SLX Публикувано 6 юни 2013 Сподели Публикувано 6 юни 2013 И аз на единия галант съм с монро и са ок. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
olele Публикувано 6 юни 2013 Сподели Публикувано 6 юни 2013 a от билщайн някой има ли опит/мнение ? Б4 модела Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
de4i Публикувано 6 юни 2013 Сподели Публикувано 6 юни 2013 За протокола да отбележа, че единия амортисьор след 4000км изтече Егати, ти си изкарал по-малко и от мен. Аз вчера смених протеклите, които изкараха около 8 хил.С японски каяби. п.п. Между другото, Габрово близо ли е до Дряново. Може да остане време и да мина да ти покажа. Егати как первезно звучи - да мина да ти покажа амортисьорите си. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 6 юни 2013 Сподели Публикувано 6 юни 2013 (редакция) Не е близо бе, цели 20км е, мани :icon_thumbup:Ами...Светльо, аз не съм питал какви амортисьори да сложа, давам колата на майстора и той слага, дева. Ся, кат протече някой, пътя е известен...и така докато не им изтече гаранцията...пък после ще го мислим :D Редактирано 6 юни 2013 от mmotors Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 7 юни 2013 Сподели Публикувано 7 юни 2013 a от билщайн някой има ли опит/мнение ? Б4 моделаИма .. Този над теб, дето има опит и с Монрото, ама не ще да казва, че току виж и за Билщайна някой го нахранил ..:DЗа амортисьорите не е важна толкова марката, а от къде ги вземаш .. И при Билщайн има и перфектни, има и Румънски .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 7 юни 2013 Сподели Публикувано 7 юни 2013 (редакция) a от билщайн някой има ли опит/мнение ? Б4 моделаА на същия галант отпред с билщайн Б4:icon_thumbup: Ама не е много критерий, щото са на 4,5000 км., та може да протекат след няколко години. Редактирано 7 юни 2013 от SLX Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 7 юни 2013 Сподели Публикувано 7 юни 2013 Малко офф:Чехите явно не могат да правят амортисьори, еле пък KAYABA. Някой японец ако види колко бързо свършват ще си направи сепуко :icon_doh: Обаче пък са майстори на пивото: GAMBRINUS :worthy: , krusovice :worthy: , bernard :worthy: и те така :dirol: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 7 юни 2013 Сподели Публикувано 7 юни 2013 За амортисьорите не е важна толкова марката, а от къде ги вземаш .. И при Билщайн има и перфектни, има и Румънски .. +1. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Suppressing_5RE Публикувано 11 юни 2013 Сподели Публикувано 11 юни 2013 Тамън четях темата и щях да хваля Монрое - Оригинал-а (отново), и току що говорих със един майстор при който си оставих дингила оня ден. Имаше тропане отпред в дясно и си мислих дали не е носач, рейка, каре ... честито - Добрите стари амортисьори :D Преден десен е решил да взаира. Сега ще гледам каква е работата с гаранцията ... :( Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 11 юни 2013 Сподели Публикувано 11 юни 2013 Тамън четях темата и щях да хваля Монрое - Оригинал-а (отново), и току що говорих със един майстор при който си оставих дингила оня ден. Имаше тропане отпред в дясно и си мислих дали не е носач, рейка, каре ... честито - Добрите стари амортисьори :D Преден десен е решил да взаира. Сега ще гледам каква е работата с гаранцията ... :(Най накрая един да си признае, а колко са хората които съм сменял Монрото с други поради същата причина??? ............мълчат си....... :D :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 11 юни 2013 Сподели Публикувано 11 юни 2013 Е как най-накрая... Как си представяш да съм сложил някаква част, тя да е дефектирала и да си трая? Ха! Смях. Монрото при мен е отзад, но предницата е за правене. И какви да слагаме сега? Кони, Боге? Те колко колата..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 14 юни 2013 Admin Сподели Публикувано 14 юни 2013 Предни амортисьори оригинални са по 173лв. или Токико по 88лв. Задни оригинални са по 170лв. или Токико по 97лева.Това с поръчка от Япония.Колко ще излезе пътя не мога да кажа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
свето Публикувано 14 юни 2013 Сподели Публикувано 14 юни 2013 Е как най-накрая... Как си представяш да съм сложил някаква част, тя да е дефектирала и да си трая? Ха! Смях. Монрото при мен е отзад, но предницата е за правене. И какви да слагаме сега? Кони, Боге? Те колко колата.....Отпред и отзад съм с Кони по 170лв броя за отпред и 143 задни.Нали това е оригиналното за галанта или се бъркам :icon_hmm: .Държи се перфектно,както натоварена,така и само с шофьор.Закупил съм ги от известен на всички магазин, верига е в страната и всички го знаят.Не го споменавам за да няма реклама.Да спомена само ,че цената им е такава понеже управителя им ми е приятел от детинство.Поздрави :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 14 юни 2013 Сподели Публикувано 14 юни 2013 Отпред и отзад съм с Кони по 170лв броя за отпред и 143 задни.