partizanina Публикувано 29 Май 2012 Сподели Публикувано 29 Май 2012 Има ли някой с газов инжекцион на V6, който да каже, как работи колата му и дали е доволен?Също така, какъв е разхода ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
de4i Публикувано 29 Май 2012 Сподели Публикувано 29 Май 2012 (редакция) Има, колата работи добре и шофьорът е доволен. градско ~ 12-13извънградско /умерено шофиране/ ~ 8Има не една тема с отзиви за конкретни марки, кой и къде ги поставя и разходи в различни режими. Редактирано 29 Май 2012 от de4i Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
partizanina Публикувано 29 Май 2012 Автор Сподели Публикувано 29 Май 2012 Има, колата работи добре и шофьорът е доволен. градско ~ 12-13извънградско /умерено шофиране/ ~ 8Има не една тема с отзиви за конкретни марки, кой и къде ги поставя и разходи в различни режими. Добре е ,ако е така. Мойта харчи градско бензин 16-17 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandimen Публикувано 29 Май 2012 Сподели Публикувано 29 Май 2012 Добре е ,ако е така. Мойта харчи градско бензин 16-17 Нещо не е наред. Ако не е десния ти крак, търси проблема в механиката. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 29 Май 2012 Сподели Публикувано 29 Май 2012 Десния крак е,при къси разстояния или задръстване и след това много газ на къси разстояния се получава така. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
partizanina Публикувано 29 Май 2012 Автор Сподели Публикувано 29 Май 2012 Нещо не е наред. Ако не е десния ти крак, търси проблема в механиката. Е тази кола е грях да я карат леки крака! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chino60 Публикувано 29 Май 2012 Сподели Публикувано 29 Май 2012 Има ли някой с газов инжекцион на V6, който да каже, как работи колата му и дали е доволен?Също така, какъв е разхода ? Монтирал съм си ГИ Стефанели със следните показатели:1. ECU - Stefanelli2. Инжектори - Stefanelli - бяла маркировка от 138 до 174 к.с.3. Изпарител - Stefanelli - мод. М до 200 к.с.4. Мултивентил - OMB - високодебитен - 8 мм изходящ тръбопровод.5. Резервоар - какъвто ти харесва.6. Зареждащо у-во - Tomaseto - за скрит монтаж до зареждането на бензина.7. Монтаж - Аз8. Насройки - Аз Със тази сборка не съм имал проблеми дори и през изминалата люта зима. Разход градско - 13-15 л/100кмРазход извън градско - 9 - 10 л/100км Имай в предвит, че колата е автоматик. При монтажа обърни внимание на газаджиите, че задължително трябва да свалят колекторите.Също така, имай в предвит, че инжекторните временна на свободен ход без консуматори са много малки от 1.7 до 1.95 ms. За това трябва да избереш бързи (скъпи) инжектори.За да нямаш проблем с некачествена газ, особено зимата, препоръчвам да ти монтират високодебитен мултивентил и съответния по мощност изпарител. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
partizanina Публикувано 29 Май 2012 Автор Сподели Публикувано 29 Май 2012 Монтирал съм си ГИ Стефанели със следните показатели:1. ECU - Stefanelli2. Инжектори - Stefanelli - бяла маркировка от 138 до 174 к.с.3. Изпарител - Stefanelli - мод. М до 200 к.с.4. Мултивентил - OMB - високодебитен - 8 мм изходящ тръбопровод.5. Резервоар - какъвто ти харесва.6. Зареждащо у-во - Tomaseto - за скрит монтаж до зареждането на бензина.7. Монтаж - Аз8. Насройки - Аз Със тази сборка не съм имал проблеми дори и през изминалата люта зима. Разход градско - 13-15 л/100кмРазход извън градско - 9 - 10 л/100км Имай в предвит, че колата е автоматик. При монтажа обърни внимание на газаджиите, че задължително трябва да свалят колекторите.Също така, имай в предвит, че инжекторните временна на свободен ход без консуматори са много малки от 1.7 до 1.95 ms. За това трябва да избереш бързи (скъпи) инжектори.За да нямаш проблем с некачествена газ, особено зимата, препоръчвам да ти монтират високодебитен мултивентил и съответния по мощност изпарител. мерси за съвета! