Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

ibakov

Потребител
  • От него общо

    118
  • Регистрация

  • Беше тук

За ibakov

  • Рожден ден 01/10/1985

Местоживеене

  • Град
    Пловдив

Интернет контакт

  • Уебсайт адрес
    http://
  • ICQ
    0

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    mitsubishi 2.5i v6 24v

Посетили профила

1,238 посетили

ibakov's Постижения

Ентусиаст

Ентусиаст (6/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. ibakov

    Задно окачване на Галант.

    Прилича на този MB911314, за да се достигне до него има специални отвори в задния мост(когато се регулира окачването). Левият е много близо до задното гърне. Има ексцентрична и разграфена шайба, кято си има "легло" в задния мост, затегната е с гайка. Всъщност не съм виждал какво представялва болта.
  2. ibakov

    Задно окачване на Галант.

    Колега, сменял ли си тампони или носачи, освен болтовете? От къде си набави частите, виждат ми се на мн разумни цени.
  3. ibakov

    Задно окачване на Галант.

    Според мен, ако са намазани с грес за 3-4 г. няма как да се спекат. Мисля, че си има и специлана грес точно за това.
  4. ibakov

    Задно окачване на Галант.

    Колега, ако болтовете са същите като моите(2.5 мотора) може да направим сделка. Да те питам само нещо ти тампони сменя ли на задните носачи?
  5. ibakov

    Задно окачване на Галант.

    Колега, това СЕРВИЗ CASTROL в Кичука ли е?
  6. ibakov

    Задно окачване на Галант.

    Благодаря, DJ Tymbi! Явно няма да ходя на стенд, а по нататака я закарам на някой майстор в Пловдив.
  7. ibakov

    Амортисьори за Галант 2.5

    На тези трябва ли да се сменя и пружината, понеже изглеждат доста по-различни от тези след 1997 г.
  8. ibakov

    Амортисьори за Галант 2.5

    И Аз съм така ,но моята не подксача. Е сега съм 17-те е малко по-твърдо преминаването през легналите полицай, но със 15-ките имаше легнали полицай на които не се налагаше да намалям и преминаваше много плавно.
  9. ibakov

    Амортисьори за Галант 2.5

    За съжаление, единия нивомат изтърва на 3-тия ден и ги смених. Когато ги свалихме се оказа, че е попаднала ръжда в амортиьора която е разбила оплатненията и сътвено амортисьора. След 1 година и предните амортисьори се омаслиха, но се държат. Абе втори път няма да купувам 2-ра ръка амове. Някак си не си струва или понеда занм. Иначе когато ги купих нямаха външни забележки. Бих казал късмет.
  10. ibakov

    Откраднат Галант

    И аз съм си супер спокоен за моя. То не че е атрактивен колкото на колегата, но все пак... Пък и до колкото знам малко трудно ги крадат, заради чипа в ключовете. Преди на мода бяха колите от семейството на VW крадяха Шкоди и Пасати на поразия. И наистина ги изнасяха. Чувал съм, че ги изнасят с кораби. Колегата дано е имал Каско... Иначе Успех с намирането.
  11. Здравейте колеги! Преди 2 седмици ходих на стенд, оправиха ми предницата, но задния мост артиса. Казаха ми, че болтовете били клиясали и имало вероятност да се скъсат. Та тези дни си поиграх и мисля, че ги раздвижих. За съжаление не успях да ги извадя. Докарах ги да правят от четвърт до половин оборот . Сега нз колко съм точен но там някъде. На стенда където бях не ми вдъхнаха мн мн доверие, понеже нямаха и точния софтуер за Глант след 1997 г. 2.5 163 к.с. и се чудех някой може ли да ми препоръча стенд където ще ми свършат работа в ПЛОВДИВ. Естествено и Ратола е вариант, но там не ми се ходи, понеже преди съм ходил. Колата я вдигнаха, казаха, че нищо не могат да направят и ми взеха парите.
  12. Здравей, колега случайно да имаш задна дясна врата за галант след 1997г. седан, но я търся в цвят червен (Гран При мисля, че се води цвета).
  13. ibakov

