Премини към съдържание

Stefan Naydenov

Потребител
  • От него общо

    229
  • Регистрация

  • Беше тук

За Stefan Naydenov

  • Рожден ден 11/12/1979

Местоживеене

  • Град
    София

Интернет контакт

  • ICQ
    73202746
  • Skype
    macro-mode

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    на сън
  • Интереси
    Mitsubishi Galant, музики, компютри, графичен дизайн...

Stefan Naydenov's Постижения

Често присъстващ

Често присъстващ (7/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

1

Репутация

  1. Продавам Галант 2.5 V6 автоматик, комби, кожа. При интерес мога да предоставя пълната сервизна история на автомобила откакто е моя собственост. Цена: 2300лв. Автомобил: Мицубиши Галант EA5W Двигател: 2.5 V6 163к.с. 6A13 Гориво: бензин (не е имала газ) Скоростна кутия: автоматична Дата на регистрация: май 1997г. Цвят: син (Тъмен тюркоаз F06B) Пробег: 255 000 км. Допълнителна информация: Автомобилът е закупен от мен преди около 5 години, на 180 000 км., внос от Австрия. Доста време е поддържан с оригинални части в Ратола и при Пламен. Всичко по автомобила работи, с изключение на климатроника, с който просто не ми се е занимавало. Ползван е за семеен автомобил за извънградско и градско каране. Кара се ежедневно и в момента. В салона не е пушено! - Автопилот (Cruise Control) - 15" оригинални ал. джанти със зимни гуми Hankook - Нов акумулатор висок клас BOSCH Silver S5 - последна смяна на масло съвсем скоро (5W40 - сменяно на чести смени с Mitsubishi Diamond, Motul, Total) - здраво окачване - по предницата е сменено всичко, с изключение на два носача - маслото на скоростната кутия е сменено на 190 000 с DiaQueen ATF-SP III Намира се в София. Може да се види в района на Обеля през деня, или Княжево (Карпузица) вечерно време. Има доста външни забележки, заради които съм склонен на коментар при реален интерес. Снимки: https://drive.google.com/open?id=1Bgp39wfDI4qO5WsAPWLWO5V3F3GkqPFo Обява в Mobile.bg: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11522703816059378 Цена: 2300лв. Телефон: О89547О778
  2. Автомобилът се ползва активно като семеен. 245000км пробег. Не е помирисвал газ, не е пушено в него и не е слушана чалга... Всичко работи, с изключение на климатика. Така си я взех и не съм го зареждал. Автомобилът не е имал сериозни проблеми, но има доста външни забележки, заради които цената е такава и търпи коментар, но само на живо и при сериозен интерес! Снимки може да видите в обявата в OLX: https://www.olx.bg/ad/mitsubishi-galant-2-5-v6-avtomat-kozha-ID6yhrH.html или тук: https://drive.google.com/drive/folders/0ByukvOeI4pb5QW1GYXZQd2NEMHM?usp=sharing Хора от форума са с предимство при договаряне на цената. В момента върви в комплект с 4бр. DUNLOP Sport BluResponse 15" DOT-0416 - на един сезон! Чисто нов акумулатор BOSCH S5! Годишна винетка. Може да се види всеки ден в района на Обеля (в работно време), Княжево или Овча купел. Обява в Mobile.bg: http://www.mobile.bg/11486379912756456 Телефонът ми е 0895470778
  3. Според мен е много вероятно причината да е във врътката за регулиране на нивото - самото бутонче всъщност е доста сложен уред с чип. Ако имаш възможност - пробвай с такова от друг автомобил. Вади се като откачиш шкафчето за стотинки, и от там бъркаш и го избутваш навън.
  4. Още в началото насочих колегите към този проблем. Завършил съм електротехника и добре знам какво пиша, но колегите отхвърлиха изброените от мен причини с лека ръка. Зацапаните клеми и фасунги са предпоставка за повишено съпротивление и искри. А искрите са товар, в пъти по-голям от нормалния.
  5. Stefan Naydenov

