Премини към съдържание

Общи впечатления от екплоатация на Галант


SLX

Препоръчано мнение

Не знам моето отношение ли е сектантско (все пак нямам Мерцедес), или вашето отношение е тенденциозно. В пазарния сегмент, в който се продават Lexus GS и MB E-klass, определящия критерий не е 'кой автомобил е по-евтин', а 'кой автомобил ще ми позволи да спечеля този или онзи клиент, ще ми помогне за реализиране на еди-коя си сделка и т.н.'. Така че, в този ред на мисли, кола която е Тойота със сменени емблеми няма много шансове в Щатите или Западна Европа срещу MB, BMW, Audi и може би SAAB. Малките Лексъси се продават по-добре, защото са добър компромис между качество, имидж и цена.

Да ти кажа пак е въпрос на професия, в САЩ Лексъс е съсловна кола за лекари, адвокати и стоматолози, като става въпрос за по-успелите от тях. В Швеция политическата и бизнес класа се возят в Волво, във Франция ползват Пежо и Ситроен, така че често избора не се дължи само на качества на колата, а се определя от много други условия.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 319
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Публикувани изображения

Темата доста избяга от заглавието си... Едва ли е уместно точно в тази тема да се спори дали Лексус или Мерцедес е по-добрата лимузина. На всички ни е ясно, че кой каквато кола му е на сърцето, такава ще си вземе. И нещо друго, караме :mitsu-smiley: и си ги харесваме, но нещата в темата взеха да придобиват малко сектантски характер. Пламене, ако сравняваш Галанта с Акорд или Авенсис от 1998-2002 година да речем, си прав - не ми харесват (возията им е малко дървена, вътре е тясно, особено при Акорда). Но едва ли можеш да сравняваш това поколение Галанти (ЕА серията) с Акорд или Авенсис от новите. Имах удоволствието да се возя в Авенсис 2008 година и мога да ти кажа, че и возията, и дизайна на купето вътре е в пъти по-добро от това на Галанта. Ако имах възможността, бих си взел такава Тойота. Но до тогава ще си се возя в Галантчето, което страшно много обичам! :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Наистина темата избяга от заглавието си. Ако сравняваме новите табла на Авенсис и Галант и двете еднакво не ми харесват. Новата тенденция за таблата на колите от отработена долнокачествена пластмаса със светещи оранжеви или червени стрелки с огромни безполезни мулти функционални дисплеи по никакъв начин не може да замени таблото на предишния Галант.

 

http://www.picvalley.net/u/2400/1237908699217863761.JPG

 

http://www.picvalley.net/u/2607/7376641921066755905.JPG

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...Но едва ли можеш да сравняваш това поколение Галанти (ЕА серията) с Акорд или Авенсис от новите. Имах удоволствието да се возя в Авенсис 2008 година и мога да ти кажа, че и возията, и дизайна на купето вътре е в пъти по-добро от това на Галанта. Ако имах възможността, бих си взел такава Тойота. Но до тогава ще си се возя в Галантчето, което страшно много обичам! :mitsu-smiley:

Аз не съм се возил в Авенсис, но имах възможност да чуя мнението на лекар от Сливен, който кара служебна чисто нова Тойота Авенсис. Повозих го десетина километра в един от галантите, които продавам и той каза, че новата Тойота не може да вози като 10-годишния Галант...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз не съм се возил в Авенсис, но имах възможност да чуя мнението на лекар от Сливен, който кара служебна чисто нова Тойота Авенсис. Повозих го десетина километра в един от галантите, които продавам и той каза, че новата Тойота не може да вози като 10-годишния Галант...

Въпрос на вкус Слави... Всеки си има собствено мнение.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз не съм се возил в Авенсис, но имах възможност да чуя мнението на лекар от Сливен, който кара служебна чисто нова Тойота Авенсис. Повозих го десетина километра в един от галантите, които продавам и той каза, че новата Тойота не може да вози като 10-годишния Галант...

