Премини към съдържание

Новият Lancer - добри и лоши страни


na4о

Препоръчано мнение

Вие като сте се хванали за тия пластмаси, нямам думи. Вижте това предаване http://www.motoavangard.com/?p=2539. Да не се оттегчите, защото лансера се появява на края на предаването.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 544
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Публикувани изображения

Вие като сте се хванали за тия пластмаси, нямам думи. Вижте това предаване http://www.motoavangard.com/?p=2539. Да не се оттегчите, защото лансера се появява на края на предаването.

 

Аз съм се хванал щото сега карам една Шкода Фабия дето е на 25 хиляди и вратите и скърцат много и няма да ти казвам как ми лазят по нервите, ако и тва се окаже такова направо трябва да се застрелям.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При мен само докато загрее е доста шумен, но все пак си работи и на 1500 оборота на място. Впоследствие не мога да го чуя, стига да не го настъпвам де, но както ти самия каза звука е добър тогава :). Ще купуваш или просто се поразходи? :)

 

За съжаление все още немога да си я позволя :icon_blush: За сега си карам Галанта, който също има подобна визия :icon_thumbup: . За Лансера немога да кажа нищо лошо! Пласмасите в този клас са нещо обичайно. Аз имам малко по-критично око за нещата които са ми на сърцето и може би за това подходих малко по-критично. Та аз и на Галанта постоянно откривам косури! Но плюсовете и на двете коли са в пъти повече от минусите! Няма идеална кола, поне за мен, но :mitsu-smiley: ми дава това което търся. Уникален дизай, погледите на миновачите, надежност и перфектно управление!

 

П.С. Оставам с впечстлението, че :mitsu-smiley: не е кола за возене, а за каране. Често като возя някой, а той не ми хвали колата му я давам за кръгче и тогава започват суперлативите :icon_clap:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Новият Лансер е направен да може да се кара бързо. По-малките двигатели са нищо друго, освен малко повече компромис в динамиката и съответно в цената. Стабилността е на много високо ниво, обичайно за Лансер. Пластмаси има в изобилие в модела, но вече кожа и дърво няма в масовите автомобили. Сглобката е на високо ниво и скърцания няма. Проверено е лично от първия тестов автомобил, който карахме преди няколко месеца. Сега колата е на 47 хиляди. Няма скърцания в таблото или където и да било. Идеално вътрешно пространство и возия - точно на границата между твърдо и меко.

Минусите са дисплея, който при попадане на слънце се вижда прекалено слабо. Според мен трябваше да го направят, като дисплеите на новите телефони на Нокия например.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Новият Лансер е направен да може да се кара бързо. По-малките двигатели са нищо друго, освен малко повече компромис в динамиката и съответно в цената. Стабилността е на много високо ниво, обичайно за Лансер. Пластмаси има в изобилие в модела, но вече кожа и дърво няма в масовите автомобили. Сглобката е на високо ниво и скърцания няма. Проверено е лично от първия тестов автомобил, който карахме преди няколко месеца. Сега колата е на 47 хиляди. Няма скърцания в таблото или където и да било. Идеално вътрешно пространство и возия - точно на границата между твърдо и меко.

Минусите са дисплея, който при попадане на слънце се вижда прекалено слабо. Според мен трябваше да го направят, като дисплеите на новите телефони на Нокия например.

 

Обаче новия Лансер не предизвиква същите емоции както стария Галант... Обикновено тези които са силно впечатлени от новия Лансер обикновено слизат от доста по-лош автомобил (Фабия, Голф2) и е естествено да им харесва много. Виждаме също доста хора имат оплаквания от дреболии, шумове... Но с Галант нещата са на друго ниво, там хората казват неща от сорта "това ми е 20-та кола, имал съм БМВ, Сааб, Мерцедес, ... и Галант е най-добрата ми кола"... Аз харесвам новия Лансер и бих го взел като втора кола на мястото на Каризма, но не и с амбицията да смени Галанта...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Някой засичал ли е с GPS, колко е разлит в показанията на спидомера?

Имам чувството, че стрелката е с 4-5 километра напред, т.е. отчита по-висока скорост от действителната.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Обаче новия Лансер не предизвиква същите емоции както стария Галант... Обикновено тези които са силно впечатлени от новия Лансер обикновено слизат от доста по-лош автомобил (Фабия, Голф2) и е естествено да им харесва много. Виждаме също доста хора имат оплаквания от дреболии, шумове... Но с Галант нещата са на друго ниво, там хората казват неща от сорта "това ми е 20-та кола, имал съм БМВ, Сааб, Мерцедес, ... и Галант е най-добрата ми кола"... Аз харесвам новия Лансер и бих го взел като втора кола на мястото на Каризма, но не и с амбицията да смени Галанта...