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zexer Публикувано 29 Май 2012 Сподели Публикувано 29 Май 2012 (редакция) Имаше една друга тема наскоро за разхода и мненията клоняха от много малко разход 6-7 до 16-17... така че никои не може да ти каже колко е малко и колко е много и супер много ... зависи от това как караш. Аз съм правил разход на бензин градско с галанта и 10/100 и 25/100.. а сигурно може и повече (за сравнение при Импреза с разход 10/100 извънградско - съм правил 65/100 на писта). цифрите са само ориентировъчни ти сам си прецени при теб спрямо бензина. А иначе за газ... нека да не се лъжем.. никой от нас няма да сложи газ ако цената е като на бензина (или дори близка) ... 90% от хората са доволни от газта, защо ли? Такива теми доволни ли сте са малко смешни... ми то въпроса е финансов не за удоволствие. Иначе газовия инжекцион е кажи речи с една идея по-икономичен от обикновената и съвсем лек разход по-голям от на бензина.... ама това принципно.. и с идеята че си хаби и бензин особено на къси разстояния (не превключва веднага.. не че неможе да се настрои, но не е правилно принципно). Редактирано 29 Май 2012 от zexer Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
partizanina Публикувано 30 Май 2012 Автор Сподели Публикувано 30 Май 2012 Имаше една друга тема наскоро за разхода и мненията клоняха от много малко разход 6-7 до 16-17... така че никои не може да ти каже колко е малко и колко е много и супер много ... зависи от това как караш. Аз съм правил разход на бензин градско с галанта и 10/100 и 25/100.. а сигурно може и повече (за сравнение при Импреза с разход 10/100 извънградско - съм правил 65/100 на писта). цифрите са само ориентировъчни ти сам си прецени при теб спрямо бензина. А иначе за газ... нека да не се лъжем.. никой от нас няма да сложи газ ако цената е като на бензина (или дори близка) ... 90% от хората са доволни от газта, защо ли? Такива теми доволни ли сте са малко смешни... ми то въпроса е финансов не за удоволствие. Иначе газовия инжекцион е кажи речи с една идея по-икономичен от обикновената и съвсем лек разход по-голям от на бензина.... ама това принципно.. и с идеята че си хаби и бензин особено на къси разстояния (не превключва веднага.. не че неможе да се настрои, но не е правилно принципно). То е ясно ,че слагам газ заради цената на бензина, но тази тема я пуснах за да разбера как работи самата кола и дали има разлика между бензина и газта във вървенето на колата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 30 Май 2012 Сподели Публикувано 30 Май 2012 Има ли някой с газов инжекцион на V6, който да каже, как работи колата му и дали е доволен?Също така, какъв е разхода ? Аз съм с изпарител Томасето артик; дюзи Валтек; бутилка, сонда Ловато; компа Тамона с 8мм тръбен път. Лятото за по-малко от минута вече е преминала на бензин на 35гр. е направено да става това, малко след като подмине първата чертичка на скалата на таблото :good: Трудно може да направиш разлика между бензин и газ.Разхода 1л.+ над този на бензин.Може да се настрои и по-икономично, но тогава усезаемо ще се усеща разлика бензин-газ. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 30 Май 2012 Сподели Публикувано 30 Май 2012 То е ясно ,че слагам газ заради цената на бензина, но тази тема я пуснах за да разбера как работи самата кола и дали има разлика между бензина и газта във вървенето на колата. Това много и най-вече зависи от конкретните газаджии, които ще ти подберат компонентите и ще ти направят монтажа и настройките, а разбиращи и още повече, старателни газаджии са кът за съжаление.. Като гледам мнението на колегата chino60 по-горе, определено изглежда като човек който е проучил и знае какво, как и защо прави, просто си личи :rolleyes: . Аз ако щях да слагам на Галанта, бих се пробвал да се договоря с него той да ми монтира.. честно! Ако не му е това професията де.. ако е - направо там и толкоз. Поздрав. