Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Новият Lancer - добри и лоши страни


na4о

Препоръчано мнение

Не гори наполовина да ти кажа. Последния път като ходих до морето бях с един приятел с Ауди А4, което е със същия 2.0TDI двигател със 140 коня. Карахме заедно през цялото време, по магистралата сравнително бързо от време на време и към 190-200км/ч. Неговия разход беше малко под 8, а моя малко под 9. И това при положение, че той има и 6та скорост а е и малко по-лек. Така че не е хич толкова голяма разликата. А вървежа е един същ за 2та общо взето, просто дизела има турбо и въртящ момент и дърпа по-рязко. Не подценявайте бензиновия двигател толкова, а пък и той моя още не му е сменено маслото и не е минал 10 хил. км. дори. Ако и аз бях поне над 20 хил. км. и с нормално масло, мисля че разхода ми щеше да е още по-близък до неговия, да не говорим ако имах и 6та скорост.

Нито вървежа е един и същ нито разхода ти ще бъде като на дизела ако ще и 8-ма да имаш (Говоря за Лансър дизел и Лансър 1.8 бензин). От София до Пловдив със 170км./час почти постоянно, моята кола даде 5,7л./100км. :icon_clap:

Аз лично не мога да открия плюсовете на 1.8 бензин. Ако сложат на Лансър двигателя от Колт 1,5 турбо..... ще продам моята и ще взема такава :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 544
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Публикувани изображения

Колеги да не забравяме ,че човека попита кое ще е по-добре Honda Civic 1.8 Mitsubishi Lancer 1.8 или дизел и пак започна вечния безмислен спор дизел vs. бензин.

Всеки потребител сам избира какво да си купи...дизелите били икономични а бензина много харчел...всичко са големи и празни приказки, ако предпочитате дизелите карайте си ги същото важи и за бензина, но не превръщайте спора в налагане на мнението колко са хубави дизелите.

На колегата бих препоръчал да ги погледне и двете коли и да ги покара.

Аз лично много харесвам Сивика седан новия и ако сега щях да купувам кола може би щях да го избера пред Лансера.

Лансера има страшно много минуси и няколко плюса единия - външен вид, но и Хондата не отстъпва по визия.

Внимателно въпроса трябва да бъде проучен а не громко да се тръби купи си Лансер дизел.

В крайна сметка човека попита и за бензиновите но никой не му обърна внимание.

Хондата е хубава и с 1.8 мотора е много добра и върви.

Редактирано от Unknown
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не гори наполовина да ти кажа. Последния път като ходих до морето бях с един приятел с Ауди А4, което е със същия 2.0TDI двигател със 140 коня. Карахме заедно през цялото време, по магистралата сравнително бързо от време на време и към 190-200км/ч. Неговия разход беше малко под 8, а моя малко под 9. И това при положение, че той има и 6та скорост а е и малко по-лек. Така че не е хич толкова голяма разликата. А вървежа е един същ за 2та общо взето, просто дизела има турбо и въртящ момент и дърпа по-рязко. Не подценявайте бензиновия двигател толкова, а пък и той моя още не му е сменено маслото и не е минал 10 хил. км. дори. Ако и аз бях поне над 20 хил. км. и с нормално масло, мисля че разхода ми щеше да е още по-близък до неговия, да не говорим ако имах и 6та скорост.
Абе баш си е на половина, ама карай, щом ти казваш че не е така, ние ти вярваме... :D

Ей в тази тема, има писано за разхода и на 1.8 и на 2.0 дизел...http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=8659

Повечето там, включително и ти, пишете за разход 12-15 л. градско, а виж колко са писали собствениците на дизелите....

Освен това, човека не се колебае между Хонда 1.8 и Лансер 1.8, защото в другият форум го разубедиха точно заради високият разход и по слабото вървене на Лансера...

Няма смисъл да му обяснявате, колко е икономичен Лансера, защото вече знае и освен това кара Хонда и тази кола я търсят като втора за семейството...

Тъй че ако имаш наблюдения върху Хонда 1.8 и Лансер 2.0 дизел, дай му съвет на човека, а не да казваш колко горяло Ауди А4 с такъв мотор...

