Премини към съдържание

Газов инжекцион на Галант


CBeTHaX

Препоръчано мнение

  • Admin

Не се ядосвай колега ще стане колата.

 

Не се ядосвам. Във всеки случай няма да оставя нещата така.

Доста хора ще разберат за некоректни сервизи и вулгарно (надменно) отношение към клиента.

Обмислям да отворим специален под раздел не само за газ сервизи ами и за сервизи изобщо, също така за не коректни търговци и магазини.

Защото вече се прекали във всяко едно отношение.

 

Та по въпроси за газовата ще те питам на лични съобщения, освен че вчера бях при теб.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...
  • Отговори 342
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Относно разхода:

Вчера пътуване София - Пловдив и обратно по магистралата, без натоварване в трафик в града. Поддържана "крайцерска" скорост през целия път от 140 км/ч, разход 9,1 л/100 км.

 

 

Аз вече 2000 км не мога да постигна разход под 10 на 100 ама и над 11/100 не съм качвал, някаква горе долу константа е, въпреки, че съм с по-малкия двигател 2.0.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

След 2 газови инсталации и буквално стотици настройки и проблеми реших да хвърля всичко и да монтирам при Иво Ленков газова "Романо".

Резултата за близо 2000 км до Виена и обратно е 8,4 - 8,7 л/100км. със скорост около 130-140 км по магистралите.

Колата работи, като часовник! Няма придърпвания, менене на обороти, разлика бензин-газ или спад на мощност.

Пробвал съм я във всякакви режими.

Освен че уредбата е монтирана абсолютно професионално съм силно впечатлен и от отношението към клиента.

Иво ми каза да отида на настройка след 1000 км, въпреки че нямам проблеми за каквото и да било.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

След 2 газови инсталации и буквално стотици настройки и проблеми реших да хвърля всичко и да монтирам при Иво Ленков газова "Романо".

Резултата за близо 2000 км до Виена и обратно е 8,4 - 8,7 л/100км. със скорост около 130-140 км по магистралите.

Колата работи, като часовник! Няма придърпвания, менене на обороти, разлика бензин-газ или спад на мощност.

Пробвал съм я във всякакви режими.

Освен че уредбата е монтирана абсолютно професионално съм силно впечатлен и от отношението към клиента.

Иво ми каза да отида на настройка след 1000 км, въпреки че нямам проблеми за каквото и да било.

Отиди все пак, това че не чустваш никакви проблеми по колата, не означава нищо,най малкото е да ти промени "Long trim"-овете на мотора......

А това че разхода е такъв,аз го знам от 2 години вече и не се учудвам въобще с тази АГУ.......това значи ,че колата ти харчила в този момент 3.8-3.9л./бензин или нафта........моята дава около 4.5-5л./100 км. нафта или бензин при същите експоатационни условия.......Тук в момента карам Хюндай Гетц на бензин, и той ми дава 5,5-5.9л./100 км. при това е много зле от към динамика и мощност, па камо ли по комфорт и обем.......една детска количка не може да събере в багажника......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Да, да ще отида другата седмица. Чухме се с Ленков и се разбрахме. :icon_thumbup:

Относно хюндето това е нормално, нали се придвижваш на Крит, че там релефа е отвратителен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Значи можем да заключим,че има смисъл от скъпите и качествени газови уредби,така ли?! И че проблемите наистина могат да са реални,при използването на евтини алтернативи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Значи можем да заключим,че има смисъл от скъпите и качествени газови уредби,така ли?! И че проблемите наистина могат да са реални,при използването на евтини алтернативи.

 

Можем да разсъждаваме върху това. Скъпите газови уредби според моя опит дават качество, което е безспорно, компонентите им са многократно проверени от професионалисти. Отделено е много време за настройки и софтуер. Това обективно и реално е нормално да струва пари и инвестициите на тези хора да се заплащат на определената цена. Първата ми газова беше Стефанели. Около 800-900 лева не са кой знае колко пари за газов инжекцион. Но проблема, че се пести от какво ли не. Настройката е трудна, даже направо невъзможна. Колата прекъсва, работи на тласъци. Губи се време и нерви за настройки, които не водят до кой знае какъв резултат.

После сложиха BSM, защото не пасвала на колата! Български компютър с китайски части в него. Не може да се очакват чудеса.

За монтажа не ми се говори. Оголени "кабелни обувки". Вадят се лаптопчета, който струват по-малко от персоналните ни компютри. Аматьорска работа.

