Vasil Sivkov-Noby Публикувано 22 март 2009 Сподели Публикувано 22 март 2009 Васе случил си на жена, затова си случил и на кола! :respect: Накои хора не са имали твоят късмет! :icon_thumbup:Аз за това съм щастлив и весел човек. :icon_thumbup:Пожелавам на всеки да нацели и двете.Добра жена и добра кола. :icon_n_clover: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmizov Публикувано 22 март 2009 Сподели Публикувано 22 март 2009 Абе за някой вече може да е твърде късно, а Каризма и жена се сменят най-трудно! :bang: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 22 март 2009 Автор Сподели Публикувано 22 март 2009 Абе за някой вече може да е твърде късно, а Каризма и жена се сменят най-трудно! :bang:Ники, почна и ти да ми харесваш!!! :icon_thumbup: Щото, иначе най се радвах до сега, на постовете на Марин./Маринчо - имаш бутилка винце от мен, при следващата ни среща/...........................Колеги, радвам се, че вкарахте малко емоции в темата и като цяло - във форума.Мисля, че от време-навреме е нужна по някоя по-лека тема, за да освободим стреса, да се посмеем и да се поотпуснем.Към Пламен - не считам, че е премината границата от добрият тон. В края на краищата сме зрели хора и едва ли някой се обижда на сериозно, ако в изказа на опонента му има малко повече "сол и пипер". Наблюдавах развитието на темата през цялото време и бях готов веднага да се намеся, ако нещата загрубеят.Ма то, освен mario64, дето само съжалява - че няма втори галант/обяснил съм защо :icon_tongue: /, никой друг не успя да ме разсмее изстински.И накрая - радвам се, на показаният интерес към темата. Тя изпълни предназначението си, а именно - доказа, че каризма е един непретенциозен модел от голямото семейство на :mitsu-smiley: . С лесна, почти отсъстваща като вложени средства подръжка, с добър интериор и удобно управление. Явява се, като един добър подгласник на галанта, който несъмнено за повечето от нас- е лидер в гамата автомобили, от семейството :mitsu-smiley: . Отчитам и друго - галант и каризма, са в различен пазарен и технологичен сегмент.Затова смело правя заключението:- МИЦУБИШИ КАРИЗМА е на първо място, в своя клас автомобили. Във всяко отношение - цена, комфорт, стабилност, шумоизолираност, визия, подръжка и интериор. Нека всички собственици на автомобила му се радват и го разхождат гордо... :icon_thumbup: ......................Поздравления за темата, приемам на лични... Колети и лични подаръци от симпатизанти, моля изпращайте на следният адрес:ПлевенЕконт-центърДо поискванеЦветя и бонбони не пиеме... :icon_n_whistling: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bate_pleven Публикувано 23 март 2009 Сподели Публикувано 23 март 2009 И все пак е скучна........ :icon_angel: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dell Публикувано 24 март 2009 Сподели Публикувано 24 март 2009 Малии какво станало тука. Един да се похвали от колата и се почват възхвалите на собственото. А ако ЕВО-то беше по-масова кола и имахме и подфорум на собствениците, галанта май май.... Но все едно, темата беше за задоволството от колите, а не от превъзходството им. И в този смисъл темата си е на място, и много благодаря на НедКар за създаването на прекрасното ми возило. Ама много нещо се изписа излишно бре. И май нещата започват да отиват накъм: Аз предлагам всички , притежатели на Каризми, да ни бан-нат от форума, защото не са японски.После тези с новите Лансери и тях ,защото ги правят във заводите на Фолксваген, следователно и те не са японски и ще се приключи с тази безумна тема!!!!PEACE!!! :icon_rock: Че е по-безличен автомобил...не бих го нарекъл така, по-скоро не е толкова агресивен колкото галанта. Признавам. Ама от японския. Че ония от другата страна на океана с превръзка на очите са го правили май. За здравина...малко ми е рано още да говоря, но за 11 месеца освен консуматив - нищо. Окачването, че се поразхлопа напоследък - разхлопа се, но за това надали е виновна точно колата. За спортния дух и т.н...амии леко подозирам, че двете коли не са правени с един и същи замисъл, и в този смисъл половината коментари са безсмислени. Все едно да сравняваш Е със С класа. Приблизително. А, като споменах тази велика марка: Като че ли последен модел Мерцедес си взел...... :P ...Голяма радост...... Мда..шефката ми я изпита тая радост - по-миналата година. И много се радваше на посещенията на приятелите си в Балканстар.....има-няма през 3 месеца. Благодарим много. Та...за класа си смятам, че е един меко казано невероятен и силно казано незаменим автомобил. :worthy: Карайте си Каризмите с гордост, а, че не били японски...ми ако бяха италиански..или американски...? А? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dell Публикувано 24 март 2009 Сподели Публикувано 24 март 2009 Стига я хвалете тая кола. Среден клас, масов автомобил. Това е. Нищо повече. Това чв се харесва на някой страшно много не я прави супер автомобил по никакъв мачин. Оо колега недей така...каризмата не беше ли в по-високия клас от лансера.....или се лъжа ? А дали същото не може да се каже и за един друг модел, наследник на същия този среднокласов, масов и с нищо невпечатляващ модел.... Никой не говори за суперавтомобили...а за задоволство от успешна покупка на добра кола. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen Dimitrov Публикувано 24 март 2009 Сподели Публикувано 24 март 2009 Сектантииии!!! :PНай - хубавата кола е новата :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gepito-vt Публикувано 24 март 2009 Сподели Публикувано 24 март 2009 Сектантииии!!! :PНай - хубавата кола е новата :DНеееее.............Най-хубавата кола е служебната!Ти да караш,а друг да налива и поддържа :icon_dance: :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen Dimitrov Публикувано 24 март 2009 Сподели Публикувано 24 март 2009 Неееее.............Най-хубавата кола е служебната!Ти да караш,а друг да налива и поддържа :icon_dance: :mitsu-smiley: Ооооо, много зависи от шефа ти :D ,защото може и най омразната да ти стане :icon_angel: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 24 март 2009 Admin Сподели Публикувано 24 март 2009 Колеги, бъркате се нещо!Най-добрата кола е служебно, ново Мицубиши! :P Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 24 март 2009 Сподели Публикувано 24 март 2009 Колеги, бъркате се нещо!Най-добрата кола е служебно, ново Мицубиши! :PАма ако може и Галант да е , още по добре..... :tooth: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bate_pleven Публикувано 25 март 2009 Сподели Публикувано 25 март 2009 И все пак каризмата е по скучна от Галанта Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 25 март 2009 Сподели Публикувано 25 март 2009 И все пак каризмата е по скучна от Галанта Най-добре е и Каризма, и Галант :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petyo cekov Публикувано 9 януари 2010 Сподели Публикувано 9 януари 2010 (редакция) :icon_thumbup: :icon_thumbup: :icon_thumbup: Да живее :mitsu-smiley: Каризма!!!!!!!!!!! Редактирано 9 януари 2010 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ивайло Нинов Публикувано 9 януари 2010 Сподели Публикувано 9 януари 2010 Ама ако може и Галант да е , още по добре..... :tooth: А ако може и да е ново ЕVO X , още по-добре Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 14 януари 2010 Сподели Публикувано 14 януари 2010 (редакция) http://spisanie.mobile.bg/avtomobili/iskam-da-uspeia.html Попаднах на интересна, но доста старичка статия. Редактирано 14 януари 2010 от Pepper Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki77 Публикувано 15 януари 2010 Сподели Публикувано 15 януари 2010 За пореден път се убедих в правилния избор,който съм направил. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
каризмич Публикувано 15 януари 2010 Сподели Публикувано 15 януари 2010 Статията е много блага, попаднах на нея преди 2 седмици. Учуди ме невисоката цена на нова Каризма.Бравос на :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
demon777 Публикувано 31 януари 2010 Сподели Публикувано 31 януари 2010 Ето ви едно мнение на бъдещ собственик на Мицубиши, необременен от факта че непритежава все още нито една от двата модела включени във спора. Когато реших да си купувам Мицубиши 1вото нещо което ми грабна окото беше Каризма и много се надъхах да си я купя.Обаче пък после съвсем случайно попаднах на Галант, по мое мнение Каризмата бледнее в сравнение с Галант.Въобще забравих за Каризма насочих вниманието си изцяло към Галант. Галант е по-висок клас кола съответно със по скъпа поддръжка и консумативи.От снощи се оглеждам и за Лансер 1,3. Някой беше споменал че прилича на каризма да, ама не съвсем. На каризмата аз, а и още няколко колеги от форма не харесваме муцуната, нехваща окото сравняване с Галант а и със Лансер.Дори Лансер 1,3 изглежда по добре от Каризма.Може да е с малка мощност за голямото си купе ама пък кой ме гони. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BallAtriX Публикувано 31 януари 2010 Сподели Публикувано 31 януари 2010 (редакция) Ако пък имаше и каризма с муцuна на галант или ево .... ееехх , замечтах се :D Редактирано 31 януари 2010 от BallAtriX Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ruark Публикувано 3 септември 2010 Сподели Публикувано 3 септември 2010 Дори Лансер 1,3 изглежда по добре от Каризма. Като говориме за Carisma, трябва да се доуточнява за преди или за след facelift става въпрос. http://images.autotrade-it.co.uk/3026/AETV52904351_1.JPG http://www.japan-partner.com/images/f4e5dd273f/--05caf78a72_t.jpg След фейслифта ми харесва доста повече чисто визуално на мен (Галанта си остава по-красив и агресивен за мен определено). Колкото за сравнение с Lancer освен с последното поколение, където извадиха много добър дизайн (нов Lancer > Cariama), не мисля че има повод за сравнение визуално с Каризма след фейслифт. По отношение на здравина е добре колата имам поглед над 3 такива карани около 100 000км в БГ от нови но не е и нещо феноменално.Проблем в БГ е, че Carisma след фейслифт е още доста рядък модел и няма алтернатива за части (мога да дам примери бол) и в края на краищата стигаш до официалния вносител, където ти пада главата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BallAtriX Публикувано 3 септември 2010 Сподели Публикувано 3 септември 2010 (редакция) Въпрос на вкус На мен повече ми харесва преди фейса , просто защото след него колата изглежда малко по към рено и по -малко, спортна ( не че в каризмата има нещо спортно де .. ) Редактирано 3 септември 2010 от BallAtriX Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 3 септември 2010 Сподели Публикувано 3 септември 2010 И аз така. След фейслифта изглежда по-добре, но само на снимка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.