Ако това малко под 8 е 6, значи добре си гори и Аудито... :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така , малко да вкарам светлина в момента в семейтвото имаме 2 хонди и една примера , хондите са сивик 1.4is и 1.6dx и 2-те 6та генерация , изключително здрави и икономични коли. Примерата е 2001г 2.0 16v 140 коня 6 степенен автоматик голяма кошница , разход под 9/100 на дълго не е падала средно гори 11-12/100 , лансера ще я замести имено нея , дилемата с дизела беше , че ще се кара на Боровец и нафтата в Самоков е боклук да не даде проблеми . Но вече сме се спряли на лансер дизел от БС дадоха добра оферта .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

дилемата с дизела беше , че ще се кара на Боровец и нафтата в Самоков е боклук да не даде проблеми . Но вече сме се спряли на лансер дизел от БС дадоха добра оферта .
Споко колега... Това е другага хубава страна, на Немските дизели, че даже и с олио да ги караш, пак не правят проблеми...

Нищо че някои хора много ги плюят, и на Ле Ман са първи и на Дакар се справиха безупречно...

Вземайте си Лансерчето и си го карайте със здраве...

И да се похвалиш и със снимков материал... :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе баш си е на половина, ама карай, щом ти казваш че не е така, ние ти вярваме... :D

Ей в тази тема, има писано за разхода и на 1.8 и на 2.0 дизел...http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=8659

Повечето там, включително и ти, пишете за разход 12-15 л. градско, а виж колко са писали собствениците на дизелите....

Освен това, човека не се колебае между Хонда 1.8 и Лансер 1.8, защото в другият форум го разубедиха точно заради високият разход и по слабото вървене на Лансера...

Няма смисъл да му обяснявате, колко е икономичен Лансера, защото вече знае и освен това кара Хонда и тази кола я търсят като втора за семейството...

Тъй че ако имаш наблюдения върху Хонда 1.8 и Лансер 2.0 дизел, дай му съвет на човека, а не да казваш колко горяло Ауди А4 с такъв мотор...

Ако това малко под 8 е 6, значи добре си гори и Аудито... :D

 

Не говориме за градско, нали разбираш. И под 8 не е 6. Но явно няма смисъл да коментирам, пишете си каквото искате. Аз поне мога да говоря с факти които съм видял с очите си, а не с какво кой е написал в еди коя си тема. Да не говорим че моя Лансер вече не гори изобщо толкова градско, но както казах струва ми се безмислено да продължавам да споря.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Братле дизела не е чак толкова шумен колкото го говорят, а повечето изобщо не са го карали и само цитират разни платени списания (Ауто Билд и компания)!!! :icon_censored: а вървенето на 2.0 TDI е здраво и след 3500 об.мин. :icon_dance:

Не знам що мислиш, че не съм карал печката?

В БСП можеш да идеш да попиташ кои модели е карал Васко, те да ти кажат. Не само е шумен, но е и немски. Вървенето след 3500 е здраво ама за маааааааалко. Над 4000 вече почва да спира и на 4500 вече е спряло. И престанете с тези разходи по 5л/100км. Такова чудо няма. Карал съм немски дизел и ти с доста по добро съотношение тегло/мощност. Караш ли го гори. Веро е че е по-малко от бензина, ама кво от това. Нали не ми се разтрисат огледалата като запаля колата. и като спра на светофар да не мога да видя кой е зад мене, не ми се запушват разни филтри за сажди и т.н.т. Вярно е, че вече дизеловите агрегати дават по-добри характеристики от бензиновите, но точно ТОЗИ НЕ Е от тях. Пък и още не съм чувал израз от сорта "нафта в кръвта" :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Васко, спорът вече приключи...

Човекът направи избор и се спря на дизела...

Най лошото в тези теми е, като почнат да се дават такива компетентни мнения като твоето...

Да всеки такъв нов дизел и малко шумен, но това е първите 10-15к.... После утихва ...

Не знам какъв ви е проблема на вас с бензиновите коли, но винаги като се появи тема за покупка на дизел, почвате да пишете глупости за дизела...

Кой бил чул от приятел, кой бил карал за 5 минути такъв, и вече направил правилна преценка за автомобила...

Ами аз вече 20 години карам дизели и отделно и по някоя бензинова...

Посмъртно не можеш да ме убедиш че дизела не е икономичен, защото аз му пълня резервоара и знам за какво иде реч...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За тези които не могат да четат темата не е за покупка на дизел а за Хонда 1.8 Лансер 1.8 или дизел.