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 30 Май 2012 Сподели Публикувано 30 Май 2012 Да използвам тази тема за газов въпрос. На жена ми на хюндая двулитров, 4 цилиндров с мощност 140 конски сили каква газова уредба бихте препоръчали? До момента съм се ориентирал към Фобос, техния Фобос 1. Бързи дюзи не му трябват, мисля, че и маркетинговото изобретение система за смазване на клапаните също не му трябва. Бутилка в дупката за гумата и зарядно в резервоата ми се струват полезни. Монтажи поемат за след около 2 седмици. Готов съм и други мнения да чуя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wonderwalker Публикувано 30 Май 2012 Сподели Публикувано 30 Май 2012 Фобоса е добрър аз засега съм минал 2000 км и някакви съществени проблеми нямам. Много е гъвкав за настройка и това е много добре. Бях скептичен към всичко сглобено и правено в Бг, макар че от системата само софта и бутилката са български. Монтажа е важен и този, който прави настройките после да знае какво прави. Аз я монтирах при един пич, работил дълго време в сервиза на фобос Долни богоров, сега си е направил собствено сервизче. Монтирал е на много галанти, само в рамките на 1 седмица монтира на моя и още един шестак. Колата варви добре чак не вярвах. Бутилката ми е на мястото на резервната гума 42 литра, пълни 35. С 35 литра минах последния път 267 км. градско. Извънградско я пробвах до 200 :icon_rock: върви си без проблеми. Но ми се стори че се озорва над 180. Набира по бавно от бензин. Като усещане ако има разлика тя е много малка. Даже някои казват,че върви повече на газ, с една дума субективизъм.В заключение:1.)Важна е системата 2.)Важен е човека, който я монтираСлед това само сипваш и караш, определено ще го усетиш в джобето. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Trafik Публикувано 30 Май 2012 Сподели Публикувано 30 Май 2012 Да използвам тази тема за газов въпрос. На жена ми на хюндая двулитров, 4 цилиндров с мощност 140 конски сили каква газова уредба бихте препоръчали? До момента съм се ориентирал към Фобос, техния Фобос 1. Бързи дюзи не му трябват, мисля, че и маркетинговото изобретение система за смазване на клапаните също не му трябва. Бутилка в дупката за гумата и зарядно в резервоата ми се струват полезни. Монтажи поемат за след около 2 седмици. Готов съм и други мнения да чуя. С Фобос съм от 3 год. и 60 000км, никакви проблеми :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A9A Публикувано 30 Май 2012 Сподели Публикувано 30 Май 2012 Фобоса е добрър аз засега съм минал 2000 км и някакви съществени проблеми нямам. Много е гъвкав за настройка и това е много добре. Бях скептичен към всичко сглобено и правено в Бг, макар че от системата само софта и бутилката са български. Монтажа е важен и този, който прави настройките после да знае какво прави. Аз я монтирах при един пич, работил дълго време в сервиза на фобос Долни богоров, сега си е направил собствено сервизче. Монтирал е на много галанти, само в рамките на 1 седмица монтира на моя и още един шестак. Колата варви добре чак не вярвах. Бутилката ми е на мястото на резервната гума 42 литра, пълни 35. С 35 литра минах последния път 267 км. градско. Извънградско я пробвах до 200 :icon_rock: върви си без проблеми. Но ми се стори че се озорва над 180. Набира по бавно от бензин. Като усещане ако има разлика тя е много малка. Даже някои казват,че върви повече на газ, с една дума субективизъм.В заключение:1.)Важна е системата 2.)Важен е човека, който я монтираСлед това само сипваш и караш, определено ще го усетиш в джобето. :icon_thumbup: Май аз съм колегата с другият "шестак". Искрен определено си разбира от работата :good: . Изпълни ми всички прищевки. Вече 3300км без никакви проблеми, само веднъж ходих за донастройка. Разход градско 13-15, извънградско 9-10. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 30 Май 2012 Сподели Публикувано 30 Май 2012 Чека, не свети ли? Интересуват ме галантите с 4-те ламбди, дето ЕКУ-то си следи най - харабийски показанията и на четирите :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veskobsl Публикувано 30 Май 2012 Сподели Публикувано 30 Май 2012 Да използвам тази тема за газов въпрос. На жена ми на хюндая двулитров, 4 цилиндров с мощност 140 конски сили каква газова уредба бихте препоръчали? До момента съм се ориентирал към Фобос, техния Фобос 1. Бързи дюзи не му трябват, мисля, че и маркетинговото изобретение система за смазване на клапаните също не му трябва. Бутилка в дупката за гумата и зарядно в резервоата ми се струват полезни. Монтажи поемат за след около 2 седмици. Готов съм и други мнения да чуя.