Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Plam

Потребител
  • От него общо

    208
  • Регистрация

  • Беше тук

За Plam

  • Рожден ден 02/09/1986

Местоживеене

  • Град
    1

Интернет контакт

  • Уебсайт адрес
    http://
  • ICQ
    0

Информация за профила

  • Пол
    Не казва

Plam's Постижения

Често присъстващ

Често присъстващ (7/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Plam

    Бушони на Space Star 1.3i 2000г.

    Успях да реша проблемът сам. Изгорелият бушон е №23 намира се в кутията при двигателя.
  2. Здравейте колеги, става въпрос за Mitsubishi Space Star 1.3 произвдоство: 2000г. бензин. Преди време счупих копчето на плафона. Вчера се опитах, неуспешно за съжаление да го отремонтирам. Изглежда когато съм се опитвал да стабилизирам едната пластинка с отвертката съм дал на късо и сега осветление в купето вече няма изобщо, дори и лампичката в багажника не свети. Освен това, индикацията на таблото за отворена врата не свети, дисплея над радиото на арматурното табло също не свети. Оригиналният касетофон свири само на касетка, радио няма, чува се някакво пръщене и когато се опитвам да намеря станция дори и на сляпо, в смисъл без работещият дисплей нищо не намирам. Предполагам, че съм изгорил някой бушон. Въпросът ми обаче е кой от всичките вероятно е за тази работа? Плиложил съм и снимка на кутията с бушоните и бих се радвал някой да ми помогне. Благодаря ви предравително! Снимка на капака за бушоните : Бушони
  3. Чудя се ,, колеги" какъв е смисъла от този форум? Аз колкото пъти да съм имал нужда от помощ, такава точно от тук не знам да съм получавал. Да не говорим, че наскоро бях в беда и се опитах да се свържа с наш колега, ,, гуру" в бранша, той дори не си направи труда да ми отговори. Та и сега така, попитал съм като човек, някой знае ли какъв може да е проблема, отговор никакъв. Поне някой да се беше сетил да ме напъти със съвет поне. Но не! Ако беше темата колко ми струва дясната чистачка, или откъде да си купя антена, щяхте да ме обсипете със ,, съвети". Почвам от много време насам да не виждам никакъв смисъл в този форум! За мен той не върши никаква работа. Просто се е превърнал в някакъв вид спам в интернет пространството. Желая ви успех, но аз се отказвам от подобна регистрация тук. Няма смисъл от нея просто!
  4. А някой случайно да знае, защо сутрин когато е студено като запаля колата ,, тепи " и се тресе цялата? Като подам газ, всякаш работи на 3 цилиндъра и няма ряз. Като тръгна без значение на коя предавка, се тресе и няма добра сила като подавам газ, малко да отпусна и като, че ли се поотпушва, докато пак не натисна рязко педала на газта. И когато позагрее, да кажем 15-тина минути след първото запалване няма проблеми работи си. После и да не я паля цал ден, вечерта например пак ако я запаля няма проблеми върви си все едно не е било. И така до следващото студено палене. Обаче ако е топло времето, няма пак никакво проблеми с паленето. Вие какво мислите колеги ?
  5. Plam

    Мнение за Каризма

    Хахахахаххихихихих, голем смех. Колега докато се връзвате на коли от автокъщи, освен да се молиш да е читава друго не ти остава. Не знам как за толкова години не ви стана ясно, че по автокъщите са факири по продажбите и замазването. Успех все пак !
  6. Plam

    Ключовете се разкъсаха

    Колега за жалост аз моят ключ си го правих в Троян, което ме навежда на мисълта, че щом тук в тая скъпотия е 25лв. Би следвало в София да се намери все някой дето в рамките на 10-30лв да го направи.
  7. Plam

