Колега, този филм аз съм го гледал вече. Преди години имах подобни ядове със корозирало спирачно бутало на една 626-ца.... то беше чистене шкурене, то бяха водни шкурки, полир пасти - много труд за нищо. Самото бутало има много яко никелово покритие, което ведъж разруши ли се - няма спасение. След време метала отдолу започва да корозира от спирачната течност и ефекта е теч на спирачна течност или пак корозия и блокиране /зависи дали ще я караш често/. Отделен е въпроса, че е малко опасно ако караш с ремонтирано бутало, дори и да не тече - в един момент може да ти се наложи да спреш рязко с по-висока скорост и заради намаления диаметър на буталото да "избие" от там течност и да загубиш налягане в спирачките. Моя съвет е да си намериш нов спирачен апарат или втора употреба със здраво бутало, нови рингове, маншончета и си пак обратно на пътя.