    Амортисьори за Галант 2.5

    Здравйте отново! Най-после смених въпросните амортисьори. Колата е доста по-вискоа от преди, само където отпред има по-голямо разсояние м/у калника и гумите отколкото при задните. Возията се промени доста. Колата е доста по-стегната, дори трептенето на волана когато се натискат спирачките при висока скорост изчезна. Може дасе каже че съм доволен. Оказаха се, че всичките ми стари амортисьори са оригиналните и всичките бяха омасление кой повече, кой по-малко. Сега малко за смяната на амортисьорите. Сменяхме ги с един приятел. Започнахме със задните, уж били по-трудни за смяна. Какво да кажа с първия се помотахме малко повечко време докато му хванем цаката след това 2-рия сменихме за 25 мин. Иначе се разкачва задната седалка. Първо се махат облегалките държат се на 6 болта, виждат се когато се сгънат облегалките. След това се освобождава седалката има 2 ушички които се намират пасажерските крака. Мисля, че се издърпваха и седалаката се сваля. След това се махат 2-та подлакътника в края на облегалките до вратите. Има един болт доло до седалката след това се приплъзгват нагоре, понеже се държат и на нещо като кука. 2-та болта на които се държи амортисьора се намира точно пред говорителите. Осовбождават се от болта от доло и от 2-та горе и с една щанга се натиска полуоската, така че да освободи амортисьора и се изважда. По обратния начин се монтира. Задължително си пригответе спрей WD-40 или нещо подобно, ако видите, че има ръжда по болтовете или разни боклуци е препоръчително да почистите преди да развивате гаиките и болтовете с телена четка. Пригответе си пън или нещо от сорта с което да обезопасите колата. Не разчитайте само на крик. Трупчета или каквото имате се слагат пред и зад гумите. Канал не съм използвал, но на моменти нямаше да е излишен. Сега за предните. Там филмът беше голям и то не защото е мн трудно, а по-скоро от незнание. Предният амортисьор е хвант горе под капака на 3 болта и на още едно място с 1 болт, който е на резба без гайка, който влиза в носач, който е във формата на "вилка" Този болт се развива ПОСЛЕДЕН или непосредсвено преди да го освободите от горните 3 които са под капака. За да освободите амортисьора трябваше да развия и болта който държи въпросната вилка към късия долен носач (Извинявам се, ако някои от имената на техн. термините са сбъркани) Въпросният болт е с гайка от едната страна и глава от другата. Да ви призная голяма зор беше там. Развихме гайката махнахме шайбата, но болта се беше спекъл яко, както и да е успях да го раздвижа с въртеливи движения и го извадихме, но и голямо блъскане падна с чука. След като махнахме въпросния болт се осовобождава амортисьора от горе под капака и от болта който го държи за въпросната вилка. С лосто се натиска реактивната щанга. Свързана е към въпросната "вилка" с биалетка. Вилката слиза надоло и амортисьора заедно с пружината се изважда. На последния амортисьор се обърка всичко което можеше да се обърка. Прво се скъса болта, който държи вилката и късия носач. След това се оказа, че въпросния болт е толкова спекан в тампона на късия долен носач, че сякаш беше заварен. За съжаление тампонът се скъса. и въпреки, че се скъса болта не излизаше, наложи се да се реже с флекса. До тук добре, но понеже си мислихме, че ще излезе като първия амортисьор смисъл лесно бяхме развъртяли болтовете от горе и този който държи амортисьора и "вилката" Тогава се оказа, че амортисьора е пропаднал и ограничителят който се намира в/у амортисьора е заседнал в средата на вилката където е леглото на болта. НЯМА ВАДЕНЕ!!!!! Добре, че амортисьорите ги взех с въпросните вилки комплект и имах резервана. Наложи се да освободим биалетката от вилката. Да предопредя, че биалетка се вади мн трудно, трябва да сте мн внимателни. На пръв поглед не е голяма работа, но ако е мн раждив болта, може да се наложи да я режете. А си струва пари. Там бяхме мн внимателни почистихме мн хубаво с телената четака пръскахме го със спрея няколко пъти чахахме а подейства. има гайка отпред и още една за контра отзад. За съжаление за да се извади амортисьора с вилката заедно това не е достатъчно и се наложи да свалим целя спирачен диск с карето (Не съм сигурен дали тка се наричат частите). Сваля се от големия болт в центъра на спирачния диск който има един щифт за контра на него. Смених късия долен накрайник сглобихме и сега си карам като пич. П.П. Ако нямате хубави инструменти и елементарни технически познания не се захващайте с това, особено ако никога преди това на са били сменяни амортисьорите. Вероятността да имате проблем е доста голям, особено ако колата е внесена от държава където вероятността да е корозирала е голяма.
  14. ibakov

    Амортисьори за Галант 2.5

    Когато ги сменя ще пиша, но при всяко положение ще е по-добра от сегашната ми: спортно окачване с 2 задни и 1 преден омаслени амортисьори. Със сегашното сее наляво надясно като минавам през неравности, а ако колата е пълна-майка плаче... Понеже съм намислил да ги сменям сам с един приятел се чудех, дали има някаква последователност за по-лесно сваляне и качване на амортисьорите?
  15. ibakov

    Амортисьори за Галант 2.5

    Мерси! Взел съм всичко комплект. Всичко е навързано, само се свалят едните и се качват другите, смъсл всичко е в сглобка, ако мога така да се изразя.
×
×
  • Създаване...