Емил Димитров Публикувано 1 октомври 2008 Сподели Публикувано 1 октомври 2008 Ето, че днес намерих клон на Прокредит, хората бяха адски мили и любезни, и въпроса се уреди за секунди! +1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dell Публикувано 1 октомври 2008 Сподели Публикувано 1 октомври 2008 Ето, че днес намерих клон на прокредит, хората бяха адски мили и любезни, и въпроса се уреди за секунди! +1И аз така, има точно до работа, да беше казал да се видим поне.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 1 октомври 2008 Сподели Публикувано 1 октомври 2008 Dell да не спамим Пиши ми на лични ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gorin Публикувано 1 октомври 2008 Сподели Публикувано 1 октомври 2008 :mitsu-smiley: Днес се прибрах от Украйна и ... веднага се включвам в БЛАГОРОДНАТА ИНИЦИАТИВА ! :icon_clap: ТРЯБВА ДА СИ ПОМАГАМЕ !!! :icon_rock: КОЛКОТО ПОВЕЧЕ - ТОЛКОВА ПО-ДОБРЕ ! АКО СИ ДАЛ ... не си живял напразно !!! :mitsu-smiley: :icon_clap: Утре ще направя превода ! :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 1 октомври 2008 Сподели Публикувано 1 октомври 2008 Просто това е риск за всеки купувач на кола с автоматична ск. кутия и по-голям за всеки такъв на стара кола с авт. ск. кутия. Рискът е повишен, но в случая говорим за вероятност почти 1 ("100%") това да се случи след определен брой км. Това в света на техниката се нарича "дефект", а не износване. Износват се спирачки, съединители, сегменти, шарнири. Шлици на валове не се износват, освен ако не са проектирани на границата на якостта на материала. Говорим за пластична деформация, малко по малко се нарушава структурата. Всеки който е имал взимане даване с механика и инженерно проектиране (имам предвид именно това, а не ремонти) знае за какво става дума. Това е ДЕФЕКТ на Мицубиши. Сега ще ви пусна малко дефиниции от света на автомобилната индустрия на тема повреди, която е стандарт: Според тази дефиниция (а друга няма, оставете ги там ремонтаджийските статистики на ADAC), тази повреда е от най-висок клас: Честота на повредата е клас 10 - над 50 на 1000 коли дефектират (в клуба от 20 Галанта, 2 се издъниха), критичност клас 10 - с ОПАСНОСТ за живота, БЕЗ предупреждение. Други неща, като кривене на дискове при елементарно спиране, лагери които се прецакват при натоварване, са други примери за недооразмерени елементи в Мицубиши Галант. Говоря ви като някой си там, който след 1 месец заминава за Япония за... Мицубиши Electric за проектче с краен клиент Мицубиши Мотърс. Т.е. можете да ми вярвате (ако искате де). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivd Публикувано 1 октомври 2008 Сподели Публикувано 1 октомври 2008 Рискът е повишен.... Дам ...може би трябваше да уточня , че рискът е по-голям за купувач на Галант, с точно тази ск. кутия, втора ръка , ама не ми се искаше да говоря така за колицата Иначе е ясно , че е дефект на прозиводителя на ск. кутия , щом дефектира изведнъж, а не постепенно (дегенартивно) и дава същите дефекти вложена в други марки автомобили (Хюндай и кой знае колко други).Не съм сигурен , но тази кутия не е произведена в Мицубиши , а в друга японска фирма по заявка на Мицубиши, но може и да греша. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spp Публикувано 1 октомври 2008 Сподели Публикувано 1 октомври 2008 :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: +1 :icon_rock: ....най добре отиди в клон на Про кредит банк и там ги внеси. Няма да ти вземат допълнителни пари за такси и комисионни. Като е от една банка в друга превода, има такива такси.Както прочетох темата следващото действие беше вход в e-pay.bg. Комисионната е само 80 ст. Не си заслужава обикалянето, паркирането и пр. Успех Стилияне! :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niko Публикувано 1 октомври 2008 Сподели Публикувано 1 октомври 2008 Стиляне, горе главата. Оправяй си живота. Тенекийте днес лъщят - утре са за скрап.Винаги имаш едно рамо от мен. За проблема.Някой да знае дефектът дали е отстранен при следващото поколение - Типтрониците? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivd Публикувано 1 октомври 2008 Сподели Публикувано 1 октомври 2008 Стиляне, горе главата. Оправяй си живота. Тенекийте днес лъщят - утре са за скрап.Винаги имаш едно рамо от мен. За проблема.Някой да знае дефектът дали е отстранен при следващото поколение - Типтрониците? Моето скромно мнение , е че е отстранен, затова и питането ми за евентуална смяна Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 1 октомври 2008 Сподели Публикувано 1 октомври 2008 Аз никога и никъде досега, не съм срещнал развален типтроник на Галант. Естествено, че и новата е възможно да се счупи, но според мен нямат нищо общо двете автоматични скоростни кутии ('97-'99; '99-'03типтроник) и при втората всички познати недостатъци и дефекти, вече са отстранени Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 1 октомври 2008 Сподели Публикувано 1 октомври 2008 Аз никога и никъде досега, не съм срещнал развален типтроник на Галант. Естествено, че и новата е възможно да се счупи, но според мен нямат нищо общо двете автоматични скоростни кутии ('97-'99; '99-'03типтроник) и при втората всички познати недостатъци и дефекти, вече са отстранени И аз така знам... Остава да се надяваме. