mario64 Публикувано 9 септември 2009 Сподели Публикувано 9 септември 2009 Марио, извинявай че ти го казвам, ама................................................................................Изобщо нямам намерение да спорим повече по въпроса...Щом не си чел даже форумът им, където има отзиви на хиляди притежатели на автомобили с този двигател, а си вадиш изводите от 2-3.ма приятели, дето са чули от еди кой си че не са хубави, че горят масло и т. н. , просто няма смисъл... Само ще ти кажа, че хубавите и скъпи коли в региона дето работиш, ги карат двама братя а не Ветко....Така че не се заблуждавай, че караш хубава и скъпа кола... :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivoVartanian Публикувано 9 септември 2009 Сподели Публикувано 9 септември 2009 Изобщо нямам намерение да спорим повече по въпроса...Щом не си чел даже форумът им, където има отзиви на хиляди притежатели на автомобили с този двигател, а си вадиш изводите от 2-3.ма приятели, дето са чули от еди кой си че не са хубави, че горят масло и т. н. , просто няма смисъл... Само ще ти кажа, че хубавите и скъпи коли в региона дето работиш, ги карат двама братя а не Ветко....Така че не се заблуждавай, че караш хубава и скъпа кола... :icon_bye:Колеги , извинявам се , но ако не сте забелязали пишете в тема "Новият Lancer - добри и лоши страни, Нека да обсъдим има ли лоши страни новия Lancer" Малко разводнявате , а и досаждате , за Марио има специално тема "Извън темата " за да си се заяжда с когото си иска , моля тука да пишем само за новия лансър , а и хора които само само са го сънували нека да питат , а не да дават мнения . С уважение Иво Вартанян .Подписвам се с истинското си име , а не се крия с разни цифри и имена на други хора . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanimirko Публикувано 9 септември 2009 Сподели Публикувано 9 септември 2009 Според мен е излишно да спорите, всеки си има мнение!При равни други условия(кубатура,турбина ,ск.кутия)бензина върви повече,а иначе количките са нови и хубавички!Все още не са се наситили на тях и ги заглеждат!Скоро бях в Ниш и като се върнах до колата имаше 2–3 момчета които и се радваха ,като моята е обикновенна,не е наточена като на Васко!Аз лично предпочитам бензин,но съм карал Пасат 5 1,9 ТДИ и двигателя беше супер,но не са толкова икономични даваше разход около 6-7 на 100 със 140скорост!Ако човек гони икономичност според мен трябва да прави като големите таксиметрови компании(бензин+метан),те не използват дизелови коли!! :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 9 септември 2009 Сподели Публикувано 9 септември 2009 Изобщо нямам намерение да спорим повече по въпроса...Щом не си чел даже форумът им, където има отзиви на хиляди притежатели на автомобили с този двигател, а си вадиш изводите от 2-3.ма приятели, дето са чули от еди кой си че не са хубави, че горят масло и т. н. , просто няма смисъл... Само ще ти кажа, че хубавите и скъпи коли в региона дето работиш, ги карат двама братя а не Ветко....Така че не се заблуждавай, че караш хубава и скъпа кола... :icon_bye:Пак май не си разбрал, ама карай. Може да е от годините.Изводите си ги правя не от 2-3ма приятели дето са чули нещо, а от доста по-голям брой източници. Ама с капацитети дето не четат какво се пише а си знаят своето, нямам намерение да споря. И само да ти кажа, че не става въпрос за двамата братя и Ветко, който за тебе е г-н Арабаджиев, защото не сте първи дружки, а става въпрос за това Ти и Аз какво сме карали и виждали. Така че Ти не се заблуждавай, че караш скъпа и хубава кола,защото що се однася до нас с тебе, със сигурност моята е по-скъпа и по-хубава от твоята. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 9 септември 2009 Сподели Публикувано 9 септември 2009 За мен единствения и най-голям недостатък на тази кола е ниската предница и издадения напред спойлер.