Addicted Публикувано 21 март 2009 Сподели Публикувано 21 март 2009 Когато избирах каква кола да попадне в листа ми с желани,Каризма беше първа в списъкът и двигателят беше основната причина :mitsu-smiley: GDI :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 21 март 2009 Автор Сподели Публикувано 21 март 2009 Е, как да кажа, че не съм доволен и от автомобилите си и от настоящата тема - която пуснах почти на шега, и основно с цел надъхване на собствениците на :mitsu-smiley: - каризма.... :icon_thumbup: До тук, обобщавайки написаното, виждам във всички постове само плюсове и и оплакване от козметични и интериорни решения на производителя....Няма нито един пост, в който да се казва - "Писна ми от този автомобил, постоянно се чупи, не мога да го понасям, не ми е по джоба подръжката, идва ми да го бутна в дерето....."......................Ей, големи късметлии сме - с тези каризми.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ValioDiD Публикувано 21 март 2009 Сподели Публикувано 21 март 2009 Като си включиш късите не ти ли светва цялото табло?Мисля ,че това си е достатъчен индикатор.А проблема с паркирането назад го има и в седан версията.Да, наистина светва. Дискомфорта е през деня, когато не се забелязва осветлението на таблото. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 21 март 2009 Сподели Публикувано 21 март 2009 .....................Ей, големи късметлии сме - с тези каризми.... Ти да не си почнал да Шмъркаш трева бре...... :icon_doh: ..... :lol: :D :lol: ....Като че ли последен модел Мерцедес си взел...... :P ...Голяма радост......Само се чудя, защо ли държиш оня Лансер и не го продаваш ?....Да не би да е като резервен вариант, като издъхне Каризмата... :icon_hmm: ... :tooth: ...Пази си го, те колите от онова време са истински....И екстрите им още си работят..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 21 март 2009 Сподели Публикувано 21 март 2009 Каризмата никак не е лош автомобил, непретенциозен, здрав , обаче лично на мен ми изглежда "безличен"...........никакъв дизайн, нито форма..........изглежда сякаш като всеки друг евроавтомобил ................докато Галанта е друга бира............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gepito-vt Публикувано 21 март 2009 Сподели Публикувано 21 март 2009 Каризмата никак не е лош автомобил, непретенциозен, здрав , обаче лично на мен ми изглежда "безличен"...........никакъв дизайн, нито форма..........изглежда сякаш като всеки друг евроавтомобил ................докато Галанта е друга бира.............Да съгласен съм с теб.Дори и аз се бях замислил да си сменям Каризмата с Галант,но се замислих повечко.........В крайна сметка реших да си я оставя и ти ще си човека,който ще се погрижиш за състоянието и. Между другото,този аватар твоят Галант ли е :o ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 21 март 2009 Сподели Публикувано 21 март 2009 Между другото,този аватар твоят Галант ли е :o ? Неговият е .....Това е снимка от ония преспи, дето кара 7км. на задна...... :tooth: :lol: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 21 март 2009 Сподели Публикувано 21 март 2009 Неговият е .....Това е снимка от ония преспи, дето кара 7км. на задна...... :tooth: :lol:Не бре шефе, не е тази снимка...........някъде съм си мил колата и съм я щракнал когато е била в пяна........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Plam Публикувано 21 март 2009 Сподели Публикувано 21 март 2009 Принципно за да отговоря на атаките на ,, любителите" на Mitsubishi Carisma ще ви разкажа на кратко последният случай при избора ми да сменям Каризмата с Галант. Водя приятелката си до един расов представител от модела Галант 2001год. И казвам на моята приятелка, че това ще е новата ни кола, само да излезе такава в Австрия при един познат и я взимам. Почудата ми беше, че тя като видя Галанта изобщо не изказа въодошевление. Не мога да визирам точните и думи, но бяха нещо от сорта на - Този кораб какво ще го правиш? Ще плаваш или ще шофираш? Което мигновенно ме наведе на мисълта, че поредната депресия относно смяната ми на автомобила беше и този път необмислена и неоправдана. Та моята мисъл беше следната, който мисли, че Каризма са вехти, грозни и лишени от всякакъв привкус и визия автомобили, нека не се залъгва, че мнението му в частност не се отнася и от наша страна за неговият автомобил. След като ще се обиждаме на визия и спортен дух :icon_blush:П.