    Ключовете се разкъсаха

    Има, има! Според мен вместо да се занимаваш да си правиш някакви приспособления за ключ, вземи двете парчета чипът и ключето върви при някой ключар да ти направи заготовката. На мен тази процедура ми излезна 25лв. и отне около 15 минути. Без чипът колата не може да запали, а загубиш ли чипа става много интересно.Между другото ако не сложиш чипа в ключа светва една жълта лампа, която ако не изгасне не можеш да запалиш.
  8. Аз продължавам да си стоя без филтър на купето. Мисля, че е време да се помоля вече за помощ! Скоро почвам пак университета и си ме чака отново яздене на каляската по цял ден. Моля, някой колега, който има желанието да ми помогне за разрешаването на моя казус. Не ми се иска да се правя на майстор върху колата си, предпочитам някой по можещ и знаещ от мен да подаде едно рамо. Ако някой има желанието да ми помогне нека ми пише лично съобщение! Надявам се да не съм нахален и благодаря предварително!
  9. Хубаво би било при наличието на някакъв проблем, после с наша или странична помощ да бъде обяснена схемата за разрешаването му. Не е задължително, но мисля е препоръчително, защото благодарение на този форум много хора намират разрешение на собствените си проблеми обединени от любимата марка.
  10. Plam

    Букси за Халогени

    Друг е въпроса за какво са ти въпросните халогени? Аз имам на моята Каризма оригинални, нещо като лупи, изглеждат доста солидни и читави, но откакто имам колата вече някъде 2 години, не помня повече от 1-2 пъти да съм ги пускал. Трудно се сменя крушката и гори постоянно, а всичко иначе си им е наред. Да не говорим, че светят като свещи. П.п Нямат нищо общо с тези на снимката на колегата С. Илиев. Моите са доста по- различни и големи!
  11. Plam

    Малка мощност - 1.8 GDI

    Колега много бих искал да пуснеш една снимка на Рено 306, сигурно е нещо, което и в сънищата си не съм виждал! Шегата настрана, колата ти щом е 125к.с бъди повече от сигурен, че няма как да не го усетиш ако всичко и е наред! Моята не е 125, а 116к.с и си ги усещам. Колата ми си има ряз, пъргава е във високи обороти и като цяло добре се държи с тези кончета!
  12. С риск да бъда обвинен в невежество искам да ви задам един въпрос колеги. Мицубиши Каризма 96г. 1.8 без клима, има ли изобщо филтър на купето ? Защото е нещо страшно докато се движа из София, само някой да бръмне пред мен и всичката гнусот е в купето. Карам често на затворен кръг, но това честно казано силно ме изнервя. Това беше първото, което ме издразни в колата ми, но така и не стигнах до разясняване на този въпрос. Благодаря предварително !
  13. Аз имах сходен на вашия проблем. При мен обаче един ден лявата чистачка просто спря да се движи. От там следаше едно разглабяне, на пластмасовия панел под челното стъкло. Стигнах до ябълката която придава ход на чистачките. Преди това да се случи имах кофти луфт на въпросната чистачка. Останових, че ябълката с времето се е изхабила и колкото и да се мъчих да го обера и да поставя основата към ябълката, усилията ми бяха напразни. Тогава ми предложиха да ми ги заварят, което на този етап ми се стори най приемливо. Сега луфт нямам, но не мога да кажа дали е от това, което ремонтирахме с мой познат. Само мога да ви посъветвам ако правите подобна манипулация много да внимавате със челното стъкло. Защото може да се случи много кофти случка.
  14. Сложих миналата събота летните гуми. Ще рискувам и тая година със 16 цола - Де се вика колко му е в месеца по веднъж да давам 30-40лв за изправяне на джанти :icon_doh: . Честно казано нямах търпение да дойде топлото време и да сменя тея зимни цървули. Като си видя колата със железни джанти и през цялата зима ми се ще това да не е моята кола. Но като сложа лятите джанти отново се влюбвам във каляската.
  15. Миналия петък и аз имах същия проблем. В сряда набюдавам някакво отвратително боботене все едно не карам кола 116 коня, а 200. В четвъртък вече дрънчах като кукер при по рязко подаване на газта плюс засилено боботене. В петък вече решавам да се прибирам, като гледах да не му давам много газ, да не се отвори голямата дупка, ама уви докато се прибера 150 км и то се разкачи от същото място като твоето. Добре, че съм си намерил едни момчета майстори, които за 10лв ми го църнаха и стана като ново, но имай предвид, че ако мислиш да се връщаш до БГ с този проблем, има голям риск да минеш повечето път все едно си на рали. Усещането е отвратително, ако имаш възможност поправи го там на място, това е ремонт, който е напълно възможен без замяна на нови части. Успех !
×
×
  • Създаване...