Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Suppressing_5RE

Потребител
  • От него общо

    74
  • Регистрация

  • Беше тук

За Suppressing_5RE

  • Рожден ден 11/15/1983

Местоживеене

  • Град
    Бургас

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    GALANT 97' газ/бензин 2.0 седан
  • Интереси
    Бойна авиация, въоръжени сили и др.

Интернет контакт

  • Skype
    Suppressing_5RE

Suppressing_5RE's Постижения

Сътрудник

Сътрудник (5/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Явно работата с качеството на частите е пълен хаос, въпрос на късмет на какво ще случиш, като високата цена АМА ХИЧ не гарантира качеството. Аз с предишните ми амортисьори БОГЕ (Ауто-плюс), за които дадох общо над 500лв. се изненадах че толкова брутално се гипсираха, особено и в по-хладното време - нещо непоносимо беше. Бях при Слави във Варна по други въпроси и ги огледахме, той вика "това втвърдяване не е нормално дори и за газови ам-ри", но пък какво следва да им бъде на хаканите амо-ри ?? Всеки механик с който съм говорил все хвалби - БОГЕ - много здрави, много хубави , не знам си кво' ... Но с това брутално друсане освен непоносимата возия си беше смърт за купето. Сравнително амортизирана кола на такива години (14) да се подлага на такова премеждие ... За това ги разкарах възм. най-бързо и сложих Монро Оригинал-а като "по-гъвкава" маслена алтернатива, доволен съм им от возията, за сега са здрави - дано и останат така за дълго. Минал съм до сега около 10на хил. км. с тях.
  2. Пояснявам, че в горния коментар съм пуснал грешна информация Амортисьорите ми са напълно здрави и 4-те !!! Минах ги на тресачка при фирмата, която осигурява гаранцията - всичките са изрядни. Просто в сервиза, в който гледаха Галанта първо и ме забиха с приятната вест за заминал амортисьор са големи тюфлеци. Дрънченето по предницата както и сам предполагах идва от десен сърповиден носач който е за смяна/рециклиране. Не е от амортисьорите. Оставам на мнението, че Монро-Оригинал са много добър избор от гл. точка на цена, мека возия и (за сега) надеждност. Дано да ме изкарат още дълго.
  3. Съжалявам, явно не беше обосновано мнение от мен по-горе Водих се обаче по ей това което цитирах от някъде из темите от форума.
  4. Ти да ама, някои сигурно не са толкова щадящи като тебе :D Закачи ти една мазна каравана по тия Швейцарски чийри и после чакай да не му е извадена душата ... Анди, те хубаво ако ги слагаха само за "неизбежна самозащита" обаче в чужбина вярвам че по-скоро ги слагат да си дърпат къмпинг оборудването :D . Аз лично бих skip-нал оферта от която стърчи теглич отзаде.
  5. Тамън четях темата и щях да хваля Монрое - Оригинал-а (отново), и току що говорих със един майстор при който си оставих дингила оня ден. Имаше тропане отпред в дясно и си мислих дали не е носач, рейка, каре ... честито - Добрите стари амортисьори :D Преден десен е решил да взаира. Сега ще гледам каква е работата с гаранцията ... :(
  6. Тоя фейсл-т за 3500 изглежда супер между другото. Под задната броня обаче виждам нещо, което ми се струва че ще да е било теглич или каквото е останало от него след като са го махнали (може да греша). Аз лично още се лутам да сменям и аз моя 2.0 с някой хубав Аванс и мернах ей този http://www.mobile.bg/11344006335567599 - теглича обаче не ми харесва никак. Това значи че най-малкото сигурно съединителя и всичко по веригата му ще е лабилно и потенциално за смяна. Ако не се лъжа също точно тук мисля в една от главните теми бях чел нещо като "ако колата е с теглич и километрите й са примерно 150 000 то двигателя е като на 300 000" откъм амортизация?
  7. Suppressing_5RE

    И аз да се похваля

    Да ти е честита колега ! И ти пожелавам възможно най-малко "забавление" с дребни ремонти и повече забавление в шофирането на уникалната каляска :icon_thumbup:
  8. Suppressing_5RE