с И незнам дали Галант е друга бира, но в моят случай тя е прекалено разпенена :icon_n_oops: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 21 март 2009 Сподели Публикувано 21 март 2009 Не мога да се съглася , че Каризмата е безлична,все пак е правена за Евро пазара където са други изискванията, но си има собствена линия и се различава от другите автомобили.А за Галант съм чувал от доста хора да казват ,че прилича на БМВ 5-ца.Имам спомен ,че и някой от вас,колеги го е казвал.Това прави ли Галанта безличен?Сега и ако кажете ,че Outlander-a или Pajero-то приличат на кашони с колела и Мицубиши = Галант ,аз ще си изтрия профила и повече никога няма да влезна тук. PS.Снимки на безлична и неагресивна Каризма със едни джанти ауспух и е боядисана в един цвят.Междодругото Лансер 6 който е 1 към 1 с Колт вътре много прилича на Каризма или не е така?http://img259.imageshack.us/img259/1382/0198.jpghttp://img259.imageshack.us/img259/1047/0197.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nookie666 Публикувано 21 март 2009 Сподели Публикувано 21 март 2009 Абсолютно съм съгласен с колегата S.Iliev,нищо че карам Галант.....Неговата Каризма си трепе от всякъде... Нали си е мицубиши,макар и правено в ЕС.. :mitsu-smiley: :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 21 март 2009 Сподели Публикувано 21 март 2009 Мен лично това което не ми харесва на каризмите е мутрата. Не издава и грам агресия, изглежда някак миловидна...Останалото е супер. Виж с много малко тунинг всичко си става пЪрфект. А другото което е, щеше да е хубаво на това купе да има поне двулитров мотор и някаква спортна версия както ГСИ, ГТИ и т.н. при евро-колите. Мисля, че един 150 коня двигател ще и ходи на каризмата ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 21 март 2009 Сподели Публикувано 21 март 2009 Андрей, имаш галант и каризма.Да оставим настрана шеговитият тон на темата досега.Сподели с нас, годината на производство и на двете, километри изминати с тях, вложени средства за консумативи и ремонти - които си им извършвал.За возия няма да коментираме - все пак са в различен клас.Ще ми е интересно и поучително, да установя съотношението - изминати км/ремонт/консумативи между двете. Според мен, тук е силата на този модел. Моята е от първите: 1.6, 1997, няма ел. стъкла, няма климатик, няма халогени, има АБС, има Airbag. При мен от 2003 година, от 80 000км. Сега е на 185 000км. Като я взех, я карах 10 000км без да пипна нищо (и нищо не беше пипано откакто е в движение, в това не се включват консумативи - масла, свещи).На 92 000км, всички ремъци и масло скорости, свещи.На 100 000км смяна на предни спирачки (дискове и накладки), антифриз, спирачна течност.На 130 000км изгоряха бобините на свещите, поради редки смени на свещи от мен. По същото време се счупи носач на окачването от една жестока дупка в София.На 180 000км средното гърне се продъни окончателно след серия от заварки. Нещо предницата се е разцентровала защото воланът не е прав като кара направо и бие леко настрани, това го отнасям към предизвикани повреди. На тези км, нищо не е пипано по окачване освен носача. Няма никакви луфтове на колелата. Кара се по пътища без дупки, но неравни, с много натоварващи завои. Разнообразни неща са повредени, като копчета на лампа, амортисьора на задния капак изпуска, ключалките на вратите не работят (аз не я и заключвам даже), ... всъщност това са нещата. Дреболии, мързи ме да ги оправям.185 000 - ангренаж... От 2006 я кара жена ми, и засега няма изгледи да почне да се разпада. Няма никаква ръжда по купето!!! Двигател - оса! Не харчи