да не ги подържате.

Гумите,спирачките и светлините са един от най важните в един автомобил.

И стига вече с тия икономии ,че живота е много по важен от икономията .

А и при един ГП би трябвало да не те допуснат да преминеш,ама явно там минаваме по втория начин .

П.С: По добре е да си вземеш гуми втора ръка ,поне ще са с ясен дот ,еднакви, и за същите пари .

Ники, не си много прав . Една маркова гума от най висок клас, с малко по стара дата на производство е няколко пъти по добра от чисто нова, от този ценови диапазон който визираш .

Казвам ти го от личен опит, аз от много години насам, като взема кола с Китайски, Румънски, Сръбски и т.н. гуми, първата работа е да ги изхвърля :D и да сложа Мишелин, Бриджстоун, Гудиър или Дънлоп с колкото се може повече шарка и произведени в държава, на която единствената цел не е износ за България .:)

Единствено си прав за това, че трябва да го върнат на прегледа и да го пратят да си търси гуми с еднаква шарка .:good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Просълзи ме, архитекте! :icon_crying:

 

Щом смяташ, че шофирането с добре изглеждащите ти 10 годишни "нови" гуми от различен производител, 20 годишните ти турски стари, в комбинация с разхлопаната ти предница, която нямало смисъл да ремонтираш е разумно и безопасно - добре, мисли си, но недей да втълпяваш това на останалите и да ги вкарваш в заблуда.

 

Определяш качествата на две различни гуми "на око"?! Ми то и различните типове бетон са еднакви "на око" бре, Пътко. Що се правиш на сърдит тогаз от размишленията ми, а? Няма обиди - просто изказвам мнение.

Обида би било, ако заменя втората буква от името ти с определена гласна, но не съм го направил, нали. :rits:

 

А това, че се отмяташ от думите/писанията си не оставя добро впечатление и води до липса на тежест...

 

 

Мисля, че отношението ти е обидно и недопустимо. Същото се отнася и за Минтов.

 

Дали твърденията на архитекта са спорни? Сигурно е така. Дали съветите му могат да са опасни за безопасността на околните - вероятно да. Но квалификации на лична основа ми се струват неприемливи. Вместо това, може съвсем спокойно да обясни човек собствената си позиция и несъгласието с чуждата.

 

В този ред на мисли - споделям виждането, че карането с много стари гуми с различна шарка не е добре. Не одобрявам съвети за купуване на резервни гуми и ползването им като основни, както и не одобрявам философия от типа "защо да правя окачването, като пак ще се счупи". Но това не ми дава право на ехидни коментари и лични квалификации, още по-малко това е валидно за модератори, от които се очаква насърчаване и спазване на добрия тон, а не обратното.

 

 

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Извинявай, ама нещо ти куца аналогията в случая .:) Я ти като се занимаваш с климатици, да ти отправя една лична молба :

Ако можеш да ми намериш някой японски климатик лежал 15 г. само по складове, на 3 пъти по ниска цена от нов, моля те, обади ми се, веднага го вземам, :D пък после ще спорим дали нов би бил по добрия избор и колко са износени чарковете на стария, дето изобщо не е работил .

.....

Я, колко добро сравнение, не бях се сетил, Мерси бачо Марине! :)

Наистина, "новите" гуми имат вид да са седели само по складовете, сиреч в багажника на автомобилите - на сенчесто сухо място. Ама това няма как да се докаже, понеже пак е преценка "на око" :)

Явно в този форум важи правилото "нова гума се избира по две точки - гледа се дота и това да е черна", тези които нямат пари, взимат Сава 13ка, тези които имат, взимат Мишлен 17ка, но по-стара залежала резервна или онакава - абсурд!!

 

Ники, достатъчно смел съм за да имам собствен мироглед и да го споделям публично.

Самоотеглянето за мен не е вариант, защото не е редно, бих го направил, ако смятам че аз съм виновен за нещо или се срамувам от нещо - но няма такова нещо :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тази тема все по-интересна и занимателна става.

Чета я с интерес.

От съдържанието и, като от представителна извадка на българските собственици на "дърти" коли, смело можем да извлечем изводи за манталитета на балканския сайбия, благосъстоянието му, ефекта на прехода, начина на мислене и тип на обслужване на автомобилите.

За мен резултатите и изводите не са обнадеждаващи....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че отношението ти е обидно и недопустимо. Същото се отнася и за Минтов.

 

Роска, не си прав. Това, което се опитах да кажа е, че титлите, включени в никнейма, не означават нищо. Всеки може да се кръсти както си иска- да не правя преглед на никовете във форума и нета.

Това, което исках да кажа е, че ако в моя ник присъстваше "проф.", това в никакъв случай не удостоверява факта, че съм такъв. Съществува вариант, само да ми се иска много :).

