icomitsu Публикувано 11 януари 2012 Сподели Публикувано 11 януари 2012 Ако материала за тази кора е близък до този на автомобилните "брони", мога да осигуря несметни количества. Въпроса е, кой и къде може да направи матрица за отливки на тези кори? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stefan Naydenov Публикувано 28 февруари 2012 Сподели Публикувано 28 февруари 2012 Колеги, имам прясна информация за кората от Ратола. Цена: 372,94лв с ДДС. Изпратено е запитване за срок на доставка. Ако имате желание да се съберем ентусиастите и да я вземем на партия за клониране. :bounce8: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 28 февруари 2012 Сподели Публикувано 28 февруари 2012 А не може ли да се свалят размерите, да се направи един чертеж и да е метална - нищо че ще тежи малко повече. Тия кори се трошат супер лесно в снега и от коловозите. Също така като вдигнат всички пешеходни пътеки ще е ужасно положението... 372 лв. е прекалено много за нещо което може да не устиска и ден по нашите пътища. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 28 февруари 2012 Сподели Публикувано 28 февруари 2012 Явно не си виждал такава кора щом си мислиш че се троши лесно или пък има начин да се направи лесно от ламарина... нито се троши нито би излязла по-евтино къстъм изработка от ламарина .. а преди да опре тя в коловоза ще ти опре картера, понеже той се подава през една дупка за да се охлажда маслото, равнината на кората е над него.. :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 28 февруари 2012 Сподели Публикувано 28 февруари 2012 (редакция) Че при галанта не е ли закрито всичко отдолу? Аз оня ден си събирах парчетата от кората. Ако няма начин да се счупи може и да си заслужава. Имам и една идея да си направя за колта "кора" от пластмасово платно + ламаринени профили за да не провисва около ауспуха. Тука питахте ли?http://www.avtosklad.bg/kori-poddvigatelia-za-MITSUBISHI-Galant-1996-2003-cat30.html Редактирано 28 февруари 2012 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 29 февруари 2012 Сподели Публикувано 29 февруари 2012 Гледам адреса им е в Пловдив: "гр. Пловдив, Ул. Кукленско шосе 17 бивш ТК Рекорд",ако някой от колегите има време и желание,може да провери на място каква е кората за Галанта и може ли да му дадат снимки и размери да се сравни с оригиналната. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 29 февруари 2012 Сподели Публикувано 29 февруари 2012 (редакция) Гледам адреса им е в Пловдив: "гр. Пловдив, Ул. Кукленско шосе 17 бивш ТК Рекорд",ако някой от колегите има време и желание,може да провери на място каква е кората за Галанта и може ли да му дадат снимки и размери да се сравни с оригиналната. Здравей колега, живот и здраве в събота ще отскокна и ще проверя. Скептично съм настроен обаче за тяхната отзивчивост. Пример:На стария ми опел кадет капка 87г (продаден вече :icon_n_king:;) ) ми протече радиаторчето на парното. Попитах тук, попитах там, все цени около 100 лв оферират. Накрая го намирам на ужким промоция в същия този склад само за 41 лв. Викам далавера, толкова ми искат и за работа понеже не се сваля таблото, антифриз си имам - юруш на маслините. Отивам с каталожният номер да ги улесня и заварвам едно хале все едно с конфискувани стоки. В единия ъгъл малко офисче с компютър. Викам вижте както излиза в онлайн магазина ви, сравнете го още веднъж да не стане грешка. Чичката вика, аз разбирам колкото теб, същия е, няма начин да не стане. Е, за ставането - стана. Но не грееше. Толкова фалшименто радиаторче не бях виждал. Не само че не топлеше, ами и миришеше на някаква метална сплав. Пускаш парното и лъха тежка миризма. А старото ми бе едно такова метално, медно и масивно. Новото освен че бе здраво и евтино, толкова и вършеше работа... Дано останалите им части са по-качествени. Живот и здраве в събота след работа ще ги посетя ;)Поздрави Edit: Утре ще им звънна и ще разпитам какви кори имат и от какви данни се нуждаят - номер на рама/модел/кубатура/година... Редактирано 29 февруари 2012 от svetliof Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
