rosko Публикувано 7 октомври 2008 Сподели Публикувано 7 октомври 2008 Не докато е млад, а докато е жив! НИКОГА не си пускам колата по инерция, при все, че съм с ръчка! Никога не знаеш какво ще ти се случи и как трябва да реагираш! (То крави по магистралите има, как да си изключа колата от скорост?) А и е съмнително това с икономията на гориво> Най-икономичната скорост е постоянната, иначе какво, пускаш по инерция и после трябва да набираш наново?! Тц, не е за мен това! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 7 октомври 2008 Сподели Публикувано 7 октомври 2008 5. Пускам на D само в сряло положение и само при натисната спирачка! Преди си позволявах да пускам на дълги трасета колата на N по инерция и после да я връщам на скорост... шокът върху кутията обаче е прекалено голям! Сменям стратегията на дълбоко добре изпитаната ;)Голяма грешка, ако беше ми казал преди това, щеше да ми спестиш много главоболия, защото си изгубих 2 дни и много нерви да опитам да установя защо така е станало............ чак и дисковете да са износени на "удари"............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
наката Публикувано 7 октомври 2008 Сподели Публикувано 7 октомври 2008 Честито Стилияне, дълги и безаварийни километри от сега ... докато сте заедно!Реших да споделя една интересна случка от посещението ми в банката. Отивам на гишето, давам парите на касиерката и казвам основанието - За Галанта. За моя най-голяма изненада, касиерката ме изгледа учудено (сигурно заради "колосалната" сума, която внасям) и ме попита най-невинно: "Това ГАЛАНТ някакъв хотел ли е?"Гледах я една минута втренчено, без да знам как да реагирам. После й се усмихнах вежливо, отговорих: "Може и така да се каже" и й пожелах лек ден. Та така, колеги, светът е пълен с интересни неща, затова не трябва да се изпуска нищо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Brigadiro Публикувано 7 октомври 2008 Сподели Публикувано 7 октомври 2008 Днес и аз преведох пари... от името на Маргарита Клинчева :icon_blush: Не успях сам да отида до банката. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 7 октомври 2008 Сподели Публикувано 7 октомври 2008 Всичко е добре, когато свършва добре! А какъв по-добър край, от този, че самолета на Estilian е отново на пътя :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 7 октомври 2008 Сподели Публикувано 7 октомври 2008 Колата от вчера е на път... как да го кажа по-иронично - кутията е като нова ;) 2. Много по-осезаема смяна на скоростите при намаляване... преди не трепваше докато спира... сега като падат оборотите при намаляване на скоростта, просто се усеща едно леко тък-тък когато мине на долна предавка! Това не знам дали е добре...3. Най-осезаемата промяна е, че при ускорение, като подам газ, оборотите скачат до определено деление и сякаш се заковават с пирон там! Скоростта се увеличава, докато не достигне определено ниво, след което оборотите пак се качват и пак така! Преди с подаването на газта, стрелката на оборотите варираше спрямо силата на натиск на газта и скоростта... Сега сякаш кара на полусъединител - подавам газ, отива на 1200 оборота и колата постепенно тръгва. После, дум, веднага скача на 1600 оборота и колата пак се ускорява... Това става невероятно плавно - ако не гледаш на таблото няма и да го усетиш! Но е уникално, защото преди никога не ми се беше случвало!4. При студен двигател, когато оборотите стоят по-високо, около 1200-1000, ако пусна от P на някоя директна предавка, ударът, който се усеща в системата, е много много по-осезаем! В смисъл... чак се чува... И това не знам дали е добре!!! Ако колата не е на високи обороти, това го няма... Не съм убеден, че маркираното с червено е поведение на здрава кутия, дано не съм прав. Нито едно от изброените не се наблюдава на два Галанта с автоматик, които наблюдавам много отблизо Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Къната Публикувано 7 октомври 2008 Сподели Публикувано 7 октомври 2008 ... Нито едно от изброените не се наблюдава на два Галанта с автоматик, които наблюдавам много отблизоТези, които 'наблюдаваш' отблизо, не са ли с типтроник кутии? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Estilian Публикувано 7 октомври 2008 Автор Сподели Публикувано 7 октомври 2008 Не съм убеден, че маркираното с червено е поведение на здрава кутия, дано не съм прав. Нито едно от изброените не се наблюдава на два Галанта с автоматик, които наблюдавам много отблизо Скоро така или иначе ще има профилактика за новото масло и гарнитура, така че - една седмица ще следя как се държи, пък после - close look Голяма грешка, ако беше ми казал преди това, щеше да ми спестиш много главоболия, защото си изгубих 2 дни и много нерви да опитам да установя защо така е станало............ чак и дисковете да са износени на "удари".............