Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

BallAtriX

Потребител
  • От него общо

    392
  • Регистрация

  • Беше тук

За BallAtriX

  • Рожден ден 01/20/1979

Местоживеене

  • Град
    ddgfg

Интернет контакт

  • Уебсайт адрес
    http://
  • ICQ
    0

Информация за профила

  • Кара
    Carisma 1.8 GLS 115 k.c. 96г.

Посетили профила

2,789 посетили

BallAtriX's Постижения

Изгряваща звезда

Изгряваща звезда (9/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

1

Репутация

  1. И при мен е така , от 15 години :))) Не е проблем, просто не може да разчиташ на нея, иначе стрелката си показва вярно.
  2. Да така и направих веднъж, и не станаха а уж бяха от 1.8 мотор и същата година, но нямах ухо. та не ми се набутва още 30 лв за транспортни разходи по куриера. Но както и да е де, вече си взех нови KYB, само амортисьри и маншони. и ще ги разглабям моите. Това исках да избегна, ама така е най сигурно . Благодаря !
  3. Здравейте, едно питане, ако може Каризмата ми е 1.8 116 кс 95 г 4г93. Трябва да сменям предни амортисьори ( изпуснали ) Но се оказа че има 2-3 вида за този модел. Моят е с ухо за биалетката. https://store.emk-33.com/product/644050/amortisyor-preden-desen-mitsubishi-carisma-1995-1-8-16v-optimal.html Има и без ухо. Трудно се намират по моргите, но намерих от 1.6 мотор каризма. https://store.emk-33.com/product/408172/amortisyor-preden-lyav-mitsubishi-carisma-1995-1-6-monroe.html По принцип дават че са различни, но ако взема целия макферсон : + тампона и пружината , би трябвало да станат на моята? Мерихме разстоянието на отворите долу на захващането и горе на трите болта на тампона и са същите :70 мм и 125 мм. Та , ако е целия комплект ще станат ли на моята? Благодаря!
  4. За протокола и да не се чудят другите: Както написа вече колегата : Диска : MB937568 , отвора на вала е с 26 зъба външен диаметър на диска феродовия е 215 мм вътрешен 114 мм другата част от съединителя е : MB937567 Сложихме Valeo classic - 285 лв Трябва да е знае точно рамерите иначе в магазините казват и другите стават. Ама майстора беше поръчал 4 вида за които дават по каталог че са съвместими, но само жалеото стана. Голяма драма с тоя съединител, пък и малко фирми го доставят. Аксиялния лагер се беше разпаднал вече, въпреки че почти не съм я карал след като почна да шуми.
  5. Много ти благодаря
  6. Здравейте, Заминал ми е аксиалният лагер, на каризмата MITSUBISHI CARISMA (DA_) 1.8 (DA2A) (85 KW / 116 HP / from 1995) ВИН: XMCLNDA2ATF009508 И ще се смяна целия комплект съединител и диск и лагер. Проблема е че не мога да разбера кои точно модел на съединителя да търся. Едни ги дават с 20 зъба и 215 мм размер, други с 26 зъба и 215 мм и разни други разновидности. Моля препоръчайте точния модел които да търся. а също и каква марка е добре да се вземе, за да е що годе добро качеството. Четох за LUK EXEDY и Закс че били сносни. Но цените варират от 150 до 400 лв как да се ориентирам кои да взема? Благодаря ВИ !
  7. Продавам този дебитомер E5T05371 за MITSUBISHI , 4G93 , Space Wagon , Carisma, colt , и други модели. Купих го за мен преди време, като мислех че имам проблем с моя дебитомер, но се оказа че моя си работи. И този ми е излишен. Този е взет също втора упореба, Пробвал съм го на моята кола и си работи. Единствената забележка е че капака му е лепен със силикон. Така го взех преди. Цена 48 лв Тел: 08828347ОО Карловския край, пращам с куриер. https://cdn5.focus.bg/bazar/c1/pics/c1fd081258c32c35e76eef7efb2a843c.jpg https://cdn5.focus.b...4d77a4fdc69.jpg https://cdn5.focus.b...20e6c704c96.jpg https://cdn5.focus.b...4b85cfb1af0.jpg https://cdn5.focus.b...712d7cfbc25.jpg
  8. Благодаря на всички които предложиха оферти, поръча вече една от тях
  9. Търся кой може да ми достави Комплект Ангренаж и ролка за Carisma 1.8 - 16V 4G93 95 г. 115 к.с Условието е да са оригинални Вече пробвах в Ратола, но явно един ремък вече ги затруднява, не може ли да ГО намерят в склада :D
  10. Направо си купи нови тръбички, има ги и готови с разли1на дължина ( медни) заедно с накрайниците. Скоро минах по този път. Пример
  11. Не вярвам да е от обучението на бутоните :( Много произволно става, по някой път с дни може да няма проблем, после започва всеки път, после пак няма проблем .... Като разглобявах моторчето, видях два датчика ( мисля на Хол) да стоят близо то един магнит на оста на ротора. Та ме навежда на мисълта , че може магнита да е поотслабнал с времето, и датчиците които отчитат въртенето да не хващат всеки път. Ама дали е така ? Мился да смяна мотора , от другата врата и да видим, дали ще го прави пак.
  12. Здравейте, от доста време ми се появява следния проблем : При вдигане на ел стъклата, тръгват да се вдигат, стигат до някое положение и се задейства защитата да не защипе ръката, И стъклото тръгва на долу, слиза 4-5 см и спира. При повторно вдигане, пак може да се случи същото, може на същото място може и на друго. Произволно се включва тази защита. И за да вдигна стъклото до горе, трябва да натискам копчето много пъти за да се вдига на стъпки ( по 3-4 см ) иначе пак тръгва на долу. Проверил съм механизмите, дали няма затягане - няма всичко се движи свободно. Стъклото се движи без затягане в страничните релси, смазал съм ги. Погледнах платката на бутоните, няма нещо видимо . Механизма с жилата е смазан и прегледан, всично е нормално. Прави го само на шофьорската врата, и то не всеки път, понякога хич не го прави , друг път много често, ....и така. Стигам до извода че проблема не е механичен, т.е. стъклото не среща усилие , даже като пусна вдигане нарочно помагам с ръка да се вдига. Но пак се връща обратно. Разглобих моторчето, там също няма видимо нещо не редно. Явно отчита претоварване самата електроника , и сработва защитата, без реално да има проблем. Carisma 1.8 115 hp 95 г Някой има ли идея къде да търся проблема?
  13. Аз май съм със същия проблем, ето тук съм писал, дано те насочи малко. http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=34341&st=0&p=324209&fromsearch=1entry324209 Но избора не е голям. Аз си карам още с моите си апарати, не успях да намеря.
  14. BallAtriX

    Вътрешно каре

    Тампоните на амортисьорите, от горе - лагер-тампона, където захваща към купето. А , за полуоските, сменяй за проба. Колко да е работата , без канал, само с крик и две трупчета за подпора ..... 1 час работа , при полеви усповия . Личен опит
×
×
  • Създаване...