Премини към съдържание

Къната

Потребител
  • От него общо

    537
  • Регистрация

  • Беше тук

  • Общо дни Първи

    1

Къната беше най-активен на 4 ноември 2014

Къната има най-харесвано съдържание!

За Къната

  • Рожден ден 01/22/1986

Къната's Постижения

Опитен форумист

Опитен форумист (10/14)

  • Начален Разговор
  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Машина За Публикуване Rare
  • Един месец

Спечелени Значки

5

Репутация

  1. Къната

    Молба

    Аз пък мислех, че цифрата преди W показва вискозитета на студено (20°C) а тази след, когато маслото загрее, т.е. и двете масла са еднакво 'гъсти' на студено.
  2. Не се ли предлага в България DPF Power Clean - превантивна добавка към горивото?Цък
  3. Носят се слухове, че Митсубиши може да пусне нов луксозен седан ... който всъщност е произведен от луксозната марка на Нисан - Инфинити: М37
  4. Вярно се отклонихме от темата, ама пък се получава интересна дискусия. Очевидно работиш в някакъв сервиз, т.е. имаш технически познания. Приемаме че шайбата като блокира и инерционния момент спомага за скъсване на намотка на ротора. Как тогава мониторинга от ЕКУто помага на генераторите с фиксирани шайби да не им се късат намотките, а?
  5. Явно и Лансер след 2007г няма такъв 'мониторинг'. :D Тези алтернаторни шайби са слагат на почти всички нови автомобили, и европейски ... и азиатски Цък
  6. Къната

    Дизел

    SDI - saugdiesel direct injection - атмосферен дизел с директно впръскване TDS - турбо-дизел с интеркулер (за сравнение, без интеркулер е само TD)
  7. Този Кастрол е добре, но ако искаш 5W30 просто сложи Castrol Edge 5W30 VW504.00/507.00 - това са по-новите стандарти.Ако не искаш да е Кастрол, имаш избор от Motul VW SPECIFIC 504.00/507.00 5W-30, Mobil 1 ESP 5W-30 или Fuchs TITAN GT1 LONGLIFE III 5W-30, VW504.00, VW507.00.
  8. Не се притеснявай. Маслото в интеркулера обикновено идва от маслените парите от отдушника на картера.
  9. s7anislaV-e, хлабините на клапаните са регламентирани при работна температура на двигателя, затова и се регулират при загрял двигател. Иначе твоя 'студен' двигател може да е 'по-студен' или 'по-топъл' от на конструкторите и да стане беля.
  10. Откъде я намери тази Лантра с GDI и какво общо има тя с турбо-бензиновите?В UK няма Елантра, но 1.6GDI се слага на ix35 и показателите му (разход и динамика) са по-слаби от 2.0CRDi на същия модел :D ix35
  11. Всичко опира до пари. Досиетата не е трудно да се направят - все ще се намери фирма дето да напише програмата за базата данни и прибере парите. Проблема е с контрола - ако е автоматичен, трябва да има система за 'разпознаване' на номерата, което автоматично означава че номерата трябва да са на единен принцип за да подлежат на разпознаване, т.е. пари налети в нова промяна на номерата. И второ, ако контролът не е автоматичен, персоналт, който ще прави ръчното въвеждане и проверка, трябва да има компютърна грамотност - т.е. квалификация, пари и т.н.
  12. В UK съм повече от 10г. Никога през този период не е можело легално. За някои хитреци сигурно и сега 'може'...
  13. Винетката (тук й викат Road Tax Disc) стои в джобче, но не може да се мести от кола на кола, защото на нея е написан регистрационния номер на колата за която е издадена. Цената на пътния данък зависи от замърсяването което автомобила причинява - Цъкhttp://cdn.mos.bikeradar.com/images/news/2009/11/17/1258465361594-wi7m5vg0sdy1-500-90-500-70.jpg Относно застраховките - Гражданска Отговорност (тук й викат Third Party) се прави за водача и автомобила, т.е. премията зависи от опита, възрастта, професията, пола и т.н. на водача и от мощността, марката, възрастта и екипировката на автомобила. Обикновено Third Party се комбинира с Fire and Theft - против кражба и пожар и цените са от порядъка на 200-250 паунда за Галант 6-так в Англия. В Шотландия цените са малко по-ниски. Аз плащам за пътен данък около 210 паунда и застраховка (пълно каско (Fully Comprehensive) + втори шофьор) около 380 за Х3 2.0 дизел и около 220 и 340 съответно за А4 1.8Т бензин. P.S. Fully Comprehensive обикновено има клауза за управляване на друг автомобил със съгласието на собственика му, като застраховката се снижава до Third Party Fire and Theft P.S.2 Струва си да добавя, че дали един автомобил е таксуван (има такс диск) не се съди по наличието на книжното дискче в джобчето, а има глобална система, която води на отчет таксуването и полицията следи за това с камери със разпознаване на номерата. :D
  14. Гаранцията ти не е била изтекла, когато си ходил в Балканстар и те са констатирали 'заминаващ съединител', нали. Щом проблема е констатиран в гаранционния срок, ти имаш право да се разправяш дори и след като е изтекъл.
×
×
  • Създаване...