По повод какво ни става на нас с бензиновите коли можем да попитаме абсолютно същото вас с дизеловите коли.

Защо щом се заговори за дизел и се скача на война все едно е ракета...Васко е прав всички дизели след 4500 оборота умират край.

Дайте да сме по толерантни който иска да си кара дизела или бензина но моля без коментари колко били хубави.

И другия мит за дизелите дето нетракат или непушат...няма такова нещо дизела си трака и то здраво и си пуши яко а като дойде време за ремонт става много неприятно.

Особено тоя Лансер с помпа-дюза от VW трака ужасно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За тези които не могат да четат темата не е за покупка на дизел а за Хонда 1.8 Лансер 1.8 или дизел.

По повод какво ни става на нас с бензиновите коли можем да попитаме абсолютно същото вас с дизеловите коли.

Защо щом се заговори за дизел и се скача на война все едно е ракета...Васко е прав всички дизели след 4500 оборота умират край.

Дайте да сме по толерантни който иска да си кара дизела или бензина но моля без коментари колко били хубави.

И другия мит за дизелите дето нетракат или непушат...няма такова нещо дизела си трака и то здраво и си пуши яко а като дойде време за ремонт става много неприятно.

Особено тоя Лансер с помпа-дюза от VW трака ужасно.

А за тези които хич не могат да четат, малко по горе съм писал че колебанията на колегата между Хонда 1.8 и Лансер 1.8 , отпаднаха още преди да пусне темата и в нашият форум...

По въпроса бензин дизел- покажи ми някоя тема, където човек да е пуснал запитване само за бензинови коли и някой да е започнал да го убеждава, да не си вземе бензинова а дизелова...Защото обратният вариант го има в почти всяка тема, където човека пита за дизел...

А Васко не е прав, защото писа че умират на 3500 об.. и може да умират на 4500 об/мин., ама умират на същата скорост, на която и на Васко колата...

А като дойде време за ремонт, еднакво е неприятно и за едните и за другите...Още не съм видял щастлив собственик на бензинова кола, като дойде за ремонт...

Та както казваш, нека да сме толерантни, и да не ми обясняваш, как ми трака и пуши дизела и колко тиха и икономична е твоята, защото както казах и по горе, аз тия жабета с бензина и в момента ги ручам...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не се коси, Mario, няма да те разберат......Що така се надъхвате един-друг срещу дизела? Остана от едно време мнението, че пуши и трака, и това е първото, което чувам при споменаването на ДИЗЕЛ. Отдавна дизелите не са това, което бяха.

 

........Пък и още не съм чувал израз от сорта "нафта в кръвта" .........Ами дайте и примера с Формула 1 и да приключваме.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

През 2000 година планирах през 2001 да ходя до Германия за кола и понеже дизелите са с по-голям КПД, по-икономични и с по-голям въртящ момент твърдо бях решил дизел.

Отивам при мой приятел, един от най-големите специалисти на дизели в града, който работи предимно Мерцедеси за консултация.

Отговора му бе кратък - "Виждаш ли каква кола карам?" (колата бе Японска на бензин).

Кума ми си взе преди месец Toyota Авенсис 2.2 дизел и я дал на кумата да се вози. Идва във Видин да се похвали и да почерпи.

Качихме се в колата и без да знам каквото и да е за колата казвам - "Ама тя дизел!", а кумата ме погледна стреснато и вика - "А, как позна?"

Много просто! Цял живот (30 години стаж) бензинови коли карам. Така че дори и комънрейл да е, който е свикнал на бензинка го усеща веднага.

Обаче КПД-то, икономичността и по-голямия въртящ момент са голямо предимство. А и вече не работят в толкова тежък режим. Къде са онези степени на сгъстяване 35:1 срещу сегашните 18:1.

 

Колегите правилно казаха - тест драйв. Не е ли да усетиш колата с тялото си няма какво да си говорим. Всичко е субективно.

Редактирано от Николай Николов
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Я дай един линк на дизелов мотор в лека кола дето да има 35 степен на сгътяване :huh: досега не съм срещал и чувал такова нещо, старите предкамрени дизели са с около ~ 23-21, уникално много глупости се изписаха в тая тема. :bowi: !!!