Колата се дупчи буквално на посоки и се мисли пред отворения капак на колата. Грозна картина! Не ми се коментира непрестанното и до крайни обороти форсиране на двигателя, който е буквално пред гръмване! То не бяха настройки не бе чудо. Ходих и до създателите на BSM. Слизаха с лаптопи, настройки в движение, после пак и пак и накрая нищо. Колата пак не работи добре, поне разхода смъкнаха, но какво от това. Имах чувството, че карам 80 коня... Това съм видял, това споделям.

Накрая ми писна. Реших да дам още малко пари и резултата беше на лице. Цялото окабеляване закрито с букси, няма евтини маркучи, стърчащи скоби и "свински опашки". Няма форсиране безкрай, до 8000 оборота.

Има още нещо - това е човека, който монтира. МНОГО ВАЖНО е да знае какво прави, а не да се учи на колата ти.

Обективно ми се струва, че в България са на пръстите на едната ръка такива хора, които разбират. Проблема е също, че особено рядко са хората, които държат високо ниво. То във всяка област е така в България. При газовите не е по различно.

Така че всеки си избира сам какво да прави.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не човек, не харчи повече. Но условието е пътят да е равнинен или ако има баири за изкачване, те да се продължителни, а не ту надолу, ту нагоре, надолу и пак нагоре. Защото "роботът" се "сеща" да дава газ чак като си в самото подножие на баира, т.е. той не прави характерната за опитния и наблюдателен шофьор лека засилка преди изкачването. Това качва разхода и когато ти си караш колата и се сещаш че има баир чак когато колата вече започва да губи скорост и те първа напараш на педала.

 

Имам чувството че някои хора се убеждават в правилно направения <разход на пари за точно определена газова с-ма и се опитват да омаловажат качествата на по-евтините, които имат своите плюсове. Естествено по-скъпата също има плюсове ... и по-скъпи части за подмяна...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имам чувството че някои хора се убеждават в правилно направения <разход на пари за точно определена газова с-ма и се опитват да омаловажат качествата на по-евтините, които имат своите плюсове. Естествено по-скъпата също има плюсове ... и по-скъпи части за подмяна...

За мен проблема е в това кой ти монтира/настройва газовата и знае ли какво прави. Да речем най-малкото едно разпробиване на колектори или отвори на инжекторите може да е фатално за това как работи колата. В този форум е изписано доста за избора на правилния майстор... не знам кой може да оспори качествата на даден компютър било то и на евтин ГИ.. другото са си части подлежащи на лесна смяна или диагностика въпроса е кой ще се справи :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Леле, това с форсирането на място колкото може не го позволявам на никого! С най-голямата отвертка бия по главата ако някой почва да раздава пълна газ на място. И на мотора така. Дай да му подам газ - нА ти. И като навие - диндили-диндили........ Виждал съм не един двигател да се взривява така. Бе какво удоволствие има в това да навиеш газта до дупка на място... Не разбирам. Да бяха безсмъртни тези двигатели, пък те не са. Не са и нови вече.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Някой има ли впечатления дали карайки само с вкл. круиз харчи повече колата?

Да, категорично. Проверявал съм го на 4 коли. Три бензинови и един дизел. Зависи от релефа. След Пазарджик до края на магистралата поради равнинния релеф карането на круиз дава много малка разлика, но в обратната посока към София при по-стръмните изкачвания разходът осезаемо се качва. Резултатите сочат с около половин литър на 100 разлика при пробег от около 200 км. в едната посока.

Разликата идва от това, че при изкачванията, за да поддържа зададената скорост, круизът отваря дросела докрай, а не както ти би направил плавно с газта или дори би оставил същото положение на педала, макар и с цената на загубване на 10-20 км. ч.

Редактирано от SLX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, категорично. Проверявал съм го на 4 коли. Три бензинови и един дизел. Зависи от релефа. След Пазарджик до края на магистралата поради равнинния релеф карането на круиз дава много малка разлика, но в обратната посока към София при по-стръмните изкачвания разходът осезаемо се качва. Резултатите сочат с около половин литър на 100 разлика при пробег от около 200 км. в едната посока.

Разликата идва от това, че при изкачванията, за да поддържа зададената скорост, круизът отваря дросела докрай, а не както ти би направил плавно с газта или дори би оставил същото положение на педала, макар и с цената на загубване на 10-20 км. ч.

