Премини към съдържание

Към всички притежатели на КАРИЗМАААА....


valboss

Препоръчано мнение

Когато избирах каква кола да попадне в листа ми с желани,Каризма беше първа в списъкът и двигателят беше основната причина :mitsu-smiley: GDI :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 97
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Е, как да кажа, че не съм доволен и от автомобилите си и от настоящата тема - която пуснах почти на шега, и основно с цел надъхване на собствениците на :mitsu-smiley: - каризма.... :icon_thumbup:

До тук, обобщавайки написаното, виждам във всички постове само плюсове и и оплакване от козметични и интериорни решения на производителя....

Няма нито един пост, в който да се казва - "Писна ми от този автомобил, постоянно се чупи, не мога да го понасям, не ми е по джоба подръжката, идва ми да го бутна в дерето.....".

.....................

Ей, големи късметлии сме - с тези каризми.... :mersi:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като си включиш късите не ти ли светва цялото табло?Мисля ,че това си е достатъчен индикатор.

А проблема с паркирането назад го има и в седан версията.

Да, наистина светва.

Дискомфорта е през деня, когато не се забелязва осветлението на таблото.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.....................

Ей, големи късметлии сме - с тези каризми.... :mersi:

Ти да не си почнал да Шмъркаш трева бре...... :icon_doh: ..... :lol: :D :lol: ....

Като че ли последен модел Мерцедес си взел...... :P ...Голяма радост......

Само се чудя, защо ли държиш оня Лансер и не го продаваш ?....Да не би да е като резервен вариант, като издъхне Каризмата... :icon_hmm: ... :tooth: ...

Пази си го, те колите от онова време са истински....И екстрите им още си работят.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Каризмата никак не е лош автомобил, непретенциозен, здрав , обаче лично на мен ми изглежда "безличен"...........никакъв дизайн, нито форма..........изглежда сякаш като всеки друг евроавтомобил ................докато Галанта е друга бира.............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Каризмата никак не е лош автомобил, непретенциозен, здрав , обаче лично на мен ми изглежда "безличен"...........никакъв дизайн, нито форма..........изглежда сякаш като всеки друг евроавтомобил ................докато Галанта е друга бира.............

Да съгласен съм с теб.Дори и аз се бях замислил да си сменям Каризмата с Галант,но се замислих повечко.........В крайна сметка реших да си я оставя и ти ще си човека,който ще се погрижиш за състоянието и.

 

Между другото,този аватар твоят Галант ли е :o ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Между другото,този аватар твоят Галант ли е :o ?

 

Неговият е .....Това е снимка от ония преспи, дето кара 7км. на задна...... :tooth: :lol:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Неговият е .....Това е снимка от ония преспи, дето кара 7км. на задна...... :tooth: :lol:

Не бре шефе, не е тази снимка...........някъде съм си мил колата и съм я щракнал когато е била в пяна........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Принципно за да отговоря на атаките на ,, любителите" на Mitsubishi Carisma ще ви разкажа на кратко последният случай при избора ми да сменям Каризмата с Галант. Водя приятелката си до един расов представител от модела Галант 2001год. И казвам на моята приятелка, че това ще е новата ни кола, само да излезе такава в Австрия при един познат и я взимам. Почудата ми беше, че тя като видя Галанта изобщо не изказа въодошевление. Не мога да визирам точните и думи, но бяха нещо от сорта на - Този кораб какво ще го правиш? Ще плаваш или ще шофираш? Което мигновенно ме наведе на мисълта, че поредната депресия относно смяната ми на автомобила беше и този път необмислена и неоправдана. Та моята мисъл беше следната, който мисли, че Каризма са вехти, грозни и лишени от всякакъв привкус и визия автомобили, нека не се залъгва, че мнението му в частност не се отнася и от наша страна за неговият автомобил. След като ще се обиждаме на визия и спортен дух :icon_blush:

П.с И незнам дали Галант е друга бира, но в моят случай тя е прекалено разпенена :icon_n_oops:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да се съглася , че Каризмата е безлична,все пак е правена за Евро пазара където са други изискванията, но си има собствена линия и се различава от другите автомобили.А за Галант съм чувал от доста хора да казват ,че прилича на БМВ 5-ца.Имам спомен ,че и някой от вас,колеги го е казвал.Това прави ли Галанта безличен?Сега и ако кажете ,че Outlander-a или Pajero-то приличат на кашони с колела и Мицубиши = Галант ,аз ще си изтрия профила и повече никога няма да влезна тук. :yes3:

 

PS.Снимки на безлична и неагресивна Каризма със едни джанти ауспух и е боядисана в един цвят.Междодругото Лансер 6 който е 1 към 1 с Колт вътре много прилича на Каризма или не е така?

http://img259.imageshack.us/img259/1382/0198.jpghttp://img259.imageshack.us/img259/1047/0197.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно съм съгласен с колегата S.Iliev,нищо че карам Галант.....Неговата Каризма си трепе от всякъде... Нали си е мицубиши,макар и правено в ЕС.. :mitsu-smiley: :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мен лично това което не ми харесва на каризмите е мутрата. Не издава и грам агресия, изглежда някак миловидна...Останалото е супер. Виж с много малко тунинг всичко си става пЪрфект. А другото което е, щеше да е хубаво на това купе да има поне двулитров мотор и някаква спортна версия както ГСИ, ГТИ и т.н. при евро-колите. Мисля, че един 150 коня двигател ще и ходи на каризмата ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Андрей, имаш галант и каризма.