 

То не бяха двойни съединители за вариаторната CVT трансмисия, немската скоростна кутия на 2.0дизела, която всъщност е на AISIN, то не беше това, че лансер 1.8 бензин е по-тежък от А4 Б6/7 2.0ТДИ и още за, които не ми се пише, простo не пишете глуспоти, които не са по темата и не сте сигурни, че са верни..., a спора бензин дизел край няма и е безсмислено да се подхваща.

Редактирано от Niikoo
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Я дай един линк на дизелов мотор в лека кола дето да има 35 степен на сгътяване :huh: досега не съм срещал и чувал такова нещо, старите предкамрени дизели са с около ~ 23-21, уникално много глупости се изписаха в тая тема. :bowi: !!!

 

То не бяха двойни съединители за вариаторната CVT трансмисия, немската скоростна кутия на 2.0дизела, която всъщност е на AISIN, то не беше това, че лансер 1.8 бензин е по-тежък от А4 Б6/7 2.0ТДИ и още за, които не ми се пише, простo не пишете глуспоти, които не са по темата и не сте сигурни, че са верни..., a спора бензин дизел край няма и е безсмислено да се подхваща.

 

Аудито, за което говоря просто беше по-малко натоварено. Това имах предвид, а иначе е по-тежко по принцип все пак е дизел. Сега като си чета поста и виждам че наистина не съм го написал много разбираемо, за което се извинявам, но няма значение. И наистина нека да не спорим повече за дизел и бензин и т.н.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А за тези които хич не могат да четат, малко по горе съм писал че колебанията на колегата между Хонда 1.8 и Лансер 1.8 , отпаднаха още преди да пусне темата и в нашият форум...

По въпроса бензин дизел- покажи ми някоя тема, където човек да е пуснал запитване само за бензинови коли и някой да е започнал да го убеждава, да не си вземе бензинова а дизелова...Защото обратният вариант го има в почти всяка тема, където човека пита за дизел...

А Васко не е прав, защото писа че умират на 3500 об.. и може да умират на 4500 об/мин., ама умират на същата скорост, на която и на Васко колата...

А като дойде време за ремонт, еднакво е неприятно и за едните и за другите...Още не съм видял щастлив собственик на бензинова кола, като дойде за ремонт...

Та както казваш, нека да сме толерантни, и да не ми обясняваш, как ми трака и пуши дизела и колко тиха и икономична е твоята, защото както казах и по горе, аз тия жабета с бензина и в момента ги ручам...

Mариооооо, приятел :D

Имам дизелова, имам и бензинова кола. Карал съм достатъчно време и от двата вида за да преценя коя какви + и - има.

Айде стига де. Кое ми е не вярно в мнението? Нито съм одрекъл, че горят по-малко, нито някой друг техен +, нито че бензиновия гори повече.

Ама да ми разправя човек като тебе, че умирали на същата скорост като бензинките е просто несириозно и смешно. :icon_thumbup:

Когато това печле ми резне 75-80км на първа, ела ми се обади да го видя, като спре да трака също може да ми звъннеш. Също така да гори 5.5 при скорост от 170км/ч също. :icon_rock:

Да сравняваш колите за масовия потребител и тези произведени и подготвени за Льо Ман и Дакар също е смешно. :icon_doh:

Не съм оплювал никой и нищо. Написах си мнението по темата и това е. Що се однася до ремонтите, това са неприятни неща без значение какъв двигател ще бъде ренонтиран.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ама да ми разправя човек като тебе, че умирали на същата скорост като бензинките е просто несириозно и смешно. :icon_thumbup:
Кое му е несериозното и смешното бе Васко...И двамата загивате на 210 км/ч. ..

Това нито е несериозно, нито е смешно... Тази скорост даже си е доста сериозна, но я държи и дизеловият Лансер...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Недостатък на моя Лансър е че не се предлага автомат!

Но подобни смешки за тресящи се огледала.......даже един зъб ми падна от нечовешките вибрации. Извинявай Васко ама не знам какво си карал дето е вибрирало така.

Спорът бензин или дизел наистина е безмислен и всеки тук си е направил избора!

Обаче да се твърди от многото разбирачи, че този двигател 2.0TDI е скапан и не става и не върви, айде моля ви се. Моторът има производствен тираж повече от 6 млн. бройки и се слага в 7 марки автомобили и над 15 модела! А големите "капацитети" по форумите се изтъкват с глупавите си заключения, че помпа-дюза моторите били "кирливи". Може би да ако съдят по употребяваните коли с такъв двигател дето идват в БГ на по 300 000+ км.