    Въпрос за разход

    Колега, ако 2.5 яде с + 1 лт. би било добре, но ми се струва твърде розова оценка . Според това което съм изчел до сега от колегите - работата отива на 12-13 газ /ръчка/ както и да го суче човек ... Моята 2-ка съм писал и преди харчи 10 газ на 100 при всякакви условия, това ми е комбинирания разход като го намирам за напълно приемлив. + 3 лт./100 отгоре вече е чиста доза разхищение ... Искам да я сменя обаче в полза на нещо на по-малко годинки, потенциално по-вървежно, с темпомат, и да е с подобен харч до 10на лт. /100. Много се точех на ей този аз лично http://www.mobile.bg/11363273073842508. Изглежда много добре на външен вид, но не е ясно на какъв хал е колата, така и не ходих да я оглеждам. Ентусиазма на търговеца ме нервира леко обаче - преди 2 месеца беше на 6700, сега я навирил още. Като цяло тия в Плевен се мъчат да дивеят с ценовата политика.
  9. Suppressing_5RE

    Въпрос за разход

    Аз все още се двуомя за Миц-ши с по-големия двигател ... Исках като цяло да сменям марката в полза на Мазда 6 или Мазда 3 (150hp), но там ще ми дойде леко баир на цена и след това задължителното газифициране. Интересно ми е дали Мазда 6 - 2.3 ще яде повече от 2.5 на нашите Мицашита или ще е същата работа !? Маздетата иначе чарковете им са по-голям кошмар и от нашите до колкото имах някакъв повърхностен поглед. Ако смесения разход на един 6-ак е в порядъка на 11-12 при умерено каране - без сериозни резачки в града и до 120-140км. ч. извънграда, ше се престраша и аз :icon_blush: , макар че на това обрано време с такава тежка поддръжка и ящна душица ...
  10. Светльо, аз съм по същия начин :icon_hmm: . Писал съм и преди в една тема за "досадни звуци" но честно казано не видях други мнения по такъв конкретен проблем - съответно и без предложения за решението. Моя проблем е същия - като минавам по неравности доста често над главата ми се чува едно скърцане подобно на огъване на дъска примерно или опъване на въже, разбира се някаква тиха версия :D но все пак много дразнещо. Забелязал съм също че се получава само в топло време, през зимата никога не прави така. Иначе шейната на люка си е гресирана добре.
  11. Аз от 3 дни съм с подобен гаден проблем - при минаване по неравности се чува дрънчене под предницата - все едно лост в лост, не звучи добре :icon_crying: . Няма кривене в движението на колата (не бие на посока) ако пусна волана. По-скоро като че ли идва от дясното колело, но като цяло предните колела като минават през неравност се чува звука.
  12. Suppressing_5RE

    Покупка Галант

    Любо, за търговец от Плевен ли говориш?
  13. Вземи си нови Monroe Original - по 70-80лв. е бройката и колата вози както й подобава, а не като Лада нива. Аз минах през кофти перипетии с амортисьори, 3 пъти сменях за по-малко от 6 месеца :( сега съм с такива и съм много доволен. Имат и 2 г. гаранция. В смисъл това е по-икономичния вариант. Ако искаш Каяба каквито по принцип се слагат фабрично цената е 120-130лв. ако не се лъжа на парче, освен ако няма някаква отстъпка. Ако ше избираш нови забрави за Токико или Боге. Първите са боклук (не им дават и гаранция), Богето - нямаше човек който да се е изказал с друго освен с хубави думи за тях - освен мен, ако ще взимаш Боге по-добре си завари 4 метални пръта за колелата направо - брутална возия.
  14. Suppressing_5RE

    Нещо стърже

    Аз ги гледах свалените - предните FERODO са кажи речи на половината си живот - имат още много хляб в тях :icon_blush: . Задните ТРВ са различна история. Направо са отлепени от желязото, и се оказа че заден десен апарат всъщност е задържал. За това диска е тлеел като котлон онзи ден. Благодаря за инфото за цената на накладките за ръчната. Като я прегледаме ще видим дали там има нужда от интервенция.
  15. Suppressing_5RE

    Нещо стърже

    Да ти кажа и аз имам подобен проблем - в последно време колата ми взе да върви като запънато магаре и на бензин и на газ, да не говорим че след като ми смениха инжекторите на газовото и разлика във вървежа почти не се усещаше, тук до преди 10-на дни. Газта до долу, бучи а вървежа не отговаря ама хич на вървенето което иначе по принцип си го има. Тая ръчна я мислих и ще е добре да я ревизирам и нея, може да се окаже разковничето на проблемите ... Накладките ги сменях щото им беше много наложащо време - онзи ден спирам да зареждам на една бензиностанция - бе нещо трака (като на изстиване) ама сериозно, оглеждам колелата - задна дясна джанта готова да пържа картофи на нея - тлее, понамирисва на изгорял метал. И то как ... накладките се сменят на 15хилки км. ако не се лъжа, аз ги карам тия 20 ... :rolleyes:
×
×
  • Създаване...