Да оставим настрана шеговитият тон на темата досега.

Сподели с нас, годината на производство и на двете, километри изминати с тях, вложени средства за консумативи и ремонти - които си им извършвал.

За возия няма да коментираме - все пак са в различен клас.

Ще ми е интересно и поучително, да установя съотношението - изминати км/ремонт/консумативи между двете.

 

Според мен, тук е силата на този модел.

 

Моята е от първите: 1.6, 1997, няма ел. стъкла, няма климатик, няма халогени, има АБС, има Airbag.

При мен от 2003 година, от 80 000км. Сега е на 185 000км.

Като я взех, я карах 10 000км без да пипна нищо (и нищо не беше пипано откакто е в движение, в това не се включват консумативи - масла, свещи).

На 92 000км, всички ремъци и масло скорости, свещи.

На 100 000км смяна на предни спирачки (дискове и накладки), антифриз, спирачна течност.

На 130 000км изгоряха бобините на свещите, поради редки смени на свещи от мен. По същото време се счупи носач на окачването от една жестока дупка в София.

На 180 000км средното гърне се продъни окончателно след серия от заварки. Нещо предницата се е разцентровала защото воланът не е прав като кара направо и бие леко настрани, това го отнасям към предизвикани повреди. На тези км, нищо не е пипано по окачване освен носача. Няма никакви луфтове на колелата. Кара се по пътища без дупки, но неравни, с много натоварващи завои. Разнообразни неща са повредени, като копчета на лампа, амортисьора на задния капак изпуска, ключалките на вратите не работят (аз не я и заключвам даже), ... всъщност това са нещата. Дреболии, мързи ме да ги оправям.

185 000 - ангренаж...

 

От 2006 я кара жена ми, и засега няма изгледи да почне да се разпада. Няма никаква ръжда по купето!!! Двигател - оса! Не харчи масло.

 

Поне 3 пъти сме решавали да я продаваме, и се отказваме, по точно жена ми вика, бе я каква си ми е хубава колата, от кой зор да я продавам :D

 

Удивително малко проблеми.

 

Галанта: 2002г. е движение, 2006г./24 000км в мои ръце, сега 94 000км. Проблеми няма, освен че се повредиха сами няколко неща:

На 40 000км лагер-главина

На 80 000км кормилен накрайник, сериозен луфт

 

Останалото са консумативи.......

 

масла, филтри - еднакви за двете

автоматика на Галант - 200 евро масло, филтър, смяна, чистене. При ръчната кутия на Каризма е символична сумата

свещи - символична сума при Каризма, при 6 цилиндровия Галант е 300 евро процедурата (по-скъпи свещи, 2 часа труд)

ангренаж - 500 евро Каризма, 1000 евро Галант (водна помпа, обтегачи, ролки..... часове)

части по окачването - еднакви суми на детайл, но повече части при Галанта, часове

Цени на агрегати - някои са по-скъпи при Каризма! Тази кола е малка бомба, може да стане много скъпа в един прекрасен момент.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вижте сега..............не казвам че Каризмата е боклук и т.н. ,казах че за мен лично тази кола не ми харесва много,въпреки че е здрава ............според мен липсва "японското " в нея..............

Иначе Галанта е друга бира .....направете си един прост експеримент - когато се движите по пътя ,колко пъти окото ви ще "хване" Галант , и колко пъти - Каризма.........аз всеки път окото ми хваща Галант ,без значение кой модел е, а при Каризмата не е така...........Това разбира се се отнася за мен лично........просто въпрос на вкус е...........и разликите м/у Галанта и БМВ-то са доста ,нищо че на пръв поглед са еднакви изглеждащи..........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мен лично това което не ми харесва на каризмите е мутрата. Не издава и грам агресия, изглежда някак миловидна...Останалото е супер. Виж с много малко тунинг всичко си става пЪрфект. А другото което е, щеше да е хубаво на това купе да има поне двулитров мотор и някаква спортна версия както ГСИ, ГТИ и т.н. при евро-колите. Мисля, че един 150 коня двигател ще и ходи на каризмата ;)

 

Емо, има си http://www.ralliart.com/01topics/topics7/index.html

, но не е толкова масова като Астра ГСИ или Голф ГТИ примерно.