Иво Ленков ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wonderwalker Публикувано 30 Май 2012 Сподели Публикувано 30 Май 2012 Чека, не свети ли? Интересуват ме галантите с 4-те ламбди, дето ЕКУ-то си следи най - харабийски показанията и на четирите :icon_hmm: [/quote Моя е с четирите сонди, светна отначало, после майстора се качи и в движение направи донастройки, оттогава не е светвал. Може доста да си играеш със смесите специално за Фобос 1. Ако майстора, който ти я слага разбира от настройки няма да има проблем си мисля :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 30 Май 2012 Сподели Публикувано 30 Май 2012 Чека, не свети ли? Интересуват ме галантите с 4-те ламбди, дето ЕКУ-то си следи най - харабийски показанията и на четирите :icon_hmm: Моя е с четирите сонди, светна отначало, после майстора се качи и в движение направи донастройки, оттогава не е светвал. Може доста да си играеш със смесите специално за Фобос 1. Ако майстора, който ти я слага разбира от настройки няма да има проблем си мисля :icon_hmm: Работата е така да се настрои ГИ, че времената на бензиновите дюзи, които бензиновото ЕКУ генерира в режим ГАЗ да са максимално близки с тези, които пуска когато е на бензин. Тогава няма да светва чека. Това малко газаджии си играят да го направят обаче, понеже си е играчка, иска настройка в движение и т.н... :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 30 Май 2012 Сподели Публикувано 30 Май 2012 Чека, не свети ли? Интересуват ме галантите с 4-те ламбди, дето ЕКУ-то си следи най - харабийски показанията и на четирите :icon_hmm:Нищо не свети, ако е монтирано както трябва :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 30 Май 2012 Сподели Публикувано 30 Май 2012 Да използвам тази тема за газов въпрос. На жена ми на хюндая двулитров, 4 цилиндров с мощност 140 конски сили каква газова уредба бихте препоръчали? До момента съм се ориентирал към Фобос, техния Фобос 1. Бързи дюзи не му трябват, мисля, че и маркетинговото изобретение система за смазване на клапаните също не му трябва. Бутилка в дупката за гумата и зарядно в резервоата ми се струват полезни. Монтажи поемат за след около 2 седмици. Готов съм и други мнения да чуя. Бих ти препоръчал моя познат който ми е слагал ГИ на два Галанта ама е във Варна.Аз лично съм много доволен от него по-горе съм написал какво ми е сложил. За 4 цилиндровия излиза към 1000-1100лв. Лично той не харесва Фобос и не слага такъв :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo Публикувано 30 Май 2012 Сподели Публикувано 30 Май 2012 Някой има ли информация, за ГИ за по-мощните 6-таци, онези по 320 катъра?Ще ми бъде полезно ако някой сподели.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 30 Май 2012 Сподели Публикувано 30 Май 2012 Моя колега монтира Фобоси........предимно на Субару, но и на Галантите не е проблем да се направи..........Аз на Грандиса си я монтирах по4ти сам(е, Иво де ,но той си има всичко)Целта беше монтажа да е безупречен и то така и стана........само дето рязах малко от колата :icon_blush: ама сега си е перфектно направена........само да вметна ,разхода на газ извънградско ,София - Кулата- Солун ми даде 8.5 литра среден разход...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
naso Публикувано 30 Май 2012 Сподели Публикувано 30 Май 2012 (редакция) Някой има ли информация, за ГИ за по-мощните 6-таци, онези по 320 катъра?Ще ми бъде полезно ако някой сподели....Пробвай със Заволи - доста качествена уредба, стига да е поставена кадърно. Моята е слагана в Австрия, но и тук имат сервизи. Малко са скъпи консумативите, но мога да ти кажа, че на -20 градуса не разбираш че караш на газ...което си е от значение при дзверове с повече от 300 коня попринцип :icon_thumbup: Редактирано 30 Май 2012 от naso Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.