    Галант 2.0 '97 и 2,5 '99

    А дали имаш десен калник здрав? За много години!
  6. Колеги, само имайте предвид, че оригиналната кора има технологичен отвор около картера и генерацията, за да може там да се охлажда! Аз лично не харесвам ламарините, да не говорим какви бели би могла да предизвика тази ламарина при удар (недай си Боже) или ако се закачи накъде... Поздрави и Честита Коледа на всички!
  7. Stefan Naydenov

    Галант 2.0 '97 и 2,5 '99

    Писал съм лично за някои части синьо-зелен цвят. Най-спешна ми е престилката (преден панел). Може би ще се наложи и радиатор. Мотора е 2.5 V6
  8. Аз също се чудих известно време дали да не взема такива. Имат много добри показатели, както по Евро етикет, така и от тестовете на ADAC, където гумите се нареждат в челни позиции (доста по-нагоре от Hankook W442)! Отзивите от колеги във форумите също са много добри. Но това, което ме отказа да ги взема е, че на няколко места прочетох, че гумите се износват сравнително бързо, и едва ли не три сезона им е предела!
  9. Аз ползвам ето тази добавка при смяна на маслото, и иначе тракащите повдигачи, карат 4-5000 без да тракат при топъл мотор. Да добавя, че според мен най-добрата промивка при смяна на масло, включва свалянето на капака на картера и промиването му в УЗ вана.
  10. Ето и малко снимки от мен - правени са от земята, но към момента нямам възможност да направя по-добри. Въпреки това, мисля че достатъчно добре се вижда как стои кората при нормална броня. За съжаление, няма как да затворя пространството в ъгъла отпред, откъм шофьора, защото там излиза ауспухчето на бензиновата печка, която имам монтирана на колата, и която използвам зимно време. Иначе, от другата страна мисля също да затворя пространството, но за сега не ми се отделят пари за това, имам по-важни приоритети... Във всеки случай съм доволен от себе си, за сега.
  11. Така е... Въпреки, че винаги може и по-зле. Но това не ми пречи да съм добавил в стажа на колата поне 50км. отвратително черни пътища, преминавания през реки, ливади, мостове от дървени трупи и други интересни явления из страната. :icon_clap: PS: Ето защо следващата ми кола ще бъде от една друга японска марка, известна със стандарта 4х4. Да сме живи и здрави! :drinks:
  12. За съжаление, на по-големият мотор няма как да се смени маслото без да се демонтира кората. Изсмукването му през тръбичката на щеката не ми се струва добра идея. В коя тема за кора имаш предвид, че не се пише? Относно клипсчетата, аз поръчах първо от Bim.bg, но не ти ги препоръчвам - получих 9 бройки вместо 10, и цената ти реже и двете глави. Един колега ми прати този линк. Поръчал съм си сега от тук двайсетина бройки за резерв. Като пристигнат ще пиша впечатления. Това е много относително, колега. Ако караш по планинските пътища (които зимата и пролетта в България са по-скоро реки) като мен, като смениш два пъти ролка за 150лв. ще откриеш смисъл в монтирането на кората.
  13. Маслото го смених след като падна кората. Беше сравнително скоро, но не видях смисъл да идвам при теб само за една смяна на масло. Други проблеми с колата съм нямал (освен скъсано маншонче на единствения сменен по колата носач, каквото е поръчано от чужбина и ще бъде сменено днес). Ясно ми е, че при всяка интервенция кората се сваля, но не виждам абсолютно никакъв проблем в това! Сигурно корите са боклук, или поне така казваш ти. Но моята кора нито се е изкривила, нито съм видял някакъв друг проблем с нея. Нямам представа защо е така, но ми се струва, че може би свършено по един или друг начин, точно определено действие води до точно определени последствия... ;) :mitsu-smiley:
  14. Имаш право за предназначението на колата. Но се надявам с щипките да е съвсем различно. Кората стои много по-прибрано и е точно фиксирана, щипките са точно три пъти повече от броя на свинските опашки... При над 10 броя щипки (клипсове) и поне 5 болта с гайка, работата вече ми се струва надеждна, точно такава, каквато искам да бъде. :mitsu-smiley:
×
×
  • Създаване...