Ето за това говоря по тази тема и в никакъв случай не осъждам избора на колегите с бензинови автомобили :icon_angel:

Само карането да е безаварийно :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да ви разбера...не стига ,че дизеловия е единствения приличен мотор от гамата при Лансер, а и го плюете. Забравяте ,че има турбо като ,че ли ? А , може би незначителния факт, че за 200-300 лв може да стане 160-170к.с. и отделно доста други модификации, които да го направят много приятен за каране пак изглежда не се взимат под внимание. Имало DPF, ами много важно. Отиваш махат ти го, купуваш си нещо такова http://www.jbsautodesigns.co.uk/listing/20...-dedpf?show=all или отиваш някой да ти направи и извърши подобна операция и резултата, ще е повече от страхотен. Изказванията , че мотора бил немски и бил шумен, тракал и т.н., са повече от наивни,сектантски и нямащи нищо общо с действителността. Да не говорим ,че от японските производители, не се сещам какъв по-читав може да бъде избран. А това че е масово се вгражда в много автомобили е супер просто и един огромен плюс, понеже няма да има проблем с частите и много производители създават тунинг софтуер и хардуер за него . Бензините в случая, са просто едни атмосферни мололитражки, които не дават душа на визията и характера, които автомобила излъчва. Не знам , но с тези бензинови мотори , това си е е седан среден към нисък клас или по-скоро уголемен градски автомобил. На щатския пазар ситуацията е друга, има и 2.0 ,2.4 бензинови мотори, но тук... Тенденциите са развитие на дизелите и вграждане на малки бензинови мотори с принудително пълнене, при почти всички автомобилни фирми. Е да ама , нещо двигателната гама на Лансер е далеч от тях, особено в Европа. Атмосферните мотори са изчезващ вид, особено малките . А пък с тези параолимпийци 1.5 и 1.8 израза "бензин в кръвта" ми звучи като виц. Хайде моля ви се...освен фенове, нека бъдем реалисти.

Редактирано от todor
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, да си споделя и мойто мнение. Аз наистина много исках дизел, обаче като разбрах че това е дизела който вграждат и във VW, се отказах по простата причина че имам много познати с такъв мотор и си ходят с 2 литра масло в багажника (това важи за парвите 2.0 тди сега незнам дали е точно така). А и че след време като му изтече гаранцията недай си боже една турбина да замине 3-4 хиляди лева назад, а и самата подражка на дизела е много по скъпа, разликата в цената не е малка. Да наистина харчи по малко, но на доста по голяма начална инвестиция. Разликата между дизела и бензина когато аз си взимах колата беше ако не се лъжа около 5000 лв тогава( преди 1 година и 2 месеца), за 5000 лв карах почти една година. ПОЗДРАВИ

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, да си споделя и мойто мнение. Аз наистина много исках дизел, обаче като разбрах че това е дизела който вграждат и във VW, се отказах по простата причина че имам много познати с такъв мотор и си ходят с 2 литра масло в багажника (това важи за парвите 2.0 тди сега незнам дали е точно така). А и че след време като му изтече гаранцията недай си боже една турбина да замине 3-4 хиляди лева назад, а и самата подражка на дизела е много по скъпа, разликата в цената не е малка. Да наистина харчи по малко, но на доста по голяма начална инвестиция. Разликата между дизела и бензина когато аз си взимах колата беше ако не се лъжа около 5000 лв тогава( преди 1 година и 2 месеца), за 5000 лв карах почти една година. ПОЗДРАВИ

Не знам от къде си ги чул тези неща или кой ти ги е казал, но няма турбина на цена 4000лв на този двигател. Не знам и на кой двигател има. един тунинг турбо кит е на малко по-ниска цена. Виж колко струва Гарет за ЕВО Х-2500$ -(http://www.atpturbo.com/Merchant2/merchant...tegory_Code=BCS) Отделно и да се случи нещо с турбото, то подлежи на ремонт в най-честия случай, който излиза в порядъка на 300-500лв. Профилактика на турбина струва 150 лв , което е много полезна процедура и тя става като нова. Правил съм такава процедура на 2.5 дизел на Ауди и 50 000км след това съм се радвал на перфектната и работа, като и хората които купиха колата след мен също така се радват, като колата е на близо 260 000км. За подръжката на дизела не знам кое му е по-скъпо от на бензина, след като нямаш свещи, бобини, кабели и т.н. Изобщо някакви митове само се говорят и не знам защо са се насадили в хората, които не са карали никога дизел, но го има това. Това ,че подръжката на дизела е по-скъпа е невероятна легенда...напротив, много по-евтина е, защото нищо не сменяш по мотора освен филтри и масла. Поздрави !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дизеовия агрегат в Лансера е шумен и тресе, защото е на VW. За разлика от Франсето в Аутлендъра, дето е в пъти по-добър във всяко едно отношение.