Целта ми беше по-скоро да предпазя колегите, да правят такава пряка връзка- аз лично не знам каква е професията на колегата.

Пази Боже да съм искал да обидя някой. И ако колегата Пътко се е почуствал обиден, поднасям му искрените си извинения!

Редактирано от Т. Минтов
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.....

Целта ми беше по-скоро да предпазя колегите, да правят такава пряка връзка- аз лично не знам каква е професията на колегата.

...

Да, и аз те разбрах в този смисъл, а щом аз съм те разбрал правилно, значи всичко е наред (защото май аз винаги разбирам грешно хората :))

Г-н Минтов, имам впечатления за теб, че си образован и внимателен в изказа си човек, и заради това от теб не бих могъл да се обидя.

Няма нужда от извинения, нито от теб, нито от други - не това е целта ми.

Да, архитект съм, всъщност :)

Но дано не ми се налага да проектирам сграда, че с тези виждания... направо ще я оплескам :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Роска, не си прав. Това, което се опитах да кажа е, че титлите, включени в никнейма, не означават нищо. Всеки може да се кръсти както си иска- да не правя преглед на никовете във форума и нета.

Това, което исках да кажа е, че ако в моя ник присъстваше "проф.", това в никакъв случай не удостоверява факта, че съм такъв. Съществува вариант, само да ми се иска много :).

Целта ми беше по-скоро да предпазя колегите, да правят такава пряка връзка- аз лично не знам каква е професията на колегата.

Пази Боже да съм искал да обидя някой. И ако колегата Пътко се е почуствал обиден, поднасям му искрените си извинения!

 

О, извинявам се аз, имах предвид Вальо, не теб. Съжалявам за объркването!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе кво стана с темата за ЛЕТНИ ГУМИ? Тя на коя страница свърши? Модератори, немодератори все тая, хайде малко усещане. Как седейки зад компютрите или поглеждайки гумите, преценявате какви качества имат - нямам идея, честно ви казвам. Аз карам по половин година, за да разбера дали съм се пр**бал или съм си взел читава гума. Меки били, твърди били, черни били, сиви били, много ПРО-та много нещо. Архитекте - знам, че такова ни е дереджето, че сме стигнали да тъним от всякъде, в това няма нищо срамно и никой в тази тема няма право да осмива, обижда или определя човек от това че няма възможност. Стигнали сме до там, че има поне 10 теми в тоя форум да ми смятате колко по икономично ви излиза да карате с дневни светли, вместо фаровете да ви светят, леле страхотно - сместихте 1.50 лв/100 км. и две крушки за 4г по 10 лв. Архитекте - мое мнение е че въпреки финансовото затруднение е, по-добре вместо два месеца да събираш пари за гуми - събирай три и си купи читави гуми. Да не дава Господ, един път ще ти се наложи да спреш рязко от 50-0 и това че си спестил 100лв ще ти тежи цял живот, пак казвам ДА НЕ ДАВА ГОСПОД.

 

Ясно е, че идеята на Архитекта не е добра - да се купуват различни гуми най-вече, ама едва ли го е направил, защото се е чудил къде да се напие с разликата. Така че може доста по-уважително да му се обясни, а не с ирония. За мен няма никакво значение - кой с каква титла е във форума, защото "ТИТЛАТА" не е нищо друго - освен думичка, даваща права в някакво виртуално общество. За мен тя не отразява кой-какъв човек е.

 

Върнете се към тона, който подхожда за тема "летни гуми" и някой МОДЕРАТОР, да разчисти тея не отиващи на годините, на хората които ги пишат - ПОСТОВЕ!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ей ся, за "кеф" на Рангел ще внеса уточнение по темата, че нашето семейство има една стара кола, бензин-газ(много по - често газ), малко замърсяваща въздуха и 5 велосипеда :icon_thumbup:

Инак летните ми гуми са Тойо проксес, купени нови миналото лято и този сезон ще тествам качествата им отново. Да добавя, че са ми спестили доста неприятен аквапланинг с над 120км/ч. Като извод мога да кажа, че не трябва да се пести от тези консумативи, НО, всеки си прави сметката сам за себе си. Аквапланинга, описан в кратце по - горе, нямаше да го има ако бях със стари гуми и карах с НИСКА скорост!!! Но и това не е някакъв представителен пример :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това АКВАПЛАНИНГ - е много гадно нещо. Случвало ми се е неприятно ( сигурно и на теб в същата ситуация ) 120-140 км/ч на магистралата и там има едни рекички от единия край към другия по 30-40см широки, през всички платна - някак си се чувства човек безсилен като стъпи така във водата. Май гуми с шарка като TOYO-то което ти споменаваш, се представят най-добре във водата, успяват да изхвърлят най-много вода.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аквапланинга наистина е нещо неприятно и опасно. На мен ми се случи веднъж (до колкото си спомням), карах по главен извънградски път с около 60-70км/ч, бях мисля че със зимните гуми (които са Семперит, доста добри (каквото и да значи това), с тях купих колата, + летните, които бяха монтирани на нея). То не беше и аквапланинг, ами просто попаднах в един огромен (и като площ - поне 50 метра, и като дълбочина - поне 10-20см) гьол... Успях да го видя отдалече, успях да намаля малко, не можах да го избегна, защото в лявата лента се движена други коли. Та - успях да удържа колата, но на косъм.