 

http://img242.imageshack.us/img242/8981/carismaxevogdi7.jpg

http://img242.imageshack.us/img242/5554/1618835125.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Принципно за да отговоря на атаките на ,, любителите" на Mitsubishi Carisma ще ви разкажа на кратко последният случай при избора ми да сменям Каризмата с Галант. Водя приятелката си до един расов представител от модела Галант 2001год. И казвам на моята приятелка, че това ще е новата ни кола, само да излезе такава в Австрия при един познат и я взимам. Очудата ми беше, че тя като видя Галанта изобщо не изказа въодошевление. Не мога да визирам точните и думи, но бяха нещо от сорта на - Този кораб какво ще го правиш? Ще плаваш или ще шофираш? Което мигновенно ме наведе на мисълта, че поредната депресия относно смяната ми на автомобила беше и този път необмислена и неоправдана. Та моята мисъл беше следната, който мисли, че Каризма са вехти, грозни и лишени от всякакъв привкус и визия автомобили, нека не се залъгва, че мнението му в частност не се отнася и от наша страна за неговият автомобил. След като ще се обиждаме на визия и спортен дух :icon_blush:

П.с И незнам дали Галант е друга бира, но в моят случай тя е прекалено разпенена :icon_n_oops:

 

 

Колега да си кажа право, аз исках да си купя направо Галант, но предишния модел, защото нямах парички за по-новия. Две основни неща наклониха към Каризмата:

1. Недостиг на средства.

2. Жена ми като видя Каризма и забравих за Галант.

 

Втората точка потвърждава нескритата истина, че Каризма е в пъти по-харесвана, но от жени може би точно заради по-миловидния вид на колата. Оттук стигам до извода, че или много си слушаме жените или нямаме сили да не ги слушаме. :D

 

Каквото и да се изпише по темата в едно съм сигурен: аз обичам много всичките си МПС-та, които съм притежавал и искам да покарам повече такива. Ако мога след 1-2 години я продавам и минавам на Space Wagon или Runner(за предпочитане вагон, ако е гарга да е гарга). Смятам да напълня къщата с деца и да ни е широко на всички, дори и Галанта ще ми е тесен като тръгна на море.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

PS.Снимки на безлична и неагресивна Каризма със едни джанти ауспух и е боядисана в един цвят.

http://i167.photobucket.com/albums/u139/vanmonken/front-003.jpghttp://img259.imageshack.us/img259/1047/0197.jpg

 

А така как ти изглеждат двете коли ?...... Коя е по безлична.... :icon_hmm: ....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сега различен клас коли ли ще сравняваме коя е по по най?Аз никъде не съм казал, че Галант-а е безличен.Ако е така ми посочи къде съм го казал!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тая е най-безлична: :D

http://84.201.208.50/~arjotuning/shop/images/carisma.jpg

 

http://84.201.208.50/~arjotuning/shop/inde...8732b835223f3bd

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Оле-ле майчице! Темата принципно беше за собствениците на модел Каризма. А то в един момент какво стана? Я по добре прекръстете темата Carisma vs. Galant! Какви са тея смешни сравнения коя е най- най ? Да не ние да си измисляме дизайна на колите още от завода, че взехме да си мерим японските......... ? Мигача ми бил тъжен, купето ми било като на Лагуна, ма божкиеее :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма какво да се мери толкова. Галанта си е галант. Дори и новия лансер не е толкова впечатляващ като визия. За визията за мен той си е номер едно от моделите на мицу. ЕВО не го намесваме тук щооот говорим за коли :D А за каризмата, жалко, че не е японска, но е хубав автомобил и е добре, че го има, да владеем повече евро-пазара. И все пак, друго щеше да си е японка... Аз и за новите колтове ми е болно. Не само че грозни ги праят и малолитражни, а и не са японки... Мицу не е Галант, но галанта си е най-внушителното мицу. И колта и каризмата и всички останали са хубави коли, но нека не казваме на черното бяло...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Емо, има си http://www.ralliart.com/01topics/topics7/index.html

, но не е толкова масова като Астра ГСИ или Голф ГТИ примерно.

 

http://img242.imageshack.us/img242/8981/carismaxevogdi7.jpg

Е те па това животно не мога да разбера какво е? Къде му е акумулатора на тоя и защо му е турбина на тва криво място???

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мен лично това което не ми харесва на каризмите е мутрата....... Мисля, че един 150 коня двигател ще и ходи на каризмата ;)

Ах, тииииии........такъв-онакъв, мръсен-немит......ще ти дам аз една мутра....... :icon_n_giljotiini:

Я виж тук една каризма - 140 жребчета.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ха-ха! Бат Вальо няма са впрягаш ся. Кат пием по една ракия си поговорим :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Щото я е сложил на GDI-то, като помисля, ако се сложи отдолу изълнението става по-сложно изпълнението с тръбите, пък и така излиза и по-евтино, но малко гнила работа ми се вижда...

Оригинално турбинирани двигател трбва да изглежда така:

http://autospeed.com/static/images/articles/featurepics/1063.jpg

и ме навежда на мисълта че не се вмества в тази конфигурация.

http://autospeed.com/cms/A_1063/article.html

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...