 

А дизела, който карах със сигурност е по-добър и надежден от този на Лансера. Факт е че вече е на 320 000км и всичко си му е на ред. Карам си го с масло 5/40 и като ида за следваща смяна след 10 000км, от маслото липсват точно 500 грама, както е описано в книжката - заради смазването на турбината. По двигателя не са извършвани никакви ремонти, включително и на турбината.

 

Познавам няколко човека с автомобили, притежаващи такива агрегато 2.0 tdi и всички до един се полакват от това, че си погорява масълце доста повече от нормалното, а 2 от тях вече смениха турбините по на 60 000 км.

И престанете да обвинявате в сектантство и да казвате, че се оплюват дизелите.

Не е така, но просто този не е за предпочитане.

Аз също исках да си взема дизел, но не този и задължително автоматик и комби, но такива уви нямаше.

 

За Марио : Наглестин спира да върви на 220км/ч. :icon_dance: Заснето е с камера. :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Айде днес бяхме на тест драйв , последно се спряхме на спортбек -ка 1.8 ръчни скорости , Instyle - пакет. Сръвнение с нисана ми се вижда малко по тромаво :blink: но пък е страшно леко за управление . Утре ще ходим да оправяме документите и се надяваме в петък да го вземем.

 

Доколкото разбрах до края на годината трябва да дойде и РалиАрта на лансер на цена около 80 000лв .

Редактирано от dimy
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дизеовия агрегат в Лансера е шумен и тресе, защото е на VW. За разлика от Франсето в Аутлендъра, дето е в пъти по-добър във всяко едно отношение.

 

А дизела, който карах със сигурност е по-добър и надежден от този на Лансера. Факт е че вече е на 320 000км и всичко си му е на ред. Карам си го с масло 5/40 и като ида за следваща смяна след 10 000км, от маслото липсват точно 500 грама, както е описано в книжката - заради смазването на турбината. По двигателя не са извършвани никакви ремонти, включително и на турбината.

 

Познавам няколко човека с автомобили, притежаващи такива агрегато 2.0 tdi и всички до един се полакват от това, че си погорява масълце доста повече от нормалното, а 2 от тях вече смениха турбините по на 60 000 км.

И престанете да обвинявате в сектантство и да казвате, че се оплюват дизелите.

Не е така, но просто този не е за предпочитане.

Аз също исках да си взема дизел, но не този и задължително автоматик и комби, но такива уви нямаше.

На 60 000км един автомобил е гаранционен и дори проблема да е не много фатален по турбината, то тя се сменя цяла. Има определена серия от 2.0 ТДИ които наистина горят масло, но не при всички е така. Нека кажат притежателите на дизелови Лансери, понеже не съм чувал или срещал такива отзиви за такива проблеми във форума. И не е шумен и тресящ двигателя , но както и да е. Все едно не съм виждал такъв. Най-нормален дизел си е...сега , само заради това че е на ФВ и дай да го плюем. Е не е правилно след като си има достойнства мотора и с не много труд и средства мощността му може да се вдигне до 250к.с., като такъв има вече направен в БГ. Този същия мотор на го има и версия 170к.с. заводски, като разликите са предимно софтуерни.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дизеовия агрегат в Лансера е шумен и тресе, защото е на VW. За разлика от Франсето в Аутлендъра, дето е в пъти по-добър във всяко едно отношение.

 

А дизела, който карах със сигурност е по-добър и надежден от този на Лансера. Факт е че вече е на 320 000км и всичко си му е на ред. Карам си го с масло 5/40 и като ида за следваща смяна след 10 000км, от маслото липсват точно 500 грама, както е описано в книжката - заради смазването на турбината. По двигателя не са извършвани никакви ремонти, включително и на турбината.