javor_vd Публикувано 29 февруари 2012 Сподели Публикувано 29 февруари 2012 Че при галанта не е ли закрито всичко отдолу? Аз оня ден си събирах парчетата от кората. Ако няма начин да се счупи може и да си заслужава. Имам и една идея да си направя за колта "кора" от пластмасово платно + ламаринени профили за да не провисва около ауспуха. Тука питахте ли?http://www.avtosklad...2003-cat30.html :shock: :shock: :shock: :shock: аз уж периодично следя сайтовете като този, но до сега никъде не се е появила таква кора. Единствено има подкалници.... Кората за нашите галанти изглежда така: http://jhekson.users.photofile.ru/photo/jhekson/151018775/large/168236396.jpg не знам какво значи задна част лява и задна част дясна от линка който си пуснал.Наистина ще е добре някой ако има възможност да провери какви кори продават младежите от този сайт! :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 29 февруари 2012 Сподели Публикувано 29 февруари 2012 (редакция) Най-ниската точка при моя галант е гредата под скоростната кутия. Тази кора може да се направи, но ще трябват точни размери за да се доближи до истинската от снимката.Ще трябва да пада голямо пазене. Лично аз да съм я оправил поне 5 пъти, ако имаше. Щом сгънах въпросната греда в един пълен с вода трап, една пластмаска ли ще ми се опре... Редактирано 29 февруари 2012 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
javor_vd Публикувано 29 февруари 2012 Сподели Публикувано 29 февруари 2012 Чеки бе.... говориме за предпазна кора - пластмасова, която да предпази мотора от вода от локви, кал, боклуци и пр, а не механично предпазване. Виждал съм да продават такива щитове за които говориш Анди, предимно за джипове и офроуд машини... но там говориме за съвсем друга бира - дебела ламарина, разбира се профилирана и много над 270лв.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 29 февруари 2012 Сподели Публикувано 29 февруари 2012 (редакция) Дам, идеята е да пази от кал и вода и прах... аз понеже съм слагал допълнително на стария ми Пасат и знам какво е - мотора се цапа за 1 година вместо за 3 месеца - та за това ви се чудя за какво ви е изобщо.. особено за 370лв .. тия коли са изкарали по 10-14 години без, пък сега в пенсия вече кво ги мислите толкоз .. :icon_thumbup: Редактирано 29 февруари 2012 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 29 февруари 2012 Сподели Публикувано 29 февруари 2012 Кората за нашите галанти изглежда така: http://jhekson.users.photofile.ru/photo/jhekson/151018775/large/168236396.jpgа Това е само едната част на кората и към нея се закачат още едно парче отляво и друго отдясно на тази. Тези странични парчета, за които говоря се закрепват също така към подкалниците и към бронята на колата. Иначе и аз съм на мнението, че тази кора не е нужна. Пък и като гледам всеки ден как им висят пластмасите на "модерните" коли... аз не бих сложил. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 1 март 2012 Сподели Публикувано 1 март 2012 Това е само едната част на кората и към нея се закачат още едно парче отляво и друго отдясно на тази. Тези странични парчета, за които говоря се закрепват също така към подкалниците и към бронята на колата. Иначе и аз съм на мнението, че тази кора не е нужна. Пък и като гледам всеки ден как им висят пластмасите на "модерните" коли... аз не бих сложил.Бе и аз така мисля, ама откакто "изпатка" чисто нова ролка на 4000 км за ремъка на климатика, вече се замислям дали да не сложа и аз една такава кора........все пак тя предпазва ремъците и ролките, както и компресора на климатика от пряко попадение на вода, сняг,кал и т.н. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 1 март 2012 Сподели Публикувано 1 март 2012 Да, функцията на тази кора е да пази от мръсотия. Преди да сменя подкалниците, на задното уше на левия имаше парче от тази кора, а самият подкалник беше сцепен 15-20 см. Другият беше с откъснати ушета. В дупките на бронята също стояха винтчета и парченца от нея. Добре че Слави ми продаде нужните пластмаси и сега съм доволен и без тази кора. Ако карах само по равен асфалт, щях да я купя и сложа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