Така или иначе - с новоподготвените летни гуми мисля че ще съм по-добре отколкото със старите турски. Идеята, пак казвам, беше да допълня гумата, която имах, с още една подобна. Иначе трябваше да я хвърлям, изгоря, нарежа... или в краен случай да я продам (но кой ще я купи, следвайки вашата логика)...

Да допълня информацията - Dunlop "made in Japan", Hankook "made in Korea" :)

 

Разбирам, че е най-добре да имам 300 лева и да отида в магазина и да си купя нови хубави гуми (още по-добре, ако не са Ласса, Сава Корморан или Дебица) - хубави гуми моя размер (175/70/13) струват около 300лв. Не ме е срам, да си призная, Ранга - тези 300лв са ми горивото за една година на газ. Отделно имам и 200лв - ГО, преглед и др. такси. 500лв годишно е максимума, който мога да си позволя за колата. Затова миналата година смених шарнира и накрайника отляво, а тази година ще ги сменя отдясно :D

 

Но всичко това е защото ми пожелахте да не проектирам сгради и сега не мога да изкарам пари :D

 

ПП: Да не поствам наново:

"Ам вземи го напиши в аватара си, аз през цялото време мислех, че си някой архимандрит .:P :lol:"

Само бачо Марин може да ме разсмее така :rofl:

Редактирано от Арх. Пътко
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всичко става много бързо, после връщаш лентата назад и се мъчиш да си спомниш и анализираш кратката случка...Преди тойо-то бях с Кумхо екста на издихания вече(тук да се разбира, че гумата имаше още бая грайфер, но беше минала 5 годишна възраст), минах през локва, която не успях да видя навреме на магистралата, пак с над 120км/ч, е тогава бая се уплаших, щото явно аквапланинга е продължил по - дълго - тотална липса на контрол над автомобила...

А този, миналогодишния, с тойо-тата, беше леко и кратко помръдване, минавайки през водата. Явно гумата си оказва сериозно влияние за последствията. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

Да, архитект съм, всъщност :)

 

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif
Ам вземи го напиши в аватара си, аз през цялото време мислех, че си някой архимандрит .:P :lol:

 

Илийка, аквапланинга няма нищо общо с годините на гумите . И 10 годишни гуми могат да те извадят от ситуацията, стига да са от водещите фирми в производство на гуми, защото точно те се чудят ден и нощ как да подобрят гумите си ..:)

Такива като Тигър, Ласа и да не ги изброявам всичките, ако са копирали някой стар модел гума на водещите и нямат специални канали за изхвърляне на повече количество вода, ако ще и с вчерашна дата на производство да са, пак ще те изхвърлят от пътя .

+ това, при тази ситуация е много важно и умението на шофьора, :drive: най доброто решение е натискане веднага на съединителя и овладяване с волана, всяка друга реакция води до по лоши последствия, независимо с колко годишни гуми си .:P

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За моите галоши се говори, че могат да се похвалят с добро представяне при дъжд (нокиан зетлайн). Много приличат на тойото.

Два пъти ми се случи с мицубиша. Един път при разминаване след завой и голяма локва в моето платно и втория път при изпреварване на камион, пред който имаше пък лека кола и трябваше да мина и нея. Дойде една локва отляво и те така. Правилно според мен е да не правиш нищо в такъв момент. Всяко въртене на волана, даване на газ или натискане на спирачка ще е грешно. Само седиш и чакаш гумата да стъпи на "здраво". Единствено може да отхлабиш леко газта че почва да се форсира като муха в буркан. Аз за момент вдигнах 160 докато задните гуми се въртяха с не повече от 110. А първия път ми излезна страничния мигач и взел че увиснал на кабелите. Чак като спрях го видях и го натиснах обратно... хихи. Водата беше дълбока държа да отбележа. Не вярвам която и да е гума да е направила нещо по-различно. Те се правят да работят върху вода, ама не и върху мини реки. Водата се изтласква до едно време. Да беше някоя по-лека кола и с късо междуосия, да съм отишъл у асмътъ.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аквапланинга наистина е нещо неприятно и опасно. На мен ми се случи веднъж (до колкото си спомням), карах по главен извънградски път с около 60-70км/ч, бях мисля че със зимните гуми (които са Семперит, доста добри (каквото и да значи това), с тях купих колата, + летните, които бяха монтирани на нея). То не беше и аквапланинг, ами просто попаднах в един огромен (и като площ - поне 50 метра, и като дълбочина - поне 10-20см) гьол... Успях да го видя отдалече, успях да намаля малко, не можах да го избегна, защото в лявата лента се движена други коли. Та - успях да удържа колата, но на косъм.