Комбинацията от двете е ужасна. Колкото и да внимавам вече 3 пъти съм ожулил предния спойлер, а четвъртия го спасих с помощ на сина, че гледаше момчето и ме спря навреме. Добре че поне боядисването е 150 лв., та мога да отделям по една седмица през Зимата за пребоядисване.Ако обаче продължат да чистят снега и леда, както до сега, много е вероятно колата да остане в гаража и тази зима. Дори при най-малките коловози спойлера ще е на парчета по средата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pavkata JPN Публикувано 9 септември 2009 Сподели Публикувано 9 септември 2009 Васко хайде стига, не е хубаво така да се говори.... Фанатизирахме се тука като момчетата от Тунинг БГ И Хонда :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 9 септември 2009 Сподели Публикувано 9 септември 2009 Васко хайде стига, не е хубаво така да се говори.... Фанатизирахме се тука като момчетата от Тунинг БГ И Хонда :icon_blush:Аз вече съм предложил веднъж да се спре, ама някой не се сеща.Има модератори. Да заключат темата вече.:icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 9 септември 2009 Сподели Публикувано 9 септември 2009 (редакция) Ако обаче продължат да чистят снега и леда, както до сега, много е вероятно колата да остане в гаража и тази зима. Дори при най-малките коловози спойлера ще е на парчета по средата.Хммм, е то какво излиза, че в България Лансер е сезонен автомобил, щом трябва да стои зимата на топло. Но за това не е виновен автомобила , а пътищата естествено. Специално за дизела, моля да попрочетете малко насам-натам и да не се пише просто ей така, понеже се създават митове и легенди по форумите, на които хората вярват. Една лъжа повторена от много хора, в един момент се превръща в истина. Поставям си задача да посъбера информация и да го изясним този въпрос веднъж завинаги, понеже само защото дизелане е японски да се казва ,че не става и да се отричат достойнствата му, не ми се струва правилно. А този мотор го има при ВАГ и като помпа -дюза и като Комън Рейл, така, че моля бъдете по-конкретни , а не отзиви, приятел на мой приятел, понеже заприличва на пейките пред блока. Особено, когато става въпрос за производител, доказал се в конструирането на дизелови мотори, да не кажа лидер е глупаво да се говори по този начин. А за темата...не мисля, че трябва да се заключва. Просто може да се поизтрият излишните коментари. Редактирано 9 септември 2009 от todor Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 9 септември 2009 Сподели Публикувано 9 септември 2009 (редакция) Темата е: -Добри и лоши страни на новият Лансер.А не - БЕНЗИН или ДИЗЕЛ.Както и досега, във форума има любители и на дизела и на бензина. И докато се излагат само доводи и лични мнения - всичко е ОК. Лошото е, че неминуемо кавгата преминава в лични нападки.Затова, временно затварям темата.Съветвам Васко и Марин да се успокоят.........................Отделно помислете - къде ги карате тези автомобили с по 200-220 км/ч.?То цялата страна я наблъскаха с камери..... Редактирано 9 септември 2009 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 11 септември 2009 Сподели Публикувано 11 септември 2009 Темата е отворена за нови и безпристрастни мнения.Моля, спазвайте добрият тон! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 11 септември 2009 Сподели Публикувано 11 септември 2009 Хммм, е то какво излиза, че в България Лансер е сезонен автомобил, щом трябва да стои зимата на топло. Но за това не е виновен автомобила , а пътищата естествено. Специално за дизела, моля да попрочетете малко насам-натам и да не се пише просто ей така, понеже се създават митове и легенди по форумите, на които хората вярват. Една лъжа повторена от много хора, в един момент се превръща в истина. Поставям си задача да посъбера информация и да го изясним този въпрос веднъж завинаги, понеже само защото дизелане е японски да се казва ,че не става и да се отричат достойнствата му, не ми се струва правилно. А този мотор го има при ВАГ и като помпа -дюза и като Комън Рейл, така, че моля бъдете по-конкретни , а не отзиви, приятел на мой приятел, понеже заприличва на пейките пред блока. Особено, когато става въпрос за производител, доказал се в конструирането на дизелови мотори, да не кажа лидер е глупаво да се говори по този начин. А за темата...