Ами, Пламене, щях да ти кажа, ако дори и за секунда бях заподозрял, че това е неправилно... Сакън, никъде не бях попадал на тези зловещи неща, които прочетох днес за това да се кара на N! Явно съм допуснал грешката да чета в стил след дъжд качулка... Яд ме е до няма накъде - за нещастие, не мога да върна времето назад, но поне си взех поука! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 8 октомври 2008 Сподели Публикувано 8 октомври 2008 Ами, Пламене, щях да ти кажа, ако дори и за секунда бях заподозрял, че това е неправилно... Сакън, никъде не бях попадал на тези зловещи неща, които прочетох днес за това да се кара на N! Явно съм допуснал грешката да чета в стил след дъжд качулка... Яд ме е до няма накъде - за нещастие, не мога да върна времето назад, но поне си взех поука!Сега остава да кажеш, че си дърпал някой закъсал, и че и това не си го знаел..... :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Welkin Публикувано 8 октомври 2008 Сподели Публикувано 8 октомври 2008 Ами, Пламене, щях да ти кажа, ако дори и за секунда бях заподозрял, че това е неправилно... Сакън, никъде не бях попадал на тези зловещи неща, които прочетох днес за това да се кара на N! Явно съм допуснал грешката да чета в стил след дъжд качулка... Яд ме е до няма накъде - за нещастие, не мога да върна времето назад, но поне си взех поука! Здравей, колега,Съжалявам за премеждията ти :( и те поздравявам за възстановяването. Като четох сега темата и за евентуалната причина за проблемите (карането на N) се сетих, че точно от теб май имаше една тема за галантите... Потърсих я и забелязах, че там на едно-две места всъщност отправяш предупреждения за това каране... а самият ти излиза, че не си му обърнал достатъчно внимание и даже може би си го забравил...В тази връзка, защо не се закове въпросната тема в секцията Галант, та ако трябва да се препрочита от време на време и да се допълва. Сега е изпаднала на 4-та страница, а има полезна информация... Между другото, въпросче за организаторите на подпомагането на колегата - събирането на пари още ли е валидно? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 8 октомври 2008 Admin Сподели Публикувано 8 октомври 2008 Валидно е, но скоро мисля да приключи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Welkin Публикувано 8 октомври 2008 Сподели Публикувано 8 октомври 2008 Валидно е, но скоро мисля да приключи. Ок, пратих 10 пари през ипей, предполагам ще пристигнат най-късно в петък. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
UserName Публикувано 8 октомври 2008 Сподели Публикувано 8 октомври 2008 Видяло се е, че аз скоро няма да се присъединя към вашият клуб колкото и да ми се иска, поне и докато не продам сегашната си кола, но мога пък да помогна за ремонта на един ГАЛАНТ Включих се и аз и пожелавам на колегата скорошно и успешно оздравяване на зверчето, че да даде някоя вечер едно кръгче комшии сме Хайде със здраве! УСПЕХ КОЛЕГА!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 8 октомври 2008 Сподели Публикувано 8 октомври 2008 Здравей, колега,Съжалявам за премеждията ти :( и те поздравявам за възстановяването. Като четох сега темата и за евентуалната причина за проблемите (карането на N) се сетих, че точно от теб май имаше една тема за галантите... Потърсих я и забелязах, че там на едно-две места всъщност отправяш предупреждения за това каране... а самият ти излиза, че не си му обърнал достатъчно внимание и даже може би си го забравил...В тази връзка, защо не се закове въпросната тема в секцията Галант, та ако трябва да се препрочита от време на време и да се допълва. Сега е изпаднала на 4-та страница, а има полезна информация...Между другото, въпросче за организаторите на подпомагането на колегата - събирането на пари още ли е валидно? Абе не е от това N, ама хайде, все пак трябва да има причина! :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fg21 Публикувано 9 октомври 2008 Сподели Публикувано 9 октомври 2008 +1 Стиляне, със здраве да си я караш красавицата!!! И аз бая пари пръснах по моята Каризма... и да я продавам мислих... ама накрая го измислих - вечни неща няма!!! Ще си я карам и ще и се радвам Сега съм я оставил и моята в сервиз и толкова ми липсва... :( Та нямам търпение да си я взема и пак да и се радвам Поне като ги пооправиме и знаем какво караме ;)Успех!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Estilian Публикувано 9 октомври 2008 Автор Сподели Публикувано 9 октомври 2008 Видяло се е, че аз скоро няма да се присъединя към вашият клуб колкото и да ми се иска, поне и докато не продам сегашната си кола, но мога пък да помогна за ремонта на един ГАЛАНТ Включих се и аз и пожелавам на колегата скорошно и успешно оздравяване на зверчето, че да даде някоя вечер едно кръгче комшии сме Хайде със здраве! УСПЕХ КОЛЕГА!!! Звъниш ми един телефон и ако искаш може и до Пловдив да отскочим, само да се поразработи добре кутията... ;) От мен колата, от теб шофирането ;) Между другото, скоростната кутия започва все по-мазно да работи. Тракането изчезна напълно. Превключването между предавките започва да става все по-плавно. Двигателят работи много равномерно. Единственото, което е без промяна, е шокът при смяна на скорости на студен двигател, както и един доста осезаем шум, който се чува извън колата, когато превключвам. Едно цък-цък... не знам дали трябва да се чува толкова силно!? