Премини към съдържание

Предпазна кора на двигател


VaskoPrasko

Препоръчано мнение

Update.... днес си взех кората - ето малко снимки: My link

Приятно съм изненадан, че кората е от доста яка пластмаса с дебелина не по-малка от 3.5мм - мерих я на няколко места и дебелините се движат от 3.5 до 4.3мм. Както се вижда идва разпробита, но явно тайванеца или корееца е закъснявал с дневната норма и не е зачистил хубаво отворите и стоят пластмасови стружки. Дано поне ги е разпробил където трябва, иначе ще е жалко. Като цяло мисля, че си струваше парите - наистина добра изработка. Единствено остава да пасне и на колата, но като я гледам 99% ще лепне просто....

Редактирано от javor_vd
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 158
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Публикувани изображения

Update.... днес си взех кората - ето малко снимки: My link

Приятно съм изненадан, че кората е от доста яка пластмаса с дебелина не по-малка от 3.5мм - мерих я на няколко места и дебелините се движат от 3.5 до 4.3мм. Както се вижда идва разпробита, но явно тайванеца или корееца е закъснявал с дневната норма и не е зачистил хубаво отворите и стоят пластмасови стружки. Дано поне ги е разпробил където трябва, иначе ще е жалко. Като цяло мисля, че си струваше парите - наистина добра изработка. Единствено остава да пасне и на колата, но като я гледам 99% ще лепне просто....

Супер е кората, и аз мисля да си поръчам, стига господата от магазина да вземат да ми отговорят.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Update.... днес си взех кората - ето малко снимки: My link

Приятно съм изненадан, че кората е от доста яка пластмаса с дебелина не по-малка от 3.5мм - мерих я на няколко места и дебелините се движат от 3.5 до 4.3мм. Както се вижда идва разпробита, но явно тайванеца или корееца е закъснявал с дневната норма и не е зачистил хубаво отворите и стоят пластмасови стружки. Дано поне ги е разпробил където трябва, иначе ще е жалко. Като цяло мисля, че си струваше парите - наистина добра изработка. Единствено остава да пасне и на колата, но като я гледам 99% ще лепне просто....

На мен ми изглежда точно същата като оргиналната, на която си постнал снимка на 2 стр. Супер си е коричката дано да стане, много се запалих и аз да си поръчам, пиши като я пробваш.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Update.... днес си взех кората - ето малко снимки: My link

Приятно съм изненадан, че кората е от доста яка пластмаса с дебелина не по-малка от 3.5мм - мерих я на няколко места и дебелините се движат от 3.5 до 4.3мм. Както се вижда идва разпробита, но явно тайванеца или корееца е закъснявал с дневната норма и не е зачистил хубаво отворите и стоят пластмасови стружки. Дано поне ги е разпробил където трябва, иначе ще е жалко. Като цяло мисля, че си струваше парите - наистина добра изработка. Единствено остава да пасне и на колата, но като я гледам 99% ще лепне просто....

 

Пиши имаш ли проблеми с монтажа на кората.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Супер е кората, и аз мисля да си поръчам, стига господата от магазина да вземат да ми отговорят.

 

Не знам колега как ги търсиш, та не ти отговарят.... аз им писах на скайп, даже ми приеха поръчката по скайп и всичко мина много гладко. Skype: tarostrade Успех

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не знам колега как ги търсиш, та не ти отговарят.... аз им писах на скайп, даже ми приеха поръчката по скайп и всичко мина много гладко. Skype: tarostrade Успех

Аз на майла им писах но ще пробвам и със скайп да видим. Благодаря.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това ли е въпросната страница на, която се хваща средната кора?

http://media.snimka.bg/s1/0209/026662131-big.jpg?r=0

 

Монтажа посредством болтове или щипки се прихваща?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да внеса яснота по въпроса. Купих въпросната кора, като на Явор и я монтирах. Трудности с монтажа не срещнах, направих 2 дупчици на гредата с куката за теглене, под двигателя и я захванах със самонаарезни видии. Краищата на кората се захващат за двете прави кори, които са успоредни на предните колелета. По този начин кората пази двигателя. Проблема е там, че се налага, за да стане като хората, да се вземат още 2 кори, които се водят предна лява и предна дясна(така мисля, чакам снимки от тук) Ролята на предните кори е да затворят дупката, която има между подкалниците, бронята и новата кора. Там, където е казанчето за течността(отдясно, например). Т.е. мене лично би ме удовлетворила кората, комплектована с двете предни кори, които са по 44лв/бр. :yes3:

Така, мисля, че корите, които ми трябват са оградените с червено...

http://alfa.kachi-snimka.info/images/arx1332333395r.JPG

Редактирано от mmotors
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да внеса яснота по въпроса. Купих въпросната кора, като на Явор и я монтирах. Трудности с монтажа не срещнах, направих 2 дупчици на гредата с куката за теглене, под двигателя и я захванах със самонаарезни видии. Краищата на кората се захващат за двете прави кори, които са успоредни на предните колелета. По този начин кората пази двигателя. Проблема е там, че се налага, за да стане като хората, да се вземат още 2 кори, които се водят предна лява и предна дясна(така мисля, чакам снимки от тук) Ролята на предните кори е да затворят дупката, която има между подкалниците, бронята и новата кора. Там, където е казанчето за течността(отдясно, например). Т.е. мене лично би ме удовлетворила кората, комплектована с двете предни кори, които са по 44лв/бр. :yes3:

Така, мисля, че корите, които ми трябват са оградените с червено...

http://alfa.kachi-snimka.info/images/arx1332333395r.JPG

 

Най лявата от снимката е между скоростната кутия и гумата.Но незнам дали на нея се захваща голямата кора.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, така мисля, има възможност целия отсек под двигателя да се затвори с тези кори...Лично на мене са ми интересни тази, която вече монтирах + двете предни за към бронята. Направил съм запитване за отстъпка, за да може който иска да си вземе кори да я използва...Ще ме черпите бири на някоя среща :drinks: :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги ! Казвам се Стефан Ташев и представлявам avtosklad.bg - фирмата, която внася корите. Всички желаещи да си ги закупят могат да го направят с 20% отстъпка. Моля за да получите отстъпката когато се обаждате на колежките да казвате, че се обаждате от форума на Митсубиши.