не мисля, че трябва да се заключва. Просто може да се поизтрият излишните коментари. Едно само мога да кажа за този мотор: Неприятен е, отврат, но може да върви добре дори с купе на Шаран, и половин западна Европа го кара, зиме, лете, по много километри на ден. И го предпочита. Сега, да кажем че всичките са тъпаци и не разбират, с това няма да се съглася. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 12 септември 2009 Сподели Публикувано 12 септември 2009 Едно само мога да кажа за този мотор: Неприятен е, отврат, но може да върви добре дори с купе на Шаран, и половин западна Европа го кара, зиме, лете, по много километри на ден. И го предпочита. Сега, да кажем че всичките са тъпаци и не разбират, с това няма да се съглася.Неприятен е Андрей, ама ако стоиш отвън до колата и ако си вдигнал предният капак...Също така е неприятен в коли от ниският клас, но то в тях какво ли е приятно...Даже като вали дъжд, вътре в купето се чува тропането от вода и камъчета по задните подкалници... :icon_doh: Иначе в коли от висок клас, с добра шумоизолация мотора си е доста приятен....А това за западняците, ти толкова години при тях, не разбра ли че са тъпи и прости, а ние тука сме най-най... :lol: :D :lol: Те и за това го карат много този мотор, защото са прости и като им се развали колата, не могат да си я оправят сами и за това предпочитат такива мотори, дето по малко се развалят... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 12 септември 2009 Admin Сподели Публикувано 12 септември 2009 Всъщност истината за този двигател е че: 1. Изключително шумен. 2. Слаб за високия клас автомобили.3. Не надежден.4. Пословичен с големия си "харч" на масло. Двигателите на Пежо и Рено в този клас са на много по-високо ниво.Европееца изобщо (не) го интересува кой какъв двигател е, както и японеца, а също и таджикистанеца.Тези обобщения не са точни.Зависи си от определения човек. Всъщност Мицубиши направиха пак и отново огромна грешка, да сложат този двигател в Лансер!При положение, че са в перфектни отношения с Пежо и от там им предлагаха идеален двигател на смешно ниска цена, изобщо не ми побира ума защо избраха помпа дюзата на VW! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 12 септември 2009 Сподели Публикувано 12 септември 2009 А какво стана с новия дизел? Нали щеше да излиза японски дизелов агрегат и да се монтира на лансър? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 12 септември 2009 Сподели Публикувано 12 септември 2009 А какво стана с новия дизел? Нали щеше да излиза японски дизелов агрегат и да се монтира на лансър?Ами нищо не стана...Оказа се че има още доста за доизкусуряване по него..Не гледа ли Дакар тази година ?..Ама ми се струва, че докато го до оправят, конкуренцията ще е изкарала още по нови и добри дизели... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pavkata JPN Публикувано 12 септември 2009 Сподели Публикувано 12 септември 2009 Всъщност истината за този двигател е че: 1. Изключително шумен. 2. Слаб за високия клас автомобили.3. Не надежден.4. Пословичен с големия си "харч" на масло. Двигателите на Пежо и Рено в този клас са на много по-високо ниво.Европееца изобщо (не) го интересува кой какъв двигател е, както и японеца, а също и таджикистанеца.Тези обобщения не са точни.Зависи си от определения човек. Всъщност Мицубиши направиха пак и отново огромна грешка, да сложат този двигател в Лансер!При положение, че са в перфектни отношения с Пежо и от там им предлагаха идеален двигател на смешно ниска цена, изобщо не ми побира ума защо избраха помпа дюзата на VW!