Премини към съдържание

chino60

Потребител
  • От него общо

    26
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Стара Загора

Интернет контакт

  • Уебсайт адрес
    http://
  • ICQ
    0

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    6A13 V6-24

chino60's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Виж тук http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Mitsubishi/Galant/Manuals/
  2. Имах подобен проблем още при монтажа на ГИ. Оказа се, не сработило реле в компютъра на ГИ, което прекъсва съответния бензинов инжектор. Релето беше зависнало в неутрално положение и съответно, въпросния цилиндър не работеше нито на газ, нито на бензин. Премерете на буксата на газовия компютър, дали излизат всички инжектори (мисля, че инжекторите бяха 12 Ома). Успех!
  3. Здравей колега, погледни линка който съм дал и ще се ориентираш дали всичко е нормално. http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Mitsubishi/Galant/Manuals/1997-2001%20Workshop%20Manual/1997%20Workshop%20Manual/MANUALS/16.pdf
  4. chino60

    Galant EA DRL

    Взимай Филипса, светят много добре. Добавям две снимки да се види.
  5. chino60

    Газов инжекцион за V6

    Монтирал съм си ГИ Стефанели със следните показатели: 1. ECU - Stefanelli 2. Инжектори - Stefanelli - бяла маркировка от 138 до 174 к.с. 3. Изпарител - Stefanelli - мод. М до 200 к.с. 4. Мултивентил - OMB - високодебитен - 8 мм изходящ тръбопровод. 5. Резервоар - какъвто ти харесва. 6. Зареждащо у-во - Tomaseto - за скрит монтаж до зареждането на бензина. 7. Монтаж - Аз 8. Насройки - Аз Със тази сборка не съм имал проблеми дори и през изминалата люта зима. Разход градско - 13-15 л/100км Разход извън градско - 9 - 10 л/100км Имай в предвит, че колата е автоматик. При монтажа обърни внимание на газаджиите, че задължително трябва да свалят колекторите. Също така, имай в предвит, че инжекторните временна на свободен ход без консуматори са много малки от 1.7 до 1.95 ms. За това трябва да избереш бързи (скъпи) инжектори. За да нямаш проблем с некачествена газ, особено зимата, препоръчвам да ти монтират високодебитен мултивентил и съответния по мощност изпарител.
  6. chino60

    Не вдига обороти на ГАЗ

    ПРЕСТАНЕТЕ С ТЕЗИ "ГАЗАДЖИЙСКИ" НОМЕРА!!! НАЙ НАКРАЯ ЩЕ ВЗРИВИТЕ НЯКОЯ КОЛА! Знаеш ли, че по този начин може да образуваш взривоопасна смес в резервоара за ПБ. Решението на проблема е смяна на мулти-вентила с такъв на който изхода му е Ф8мм, а също така смяна на свързващия тръбопровод между резервоара и изпарителя също с 8мм. Моят автомобил (2.5 V6) съм го направил по този начин и нямам никакви проблеми при каквото и да било налягане на газта.
  7. Според мен акумулатора е "тръгнал" или има нужда от зареждане (особено ако караш колата на предимно къси разстояния градско). При първоначално "даване на контакт" се задейства помпата на ABS и всички други проверки по системите, ABS е голям консуматор (има два предпазителя един 60А и един 10А) и просто не ти стига стартовия ток. Пробвай следващия път със свален предпазител на ABS.
  8. chino60

    Авто Газ

    Здравейте, тъй като и аз мисля да се газифицирам в най скоро време, ще използвам темата на колегата, за да задам някой въпроси които, ме интересуват. Колата е Galant EA5A V6-24 120kW 1998г - автоматик. Монтажа на уредбата ще го правя аз. За сега съм изяснил следните компоненти: 1. Бутилка - тороидална. 2. Мултивентил /сонда/- високодебитен BRC или Tomaseto с размер на изх. тръбопровод Ф8 3. Свързващ тръбопровод - Ф8х1 4. ECU - Фобос Все още не съм избрал изпарител и марка и модел инжектори. От каталозите на различните производители знам, че налягането на изпарителя трябва да е 1500 mbar, с капацитет 10-12 кг/ч (130 - 156 kW/h). Молбата ми е към колегите с такъв двигател, да споделят с какъв изпарител са техните коли. Друго което ме интересува е какви са минималните инжекторни времена на бензин, за да мога да си избера инжектори.
  9. chino60

    ABS не работи

    За съжаление и аз мисля така. Задръж на контакт малко по-дълго време, трябва да останата да светят само лампите на маслото и генератора. При завъртане на стартера лампата на ABS светва отново и изгасва малко след като, изгаснат лампите за налягане на маслото и заряд на генератора.
  10. chino60

    Рефлектор на халоген

    Ето това намерих аз в нета. http://www.ideabg.com/clients/ewert/proizvod.php
  11. chino60

    6а13 AT придърпва на D

    Здрасти, ами паля колата, загрява си както му е реда и тръгвам. Както е пред блока пускам спирачката да тръгне само на обороти (на D скорост ) и като съм се качвал на други автомати те потеглят без да подаваш газ и без да придърпват, а при мен без газ( на обороти) си придърпва леко. Дали защото оборотите са ниски не мога да преценя 500-600-700 макс... И при мен го има този ефект, според мен е преходно състояние когато маслото в кутията още не е загряло напълно а двигателя е загрял. И другото, което е, че в момента продават масло SPIII, а оригиналното за кутията е SPII. Предполагам, че маслото по старата спецификация е малко по гъсто, а и все пак има износване и във фрикционните дискове (предполагам това, защото когато включа на R го няма това предърпване).
  12. За приятел, купувахме KYB по 124 лв/бр. от Elitcar. Даже бяха Японски (дори в магазина се учудиха). Чакахме 3-4 дни.
  13. chino60

    Vin decoder

    Този също не е лош http://www.az495.ru/. Като въведеш парт No. ти дава и снимки на частта.
  14. chino60

    "Датчик Двойного Давления"

    По скоро не се включва компресора. Мисля, че блока на климатроника няма диагностика на грешки.
×
×
  • Създаване...