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 2 октомври 2008 Сподели Публикувано 2 октомври 2008 Аз никога и никъде досега, не съм срещнал развален типтроник на Галант. Естествено, че и новата е възможно да се счупи, но според мен нямат нищо общо двете автоматични скоростни кутии ('97-'99; '99-'03типтроник) и при втората всички познати недостатъци и дефекти, вече са отстранениТиптроника е много по съвършенна кутия от обикновения автоматик, почти изцяло е обновена и няма нищо общо като инженерни решения от обикновения А/Т.................. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niko Публикувано 2 октомври 2008 Сподели Публикувано 2 октомври 2008 Типтроника е много по съвършенна кутия от обикновения автоматик,почти изцяло е обновена и няма нищо общо като инженерни решения от обикновения А/Т. Както очаквах.Една от многото причини, заради които си харесваме Диамантите. След тези случки и последвалите доизяснения на проблема,старите автоматици (97-99) много трудно ще се продават тук. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
penchod Публикувано 2 октомври 2008 Сподели Публикувано 2 октомври 2008 Според тази дефиниция (а друга няма, оставете ги там ремонтаджийските статистики на ADAC), тази повреда е от най-висок клас: Честота на повредата е клас 10 - над 50 на 1000 коли дефектират (в клуба от 20 Галанта, 2 се издъниха), критичност клас 10 - с ОПАСНОСТ за живота, БЕЗ предупреждение. Сигурно е вярно всичко това, но ми е интересно, дали от фактите по-горе съдиш за честотата на повредата и степента на вероятност да се случи. Ако е така така, то поднесената информация е подвеждаща и невярна, защото: 1. В клуба има повече от 20 Галанта 2. Даже и да бяха 20, това което се е случило не е представителна извадка и статистика за всички произведени коли от модела със същата скоростна кутия. 3. Никой не е казал след каква експлоатация аджеба се стига до този резултат. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K Публикувано 2 октомври 2008 Сподели Публикувано 2 октомври 2008 И аз преведох. Предлагам това да стане традиция за много тежките случаи, като този. Все пак 5 лв са нищо, но 100 х 5 си е вече по-сериозна сума. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivd Публикувано 2 октомври 2008 Сподели Публикувано 2 октомври 2008 Сигурно е вярно всичко това, но ми е интересно, дали от фактите по-горе съдиш за честотата на повредата и степента на вероятност да се случи. Ако е така така, то поднесената информация е подвеждаща и невярна, защото: 1. В клуба има повече от 20 Галанта 2. Даже и да бяха 20, това което се е случило не е представителна извадка и статистика за всички произведени коли от модела със същата скоростна кутия. 3. Никой не е казал след каква експлоатация аджеба се стига до този резултат. Да, има повече от 20 Галанта , но и повредите не са 2. Аз се сещам за поне още 2 Галанта с подобни дефекти. Излишно е да се спори, просто тази ск.кутия има слабости.Колкото до екслоатацията - мойта лично я купих от един шваба набор 47-ми на 109 000 км и доста се съмнявам да е зверствал, но пак се счупи Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
penchod Публикувано 2 октомври 2008 Сподели Публикувано 2 октомври 2008 Намерих нещо по въпроса: http://translate.google.bg/translate_t# Не мога да преведа техническите термини, за което се извинявам. А и нямам време да го превеждам, но се схваща смисъла, май наистина проблема е обичаен, остава на всеки да се надява да му се е паднала модифицирана версия... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spp Публикувано 2 октомври 2008 Сподели Публикувано 2 октомври 2008 Намерих нещо по въпроса: http://translate.google.bg/translate_t# Не мога да преведа техническите термини, за което се извинявам. А и нямам време да го превеждам, но се схваща смисъла, май наистина проблема е обичаен, остава на всеки да се надява да му се е паднала модифицирана версия... При мен се отваря преводача на Гугъл :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Къната Публикувано 2 октомври 2008 Сподели Публикувано 2 октомври 2008 Типтроника е много по съвършенна кутия от обикновения автоматик, почти изцяло е обновена и няма нищо общо като инженерни решения от обикновения А/Т...Всъщност 5-степенен ли е типтроника след 1999г? Защото ако е 4-степенен ми се струва малко вероятно да има съществени механични разлики освен управлението - INVECS-II със спортен режим?И ако приемем, че има конструктивна недомислица в нормалната А/Т, може ли по-честа смяна на маслото или използване на определена марка масло да предотврати проблема. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