 

Точно така и аз съм на същото мнение. :yes3:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Можем да разсъждаваме върху това. Скъпите газови уредби според моя опит дават качество, което е безспорно, компонентите им са многократно проверени от професионалисти. Отделено е много време за настройки и софтуер. Това обективно и реално е нормално да струва пари и инвестициите на тези хора да се заплащат на определената цена. Първата ми газова беше Стефанели. Около 800-900 лева не са кой знае колко пари за газов инжекцион. Но проблема, че се пести от какво ли не. Настройката е трудна, даже направо невъзможна. Колата прекъсва, работи на тласъци. Губи се време и нерви за настройки, които не водят до кой знае какъв резултат.

После сложиха BSM, защото не пасвала на колата! Български компютър с китайски части в него. Не може да се очакват чудеса.

За монтажа не ми се говори. Оголени "кабелни обувки". Вадят се лаптопчета, който струват по-малко от персоналните ни компютри. Аматьорска работа.

Колата се дупчи буквално на посоки и се мисли пред отворения капак на колата. Грозна картина! Не ми се коментира непрестанното и до крайни обороти форсиране на двигателя, който е буквално пред гръмване! То не бяха настройки не бе чудо. Ходих и до създателите на BSM. Слизаха с лаптопи, настройки в движение, после пак и пак и накрая нищо. Колата пак не работи добре, поне разхода смъкнаха, но какво от това. Имах чувството, че карам 80 коня... Това съм видял, това споделям.

Накрая ми писна. Реших да дам още малко пари и резултата беше на лице. Цялото окабеляване закрито с букси, няма евтини маркучи, стърчащи скоби и "свински опашки". Няма форсиране безкрай, до 8000 оборота.

Има още нещо - това е човека, който монтира. МНОГО ВАЖНО е да знае какво прави, а не да се учи на колата ти.

Обективно ми се струва, че в България са на пръстите на едната ръка такива хора, които разбират. Проблема е също, че особено рядко са хората, които държат високо ниво. То във всяка област е така в България. При газовите не е по различно.

Така че всеки си избира сам какво да прави.

 

Чудесно, най-накрая. А сега би ли направил една финансова сметчица за всичките преки разходи, включително цената на трите уредби, цената на диагностиките, цената на времето, което е загубено в огледи, пресметнато като пропуснат трудов доход. Моралните драми ги оставяме настрана...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да се включа и в темата с моето скромно мнение.Сложих ГИ Романо преди седмица,след като преди това месец обикалях по газаджии и четох доста в мрежата.Реших,че за 200 лева разлика в цената не си заслужава да се слага някой евтин ГИ, който сборка от Китай,България и Турция.Засега съм доволен вървенето е като на бензин поне до 4000 оборота,аз така или иначе и на бензин не карам над 4000.Разхода по магистралата Пловдив-София-Пловдив 7 на 100 при скорост 110-120км/ч с Каризма 1.6 103 коня.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Моралните драми наистина ги оставям настрана, защото ще трябва да се пише много голям пост. :icon_doh:

Сметнато в разходи Стефанели - 850 лева. БСМ с 50 лева отгоре + тороидална бутилка на мястото на резервната гума - 65лв., зарядно устройство от 2 части за монтаж в капачката на резервоара - 40лв.

Като махнаха втората газова ми одържаха и 50 лева глоба за използвани материали. Без коментар! :D

Тоест в пари е близко до Романо. Разлика около 80-100 лева.

Настройки и тестове не са ми взимали пари, но със сигурност съм похарчил 2 газови бутилки+ бензин и време, което не зная как да сметна.

Наистина отиде и около резервоар бензин, защото твърдяха, че била работела еднакво и се правеха безконечни тестове на място и в движение.

С две думи излизат горе-долу същите пари.

По-добре е да даде човек 150- 200 лева от горе и да се приключи.

 

Поговорката "Скъпи на триците, евтини на брашното!" важи в пълна сила, без да съм си правил сметки, че ще ми излезе по-евтино еди коя си газова.

За това се отива при хора, които разбират от това, което правят и се приключва по въпроса.

Всъщност не може да се знае кой газаджия е добър и кой не, същото важи и за марките газови.

За това трябва да пишем обективно и точно във форума, за да се знае кой си върши работата добре.

