Васе тест не е разработка, но и това не се прави! А да са качили твоя или моя двигател на стенд и да го тестват и разработват...това просто го забрави че някога ще стане при масови автомобили, защото:1 - предполагам си виждал стенд за тестване на двигатели и колко време отнема, за да се монтира , подгрява, тества, охлажда и демонтира един мотор...минава повече от 1час. И ако всеки мотор се качва на стенд значи ако работят в завода по 24 часа ще могат да произвеждат и тестват 24 двигателя на ден...или трябва да имат 50-60 стенда (гарантирано нямат) за да могат да доставят по 250 - 300 000 двигателя годишно! А сега си представи ако ги и разработват на стенда и трябва да ги въртят по 10 - 12 часа (приблизително се равняват на 1500км. пробег...всеки може да си го сметне) Ми те ще произвеждат по 2000 коли годишно, а за цената на тея коли сам се сещаш Работата ми е свързана с подобно нещо и единствения завод в който съм бил и се правеха някакви тестове беше на Сузуки и то преди колата да излезе от завода към паркинга минава през динамометър с валяци за замерване на мощност!!! И това е! Излиза по-евтино гаранцията на производителя да покрива дефектни мотори и кутии, от колкото да се тестват и разработвват мотори на стендове, и за това има страшно много случаи на нови коли на 500 - до 5000 км. пробег с бракуващи щети по моторите И пак ти казвам става дума за масови автомобили!!! Със сигурност мотора на Merc S65AMG се тества на стенд (това съм го виждал), Със сигурност и на Ferrari се тества и разработва (това не съм го виждал :D но съм го чел), но при нашите коли не така...двигателят се пали за първи път когато е монтиран в колата! А за моя дизел исках да кажа, че по бързо се форсира и си вдига оборотите вече... На 6-та с 3500 об.мин. съм на 185км/ч, тъй че не се подигравай :D, а ти и LIX чааакате и чакате нещо да се случи след 3500 об.мин :D ....(шегичка) Поздрави