 

Аз тормозих един Авенсис 2007, комби, 2.0 D4D за около 3 месеца (и 7500 км) и освен дизайна на таблото, друго не ми хареса. Тромав, тежко тръгва и спира, кофти радиус на завой, хлабаво превключване на скоростите и странни тропания, всеки път различни. Беше на около 60 000 км когато го оставих.

 

Прав е лекарят!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз тормозих един Авенсис 2007, комби, 2.0 D4D за около 3 месеца (и 7500 км) и, освен дизайна на таблото, друго не ми хареса. Тромав, тежко тръгва и спира, кофти радиус на завой, хлабаво превключване на скоростите и странни тропания, всеки път различни. Беше на около 60 000 км когато го оставих.

 

Прав е лекарят!

Хайде спрете се вече!

Темата е за впечатления от Галант, а не впечатления от Авенсис, Мерцедес и т.н......

Всеки си има собствено мнение и вкус, и никой не може да му го промени.....

Така че няма смисъл да се коментират други марки......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Наистина темата избяга от заглавието си. Ако сравняваме новите табла на Авенсис и Галант и двете еднакво не ми харесват. Новата тенденция за таблата на колите от отработена долнокачествена пластмаса със светещи оранжеви или червени стрелки с огромни безполезни мулти функционални дисплеи по никакъв начин не може да замени таблото на предишния Галант.

 

А последният писък по отношение на външните форми е да наподобяват Галант. Само че Галант ЕА се показва преди цели 12 години.

Като гледам това ново БМВ (най-хубавото от всичките им нови серии), няма особен напредък в това отношение.

 

http://img253.imageshack.us/img253/6429/27032009k.th.jpg

 

http://img253.imageshack.us/img253/8335/27032009002.th.jpg

 

http://img90.imageshack.us/img90/7341/27032009003f.th.jpg

 

 

Ето такова нещо ново в днешно време вече няма, и няма да има:

 

http://img135.imageshack.us/img135/9352/1002761.th.jpg

 

 

Оставете мерцедеси, лексъси и БМВ-та за снобите. А останалите, станали предмет на обсъждане тук, за тези които не разбират...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А последният писък по отношение на външните форми е да наподобяват Галант...
Aми те и вътре нямат 'огромни безполезни многофункционални дисплеи' и казват, че пластмасите им не са долнокачествени... значи перфектната замяна на Галанта. :icon_thumbup:

http://l.yimg.com/dv/izp/bmw_3_series_sedan_335xi_2009_dashboard_dashboard.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да си кривя душата и ще кажа, че ми харесват на снимката или погледнато отдалеч. Но като се седне вътре, се вижда че материалите са доста постни, текстурите на повърхностите не са това, което бяха.

 

Между другото педалът за газта, по-точно чипът, който детектира позицията му, е дело на нашата фирма, имам доста % участие в проекта през далечната 2004 година. Цели 3 фирми само за това - AB Elektronik GmbH, TT Electronics, Austriamicrosystems :D

 

За сведение, долната част на педала няма панта, а е от огъваема пластмаса, цената е свалена по абсурдни начини. От БМВ не очаквам това.

 

Както и да е, да не отваряме спорове за марки. На кой каквото му харесва, това.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да си кривя душата и ще кажа, че ми харесват на снимката или погледнато отдалеч. Но като се седне вътре, се вижда че материалите са доста постни, текстурите на повърхностите не са това, което бяха.

 

Между другото педалът за газта, по-точно чипът, който детектира позицията му, е дело на нашата фирма, имам доста % участие в проекта през далечната 2004 година. Цели 3 фирми само за това - AB Elektronik GmbH, TT Electronics, Austriamicrosystems :D

 

За сведение, долната част на педала няма панта, а е от огъваема пластмаса, цената е свалена по абсурдни начини. От БМВ не очаквам това.

 

Както и да е, да не отваряме спорове за марки. На кой каквото му харесва, това.