Редактирано от stefanta
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги ! Казвам се Стефан Ташев и представлявам avtosklad.bg - фирмата, която внася корите. Всички желаещи да си ги закупят могат да го направят с 20% отстъпка. Моля за да получите отстъпката когато се обаждате на колежките да казвате, че се обаждате от форума на Митсубиши.

 

Еее... вярно ли? Това значи ли че имам 18лв аванс при следваща покупка? :icon_rock: Хехе... шегувам се.

Аз моята още не съм я монтирал, но онзи ден сменях масло и просто я наложих да видя съвпадат ли дупките и изобщо дали става и се оказа, че всичко си е точно както трябва и наистина ми направи впечатление, че под казанчето с течността за чистачки и ухото за теглича стоят някак си неестествено открити.... но нямах време да се занимавам много и зарязах нещата за друг път когато съм по-свободен.

Странно, че в партс каталога за галант ги няма предните малки корички, а средната я има :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А снимка някой няма ли да направи да видим как пасва в действителност .. егоисти :first:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги ! Казвам се Стефан Ташев и представлявам avtosklad.bg - фирмата, която внася корите. Всички желаещи да си ги закупят могат да го направят с 20% отстъпка. Моля за да получите отстъпката когато се обаждате на колежките да казвате, че се обаждате от форума на Митсубиши.

A, машаала, това чукане чаках :icon_clap:

 

Любо, ще направя снимки бре, няма проблеми

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

а и наистина ми направи впечатление, че под казанчето с течността за чистачки и ухото за теглича стоят някак си неестествено открити....

 

А сега обърни внимание на 37-пост от тази тема. А ако не съм бил ясен, то виж и поправката в 45-ти пост. :icon_bye:

 

Не случайно го бях написал..... слагал съм такава кора на Галант.

Редактирано от bluffer
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А сега обърни внимание на 37-пост от тази тема. А ако не съм бил ясен, то виж и поправката в 45-ти пост. :icon_bye:

 

Не случайно го бях написал..... слагал съм такава кора на Галант.

Напълно прав си :good: Важното е, че издействах отстъпката, благодарности на АВТОСКЛАД.БГ, също така хубавото е, че можем да си закупим трите кори и цялата работа да излезе около 150лв. За вас не знам, но аз още днес си ги поръчвам, другия петък ще дойдат. :rulez:

Редактирано от mmotors
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Напълно прав си :good: Важното е, че издействах отстъпката, благодарности на АВТОСКЛАД.БГ, също така хубавото е, че можем да си закупим трите кори и цялата работа да излезе около 150лв. За вас не знам, но аз още днес си ги поръчвам, другия петък ще дойдат. :rulez:

Колега, забелязах, че в сайта не са 3 корите, 5. Там пише дясна кора ( предна част )и след това, същата, ама задна част. Същото се отнася и за корите от ляво. Може и аз нещо да не съм в час.

П.С. За автоматик има ли разлика, тъй като съда за маслото за скоростите е в този отсек ? :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма разлика за автомат, моя е такъв. Ето ви снимки на колата със сложена кора

http://alfa.kachi-snimka.info/images/cqs1332401162p.jpg

http://alfa.kachi-snimka.info/images/arx1332401980u.jpg

http://alfa.kachi-snimka.info/images/arx1332401301p.jpg

http://alfa.kachi-snimka.info/images/bwy1332401272f.jpg

Виждате дупките, които остават между краищата на бронята и подкалника. Честно казано и аз не знам за какво биха послужили задните кори от фирмата :icon_hmm:

Редактирано от mmotors
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тая кора без предната част и както е с опашка вързана да не вземеш да я изгубиш някъде? Аз моите кори съм ги трошил на два пъти точно в Габрово...

 

По бронята, може би и към корите на калниците би трябвало да се вързва с болтове със специални ламаринки от страната на бронята. По гредата - копчета, ако няма отвори с резба, които да съвпадат. Между корите - най-вероятно с копчета. Общо-взето където има дупка с по-малък диаметър - кората се държи за нещо с болтове или копчета.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тая кора без предната част и както е с опашка вързана да не вземеш да я изгубиш някъде?
тая опашка държи една малка част от предната броня, няма нищо общо с кората :yes3: Кората е захваната на доста места със самонарезни видии
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Има кори и тук, със снимки и цени - цък. Гледам също и подкалници има, 28 лева бройката.

 

Те тия май са една фирма с автосклад-а ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Те тия май са една фирма с автосклад-а ..

 

Нищо чудно, гледам че скандират тая гаранция за най-ниска цена :rolleyes:

Гледам едните са леко по-евтини от другите, пратих заявка на "автосклад" че съм намерил по-евтино от тяхното, да им видим реакцията, просто ми е интересно.

Редактирано от sandimen
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Що се занимавате? Нали ви казаха, че тая кора за 90лв ви я дават за 72лв...колко по - евтина да я намериш?!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...