За нищо на света обаче не ходете при този газаджия: http://yoviauto.com/

 

Да се включа и в темата с моето скромно мнение.Сложих ГИ Романо преди седмица,след като преди това месец обикалях по газаджии и четох доста в мрежата.Реших,че за 200 лева разлика в цената не си заслужава да се слага някой евтин ГИ, който сборка от Китай,България и Турция.Засега съм доволен вървенето е като на бензин поне до 4000 оборота,аз така или иначе и на бензин не карам над 4000.Разхода по магистралата Пловдив-София-Пловдив 7 на 100 при скорост 110-120км/ч с Каризма 1.6 103 коня.

 

Колега, изпревари ме с поста, докато пишех моя. Много точно казано! :good:

Редактирано от Светльо Ангелов
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По въпроса за газовите и след, като проследих премеждията на Светльо, бих казал, че се потвърждава моята максима при пазаруване а именно винаги си купувай най-скъпото, за което имаш пари. Или както са казали англичаните: " Не съм достатъчно богат да си купувам евтини неща." Та на въпроса аз съм с Фобос 1, преди година това беше максимума, за който можах да отделя пари (предвид, че ги взех на заем от приател). Смятам, че за 1400 лв за 6 цилиндара съотношението цена/ качество е горе-долу добро. Но винаги има едно но.

1.) Е скъсаха ми се нервите около 6 хил км с този чек-енджин. Аз съм с многото катализатори и ламбда сонди. То не бяха настройки в движение ходене до сервиза и нищо. Изтрият грешката и чека светне пак след 200км, Пламен също я три около три пъти. И накрая сложиха един модул, който лъже екуто и сега всичко е наред. С малката подробност, че модула беше 180 кинта :icon_bye: . Обаждай се по-често дет се вика. За сравнение на по-скъпите газови, като Романо например има вграден модул за чистач на грешки.

2.)След монтажа на газовата серия пъти ми пада акумулатора,ако не карам колата седмица :blink: примерно. Айде понеже съм и с музика бас бокс, и други екстри търси отечката бате.... Ходене по жичкаджий и в крайна сметка какво мислите, че се оказа от екуто на газовата някъде. Звъня му на майстора, който въобще не беше изненадан и ми каза, че Фобос имат такава серия с отечки. Монтираха едно реле безплатно и се оправи работата.

Та като теглим чертата бих казал, че пак се прееб.... , защото изневерих на принципите си. Допълнителните към 250 кинта да ги оставим на страна, времето което загубих, ходенето по майстори, нервите те не се връщат. Общо взето всичко стъпи на 1700 кинта което си е едно романо за 6 цилиндара. Не си кривя душата, да чукна на дърво колата върви добре сега, но тези главоболия с отечки и чек енджини можеше да си ги спестя.

Затова в заключение ще кажа, слагайте си качествени газови, защото нервите няма кой да ви ги оправи, а здравето е най-важно както знаете. Парите идват и си отиват обаче здравето загубиш ли си... Лошо Седларов.

"Евтиното винаги излиза скъпо."- народна мъдрост. :mitsu-smiley:

Редактирано от wonderwalker
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз сложиш моята началото на февруари, вече минах 6000км, нищо не ми е светвало, не ми е прекъсвала и прочее - все едно не караш на газ. Естествено има малка разлика във вървенето м/у газ/бензин, но се хваща като покараш повечко на газ и посвикнеш. Тея дни направих едно пътешествие от 2350км, като теглих чертата съм дал точно 373,56лв за газ = 274,94л и 20лв за към 8 литра бензин...карах предимно магистрали 120-140км/ч изцяло на круиз, колата доволно натоварена, климатика не е изключван :) Та така.

Имам леко усещане, че гори малко повече, но това тепърва ще установявам със засичане на бензин, после и на газ :yes3:

Редактирано от mmotors
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не човек, не харчи повече. Но условието е пътят да е равнинен или ако има баири за изкачване, те да се продължителни, а не ту надолу, ту нагоре, надолу и пак нагоре. Защото "роботът" се "сеща" да дава газ чак като си в самото подножие на баира, т.е. той не прави характерната за опитния и наблюдателен шофьор лека засилка преди изкачването. Това качва разхода и когато ти си караш колата и се сещаш че има баир чак когато колата вече започва да губи скорост и те първа напараш на педала.

 

Имам чувството че някои хора се убеждават в правилно направения <разход на пари за точно определена газова с-ма и се опитват да омаловажат качествата на по-евтините, които имат своите плюсове. Естествено по-скъпата също има плюсове ... и по-скъпи части за подмяна...

