Премини към съдържание

Газов инжекцион за V6


Препоръчано мнение

  • Отговори 84
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Има, колата работи добре и шофьорът е доволен.

градско ~ 12-13

извънградско /умерено шофиране/ ~ 8

Има не една тема с отзиви за конкретни марки, кой и къде ги поставя и разходи в различни режими.

Редактирано от de4i
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има, колата работи добре и шофьорът е доволен.

градско ~ 12-13

извънградско /умерено шофиране/ ~ 8

Има не една тема с отзиви за конкретни марки, кой и къде ги поставя и разходи в различни режими.

 

 

Добре е ,ако е така. Мойта харчи градско бензин 16-17

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре е ,ако е така. Мойта харчи градско бензин 16-17

 

Нещо не е наред. Ако не е десния ти крак, търси проблема в механиката.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Десния крак е,при къси разстояния или задръстване и след това много газ на къси разстояния се получава така.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има ли някой с газов инжекцион на V6, който да каже, как работи колата му и дали е доволен?

Също така, какъв е разхода ?

 

Монтирал съм си ГИ Стефанели със следните показатели:

1. ECU - Stefanelli

2. Инжектори - Stefanelli - бяла маркировка от 138 до 174 к.с.

3. Изпарител - Stefanelli - мод. М до 200 к.с.

4. Мултивентил - OMB - високодебитен - 8 мм изходящ тръбопровод.

5. Резервоар - какъвто ти харесва.

6. Зареждащо у-во - Tomaseto - за скрит монтаж до зареждането на бензина.

7. Монтаж - Аз

8. Насройки - Аз

 

Със тази сборка не съм имал проблеми дори и през изминалата люта зима.

 

Разход градско - 13-15 л/100км

Разход извън градско - 9 - 10 л/100км

 

Имай в предвит, че колата е автоматик.

 

При монтажа обърни внимание на газаджиите, че задължително трябва да свалят колекторите.

Също така, имай в предвит, че инжекторните временна на свободен ход без консуматори са много малки от 1.7 до 1.95 ms. За това трябва да избереш бързи (скъпи) инжектори.

За да нямаш проблем с некачествена газ, особено зимата, препоръчвам да ти монтират високодебитен мултивентил и съответния по мощност изпарител.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Монтирал съм си ГИ Стефанели със следните показатели:

1. ECU - Stefanelli

2. Инжектори - Stefanelli - бяла маркировка от 138 до 174 к.с.

3. Изпарител - Stefanelli - мод. М до 200 к.с.

4. Мултивентил - OMB - високодебитен - 8 мм изходящ тръбопровод.

5. Резервоар - какъвто ти харесва.

6. Зареждащо у-во - Tomaseto - за скрит монтаж до зареждането на бензина.

7. Монтаж - Аз

8. Насройки - Аз

 

Със тази сборка не съм имал проблеми дори и през изминалата люта зима.

 

Разход градско - 13-15 л/100км

Разход извън градско - 9 - 10 л/100км

 

Имай в предвит, че колата е автоматик.

 

При монтажа обърни внимание на газаджиите, че задължително трябва да свалят колекторите.

Също така, имай в предвит, че инжекторните временна на свободен ход без консуматори са много малки от 1.7 до 1.95 ms. За това трябва да избереш бързи (скъпи) инжектори.

За да нямаш проблем с некачествена газ, особено зимата, препоръчвам да ти монтират високодебитен мултивентил и съответния по мощност изпарител.

 

 

мерси за съвета!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имаше една друга тема наскоро за разхода и мненията клоняха от много малко разход 6-7 до 16-17... така че никои не може да ти каже колко е малко и колко е много и супер много ... зависи от това как караш. Аз съм правил разход на бензин градско с галанта и 10/100 и 25/100.. а сигурно може и повече (за сравнение при Импреза с разход 10/100 извънградско - съм правил 65/100 на писта). цифрите са само ориентировъчни ти сам си прецени при теб спрямо бензина.

 

А иначе за газ... нека да не се лъжем.. никой от нас няма да сложи газ ако цената е като на бензина (или дори близка) :) ... 90% от хората са доволни от газта, защо ли? :) Такива теми доволни ли сте са малко смешни... ми то въпроса е финансов не за удоволствие. Иначе газовия инжекцион е кажи речи с една идея по-икономичен от обикновената и съвсем лек разход по-голям от на бензина.... ама това принципно.. и с идеята че си хаби и бензин особено на къси разстояния (не превключва веднага.. не че неможе да се настрои, но не е правилно принципно).

Редактирано от zexer
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имаше една друга тема наскоро за разхода и мненията клоняха от много малко разход 6-7 до 16-17... така че никои не може да ти каже колко е малко и колко е много и супер много ... зависи от това как караш. Аз съм правил разход на бензин градско с галанта и 10/100 и 25/100.. а сигурно може и повече (за сравнение при Импреза с разход 10/100 извънградско - съм правил 65/100 на писта). цифрите са само ориентировъчни ти сам си прецени при теб спрямо бензина.