масло. Поне 3 пъти сме решавали да я продаваме, и се отказваме, по точно жена ми вика, бе я каква си ми е хубава колата, от кой зор да я продавам :D Удивително малко проблеми. Галанта: 2002г. е движение, 2006г./24 000км в мои ръце, сега 94 000км. Проблеми няма, освен че се повредиха сами няколко неща: На 40 000км лагер-главинаНа 80 000км кормилен накрайник, сериозен луфт Останалото са консумативи....... масла, филтри - еднакви за дветеавтоматика на Галант - 200 евро масло, филтър, смяна, чистене. При ръчната кутия на Каризма е символична суматасвещи - символична сума при Каризма, при 6 цилиндровия Галант е 300 евро процедурата (по-скъпи свещи, 2 часа труд)ангренаж - 500 евро Каризма, 1000 евро Галант (водна помпа, обтегачи, ролки..... часове)части по окачването - еднакви суми на детайл, но повече части при Галанта, часовеЦени на агрегати - някои са по-скъпи при Каризма! Тази кола е малка бомба, може да стане много скъпа в един прекрасен момент. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 21 март 2009 Сподели Публикувано 21 март 2009 Вижте сега..............не казвам че Каризмата е боклук и т.н. ,казах че за мен лично тази кола не ми харесва много,въпреки че е здрава ............според мен липсва "японското " в нея..............Иначе Галанта е друга бира .....направете си един прост експеримент - когато се движите по пътя ,колко пъти окото ви ще "хване" Галант , и колко пъти - Каризма.........аз всеки път окото ми хваща Галант ,без значение кой модел е, а при Каризмата не е така...........Това разбира се се отнася за мен лично........просто въпрос на вкус е...........и разликите м/у Галанта и БМВ-то са доста ,нищо че на пръв поглед са еднакви изглеждащи.......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 21 март 2009 Сподели Публикувано 21 март 2009 Мен лично това което не ми харесва на каризмите е мутрата. Не издава и грам агресия, изглежда някак миловидна...Останалото е супер. Виж с много малко тунинг всичко си става пЪрфект. А другото което е, щеше да е хубаво на това купе да има поне двулитров мотор и някаква спортна версия както ГСИ, ГТИ и т.н. при евро-колите. Мисля, че един 150 коня двигател ще и ходи на каризмата ;) Емо, има си http://www.ralliart.com/01topics/topics7/index.html, но не е толкова масова като Астра ГСИ или Голф ГТИ примерно. http://img242.imageshack.us/img242/8981/carismaxevogdi7.jpghttp://img242.imageshack.us/img242/5554/1618835125.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 21 март 2009 Сподели Публикувано 21 март 2009 Принципно за да отговоря на атаките на ,, любителите" на Mitsubishi Carisma ще ви разкажа на кратко последният случай при избора ми да сменям Каризмата с Галант. Водя приятелката си до един расов представител от модела Галант 2001год. И казвам на моята приятелка, че това ще е новата ни кола, само да излезе такава в Австрия при един познат и я взимам. Очудата ми беше, че тя като видя Галанта изобщо не изказа въодошевление. Не мога да визирам точните и думи, но бяха нещо от сорта на - Този кораб какво ще го правиш? Ще плаваш или ще шофираш? Което мигновенно ме наведе на мисълта, че поредната депресия относно смяната ми на автомобила беше и този път необмислена и неоправдана. Та моята мисъл беше следната, който мисли, че Каризма са вехти, грозни и лишени от всякакъв привкус и визия автомобили, нека не се залъгва, че мнението му в частност не се отнася и от наша страна за неговият автомобил. След като ще се обиждаме на визия и спортен дух :icon_blush:П.с И незнам дали Галант е друга бира, но в моят случай тя е прекалено разпенена :icon_n_oops: Колега да си кажа право, аз исках да си купя направо Галант, но предишния модел, защото нямах парички за по-новия. Две основни неща наклониха към Каризмата: 1. Недостиг на средства.2. Жена ми като видя Каризма и забравих за Галант. Втората точка потвърждава нескритата истина, че Каризма е в пъти по-харесвана, но от жени може би точно заради по-миловидния вид на колата. Оттук стигам до извода, че или много си слушаме жените или нямаме сили да не ги слушаме. :D Каквото и да се изпише по темата в едно съм сигурен: аз обичам много всичките си МПС-та, които съм притежавал и искам да покарам повече такива. Ако мога след 1-2 години я продавам и минавам на Space Wagon или Runner(за предпочитане вагон, ако е гарга да е гарга). Смятам да напълня къщата с деца и да ни е широко на всички, дори и Галанта ще ми е тесен като тръгна на море. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 21 март 2009 Сподели Публикувано 21 март 2009 PS.Снимки на безлична и неагресивна Каризма със едни джанти ауспух и е боядисана в един цвят.http://i167.photobucket.com/albums/u139/vanmonken/front-003.jpghttp://img259.imageshack.us/img259/1047/0197.jpg А така как ти изглеждат двете коли ?...... Коя е по безлична.... :icon_hmm: .... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 21 март 2009 Сподели Публикувано 21 март 2009 Сега различен клас коли ли ще сравняваме коя е по по най?Аз никъде не съм казал, че Галант-а е безличен.Ако е така ми посочи къде съм го казал!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 21 март 2009 Сподели Публикувано 21 март 2009 Тая е най-безлична: :Dhttp://84.201.208.50/~arjotuning/shop/images/carisma.jpg http://84.201.208.50/~arjotuning/shop/inde...8732b835223f3bd Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Plam Публикувано 21 март 2009 Сподели Публикувано 21 март 2009 Оле-ле майчице! Темата принципно беше за собствениците на модел Каризма. А то в един момент какво стана? Я по добре прекръстете темата Carisma vs. Galant! Какви са тея смешни сравнения коя е най- най ? Да не ние да си измисляме дизайна на колите още от завода, че взехме да си мерим японските......... ? Мигача ми бил тъжен, купето ми било като на Лагуна, ма божкиеее :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 21 март 2009 Сподели Публикувано 21 март 2009 Няма какво да се мери толкова. Галанта си е галант. Дори и новия лансер не е толкова впечатляващ като визия. За визията за мен той си е номер едно от моделите на мицу. ЕВО не го намесваме тук щооот говорим за коли :D А за каризмата, жалко, че не е японска, но е хубав автомобил и е добре, че го има, да владеем повече евро-пазара. И все пак, друго щеше да си е японка... Аз и за новите колтове ми е болно. Не само че грозни ги праят и малолитражни, а и не са японки... Мицу не е Галант, но галанта си е най-внушителното мицу. И колта и каризмата и всички останали са хубави коли, но нека не казваме на черното бяло... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 21 март 2009 Сподели Публикувано 21 март 2009 Емо, има си http://www.ralliart.com/01topics/topics7/index.html, но не е толкова масова като Астра ГСИ или Голф ГТИ примерно. http://img242.imageshack.us/img242/8981/carismaxevogdi7.jpgЕ те па това животно не мога да разбера какво е? Къде му е акумулатора на тоя и защо му е турбина на тва криво място??? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 21 март 2009 Автор Сподели Публикувано 21 март 2009 Мен лично това което не ми харесва на каризмите е мутрата....... Мисля, че един 150 коня двигател ще и ходи на каризмата ;)Ах, тииииии........такъв-онакъв, мръсен-немит......ще ти дам аз една мутра....... :icon_n_giljotiini: Я виж тук една каризма - 140 жребчета..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 21 март 2009 Сподели Публикувано 21 март 2009 Ха-ха! Бат Вальо няма са впрягаш ся. Кат пием по една ракия си поговорим Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 21 март 2009 Сподели Публикувано 21 март 2009 Щото я е сложил на GDI-то, като помисля, ако се сложи отдолу изълнението става по-сложно изпълнението с тръбите, пък и така излиза и по-евтино, но малко гнила работа ми се вижда...Оригинално турбинирани двигател трбва да изглежда така:http://autospeed.com/static/images/articles/featurepics/1063.jpgи ме навежда на мисълта че не се вмества в тази конфигурация.http://autospeed.com/cms/A_1063/article.html Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.