Всъщност единствената вярна истина от написаните от теб е че:1. Малко по-шумен е от Комън - рейл дизелите на почти всички марки- Не надежден ???? Кога те е оставил на пътя теб? - Пословичен с големия си харч на масло - за 18 000км съм долял 300мл. масло (Голям е когато на Х5 3.0Д му долееш 2,5л на 10 000 км. И това се случва за 2-ри път на различни БМВ-та) Всеки турбо двигател при определени режими на работа може да даде феноменален разход на масло!- Двигателите на Пежо и Рено 1,9Д от 90-те вече ги няма! Сега на техните дизелите им заминават турбини и се скапва електроника и се запушват клапани точно толкова колкото и на другите коли, тоест не блестят с нищо.- Според теб явно инженерите на Мицубиши за нищо не стават и просто са взели първия им попаднал дизел без да го тестват, разглобят и сравнят с поне още няколко конкурентни двигателя.Реално този двигател върши добра работа и в Аутлендър и в Грандис и в Лансър. П.С Въпрос към теб: Защо французите не слагат техния 2.0HDI в по-тежките С-Кросър и 4007 както и във вановете си? Питам те поради забележката ти, че 2.0 ТДИ бил слаб за високия клас, но успява да се справи с Аутлендър. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 12 септември 2009 Сподели Публикувано 12 септември 2009 Неприятен е Андрей, ама ако стоиш отвън до колата и ако си вдигнал предният капак...Също така е неприятен в коли от ниският клас, но то в тях какво ли е приятно...Даже като вали дъжд, вътре в купето се чува тропането от вода и камъчета по задните подкалници... :icon_doh: Иначе в коли от висок клас, с добра шумоизолация мотора си е доста приятен....А това за западняците, ти толкова години при тях, не разбра ли че са тъпи и прости, а ние тука сме най-най... :lol: :D :lol: Те и за това го карат много този мотор, защото са прости и като им се развали колата, не могат да си я оправят сами и за това предпочитат такива мотори, дето по малко се развалят... Чакай малко с боички да отговоря. Зеленото - съгласен, синьото - на купе горен клас този мотор е слаб, едно купе с размер А6 иска 2.5 нагоре и повечко цилиндри, 4 броя са за нисък-среден клас и така ще бъде до края на петролната епоха. Червеното - това е разбира се балкански (и не само) начин на мислене. Защо му е на някой да се завира под колата и да си мърля ръцете, а да не отдели времето за себе си? Защо да кара вечен, неубиваем двигател на Мицубиши, като така или иначе сменя редовно дизелите на ФВ, не защото колата е дефектирала, а защото е време за нова. Това е вид начин на живот. Не е до тъпотия. И тези немски коли се вместват много добре в картинката. Както и френските. Хората живеят в друго измерение, колата е просто част от инвентара в къщи, редом с хладилника и телевизора. Даден човек би инвестирал много повече в нещо което директно му носи някаква полза - в скъп сърф, в най-качествени и скъпи ски, в курс по пилотиране на безмоторен самолет, в екскурзия в Перу, за билети на първия ред в опера. Говорим за доста хиляди пари :D Колата е нещо тривиално... Като се износи, както се износват обувки, се взима нова. И няма фенове и прочие... Отиваш в банката и след 1 час си с 25к за нова кола, това е. Но няма никаква тръпка и емоция, да не си помислиш... Няма да намериш западен сайт на дадена марка кола с такава посещаемост като този форум. Други са интересите. Поправката на кола, (на каквото се сетиш - на парно отопление...) е за майстори и сервизи и да си го оправяш сам значи си нещо закъсал :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 12 септември 2009 Сподели Публикувано 12 септември 2009 (редакция) Всъщност истината за този двигател е че: 1. Изключително шумен. 2. Слаб за високия клас автомобили.3. Не надежден.4. Пословичен с големия си "харч" на масло. Двигателите на Пежо и Рено в този клас са на много по-високо ниво.Европееца изобщо (не) го интересува кой какъв двигател е, както и японеца, а също и таджикистанеца.Тези обобщения не са точни.