 

 

За Марио : Наглестин спира да върви на 220км/ч. :icon_dance: Заснето е с камера. :icon_thumbup:

Васко, извинявай че ти го казвам, ама твоята работа е малко "пази боже, сляпо да прогледа"

Ако беше успял да продадеш наглестин, сигурно и за Мицубиши така щеше да плюеш, както сега ВАГ групата...

Върни се в старият си форум, ако не са те БАН-нали естествено, и потърси, има такава тема, за прословутата помпа дюза, колко е чуплива...

Там има и линкове и снимки, на счупена помпа дюза, само че колата е на 900 к.(словом- деветстотин хиляди километра)

Така че, не ми обяснявай, колко са зле тези двигатели, всичко е въпрос на поддръжка и начин на експлоатация...

Те ако са толкова зле, Мицубиши отдавна да са сменили доставчика си, още повече че работят съвместно и с Франсетата...

 

А специално за теб, дизеловият Лансер вдига 225 км/ч. (лично съм го пробвал на тест драйва) ама както казват в западна България- преко сили...

И по каталог и в действителност,скоростта му е малко по висока от колкото на наглестин, колкото и да ти е мъчно... :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Васко, извинявай че ти го казвам, ама твоята работа е малко "пази боже, сляпо да прогледа"

Ако беше успял да продадеш наглестин, сигурно и за Мицубиши така щеше да плюеш, както сега ВАГ групата...

Върни се в старият си форум, ако не са те БАН-нали естествено, и потърси, има такава тема, за прословутата помпа дюза, колко е чуплива...

Там има и линкове и снимки, на счупена помпа дюза, само че колата е на 900 к.(словом- деветстотин хиляди километра)

Така че, не ми обяснявай, колко са зле тези двигатели, всичко е въпрос на поддръжка и начин на експлоатация...

Те ако са толкова зле, Мицубиши отдавна да са сменили доставчика си, още повече че работят съвместно и с Франсетата...

 

А специално за теб, дизеловият Лансер вдига 225 км/ч. (лично съм го пробвал на тест драйва) ама както казват в западна България- преко сили...

И по каталог и в действителност,скоростта му е малко по висока от колкото на наглестин, колкото и да ти е мъчно... :icon_bye:

Марио, извинявай че ти го казвам, ама "пази боже, сляпо да прогледа" го напиши на някой друг а не на мене, защото сигурно съм прогледнал с хубави и скъпи коли доста преди тебе (въпреки, че спрямо тебе съм професионален шофьор от едва 13 години), благодарение на хората около които съм бил. :sorry:

Ако бях продал Наглестин, просто щях да си взема от щатите пак Лансер, но 2.4 бензин, CVT и да е БЯЛ. :icon_rock:

 

Престани да ми говориш за "Плюене", защото е грозно.

Както вече писах, не съм плюл никой и нищо.

Ако за тебе да си напиша впечатленията си и мнението ми, по дадена тема, за дадено нещо е плюене SORRY. :icon_n_ermm:

 

За твое, може би голямо съжаление, предишен форум съм нямал, а още по-малко да са ме БАН-нали.

Това е първият форум, в който имам регистрация и първият клуб в който съм бил член.

Причините, че в момента не съм член а само потребител, са личните ми виждания, правилата на форума, клуба и заетостта с моите си дела. :yes3:

 

И не ми обяснявай, колко са добри тези двигатели, защото всичко е въпрос на направата им.

Eксплоатацията и поддръжката са фактори, които единствено и само допринасят за живота му, та бил той по-дълъг или по-къс.

Ако не се лъжа в края на тази и началото на следващата година Мицубиши трябва да пуснат собствен дизел за вграждане в Лансера, така че сътрудничеството с Немците ми понамирисва на привършване.

И ако ми кажеш, че 2-3 години е дълъг период тогава може да напишеш "отдавна да са сменили доставчика си".

А за Франсетата, нямат нищо общо с Лансера за който си пишем.

За скороста. Никаде не съм писал, че моята модификация има по-висока максимална скорост.

Просто те поправих за писаното от тебе в по-преден пост.

А избора на модификация, за който беше отворена темата, вече ми се струва е направен и колото и да ти е мъчно, не е ДИЗЕЛ. :icon_n_clover:

 

Честито на колегата и със здарве да си я кара колата.

 

Време е, някой да заключи темата, защото е приключена с покупка, още в 123ти пост.

Редактирано от Vasil Sivkov-Noby
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...