Така или иначе - с новоподготвените летни гуми мисля че ще съм по-добре отколкото със старите турски. Идеята, пак казвам, беше да допълня гумата, която имах, с още една подобна. Иначе трябваше да я хвърлям, изгоря, нарежа... или в краен случай да я продам (но кой ще я купи, следвайки вашата логика)...

Да допълня информацията - Dunlop "made in Japan", Hankook "made in Korea" :)

 

Разбирам, че е най-добре да имам 300 лева и да отида в магазина и да си купя нови хубави гуми (още по-добре, ако не са Ласса, Сава Корморан или Дебица) - хубави гуми моя размер (175/70/13) струват около 300лв. Не ме е срам, да си призная, Ранга - тези 300лв са ми горивото за една година на газ. Отделно имам и 200лв - ГО, преглед и др. такси. 500лв годишно е максимума, който мога да си позволя за колата. Затова миналата година смених шарнира и накрайника отляво, а тази година ще ги сменя отдясно :D

 

Но всичко това е защото ми пожелахте да не проектирам сгради и сега не мога да изкарам пари :D

 

ПП: Да не поствам наново:

"Ам вземи го напиши в аватара си, аз през цялото време мислех, че си някой архимандрит .:P :lol:"

Само бачо Марин може да ме разсмее така :rofl:

 

Аз мога да ти взема 4 броя чисто нови гуми с този размер от Диана:

 

Fulda ECOCONTROL - 248 лв с ДДС

BF Goodrich Touring - 250 лв с ДДС

UNIROYAL Rainexpert 3 - 261 лв с ДДС - по мое мнение, страхотна гума би трябвало да е, съда от предишните два модела.

 

Това са цени за гумите в среден клас, като последната за мен е особено препоръчителна, а има и САВА, КОРМОРАН и т.н. които са по-евтини. Примерно DAYTON - 201 лв с ДДС и идея си нямам какви гуми са, просто като сравнение. Това са между 15-18% по-ниска цена от тази, която ти каза. Ако друг път желаеш, ще съдействам. За две гуми сумата е още по-поносима, нея можеш вече сам да си я сметнеш /4 :).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Какво ви е мнението за тези ЕКО гумите и тези с ниска горивна ефективност.Чета противоречиви мнения.Някой казват държат се добре на пътя,други казват че щом са ЕКО нямали добро сцепление,били като пластмаса не се триели.Спрял съм се на Fulda ECOCONTROL и доста се чудя,а и тези с ниските децибели ме блазнят,че е шумен Галанта.

Редактирано от plamen nikolov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Миналата година взех 4 гуми Toyo Nano Energy 3, които са ЕКО. Действително са със много ниско ниво на шум, много приятна возия и много добро сцепление на сухо и мокро. За първия им сезон мога да кажа само суперлативи! Когато ги купувах се колебаех между тях и конкурентния им модел при йокохама Blue Earth...в чиито състав има и портоколави масла.

Редактирано от Емил Димитров
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif

"Извинявай, ама нещо ти куца аналогията в случая .:) Я ти като се занимаваш с климатици, да ти отправя една лична молба :
Ако можеш да ми намериш някой японски климатик лежал 15 г. само по складове, на 3 пъти по ниска цена от нов, моля те, обади ми се, веднага го вземам, :D пък после ще спорим дали нов би бил по добрия избор и колко са износени чарковете на стария, дето изобщо не е работил ."

Бай Марине, при цялото ми уважение към теб, не бих ти пробутал такъв 15 годишен "нов"климатик, защото и най-големия чук в сервиза ти, няма да ти помогне да му развъртиш клеясалия от лежане компресор! :icon_thumbup: Повярвай ми правил съм го доста пъти и то все неуспешно!Пък после се наслаждавай на далаверата и добрия избор!
А относно аналогията, съжалявам професионална деформация!
Редактирано от iskrata
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Рангеле...голяма гума тоя адреналин...впечатлен съм...

 

А още не е достатъчно топло... :) и по-добре ще става. Предполагам забеляза че в началото докато са студени трябва по-внимателно, но като загреят стават като залепени.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...