Зависи си от определения човек. Всъщност Мицубиши направиха пак и отново огромна грешка, да сложат този двигател в Лансер!При положение, че са в перфектни отношения с Пежо и от там им предлагаха идеален двигател на смешно ниска цена, изобщо не ми побира ума защо избраха помпа дюзата на VW!Светльо , помпа-дюза технологията се използва при камионите от 50те години на миналия век. ВАГ започнаха да я развиват по времето когато другите фирми започнаха да правят Комън-Рейл. Това е изключително здрава и надеждана система с по-голямо КПД от това на КР и може би от на всички останали мотори. Проблем се оказа използването на ДПФ филтър заедно с помпа -дюза мотора и други ЕКО изисквания. ВАГ от 2007 година минаха изцяло на КР мотори и изоставиха тази технология, но искам изрично да подчертая, че това не е показателно в случая за качествата и. има наистина проблеми с увеличен разход на масло, но това е при ограничена серия от този вид мотори и е по-скоро технологичен недостатък, който в последствие е отстранен, отколкото проблем при всички, за да ги слагаме под общ знаменател. При :mitsu-smiley: това не съм чул да се случва, но моля Миро или Цено да споделят мнение, понеже имат много по-голям опит с тези мотори и доста са минали през тях предполагам. Друг аспект е харча на масло, че е много относително твърдение за дизелите като цяло. И моя двигател гореше масло и то повече от 1-2л, но само марка Кастрол, след смяна с АРАЛ доливах 300мл на 10 000км. Не съм съгласен ,че дизела на Пежо-Рено е по-добър...според мен дори много отстъпва като надежност и ресурс на 2.0ТДИ. Форумите мисля са показателни за това до някъде. За високия клас също може да се поспори понеже се слагат на Audi ,A6 и А4, които като тегло са доста над Лансер . Шумен...не знам дали е така...може би е малко по-шумен спрямо КР версиите, които са шумни почти колкото бензинов мотор, но е супер тих спрямо Мерцедес 124 и ред други дизелови мотори с роторни помпи. При положение, че в Лансер шумоизолацията и термоизолацията изобщо не са на ниво е нормално да ни се струва доста шумен, спрямо другите 2 агрегата 1.5 и 1.8, които в действителност не са достатъчни дори за автомобил от класа на Лансер. За мен дизеловия мотор е най-смисления на това купе от всичките. Не знам защо го омаловажаввате като характеристики и достойнства, след като и без това избора се свежда до една малололитражка и един повече харчещ от колкото вървящ бензинов мотор. Това ,че не е произведен от Митсубиши не означава, че не става и че автоматично трябва да бъде игнориран. Все пак е продаден в милионен тираж и възможностите за модифициране и оптимизиране са много, докато с другите 2 двигателя , това далеч не е така. Това на диаграмата при дизела се постига за 400 евро. http://www.ricci-concept.com/GRAPH%20FILES/TOURAN_2.0tdi%20140-175.jpg Редактирано 12 септември 2009 от todor Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 12 септември 2009 Сподели Публикувано 12 септември 2009 А според мен, най-смисленият мотор на това купе си е 2.0 турбо (ево мотора)... Отговаря изцяло на външния вид на автомобила А можеше и 1.8 турбо примерно да му сложат... А можеше 1.8 Мивек да изкара едни 200 коня примерно? (знаете киборга как от 1.6 вади 175)... Просто коне под 150 броя не му отиват на това купе.... Лично мнение разбира се... И при наличните варианти, наистина дизеловия има най-добри характеристики... За феновете остава появата на ралиарт-а, който е друга бира вече Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 12 септември 2009 Сподели Публикувано 12 септември 2009 (редакция) А според мен, най-смисленият мотор на това купе си е 2.0 турбо (ево мотора)... Отговаря изцяло на външния вид на автомобила А можеше и 1.8 турбо примерно да му сложат... А можеше 1.8 Мивек да изкара едни 200 коня примерно? (знаете киборга как от 1.6 вади 175)... Просто коне под 150 броя не му отиват на това купе.... Лично мнение разбира се... И при