Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

ruark

Потребител
  • От него общо

    39
  • Регистрация

  • Беше тук

За ruark

  • Рожден ден 08/27/1982

Местоживеене

  • Град
    София

Интернет контакт

  • Уебсайт адрес
    http://
  • ICQ
    0

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Mitsubishi Carisma 1.9 DID 2003

ruark's Постижения

Сътрудник

Сътрудник (5/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

3

Репутация

  1. Up на темата. В Сим Пет Сим нямат Пилкингтън за Carisma-та ми. В Кобра имат само китайско предно стъкло - някой има ли впечатления как са като качество? Също за други варианти в София да се сещате? Стъклото ми се покрива от каското напълно.
  2. ruark

    Дневни светлини

    И аз карам постоянно на къси светлини моята кола. За 7 години и 100 000км съм сменил 3 пъти крушки - като оригиналните на General Electric не бяха изгоряли за 4 години, а после като сложих Osram Silverstar и Nightbreaker те държат по около година. Така че ако карате с нормални крушки на Osram/Phillips/General Electric, които са от по 7-8 лева за H4 ще карате доооооста време и не виждам особен проблем от 16 лева консуматив за 5 години За плюсове - могат да се изброят следните на прима виста: - ориентиране от доста далече кой на къде се движи на дълъг път, тоест дали този който ти идва насреща е насрещен или изпреварваш - много по-добра реакция от пешеходци и други водачи към моя автомобил забелязват ме доста повече, сребрист металик съм и понякога доста се сливам с асфалта
  3. Независимо дали ще си го правиш ти или друг си приготви не-малко пари за пълна шумоизолация. Аз за 2 врати на Carisma + задните кори оставих към 300 лева в Toyaga. Като при мен слагах изолация за да се разсвирят хептем колоните.
  4. Като говориме за Carisma, трябва да се доуточнява за преди или за след facelift става въпрос. http://images.autotrade-it.co.uk/3026/AETV52904351_1.JPG http://www.japan-partner.com/images/f4e5dd273f/--05caf78a72_t.jpg След фейслифта ми харесва доста повече чисто визуално на мен (Галанта си остава по-красив и агресивен за мен определено). Колкото за сравнение с Lancer освен с последното поколение, където извадиха много добър дизайн (нов Lancer > Cariama), не мисля че има повод за сравнение визуално с Каризма след фейслифт. По отношение на здравина е добре колата имам поглед над 3 такива карани около 100 000км в БГ от нови но не е и нещо феноменално. Проблем в БГ е, че Carisma след фейслифт е още доста рядък модел и няма алтернатива за части (мога да дам примери бол) и в края на краищата стигаш до официалния вносител, където ти пада главата.
  5. ruark

    Въпрос за гуми на Каризма

    195/60/15 е моята - 2001 1.9 DID
  6. Благодаря на колегата за отговора. Вече съм с "новия" апарат Надявам се да изкара достатъчно време.
  7. Здравейте колеги, Имам следния проблем протече ми заден ляв спирачен апарат на колата и момчетата от Ratola, като го разглобиха казаха че освен гумичките е износено доста и буталото. От Mitsubishi предлагат като резервна част цял спирачен апарат за 800 лева :icon_crying: И определено не е вариант така че търся опции. Намерени са гумички, но бутало няма и варианта е да се търси втора ръка. След търсене в нета намерих Carisma 1.8 GDI 2003 година в моргата в Лозен и имат спирачен апарат. Въпроса е еднакъв ли е този апарат с моя - моята кола е Carisma 1.9 DID 115 hp 2001 година. От Ratola момчето каза че би трябвало да са еднакви. Мерси предварително за отговорите !
  8. ruark

    Избор на предни накладки

    Само с Textar карам аз моята Carisma. С такива дойде нова от магазина и с такива си я карам и до момента. Супер доволен съм от шум, спиране и тн. Дискове смених на 90000км, накладки сменям на около 30000 км - спирачката не я жаля никак.
  9. ruark

    Ремонт на подкалник

    Колегата Miroslav каза че са различни подкалниците. Някъде където правят ремонт на брони или пластмасови заварки в София различно от тези при хотел Хемус (тези отказаха да се занимават с мен) някой може ли да ми каже ?
  10. ruark

    Ремонт на подкалник

    Момчета с колегата Dancho се разбрахме остава обаче отворен въпроса подкалника на Carisma преди и след facelift еднакъв ли е и ако не е дали ще стане ?
  11. ruark

    Ремонт на подкалник

    Момчета 15 кинта е екстра като цена, ако се намери и някой да го монтира срещу заплащане разбира се ще е супер, аз от такъв хардуер не разбирам Бирата е от мен и е бонус
  12. Колеги имам следния проблем. Преден десен подкалник ми е скъсан на едно място поради факта че ухото на бронята където се държи подкалника е скъсано и явно се е търкал в гумата и гумата го е изяла. Въпроса ми е знаете ли къде в София мога да намеря работилница за пластмасови заварки ? Досега карах на парче гума прихванато със свински опашки ама и то е паднало. Нов подкалник не е оферта при цена 170 лева в Ратола и при положение че няма как да се закачи качествено при скъсано ухо на бронята. Естетиката не е от значение но ме е страх да не хвръкне камъче и да спука казанчето за чистачките което е открито и тн .. Мерси предварително !
  13. Измерен е размера на дупката - 9 cm от вътрешната страна Тапата, която се търси е следната: http://server260.com/iavor/cap1.jpg http://server260.com/iavor/cap2.jpg http://server260.com/iavor/cap3.jpg
  14. Супер ! Btw тук става въпрос за по-новата Carisma тапите еднакви ли са ? Обещавам подобаваща почерпка Кажи как да се разберем ?
×
×
  • Създаване...