Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

olele

Потребител
  • От него общо

    141
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    София

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    03'Galant 2.5V6 TipTronic

olele's Постижения

Често присъстващ

Често присъстващ (7/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. olele

    500 к.с 6а13 TT за продан

    :icon_crying: Много пари, ноу хау и перфекционизъм са налети тука..... :icon_crying:
  2. olele

    Вървеж нa шестaкa

    И още едно пояснение, за хората който не разбират този мотор или очакват много само защото е V6. Това не е спортен мотор, това е мотор за тих и плавен ход и спокойно пътуване, има както казах много приятен и постоянен момент от под 2000 до 4500 оборота и това го прави удобен за извънградски преходи и изпреварване. Много по тих и приятен звук има от 4 цилиндровия и по мой наблюдения е по здрав и надежден от него това е
  3. olele

    Вървеж нa шестaкa

    СПОДЕЛЯМ ! Колеги за жалост нямам снимка, направих си 2 втулки ( удължена гайка ) на стругар, сложих малка решетчица като монета с дупки, и сложих по 1 голямо парче катализатор после завих сондите. около 30к км нямам проблем с чека Катализаторите на колата ми бяха 4, 2 в колекторите, 1 след даун пайпа, и един много голям по назад. Вместо резонатори монтирах прави тръби колата не стана по шумна ! това е В Крафт и ЕМК 33 тези втулки са много скъпи 80лв и "майсторите" твърдят, че не издържали и изгаряли катализатора който е в тях. Тези които аз произведох ми струваха 60лв 2 броя и няма как да изгорят колата е 100% изправна и всичко работи перфектно. пояснение само да направя втулките са 2 и са за 2рите сонди не тези при колектора.
  4. olele

    Вървеж нa шестaкa

    моя тръгна след като махнах 4 те катализатора и монтирах успешно лъжци на сондите сега съм без тапи, нови свещи кабели и делко и колата отчита 8.7 секунди 0-100км/ч автомат теглото в това ниво на оборудване е 1540кг. Не е бърза но при изпреварване е доста приятно защото има около 200Нм от 2000 до 4000 оборота. 2.0 особено с багаж ще е мисия невъзможна изпреварването :icon_dance:
  5. Колеги търся демпферна ролка за 2.5 галант, искам да я пратя за рециклиране, ако някой има останала дори и в не добро състояние ще съм благодарен. тел ми е 0878 971 290
  6. olele

    Кожен волан

    Продавам кожен волан в добро състояние за мисцубиши галант, купих го от колега от форума, но не пасна понеже моята е с нарди и круиза и ербега не могат да се инталират. цената е 30лв 0878971290 асен
  7. ами възможно е вече купето ти да е уморено, или пък да си с много спортни амортесиори, ако са газови е напълно възможно нямам идея, в моята кола няма нищо от това, при все, че не е от най запазените екземпляри
  8. Роска не говорим за немски премиум а за среден клас изхабени от каране коли Е46, А4,C-class W202 до 2001ва и тем подобни. Анди теглото го пише в книжката, ето и данните: without optional parts ръчни/автоматични скорости : 2000 1345кг/1365кг, 2400 1395кг/1415кг, 2500 1375кг/1395кг With full optional parts ръчни/автоматични скорости : 2000 1460кг/1480кг, 2400 1510кг/1530кг, 2500 1490кг/1510кг
  9. Анди, аз не съм карал друг галант освен моя, но мога да те уверя, че е значително по тих от 100 до 150-160км/ч от колите за които говориш, и разликата е много голяма. Моята кола тежи 1540кг а нормален галант е около 1300, така, че оборудването на колата има разлика вероятно и изолацията е друга, не знам, но колата при 150 е доста тиха при все, че е с 225 гуми, освен това няма никакви звуци от купето, усукването е изненадващо малко за толкова стара и голяма кола, вътре не тропа нищо. Пробега е вече 226.000км колата е карана само в БГ защото е купена от ратола
  10. "Галантите са акустично неуравновесени автомобили" какво трябва да значи това ? истината е, че има мн голяма разлика от галант до галант, по старите модели 98-99 и тия след 2001. Моята е 2002 най високото ниво и е много по тиха от кой да е модел на ТРОШЛЬОТА дори и от новите им предложения с евтините пластики вътре, по тиха и комфортна е и от анлозите на бмв от тия години това е Е46
  11. Това не е за изпускане ! http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11397408449208571&f1=details&slink=6fjbo8 случайно я видях направо е страхотна
  12. olele

    Кора таван

    Хелметекс
  13. olele

    Кора таван

    Вероятно металните пластини са се разлепили ;)
  14. olele

    Кора таван

    http://img.laximo.net/MMCM60206/source/M60/152_2203H6FA7T.gif?s=0182&k=6a4a4aaf9f058df5272d87096524486a
×
×
  • Създаване...