наличните варианти, наистина дизеловия има най-добри характеристики... За феновете остава появата на ралиарт-а, който е друга бира вече В такъв случай идва логичен въпрос - защо да се купи Лансер, а не Сеат, Шкода, Фолксваген? Пример - Сироко е на цената на Лансер, има по-добри мотори и скорости. Изглежда много добре. Modell B/D PS/kW Hubraum Getriebe Listenpreis Scirocco TSI B 122/90 1.4 6 Gang EUR 25.130,- Scirocco TSI B 160/118 1.4 6 Gang EUR 26.710,- Scirocco TSI B 160/118 1.4 DSG 7-Gang EUR 28.590,- Scirocco TDI D 140/103 2.0 6 Gang EUR 27.810,- Scirocco TDI D 140/103 2.0 DSG 6-Gang EUR 29.760,- Scirocco TDI D 170/125 2.0 6 Gang EUR 29.480,- Scirocco TDI D 170/125 2.0 DSG 6-Gang EUR 31.360, Редактирано 12 септември 2009 от aga Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 12 септември 2009 Сподели Публикувано 12 септември 2009 В такъв случай идва логичен въпрос - защо да се купи Лансер, а не Сеат, Шкода, Фолксваген? Пример - Сироко е на цената на Лансер, има по-добри мотори и скорости. Изглежда много добре.Защото...не е :mitsu-smiley: да кажем, а и там 2.0 ТДИ е КР(комън рейл), а не помпа дюза. Въпрос на вкус и личен избор. Мисля, че няма нужда да си задаваме такива въпроси, понеже темата трябваше да има друго заглавие, като-" какъв дизелов автомобил за 40 000лв" Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 12 септември 2009 Сподели Публикувано 12 септември 2009 Защото...не е :mitsu-smiley: да кажем, а и там 2.0 ТДИ е КР(комън рейл), а не помпа дюза. Въпрос на вкус и личен избор. Мисля, че няма нужда да си задаваме такива въпроси, понеже темата трябваше да има друго заглавие, като-" какъв дизелов автомобил за 40 000лв"Май темата беще "какъв автомобил? Тойота, Лансер 1.8 бензин или Лансер 2.0 дизел" Момчето си е купило вече Лансер 1.8 (бензин). :icon_dance: Верен избор, поздрави. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 12 септември 2009 Сподели Публикувано 12 септември 2009 Май темата беще "какъв автомобил? Тойота, Лансер 1.8 бензин или Лансер 2.0 дизел" Момчето си е купило вече Лансер 1.8 (бензин). :icon_dance: Верен избор, поздрави. :icon_thumbup:Темата си беше и все още е - Новият лансер- добри и лоши страни...Справка-заглавието на тематаА момчето което се колебаеше, изобщо не е споменавал Тойота ...Не е лошо, по някога да се чете, преди да се пише...И от мен поздрави... :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pavkata JPN Публикувано 12 септември 2009 Сподели Публикувано 12 септември 2009 Най-силната страна на Лансър - уникална визия и дизайн :mitsu-smiley: :icon_n_king: Не съм чул до сега "критиците" да говорят, че е краден дизайн или, че прилича на някоя друга кола. И в комбинация с позната и ИЗПИТАНА техника автоматично стана колата, която с кеф си купих :icon_thumbup: . Просто една кола трябва да е красива и да те кара да се чувстваш добре и като си в нея и като си извън нея! Хич не ме интересува, че Шкода е малко по-евтина, а Тойота и Хонда били ужким по-надеждни (недоказано). За "класните" френски коли няма кво да говорим! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 12 септември 2009 Сподели Публикувано 12 септември 2009 Най-силната страна на Лансър - уникална визия и дизайн :mitsu-smiley: :icon_n_king: Не съм чул до сега "критиците" да говорят, че е краден дизайн или, че прилича на някоя друга кола. И в комбинация с позната и ИЗПИТАНА техника автоматично стана колата, която с кеф си купих :icon_thumbup: . Просто една кола трябва да е красива и да те кара да се чувстваш добре и като си в нея и като си извън нея! Хич не ме интересува, че Шкода е малко по-евтина, а Тойота и Хонда били ужким по-надеждни (недоказано). За "класните" френски коли няма кво да говорим! Визията отдавна не е уникална - всички нови модели имат същата омръзнала вече предница досущ като на нови фордове, аудита, вече и ситроени и прочие. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.