Нали това е оригиналното за галанта или се бъркам :icon_hmm: .Държи се перфектно,както натоварена,така и само с шофьор.Закупил съм ги от известен на всички магазин, верига е в страната и всички го знаят.Не го споменавам за да няма реклама.Да спомена само ,че цената им е такава понеже управителя им ми е приятел от детинство.Поздрави :mitsu-smiley: Оригинално галант излиза с Каяба, кони е един съвсем добър избор. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 14 юни 2013 Admin Сподели Публикувано 14 юни 2013 Преди малко снимах предните фабрични амортисьори.Обозначени са със зелена лента от завода. http://www.picvalley.net/u/1998/4853297108888547951371191670GO2xPcPRi1X8I3xpQUbd.JPG Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 14 юни 2013 Admin Сподели Публикувано 14 юни 2013 Миро, не съм виждал Токико оригинално вградени. Не казвам, че няма, просто не съм виждал.А доста коли съм наблюдавал за смяна, сигурно стотици... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anatoli Публикувано 14 юни 2013 Сподели Публикувано 14 юни 2013 А ОЕМ-ските(KYB), къде се произвеждат? :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anatoli Публикувано 14 юни 2013 Сподели Публикувано 14 юни 2013 Явно само за представителите на Мицубиши пише това .... Всичко друго е или Spain или Poland, брях Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anatoli Публикувано 14 юни 2013 Сподели Публикувано 14 юни 2013 Значи ли тогава, че произведените там са с по-ниско качество? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 14 юни 2013 Сподели Публикувано 14 юни 2013 Е как най-накрая... Как си представяш да съм сложил някаква част, тя да е дефектирала и да си трая? Ха! Смях. Монрото при мен е отзад, но предницата е за правене. Споко бе Анди, :spoko: Монрото ако бяха толкова зле колкото се описва в нашия форум, Мицубиши изобщо нямаше да ги изберат за ОЕМ доставчик за колите им в Европа ..;)Всичкото Каризма и Спейс излизат с Монро от фабриката .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 14 юни 2013 Сподели Публикувано 14 юни 2013 Не се притеснявам за монрото. Те ме изкараха три години и като ги избършеш с парцала са като чисто нови. Според мен изпълняват задачата си по същия начин от деня когато ги сложих (началото на март 2010-та). Вярвам на практиката и личния опит. В друг форум (за мотори) ме убеждаваха как нямало да стане двигателя както съм го намислил. Сигурно 30 човека се подкрепяха и ми донесоха от 100 кладенеца вода. Някакви теории и превъзнасяния на нови технологии. Нарочно го направих както бях решил и после спореха с мен, че съм го бил направил както те казват, иначе нямало така да върви. Хо-хо-хо :icon_bye: Понякога не можеш да убедиш някого в нещо, в което безусловно и неизвестно защо не вярва. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 15 юни 2013 Admin Сподели Публикувано 15 юни 2013 Има някои, които излизат и със Sachs. Повечето са със Sachs.Анди, ти от както си сложил едно такова жълтичко-сладичко Монро, изминал ли си 5 хиляди километра? Явно само за представителите на Мицубиши пише това .... Всичко друго е или Spain или Poland, брях Не само. Има амортисьоро на KYB за Галанта (KYB Excel G) Мade in Japan. Те не са ОЕМ. http://www.picvalley.net/u/2740/141687686813342387081371277292U3kTX1H8WRuD4qA5Lq82.PNG Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 15 юни 2013 Сподели Публикувано 15 юни 2013 Светльо,предните са ми Монро,ама газови и съм минал над 20 000 километра и нищо им няма. Задните са ми маслени Монро,но са още нови,затова е рано да коментирам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 15 юни 2013 Сподели Публикувано 15 юни 2013 Някъде към 20 000 км. съм изминал за това време. Тук пътищата са много неравни. Рядко има метър окачването да стои неподвижно. Тормозът над ходовата част и амортисьорите е сериозен. Бях скептичен когато извадих амовете от кутията им и видях слабичките ушета в единия край. Заварката ми се видя твърде нежна. Имах странното чувство, че ще се откъснат от ударите и вибрациите, на които ще бъдат подложени (не умишлено ест.). За щастие опасенията ми се оказаха напразни.Задницата определено минава по-твърдо през неравности в сравнение с предницата. Минах едновременно на 15-цолови високи гуми от 17-цолови и сложих новите амове. С новите пружини отзад също малко се втвърди возията. По-точно се стегна още. Аз не обичам американски тип возия, а нещо средно между френската и немската. В момента в галанта е такава... горе-долу. Хем е мека, хем е стегната. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 15 юни 2013 Сподели Публикувано 15 юни 2013 Светльо,предните са ми Монро,ама газови и съм минал над 20 000 километра и нищо им няма. Задните са ми маслени Монро,но са още нови,затова е рано да коментирам.Ама нищо не казвате с Анди, жълтички и сладички ли са ? ..:icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.