Премини към съдържание

thedivine

Потребител
  • От него общо

    341
  • Регистрация

  • Беше тук

  • Общо дни Първи

    2

thedivine беше най-активен на 21 септември 2016

thedivine има най-харесвано съдържание!

За thedivine

  • Рожден ден 03/20/1966

Местоживеене

  • Град
    София

Интернет контакт

  • Уебсайт адрес
    http://
  • ICQ
    0

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Mitsubishi Eclipse Cross 2018,, Mitsubishi 3000 GT-VR4'99, Maserati Quattroporte 2017, Nissan Leaf 2019
  • Интереси
    Deep Purple & Mitsubishi

thedivine's Постижения

Редовен форумист

Редовен форумист (8/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

3

Репутация

  1. oк мерси, ще ти се обадя към края на седмицата да ги видя и евентуално взема
  2. предполагам работят и как се монтирам при автотенекиджия ли?
  3. thedivine

    Амортисьори

    Продавам нови амортисьори Bilstein, за Mitsubishi 3000GT след1996г., но се оказа, че не са електронно управляеми и не мога да ги използвам. Цената 275лв. на амортисьор!
  4. thedivine

    Амортисьори

    Пропуснах да кажа амортисьорите са предни !
  5. Продавам нови амортисьори Bilstein, за Mitsubishi 3000GT след1996г., но се оказа, че не са електронно управляеми и не мога да ги използвам. Цената е за брой, подлежат на коментар!
  6. Моделите на Mitsubishi Motors на автомобилното изложение в Париж 2016 Начало » Актуално » Моделите на Mitsubishi Motors на автомобилното изложение в Париж 2016 19.09.2016 Световна премиера на Ground Tourer SUV MITSUBISHI GT-PHEV Concept 19 септември 2016 г. – Mitsubishi Motors Corporation (MMC) обявява, че на автомобилното изложение в Париж 2016 ще се състои световната премиера на SUV-та от следващо поколение MITSUBISHI GT-PHEV Concept. Този концептуален модел се задвижва от разработената от MMC съвременна хибридна електромобилна система чрез зареждане (PHEV) с три електромотора. Автомобилът, който е в центъра на щанда на MMC, е базиран на концепцията за осигуряване на мобилност на големи разстояния. Заедно с други хибридни модели със зареждане (PHEV) и автомобили със 100% електрическо задвижване (EV), MITSUBISHI GT-PHEV Concept следва основната тема на щанда на MMC: “Driving Beyond: Поредна стъпка напред в развитието на SUV-та и електрическото задвижване”. На щанда на MMC, концепцията MITSUBISHI GT-PHEV Concept ще бъде демонстрирана с MITSUBISHI eX Concept – компактен SUV с електрическо задвижване (EV) от следващо поколение, както и с версиите за европейския пазар за 2017 г. на Outlander и Outlander PHEV, като това ще бъде първото представяне на всички тези модели. Outlander е с нова подова конзола и по-добро качество на интериорното оборудване, както и със система за ограничаване на последствията при челен удар (FCM) на MMC, която вече включва и функция “Разпознаване на пешеходци”, предупредителна система за “мъртва точка” и други съвременни системи за активна безопасност. Освен това, Outlander PHEV може да работи в режим на приоритет на чисто електрическото задвижване (“Приоритет на EV”), като същевременно може да се използват и съвременните системи за активна безопасност, с които разполага Outlander. MITSUBISHI GT-PHEV Concept е следващо поколение SUV от висок клас, който демонстрира отлична проходимост при различни условия и пътна настилка. MITSUBISHI GT-PHEV Concept показва новия дизайнерски език на MMC, както и разработените от MMC съвременни технологии за задвижване на всички колела, благодарение на които автомобилът може да се управлява уверено при различни условия на пътя. Автомобилът възбужда любопитството на шофьора и неговия стремеж към приключения, в резултат на което той се опитва да стигне по-далеч и да направи стъпка към нови и непознати територии. Дизайнът на MITSUBISHI GT-PHEV Concept като цяло отразява идеята за “ground tourer” – автомобил, предназначен за пътуване на големи разстояния, демонстриращ функционална красота, разширени възможности, динамизъм с изваяни форми и японска майсторска изработка. Мощното присъствие на автомобила се подсилва от дизайна на предницата, който е базиран на концепцията “Динамичен щит”, предпазващ както хората, така и самия автомобил. Хоризонталните линии в профила на MITSUBISHI GT-PHEV Concept демонстрират високия клас на изпълнение и стабилността на автомобила. Моделът се отличава с мускулатура и интензитет, които създават впечатление за каросерия, отлята като едно цяло. Елегантният екстериорен дизайн демонстрира концепцията за динамизъм с изваяни форми, подсилен от прецизно изработени детайли. Интериорът на MITSUBISHI GT-PHEV Concept се отличава с хоризонтално арматурно табло, което подсилва усещането за простор и прави по-забележими промените в позицията на автомобила. Заедно с инструменталното табло с висока централна конзола, интериотът в стил “пилотска кабина” обгръща пътниците и създава атмосфера на спокойствие и сигурност. Елементи от естествена кожа в цвят, съответстващ на покрива на каросерията, са друг щрих в създаването на един елегантен и комфортен интериор. В технологично отношение, в допълнение към отличните екологични характеристики, изключителните възможности на съвременната PHEV система с три електромотора на MMC позволява на шофьори с различни нива на умения и опит да следват уверено нови желани маршрути при различни атмосферни услови и разнообразен терен, за да се насладят още повече на удоволствието от шофирането. Тази PHEV система се състои от задвижващи батерии с висок капацитет, три мощни електромотора с висока мощност и ефективност, както и двигател, който е създаден специално за PHEV системата и е с подобрени характеристики в режимите на генериране на ел. ток и задвижване на автомобила. Тази комбинация е идеална за осигуряване на необходимите високи характеристики на този “ground tourer”, за да бъде шофирането на големи разстояния комфортно при електрически пробег от 120 км и комбиниран хибриден пробег от 1200 км. Задвижването с три електромотора (един на предната ос и два на задната ос) подобрява значително мобилността в режим на постоянно задвижване на четирите колела и увеличава ефективността на интегрираната система S-AWC (Super All Wheel Control) на MMC за контрол на динамиката, в резултат на което автомобилът се движи още по-стабилно. С цел да се постигне максимална ефективност и функционалност, в MITSUBISHI GT-PHEV Concept са приложени най-новите технологични решения за “свързан автомобил”. Тази технология осигурява данни за маршрута, атмосферните условия и състоянието на пътя, получени от информационни мрежи и монтирани в автомобила сензори и камери, благодарение на които може да се контролира прецизно разходът на енергия (напр. ел. енергия и гориво) и да се постигне максимална ефективност на All-Wheel Control системата според конкретните условия на пътя. *Моделите на MMC, представени на автомобилното изложение в Париж 2016 Име на модела Брой изложени автомобили Забележки Дни за пресата Дни за посетителите MITSUBISHI GT-PHEV Concept 1 1 Световна премиера. MITSUBISHI eX Concept 1 1 Демонстрационен модел. Outlander PHEV 2 2 Версия за Европа Outlander 1 2 Версия за Европа ASX 1 2 RVR или Outlander Sport в определени региони. Pajero 1 1 Montero в страните, където се говори испански език. Shogun във Великобритания. L200 1 2 Triton в повечето региони извън Европа. i-MiEV 1 Space Star 1 Mirage във Великобритания и регионите извън Европа. Общо 8 13
  7. thedivine