 

А иначе за газ... нека да не се лъжем.. никой от нас няма да сложи газ ако цената е като на бензина (или дори близка) :) ... 90% от хората са доволни от газта, защо ли? :) Такива теми доволни ли сте са малко смешни... ми то въпроса е финансов не за удоволствие. Иначе газовия инжекцион е кажи речи с една идея по-икономичен от обикновената и съвсем лек разход по-голям от на бензина.... ама това принципно.. и с идеята че си хаби и бензин особено на къси разстояния (не превключва веднага.. не че неможе да се настрои, но не е правилно принципно).

 

То е ясно ,че слагам газ заради цената на бензина, но тази тема я пуснах за да разбера как работи самата кола и дали има разлика между бензина и газта във вървенето на колата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има ли някой с газов инжекцион на V6, който да каже, как работи колата му и дали е доволен?

Също така, какъв е разхода ?

 

Аз съм с изпарител Томасето артик; дюзи Валтек; бутилка, сонда Ловато; компа Тамона с 8мм тръбен път. Лятото за по-малко от минута вече е преминала на бензин на 35гр. е направено да става това, малко след като подмине първата чертичка на скалата на таблото :good:

Трудно може да направиш разлика между бензин и газ.

Разхода 1л.+ над този на бензин.

Може да се настрои и по-икономично, но тогава усезаемо ще се усеща разлика бензин-газ.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

То е ясно ,че слагам газ заради цената на бензина, но тази тема я пуснах за да разбера как работи самата кола и дали има разлика между бензина и газта във вървенето на колата.

 

Това много и най-вече зависи от конкретните газаджии, които ще ти подберат компонентите и ще ти направят монтажа и настройките, а разбиращи и още повече, старателни газаджии са кът за съжаление.. Като гледам мнението на колегата chino60 по-горе, определено изглежда като човек който е проучил и знае какво, как и защо прави, просто си личи :rolleyes: . Аз ако щях да слагам на Галанта, бих се пробвал да се договоря с него той да ми монтира.. честно! Ако не му е това професията де.. ако е - направо там и толкоз.

 

Поздрав.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да използвам тази тема за газов въпрос. На жена ми на хюндая двулитров, 4 цилиндров с мощност 140 конски сили каква газова уредба бихте препоръчали? До момента съм се ориентирал към Фобос, техния Фобос 1. Бързи дюзи не му трябват, мисля, че и маркетинговото изобретение система за смазване на клапаните също не му трябва. Бутилка в дупката за гумата и зарядно в резервоата ми се струват полезни. Монтажи поемат за след около 2 седмици. Готов съм и други мнения да чуя.

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Фобоса е добрър аз засега съм минал 2000 км и някакви съществени проблеми нямам. Много е гъвкав за настройка и това е много добре. Бях скептичен към всичко сглобено и правено в Бг, макар че от системата само софта и бутилката са български. Монтажа е важен и този, който прави настройките после да знае какво прави. Аз я монтирах при един пич, работил дълго време в сервиза на фобос Долни богоров, сега си е направил собствено сервизче. Монтирал е на много галанти, само в рамките на 1 седмица монтира на моя и още един шестак. Колата варви добре чак не вярвах. Бутилката ми е на мястото на резервната гума 42 литра, пълни 35. С 35 литра минах последния път 267 км. градско. Извънградско я пробвах до 200 :icon_rock: върви си без проблеми. Но ми се стори че се озорва над 180. Набира по бавно от бензин. Като усещане ако има разлика тя е много малка. Даже някои казват,че върви повече на газ, с една дума субективизъм.

В заключение:

1.)Важна е системата

2.)Важен е човека, който я монтира

След това само сипваш и караш, определено ще го усетиш в джобето. :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да използвам тази тема за газов въпрос. На жена ми на хюндая двулитров, 4 цилиндров с мощност 140 конски сили каква газова уредба бихте препоръчали? До момента съм се ориентирал към Фобос, техния Фобос 1. Бързи дюзи не му трябват, мисля, че и маркетинговото изобретение система за смазване на клапаните също не му трябва. Бутилка в дупката за гумата и зарядно в резервоата ми се струват полезни. Монтажи поемат за след около 2 седмици. Готов съм и други мнения да чуя.

 

 

С Фобос съм от 3 год. и 60 000км, никакви проблеми :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Фобоса е добрър аз засега съм минал 2000 км и някакви съществени проблеми нямам. Много е гъвкав за настройка и това е много добре. Бях скептичен към всичко сглобено и правено в Бг, макар че от системата само софта и бутилката са български. Монтажа е важен и този, който прави настройките после да знае какво прави. Аз я монтирах при един пич, работил дълго време в сервиза на фобос Долни богоров, сега си е направил собствено сервизче. Монтирал е на много галанти, само в рамките на 1 седмица монтира на моя и още един шестак. Колата варви добре чак не вярвах. Бутилката ми е на мястото на резервната гума 42 литра, пълни 35. С 35 литра минах последния път 267 км. градско. Извънградско я пробвах до 200 :icon_rock: върви си без проблеми. Но ми се стори че се озорва над 180. Набира по бавно от бензин. Като усещане ако има разлика тя е много малка. Даже някои казват,че върви повече на газ, с една дума субективизъм.

