Stefan Naydenov Публикувано 12 ноември 2013 Сподели Публикувано 12 ноември 2013 (редакция) Ето и малко снимки от мен - правени са от земята, но към момента нямам възможност да направя по-добри. Въпреки това, мисля че достатъчно добре се вижда как стои кората при нормална броня.За съжаление, няма как да затворя пространството в ъгъла отпред, откъм шофьора, защото там излиза ауспухчето на бензиновата печка, която имам монтирана на колата, и която използвам зимно време. Иначе, от другата страна мисля също да затворя пространството, но за сега не ми се отделят пари за това, имам по-важни приоритети... Във всеки случай съм доволен от себе си, за сега. Редактирано 12 ноември 2013 от Stefan Naydenov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yoshko Публикувано 12 ноември 2013 Сподели Публикувано 12 ноември 2013 Ето и малко снимки от мен - правени са от земята, но към момента нямам възможност да направя по-добри. Въпреки това, мисля че достатъчно добре се вижда как стои кората при нормална броня.За съжаление, няма как да затворя пространството в ъгъла отпред, откъм шофьора, защото там излиза ауспухчето на бензиновата печка, която имам монтирана на колата, и която използвам зимно време. Иначе, от другата страна мисля също да затворя пространството, но за сега не ми се отделят пари за това, имам по-важни приоритети... Във всеки случай съм доволен от себе си, за сега.Добре е станало. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 12 ноември 2013 Сподели Публикувано 12 ноември 2013 E как пък да не пишем? На предната страница съм ти писал. За мен тази кора е абсолютен боклук. В заключение скъпа цена, некачествена изработка, след време се огъва от топлината, която излъчва колектора и май минусите станаха много, а плюсовете ги няма. :icon_bye: Един поздрав за всички, дето са сложили такива кори ..:Dhttp://www.google.bg/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&ved=0CDUQuAIwAA&url=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DwTP2RUD_cL0&ei=nVWCUu7aK4zLswaLuoH4CQ&usg=AFQjCNGJoc9TWW92ujfG1qkWUYGv5PTjDw&bvm=bv.56146854,d.Yms&cad=rja Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
scarlum Публикувано 25 декември 2013 Сподели Публикувано 25 декември 2013 Честито рождество христово на всички! :icon_thumbup: Предполагам, че на доста хора няма да им хареса свършеното, но знам, че ще има и такива, които ще им свърши работа!Тъй като от прочетеното из темата сметнах, че не ми се дават толкова пари за тази кора и още повече, че не е от най-качествените реших да експериментирам и да си направя сам, защото наистина смятам, че наличието на кора е от голяма полза.Вчера почивах, отидох до магазина купих 1кв.метър ламарина за 8.60лв., взех ножици, клещи, чук, малко тел и 10-тина стари болтчета с гайки и се наврях в канала. След няколко часа работа се получи следния резултат: http://scarlum.snimka.bg/automobiles/zadni-vejdi.789912.32250585В момента не дрънчи, лесно може да се смени маслото и се надявам, че ще пази от луга и мръсотии, бързо ще стопля и задържа топлината на двигателя. За момента съм адски щастлив, че с 8.60лв. и доста търпение съм решил проблема. ( естествено ако нещо не се случи ) :icon_thumbup: :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 25 декември 2013 Сподели Публикувано 25 декември 2013 Ето,видя ли как се размина със 180 лева и пак стана работата. Вземи я боИдиШай с нещо,за да я запазиш за по-дълго време. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
scarlum Публикувано 25 декември 2013 Сподели Публикувано 25 декември 2013 Ето,видя ли как се размина със 180 лева и пак стана работата. Вземи я боИдиШай с нещо,за да я запазиш за по-дълго време. То най-вероятно няма да хване боя. Иначе какво да и стане? Най-много до година да я сваля и да я ползвам за мостра и следващата да е по-добре проектирана. :icon_n_king: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 25 декември 2013 Сподели Публикувано 25 декември 2013 То най-вероятно няма да хване боя. Иначе какво да и стане? Най-много до година да я сваля и да я ползвам за мостра и следващата да е по-добре проектирана. :icon_n_king: Първо грунд 1-2 ръце и след това боята и си готов.Не е важното да е красива,а да пази. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИХТИ Публикувано 25 декември 2013 Сподели Публикувано 25 декември 2013 Знам че в Шумен са находчиви! И пак го показаха. Евала колега. Наздраве :drinks: :icon_clap: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stefan Naydenov Публикувано 26 декември 2013 Сподели Публикувано 26 декември 2013 Колеги, само имайте предвид, че оригиналната кора има технологичен отвор около картера и генерацията, за да може там да се охлажда! Аз лично не харесвам ламарините, да не говорим какви бели би могла да предизвика тази ламарина при удар (недай си Боже) или ако се закачи накъде... Поздрави и Честита Коледа на всички! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.