 

Колкото и да се напиняш,колегите по-горе са написали това което казвам аз от много време насам: Не си слагайте евтини газови уредби,Фобосчета,мобосчета,турски,китайски,сбирщайн разни. И аз ще повторя,парите не са проблема,а нервите от това,че не ти върви колата,че имаш проблем,висиш по всякакви майстори и нервичките ти отиват по дяволите и то за какво,за има няма 300-400 лева разлика от тия хубави евтини уредби.Като отидох да си сменям филтрите,знаеш ли какво ми каза майстора като му споменах думата Фобос: Не искам да говоря по тази тема,ако може да не влиза такава уредба в гаража ми.Тестовете с евтините се правят от таксиджийте,затова от тях най-добре може да се разбере за качествата на дадената система.

Не се обиждай,ама това е грозната истина,Ганьо винаги иска еФтино и затова има такива предложения на пазара.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз също нямам сериозни проблеми освен, че ми се струва висок разхода очаквах около 8-9 извъградско при по-спокойно каране, а каквото и да правя все се върти около 10-ка.

 

Майстора предложи да направиме настройки в движение за да пробваме да го смъкнеме малко понеже сега си бръмча на автоматичните настройки, които направихме от както е сложена уредбата, но реално и с тях колата си работи доста добре.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

stevensgr - статистиката е изкривена като цяло.

Първо "скъпите" уредби не са много от там и отзвука е по-малък.

Второ по форумите се пише като имаш проблем, а не когато нямаш.

Остава и въпроса колко въобще споделят/пишат.

И отделно не на последно място понеже имам малко наблюдения за скъпи уредби, пример BRC - не си мисли че там проблеми няма и цифрите въобще няма да се харесат на никои тук... включително и в гаранционни срокове (а ако се поинтересувам и от друг марки може и за тях... ма за сега не ми е работа). Поддръжката също е доста по-скъпа там след N хиляди километри.

Факт е че сериозните фирми имат много богат опит (предимно от Италия) и при проблем може да дадат бърз и точен отговор за решаването му (ако в БГ имат контакт). Факт е и че има доста хора в България, които се изучиха и работят кадърно. Факт е и че има все повече пишман майстори дето още се учат на колите ни, но определено не може да оплюеш дадена марка заради "майстора" без да имаш практически довод, кое точно ти е виновно в газовия инжекцион ;)

Редактирано от zexer
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Обединих 2 теми за газовия инжекцион, които смятам, че ща са полезни на всички нас.

Темата я закачам като "Важна.

 

Ето и калкулатор за икономия газ-бензин.

Абстрахирайте се от сайта.

 

:link:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Когато някой продава краставици на зеленчуковия пазар не очаквай да похвали продукцията (краставиците) на конкурента.

Цъкнах плюсче на wonderwalker, защото е един от малкото изпатили си, който предупреждава други пред голяма аудитория да не допускат негови грешки. Това трябва да е характерна черта за българите, но уви не е.

На практика разликата в цената на двете горива към момента е толкова голяма (над 2 пъти), че някакви 400-600 лева повече въобще не бива да се взимат под внимание при избора на марката ГИ, мястото и монтьора. Това са колко .... 4 резервоара с бензин - няма и 3000 км.

В мрежата има много доволни от фобос 1 на всякакви коли. Познавам едно от момчетата, което работеше в сервиз на фобос наблизо, знам за два галанта V6 с поставен ГИ лично от него и хората са доволни. Да, те са търсили минимизиране на разходите по "инвестицията". Може би дори на лизинг са платили, нямам представа. РаботИ в чужбина по поставяне на такива ГИ и след него в същия сервиз дойдоха не добре подготвени момчета. Да го кажа така. Разхода малко повече от бензин и разлика казват, че не усещат, така че и да има, то тя е малка. Нямат проблеми и така :-) Зимата се беше върнал от чужбина за кратко и говорехме да сложи и на моя мицубиш такава, но не бях ентусиазиран да слагам фобос. После мислех БРЦ, но се отказах и от него. От доста време съм на вълна романо, но се колебая дали въобще да слагам газ ... по други причини.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

някой има ли впечатления от този сервиз http://maxgas-bg.com ? . Мисля да слагам ГИ. Гледам че работят с Romano ,а и са ми "под ръка"

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега, според мен им се обади ходи до там и виж как са нещата. Така като ги гледам ми се виждат коректни. Доста добре е обяснено в сайта кое какво и за какво е,обяснили са всяка уредба каква е, имат и промоция някаква 100лв. А пък щом са ти близо още по-добре.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...