penchod Публикувано 2 октомври 2008 Сподели Публикувано 2 октомври 2008 При мен се отваря преводача на Гугъл :icon_blush: Така де, така го преведох :icon_blush: Текста е вътре, нали? Защото от моя компютър отваря преводача с оригинал на английски и смотан превод на български, ама се притеснявам дали и при вас линка работи така. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 2 октомври 2008 Сподели Публикувано 2 октомври 2008 Сигурно е вярно всичко това, но ми е интересно, дали от фактите по-горе съдиш за честотата на повредата и степента на вероятност да се случи. Ако е така така, то поднесената информация е подвеждаща и невярна, защото: 1. В клуба има повече от 20 Галанта 2. Даже и да бяха 20, това което се е случило не е представителна извадка и статистика за всички произведени коли от модела със същата скоростна кутия. 3. Никой не е казал след каква експлоатация аджеба се стига до този резултат. Да, съвършено прав си! Има повече от 20, да речем 200? Пак 2 са много. Подобна повреда трябва да има честота няколко ppm, 10е-6... Каква експлоатация? Предполагам нормално каране, смяна на маслата навреме, и всичко по реда си. Тука колко е било дискутирано че автоматиците са по-рискови, по-скъпи и т.н., всеки знае че не са за издевателства. Кола на 10 години според мен има право да почне да дава разни проблеми, но не и да се разпадне цял ключов агрегат, чиято себестойност надвишава цената на колата, а ремонта е 50% от цената и... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 2 октомври 2008 Сподели Публикувано 2 октомври 2008 Ето тук се съгласявам напълно с aga. Затова и си купувам коли с ръчки...... Иначе жената ще се улесни много с А/Т. Ще се влюби, ама няма! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 2 октомври 2008 Сподели Публикувано 2 октомври 2008 Ето тук се съгласявам напълно с aga. Затова и си купувам коли с ръчки...... Иначе жената ще се улесни много с А/Т. Ще се влюби, ама няма! Роско, всичко опира до планиране на няколко неща: - Ресурс на дадения модел кола с автоматик- км, години в момента на купуване на втора ръка- планиран цикъл на експлоатация - градско? магистрала? колко км?- планирани разходи за ремонт- планиран срок на използване Ако вземеш нов, или почти нов автоматик, спокойно ще си го кара жена ти дълги години дори да е "чуплив", условието е да се отървете преди да надхвърлите ресурса. Ако си вземеш "чуплив" на години/км за "чупене", ако НЕ планираш разходи за ремонт (т.е. разход в най-тежкия случай), ако цикъла на експл. е тежък - тръгни-спри, 1-2-3-2-3-1-3 скорост, газ по дупките, ако планираш тази кола да ти служи 5 години като нова (нали е Мицубиши Галант??), --- ами грешни са всичките сметки. Това се опита да обясни Диджея. Ако въпреки това вземеш тази точно кола за тази точно цел, но си приготвиш допълнителна сума за нова трансмисия - сметките са верни тогава. Аз още не знам какво да правя например с моя. Уж е стабилен от новите. Ще ти кажа. Ако колата има потенциал като стане на 150 000, ако всичко друго е наред, ще предвидя сумата за ремонт, предполагам към 5-7 хил евро ще ми излезе нова кутия с труд. Тази цялата операция ще ми е значително по-евтино отколкото да си взема нова кола, която вероятно няма да ме кефи като Галанта. Другия вариант е да го махна докато е здрав. Във всеки случай, идеята е следната откъм финасиране: За хора на заплата с фиксиран бюджет, колата е постоянен разход, като ток, вода, храна. Дали плащаш нова кола, дали плащаш нова трансмисия, няма значение. Просто една доста сериозна сума е нужно да се предвиди за фонд "кола". И ако колата е стара и вече изплатена но упорито си върви добре, този "гратисен" период без плащания не трябва да ни заблуждава. Парите които не се дават за изплащане трябва да се приготвят за ремонти. Иначе има риск да останем с паметник на науката и техниката хванал бурени в двора и без възможност за друга кола. Т.е. колкото повече одъртява колата, във всеки момент трябва да има готовност за покриване на повреда "максимум". Или да се разкара навреме. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmizov Публикувано 2 октомври 2008 Сподели Публикувано 2 октомври 2008 Всъщност 5-степенен ли е типтроника след 1999г? Защото ако е 4-степенен ми се струва малко вероятно да има съществени механични разлики освен управлението - INVECS-II със спортен режим?И ако приемем, че има конструктивна недомислица в нормалната А/Т, може ли по-честа смяна на маслото или използване на определена марка масло да предотврати проблема.Всички са с 4-ри скорости, с изключение на VR-4 той е с 5 автоматични скорости! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
penchod Публикувано 2 октомври 2008 Сподели Публикувано 2 октомври 2008 Но все пак трябва да се отбележи, че е колкото вероятно да се счупи кутията, толкова и вероятно да я купиш втора ръка и да я караш 150000 без да сменяш масло даже, и да не ти направи никакъв проблем. Защото мене веднага ме втресе параноята и едвали не започнах да се тръшкам, защо ли от мързел си взех автоматик. Едно е сигурно, че след тая тема, за добро или лошо, ще изпреварвам доста предпазливо с автомата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.