Яяя значи преди две седмици съм мачкал с петата плодовете на твоя труд... :icon_blush: Виж ти... абе добре си реагираше бавареца на натискането на педала и съвсем добре разбираше, когато го натисках до долу. Не успя пластмаската да се счупи... давайте да си караме галантите и да се радваме на живота... Вчера се лигавихме с един приятел с 200 СХ късно вечерта. Вече следвам политиката да вадя галанта само нощем и уикендите, за да му дам малко жега в махалата. Засякохме се на ОМВ, той беше тръгнал към околовръстното за дръпки. Нисанчето е надуто доста и в момента е към 300 коня, задно, сликове... Излязохме един след друг - той първи... Аз до долу, той я поднася, за да загрее гумите, върти наляво, после надясно... Не можах да го изпреваря, въпреки, че карах все направо :icon_clap: :icon_clap:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Яяя значи преди две седмици съм мачкал с петата плодовете на твоя труд... :icon_blush: Виж ти... абе добре си реагираше бавареца на натискането на педала и съвсем добре разбираше, когато го натисках до долу. Не успя пластмаската да се счупи...

 

Бе не са лоши баварците, няма да се лъжем сега. Материали, ала бала... но... аз не бих отказал един 335и например, ако ще да е с пластмасовия педал... :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Внимателно изчетох темата и мога да кажа, че съм съгласен с всички обективни мнения за здравината и неподправената характерна визия, която още ме грабва като си погледна колата. Съгласен съм и с момента с вродените дефекти, понеже и на мен ми се е налагало да ги отстранявам. Но пред мен от известно време стои въпроса "а сега накъде?", понеже като взех моята, бе едва 5 -годишна и вече ми е дала всичко от себе си, а и е време за лек ъпгрейт. Лошото е, че не намирам достоен заместител на Галант сред другите модели, а от другите марки, също трудно намирам достоен еквивалент. Много сложен въпрос ми се падна и просто не мога да намеря решение, тъй като веднъж вече съм имал Галант и летвата е доста високо вдигната. В последно време се качвам в какви ли не доста по-нови автомобили и нито един от тях не може да ми предостави същото пространство и ергономия на интериора, удобство и информативност на уредите и достатъчно обозрима пътна обстановка от огледалата, които да не те карат да се напрягаш и да не кривят перспективата. Просто толкова удобен автомобил, който да не ме напряга и изморява по абсолютно никакъв начин, все още не съм открил. Ако някой знае, да помага.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Просто толкова удобен автомобил, който да не ме напряга и изморява по абсолютно никакъв начин, все още не съм открил. Ако някой знае да помага.

Грандис...............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Внимателно изчетох темата и мога да кажа, че съм съгласен с всички обективни мнения за здравината и неподправената характерна визия, която още ме грабва като си погледна колата. Съгласен съм и с момента с вродените дефекти, понеже и на мен ми се е налагало да ги отстранявам. Но пред мен от известно време стои въпроса "а сега накъде?", понеже като взех моята, бе едва 5 -годишна и вече ми е дала всичко от себе си, а и е време за лек ъпгрейт. Лошото е, че не намирам достоен заместител на Галант сред другите модели, а от другите марки, също трудно намирам достоен еквивалент. Много сложен въпрос ми се падна и просто не мога да намеря решение, тъй като веднъж вече съм имал Галант и летвата е доста високо вдигната. В последно време се качвам в какви ли не доста по-нови автомобили и нито един от тях не може да ми предостави същото пространство и ергономия на интериора, удобство и информативност на уредите и достатъчно обозрима пътна обстановка от огледалата, които да не те карат да се напрягаш и да не кривят перспективата. Просто толкова удобен автомобил, който да не ме напряга и изморява по абсолютно никакъв начин, все още не съм открил. Ако някой знае, да помага.