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 9 октомври 2008 Сподели Публикувано 9 октомври 2008 Звъниш ми един телефон и ако искаш може и до Пловдив да отскочим, само да се поразработи добре кутията... ;) От мен колата, от теб шофирането ;) Между другото, скоростната кутия започва все по-мазно да работи. Тракането изчезна напълно. Превключването между предавките започва да става все по-плавно. Двигателят работи много равномерно. Единственото, което е без промяна, е шокът при смяна на скорости на студен двигател, както и един доста осезаем шум, който се чува извън колата, когато превключвам. Едно цък-цък... не знам дали трябва да се чува толкова силно!? Ако е само цък, и тука е чува нещо подобно, като бззт. Все едно звук от робот :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Estilian Публикувано 9 октомври 2008 Автор Сподели Публикувано 9 октомври 2008 Ако е само цък, и тука е чува нещо подобно, като бззт. Все едно звук от робот :D По-скоро е като чукване...? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 9 октомври 2008 Сподели Публикувано 9 октомври 2008 По-скоро е като чукване...?Довечера ще го послушам, че като стане диагностиката в Интернет, нещата почти излизат от контрол :icon_thumbup: Вруууум, цук, чууууук, тика-так, така-така, фиууууу (това последното е блоу-оф-а на Лео :icon_thumbup: ) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 9 октомври 2008 Сподели Публикувано 9 октомври 2008 Бях споменавал как вдига обороти моя Галант студен. Изкарвам на задна от гаража и като натисна съединителя да изключа и оборотите се навирват до 1800-1900. Фактически включвам първа при тези обороти. Възможно е това да става при теб + все още студеното масло в кутията. Щом загряла не го прави мисля че е от това. П.С. Мерси за ЛС, ако не се справя ще ти пратя файловете. Комбинирано е - и снимки, и текст. Три файла са по над 100 стр. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 9 октомври 2008 Сподели Публикувано 9 октомври 2008 Звъниш ми един телефон и ако искаш може и до Пловдив да отскочим, само да се поразработи добре кутията... ;) От мен колата, от теб шофирането ;) Между другото, скоростната кутия започва все по-мазно да работи. Тракането изчезна напълно. Превключването между предавките започва да става все по-плавно. Двигателят работи много равномерно.Шшшшттт, тихо да не развалиш магията бре............... :D Единственото, което е без промяна, е шокът при смяна на скорости на студен двигател, както и един доста осезаем шум, който се чува извън колата, когато превключвам. Едно цък-цък... не знам дали трябва да се чува толкова силно!?Като сменим маслото да се надявам да изчезне това............. но все пак - пак ще и правя диагностика........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Светла Публикувано 7 декември 2010 Сподели Публикувано 7 декември 2010 Чувствата все повече препрастват и варират между :icon_n_king: и :icon_blush: ... Хем знам, че си е жив спам да благодаря на всички, но сърце не ми дава да задържам тази емоция само в себе си Благодаря ви за жеста, който правите за мен... чест е да бъда обект на подобна инициатива на колегите, като най-отговорно обещавам, че събраните пари, които сега ще бъдат вложени в ремонта, при първа възможност ще дам от себе си за общата инициатива на форума за подкрепа на дома за дечицата...! Тоест - нека никой не се чувства, сякаш е подарил парите на някого или че е участвал в неоправдана кауза... аз ще приема това, което давате за мен и ще го приема за целите, за които е предвидено, но и също така, за да не ми тежи на мен бремето, ще ги дам за кауза, която е Утопия по отношение на грижите! Смятам, че така е най-справедливо... надявам се, че по този начин всички ще бъдат спокойни и доволни от развоя на събитията Ех, мили спомени! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 7 декември 2010 Сподели Публикувано 7 декември 2010 Ех, мили спомени! Това пък какво общо има ???С датата ли, с случката ли ?От къде я изрови тази тема........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Светла Публикувано 7 декември 2010 Сподели Публикувано 7 декември 2010 Това пък какво общо има ???С датата ли, с случката ли ?От къде я изрови тази тема........... Археолог съм станала, не знаеше ли? Дали пък наистина няма нещо общо с актуални благотворителни теми? Или пък отношенията и задружността във форума бяха други?:mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 7 декември 2010 Сподели Публикувано 7 декември 2010 (редакция) Аз поне не знам друг форум, да има честта да се гордее с подобна постъпка... :worthy: Редактирано 7 декември 2010 от todor Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.