Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

A9A

Потребител
  • От него общо

    114
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    София

Интернет контакт

  • Уебсайт адрес
    http://
  • ICQ
    0

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    EA5A АТ

A9A's Постижения

Ентусиаст

Ентусиаст (6/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Каквото повикало, такова се обадило! "Като си стигнал до този извод,да си ги купуваш от ратола и парите не са проблем за теб . Защо я пускаш тази тема ами не звъниш директно в ратола." Защото съм достигнал до този извод след "пускането" на темата като се запознах с цените на "търговците"! Като си стигнал до този извод,да си ги купуваш от ратола и парите не са проблем за теб . Защо я пускаш тази тема ами не звъниш директно в ратола. Майсторе имаш ли ключ 10? Имам! И знаеш ли защо имам? Защо? Защото не го давам! и кои е този които ти иска 45лв за вътрешно огледало ??? 35-40 лева! nickname-ове няма да споделям! За тази цена мога да ти предложа и вътрешно и външно огледало Еми да беше пуснал едно pm и да сме доволни и аз и ти, а не да ми се правиш на интересен!
  2. Благодаря за съветите! Още не съм намерил. Предлагат ми както казваш цялото огледало (с корпус и т.н.). Мисля че може да се извади без да се разглобява цялото. Издърпаш напред - то и без това е счупено, няма как да стане по зле положението. Вътрешно огледало ми предлагат за 35-40 лева и като сложиш доставката ми идва в повече. 50 лева не са пари, ама да ми ги искат за огледало, което било изхвърлено някъде (купчина с части) и сега да ми го снимат на земята - не мерси. Ще си купя ново от Ратола ама на такива търговци пари няма да дам!
  3. Здравейте! Търся ляво огледало, асферично с подгряване. Само огледалцето, а не цяло ляво "огледало". Търся също и вътрешно (централно) огледало. Галанта е фейслифт, ако това има значение. Телефон за връзка : 0883306998
  4. Когато едната се беше развалила другата си работеше, поне при мен беше така. Галанта ми е фейслифт (ако това има значение) :good:
  5. A9A

    Преден спирачен диск

    Карах с 276мм EBC перфорирани дискове и с накладки EBC серия Ultimax (черната серия). Сега съм с накладки от DJ-я (някакви японски) и пак съм доволен. Червената серия накладки им трябва загряване, а в града неможе да караш постоянно с горещи спирачки. Преди имах биене при спиране и си мислех че дисковете са заминали, но след смяна на гумички и машончета на водачите на апаратите, биенето изчезна. Плава ли спирачния апарат без да "закача" някъде, няма начин да се изкривят дисковете. Вече ако си мислиш че караш самолет и постоянно си на гаста и спирачката може да ги изкривиш дисковете...
  6. A9A

    Експеримент 100 Октан

    За 7 години каране на Галанта, само веднъж съм сипвал обикновен А95 и то от Лукойл- ускорение и максимална скорост не ме интересуват много, но работата на място стана ужасна - претрисане, което се усеща сериозно в купето. Дали не съм уцелил хубав бензин или просто на този мотор не му понася А95 е друг въпрос. Пробвал съм всички "премиум" бензини (по няколко резервоара от всеки един вид) и най-добре се държи с Shell V-Power 95. Преди на ЕКО имаше един А95+, но го спряха, а новият А100 Кинитрон не ми харесва - цената му е доста за това, което предлага.
  7. Намали малко тона ;) Нека върне ръчно и да види дали ще ускори -> ако ускорява проблема не е в мотора. Ако натиснеш до долу, но без бутона под педала, не всеки път връща скорост ;) На 3000 оборота при 110км/ч си на 4-та с отключен lock up ;) Ако на равен терен колата си върви добре, не се притеснявай. Спирам с глупостите :D :D :D
  8. На магистрала Люлин има места с големи наклони, за които 4-та скорост на автоматика е доста дълга и няма как да ускориш повече. Върни ръчно на 3-та и тогава ускорявай или просто изчакай да свърши наклона. Мирише защото отключваш lock up-a и започваш да прегряваш маслото. Виж дали не ти текът и гарнитурите на капаците на главите.
  9. Имал съм вземане даване с тоя Любо, пълен измекяр. Работи бавно, но за сметка на това и некадърно. Ако не ти хареса как е станало, ще чуеш "за тез пари толкоз", нищо че той определя цената на ремонта и ти не правиш пазар.
  10. A9A

    Студена не държи обороти

    Има майстори в този форум. Които от тях е готов да я извърши да (ти) пише.
  11. A9A

    Студена не държи обороти

    Цялостна настройка на дросела + проверка дали всички потенциометри по него работят линейно ;)
  12. Имам луфт в долното каре на кормилният прът. Намерих втора употреба в добро състояние, но незнам откъде да подхвана смяната, така че да има най-малко разглобяване. Окачвам предложения :icon_thumbup:
  13. A9A

    Парно

    Дали ще е включено или изключено все тая. Тръгна ли на дълъг път, започвам от 22 и стигам до 28-30 градуса :icon_doh:
  14. A9A

    Омаслени свещи отвън

    Придърпването няма да се оправи след смяна на уплътненията на свещите. Търси проблема другаде. Ако на бензин го няма, проблема е в монтажа или настройката на ГИ ;)
×
×
  • Създаване...