Мисля, че ще си намериш добър заместник... щом си решил да търсиш. Да, за жалост колите след 2002-2003 г. са значително по-тесни и като че ли по-малко ергономични... Вероятно от съображения за сигурност и заради страничните въздушни възглавници. Изборът на японска кола на няколко години е изключително труден. Преди да взема галанта, търсех измежду авенсис, акорд, мазда 6 и някои нелоши аудита :rolleyes: Всъщност вече няма кола, произведена в Япония освен мазда... но аз имам известни резерви към нея. Всъщност защо ти е да сменяш галанта, нали си върви и е изправен... Само грешни пари ще наливаш.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се ако засегна някой, но акулската муцуна е запазена марка на БМВ от време оно... Та по-вероятно дизайнерите от Япония нея да са ползвали за изходна точка за създаването на неповторимата предница на Галанта!

http://www.madle.org/og05bmw507j57.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Грандис...............

 

Грандис с 2.4 Мивек е много хубава кола!

 

Мисля, че вече отдавна се изпробваха с времето, DJ сподели впечатления...

 

Моята следваща ще е тази... ще отеснее Галанта скоро, а и вече ме боли кръста да слагам деца в столчета и да сядам в позиция "камикадзе"... :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Кой е първи може би е ненужно да се спори, но като че ли има една обща прилика между ЕА галантите и някои БМВ-та. Това се забелязва сравнително лесно...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен Хонда Акорд след 2003 година е единствената кола, която като дизайн е от класата на Галант-а. Не съм карал и не знам като поведение и удобство как е. А тази, която стъпи на пазара 2008, е...... :worthy:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен Хонда Акорд след 2003 година е единствената кола, която като дизайн е от класата на Галант-а. Не съм карал и не знам като поведение и удобство как е. А тази, която стъпи на пазара 2008, е...... :worthy:

Веднага ти казвам... Аз съм също запален фен на акорд и тя беше за мен сред най-търсените коли... Акордът от поколението 2003-2008 г. има сериозен проблем и той се казва лошо организирано вътрешно пространство. Аз съм 185 см. висок, към 85 кила и тази кола е откровено тесновата... Иначе като динамични характеристики двулитровия витек е много приличен, а големият мотор 2,4 със 190 коня е къртач... Но колата е тесничка и вози по-зле от галанта... И не е японска.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Кой е първи може би е ненужно да се спори, но като че ли има една обща прилика между ЕА галантите и някои БМВ-та. Това се забелязва сравнително лесно...
Има прилика, ама само в задните стопове..... Иначе предниците нямат нищо общо....

Галанта отпред по-скоро има прилика с Форд Мустанг.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Веднага ти казвам... Аз съм също запален фен на акорд и тя беше за мен сред най-търсените коли... Акордът от поколението 2003-2008 г. има сериозен проблем и той се казва лошо организирано вътрешно пространство. Аз съм 185 см. висок към 85 кила и тази кола е откровено тесновата... Иначе като динамични характеристики двулитровия витек е много приличен, а големият мотор 2,4 със 190 коня е къртач... Но колата е тесничка и вози по-зле от галанта...И не е японска.

Mдааа, Акорд не е лош автомобил и доста се доближава до галант, но има доста забележки по него, като се има предвид, че е доста по-ново поколение автомобил. Най-малкото липсва комфорт функция на ел. стъклата и още ред други неща дават дефекти. Иначе и аз се бях огледал в един такъв 2.2 дизел Execuitive и ако не го бяха продали, навярно щях да съм вече собственик на Хонда. Грандис за мен е също много красив автомобил, но вътре интериора ми е много американски и като цяло това е нещото, което не ми харесва у него. Все пак ще прекарвам повече време вътре в колата, а не покрай нея. Най-лошото е, че покрай тази световна криза, скоро няма да очакваме нов Галант.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се ако засегна някой, но акулската муцуна е запазена марка на БМВ от време оно... Та по-вероятно дизайнерите от Япония нея да са ползвали за изходна точка за създаването на неповторимата предница на Галанта!

http://www.madle.org/og05bmw507j57.jpg

Еееех! Не се правят вече такива красиви автомобили.

P.S. Е, аз си и обичам по-ретро автомобили!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...