В заключение:

1.)Важна е системата

2.)Важен е човека, който я монтира

След това само сипваш и караш, определено ще го усетиш в джобето. :icon_thumbup:

 

Май аз съм колегата с другият "шестак". Искрен определено си разбира от работата :good: . Изпълни ми всички прищевки. Вече 3300км без никакви проблеми, само веднъж ходих за донастройка. Разход градско 13-15, извънградско 9-10. :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Чека, не свети ли? Интересуват ме галантите с 4-те ламбди, дето ЕКУ-то си следи най - харабийски показанията и на четирите :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да използвам тази тема за газов въпрос. На жена ми на хюндая двулитров, 4 цилиндров с мощност 140 конски сили каква газова уредба бихте препоръчали? До момента съм се ориентирал към Фобос, техния Фобос 1. Бързи дюзи не му трябват, мисля, че и маркетинговото изобретение система за смазване на клапаните също не му трябва. Бутилка в дупката за гумата и зарядно в резервоата ми се струват полезни. Монтажи поемат за след около 2 седмици. Готов съм и други мнения да чуя.

Иво Ленков ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Чека, не свети ли? Интересуват ме галантите с 4-те ламбди, дето ЕКУ-то си следи най - харабийски показанията и на четирите :icon_hmm:

[/quote

 

Моя е с четирите сонди, светна отначало, после майстора се качи и в движение направи донастройки, оттогава не е светвал. Може доста да си играеш със смесите специално за Фобос 1. Ако майстора, който ти я слага разбира от настройки няма да има проблем си мисля :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Чека, не свети ли? Интересуват ме галантите с 4-те ламбди, дето ЕКУ-то си следи най - харабийски показанията и на четирите :icon_hmm:

Моя е с четирите сонди, светна отначало, после майстора се качи и в движение направи донастройки, оттогава не е светвал. Може доста да си играеш със смесите специално за Фобос 1. Ако майстора, който ти я слага разбира от настройки няма да има проблем си мисля :icon_hmm:

 

Работата е така да се настрои ГИ, че времената на бензиновите дюзи, които бензиновото ЕКУ генерира в режим ГАЗ да са максимално близки с тези, които пуска когато е на бензин. Тогава няма да светва чека. Това малко газаджии си играят да го направят обаче, понеже си е играчка, иска настройка в движение и т.н... :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Чека, не свети ли? Интересуват ме галантите с 4-те ламбди, дето ЕКУ-то си следи най - харабийски показанията и на четирите :icon_hmm:

Нищо не свети, ако е монтирано както трябва :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да използвам тази тема за газов въпрос. На жена ми на хюндая двулитров, 4 цилиндров с мощност 140 конски сили каква газова уредба бихте препоръчали? До момента съм се ориентирал към Фобос, техния Фобос 1. Бързи дюзи не му трябват, мисля, че и маркетинговото изобретение система за смазване на клапаните също не му трябва. Бутилка в дупката за гумата и зарядно в резервоата ми се струват полезни. Монтажи поемат за след около 2 седмици. Готов съм и други мнения да чуя.

 

Бих ти препоръчал моя познат който ми е слагал ГИ на два Галанта ама е във Варна.

Аз лично съм много доволен от него по-горе съм написал какво ми е сложил. За 4 цилиндровия излиза към 1000-1100лв.

Лично той не харесва Фобос и не слага такъв :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Някой има ли информация, за ГИ за по-мощните 6-таци, онези по 320 катъра?

Ще ми бъде полезно ако някой сподели....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моя колега монтира Фобоси........предимно на Субару, но и на Галантите не е проблем да се направи..........

Аз на Грандиса си я монтирах по4ти сам(е, Иво де ,но той си има всичко)Целта беше монтажа да е безупречен и то така и стана........само дето рязах малко от колата :icon_blush: ама сега си е перфектно направена........само да вметна ,разхода на газ извънградско ,София - Кулата- Солун ми даде 8.5 литра среден разход......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Някой има ли информация, за ГИ за по-мощните 6-таци, онези по 320 катъра?

Ще ми бъде полезно ако някой сподели....

Пробвай със Заволи - доста качествена уредба, стига да е поставена кадърно. Моята е слагана в Австрия, но и тук имат сервизи. Малко са скъпи консумативите, но мога да ти кажа, че на -20 градуса не разбираш че караш на газ...което си е от значение при дзверове с повече от 300 коня попринцип :icon_thumbup:

Редактирано от naso
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...