javor_vd Публикувано 1 март 2012 Сподели Публикувано 1 март 2012 Това е само едната част на кората и към нея се закачат още едно парче отляво и друго отдясно на тази. Тези странични парчета, за които говоря се закрепват също така към подкалниците и към бронята на колата. Иначе и аз съм на мнението, че тази кора не е нужна. Пък и като гледам всеки ден как им висят пластмасите на "модерните" коли... аз не бих сложил. Ахааа... сега ми се изясни картинката. Аз тези страничните си ги имам на колата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thedivine Публикувано 1 март 2012 Сподели Публикувано 1 март 2012 Преди години(2004), когата карах, Galant2001, също нямах кора и си поръчах от Ратола Варна,доставиха ми я за около месец от Япония и не съм сигурен беше около 250лв. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
javor_vd Публикувано 1 март 2012 Сподели Публикувано 1 март 2012 да, наистина е някъде толква.... има още една тема която дублира тази и там бях писал, че може да се поръча по интернет такава кора за около 100 евро.... но това ми се вижда доста скъпичко Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 1 март 2012 Сподели Публикувано 1 март 2012 Ахааа... сега ми се изясни картинката. Аз тези страничните си ги имам на колата. Съмняваме да ги имаш, а също ме съмнява и това, че Анди е имал останали парчета от такава кора. Галант за Европа се е продавал без такава кора и това е коментирано тук няколко пъти. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
javor_vd Публикувано 1 март 2012 Сподели Публикувано 1 март 2012 ако искаш вярвай.... тия дни ще сменям масло и ще щракна една снимка отдолу. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 1 март 2012 Сподели Публикувано 1 март 2012 ако искаш вярвай.... тия дни ще сменям масло и ще щракна една снимка отдолу. Говорите за различни неща. Кората под двигателя се състои от една голяма централна част и две странични, всичките 3 части са разположени хоризонтално. а ти вероятно имаш в предвид страничните вертикални пластмаси зад предните гуми на колата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atila Публикувано 1 март 2012 Сподели Публикувано 1 март 2012 Съмняваме да ги имаш, а също ме съмнява и това, че Анди е имал останали парчета от такава кора. Галант за Европа се е продавал без такава кора и това е коментирано тук няколко пъти. Ако България е извън Европа може и да си прав .........моя е купуван чисто нов от Ратола-България, и си има кора. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
javor_vd Публикувано 1 март 2012 Сподели Публикувано 1 март 2012 ок моля ви нека не спорим по въпроса имало ли е някога такава кора или не и кои автомобили са фабрично оборудвани с нея.Очевидно е че има заинтересовани хора и в темата дискутираме дали и как може да се намери или произведе такава кора. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИХТИ Публикувано 1 март 2012 Сподели Публикувано 1 март 2012 (редакция) моя е купуван чисто нов от Ратола-България, и си има кора. Това е страхотно.Е ся е номера да намериме майстор и ако колегата atla е съгласен да свали за извесно време неговата и по нея да се направи калъп.Аз веднага ще си поръчам.И ще черпа колегата atila много :icon_dance: :icon_thumbup: :mitsu-smiley: Редактирано 1 март 2012 от МИХТИ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 1 март 2012 Сподели Публикувано 1 март 2012 Здравейте, както обещах звъннах в склада. Отговориха на очакването ми - почнаха да скляпат по телефона здравата. След вадене на ченгели от устата на момичето се установи към днешен момент, че кората е от 3 части - 2 бр страници и 1 бр средна. Комплекта излизал към 270 лв и се чакало 15 дни доставка. Eвентуално номер на рама да нося в събота. Какво мислите по въпроса?Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
javor_vd Публикувано 1 март 2012 Сподели Публикувано 1 март 2012 aз също се свързах с хората и на мен ми го казаха същото, даже на сайта е публикувана и средна част за 90лв. Помолих ги да пратят снимка, но казаха, че когато имат - ще ми пратят...... и ако е това което ми трябва - ще поръчам една средна. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.