    Електромобили

    колата е на 4,5 г., на 12000км., и изминава с едно зареждане около 120-125км.
  8. thedivine

    Електромобили

    Аз карам i-miev, повече от месец. Зареждам си го в гаража за около 5 часа и половина, на три дни. Паркирането в синя и зелена зона е безплатно-дават ти стикер, също нямам и данък. Много е удобен за придвижване в града!
  9. Пламен е най-добрият. Ползвал съм го многократно и е перфектен!
  10. Прераждане за Мitsubishi Pajero Sport 03.08.2015 17:00 3829 0 TразмерT Това, което веднага се набива на очи, е новият дизайн на модела. Той е изработен в съответствие с корпоративната дизайнерска философия на марката, наречена Dynamic Shield. За първи път я видяхме в Outlander Sport, а това означава, че и Mitsubishi започва дизайнерско уеднаквяване на моделната си гама. В това няма нищо нетипично или притеснително. Почти всички компании използват този способ. Притеснителното е, че Pajero Sport е доста... нетрадиционен отзад, за да не използвам друго определение. Отпрeд визията е мощна и внушителна, но тези стопове... Задвижването на модела е поверено на 2,4-литров турбодизелов MIVEC двигател, който е със 17% по-икономичен от предшественика си. Други данни за него не бяха разпространени, но такъв мотор се вгражда в Mitsubishi L200 в две версии: със 154 к.с. и 380 Нм, и 181 к.с. и 430 Нм. Като споменах L200 трябва да кажа, че именно платформата на пикапа се използва като основа за изграждането на третото поколение на Pajero. За да поддържа ореола си на истински офроудър, Pajero Sport разчита на модернизирана система за задвижване на четирите колела Super Select 4WD, която предлага допълнителен оф-роуд режим. Pajero Sport може да преодобява водно препятствие с дълбочина до 700 мм. Клиренсът на модела е 218 мм, а общата му дължина е 4785 мм, което е с 90 мм повече спрямо предшественика си. В оборудването на кросовъра са включени още 7 въздушни възглавници, система за предотвратяване на челен сблъсък, система за следене на мъртвите зони и система за предотвратяване на удар при паркиране. В списъка на опциите влизат камери за сърраунд обзор, двузонов климатик, подгряване на волана и на втория ред седалки, и др. Новото Mitsubishi бе представено в Тайланд. Първият пазар, на който ще се появи, е Австралия. След това ще започне постепенното му разгръщане на световните пазари.
  11. thedivine

    3000 GT VR-4

    Мерси за вниманието, тази и други обяви съм ги преглеждал, на този етап гледам нещо от България
  12. Търся да закупя 3000 GT VR-4, по възможност след 1996г., нормална дирекция и до 100 000 км.
×
×
  • Създаване...