Като гледам какво се случва при конкуренцията...и къде е сега Галант, спрямо разни други марки, просто губя надежда, че някога :mitsu-smiley: ще изкара достоен негов наследник и конкурент на марки като Ауди,БМВ и т.н., какъвто е бил навремето и дори доскоро. Ще трябва да е нещо много "извънземно", за да ги стигне и надмине. Много време пропиляха с американския Галант и разни други лирични отклонения, като че ли съвсем избягаха от концепцията доказала предимствата си във времето, а именно Галант ЕА0. Честно казано аз съм загубил надежда и определено се чувствам отчаян и незадоволен...не виждам светлинка в тунела...няма какво да утоли жаждаа ми за Галант, нещо расово,предизвикателно и различно от всички останали...Не мога да разбера, защо една такава марка като :mitsu-smiley: в момента не е в крак с времето в моделната си гама...Имам чувството, че някой се е заел да свали нивото на тази марка автомобили ! Защо няма един автомобил в гамата им за хора с по-високи изисквания и възможности?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

... Защо няма един автомобил в гамата им за хора с по-високи изисквания и възможности?
Просто Митсубиши не се целят в този сегмент. Ако забелязвате всеки от големите японски производители има 'луксозна' марка, само Митсубиши си няма.
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

та да добавя и ЕДИН ГОЛЯМ ПЛЮС:

- оня ден карах по страхотните пътища :argue: до морето и усетих на няколко места СИГУРНОСТТА - уникални спирачки, уникална сигурност при завои/със 100-120-130 например/; значи карам си със 130, на 50метра завой, спирачки, завоят се взима без проблем - УНИКАЛНО!!! :icon_thumbup: :icon_clap:

Все пак не ми е за сефте с колата, но потвърждението дойде на кофти път, прашен.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Някой засичал ли е с GPS, колко е разлит в показанията на спидомера?

Имам чувството, че стрелката е с 4-5 километра напред, т.е. отчита по-висока скорост от действителната.

Нека е така!

По принцип докъм 100 трябва да дава много малки отклонения. Оттам нагоре грешката е в прогресия.

А нямам ищо против километража да ме лъже с някой-друг километър! Най-много някоя глоба да спестя ;-)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Обаче новия Лансер не предизвиква същите емоции както стария Галант... Обикновено тези които са силно впечатлени от новия Лансер обикновено слизат от доста по-лош автомобил (Фабия, Голф2) и е естествено да им харесва много. Виждаме също доста хора имат оплаквания от дреболии, шумове... Но с Галант нещата са на друго ниво, там хората казват неща от сорта "това ми е 20-та кола, имал съм БМВ, Сааб, Мерцедес, ... и Галант е най-добрата ми кола"... Аз харесвам новия Лансер и бих го взел като втора кола на мястото на Каризма, но не и с амбицията да смени Галанта...

 

 

Чел ли си приказката за лисицата и гроздето ? Май май на там биеш.

Карай си Галанта и се радвай , като събереш пари за Лансер се обади тогава.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Случайно някой да е имал леко теглене в ляво, съвсем леко, едвам се усеща? Другия ми въпрос е към тези с дизели, имате ли понякога леко разтрисане на автомобила, когато е спрял и леко се сменят оборотите, самички? В Балкан Стар казаха, че няма проблеми? Иначе за 10тина дни съм навъртял 2200км близо, колата е перфектна! Днеска въртях детелината на Околовръстното с България, на 5та с прилична скорост и точно като стъпвах на България видях дупка и нарочно извъртях рязко, колата леко поднесе вкл. се ESP-то и право напред:). Много ми допада количката, поне за сега!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Обаче новия Лансер не предизвиква същите емоции както стария Галант... Обикновено тези които са силно впечатлени от новия Лансер обикновено слизат от доста по-лош автомобил (Фабия, Голф2) и е естествено да им харесва много. Виждаме също доста хора имат оплаквания от дреболии, шумове... Но с Галант нещата са на друго ниво, там хората казват неща от сорта "това ми е 20-та кола, имал съм БМВ, Сааб, Мерцедес, ... и Галант е най-добрата ми кола"... Аз харесвам новия Лансер и бих го взел като втора кола на мястото на Каризма, но не и с амбицията да смени Галанта...

 

 

Знам че е второ мнение, но това си е друга мисъл и исках да ги разгранича. Значи, аз се качих на новия Лансър от Форд Фокус Джия изпълнение 1.8 16v 115hp. Продадох го преди 4тири месеца и в това време съм карал, Фиеста 88г. отивах с нея на работа и се прибирах. Вечер карах новото Санта Фе в най-топ изпълнението, което имаше преди 2г. Не е голф 2, а аз съм доста впечатлен от възможностите на Лансъра. Санта Фе-то има МНОГО ДОБРО поведение на пътя и УНИКАЛНИ спирачки, та идеята е че не си прав. Голф 2 е на цена около 3000лв в много добро състояние, а Лансъра почва от над 32 000лв., мисля че някак си не са ти точни разсъжденията ти, но аз уважавам мнението ти и просто го коментирам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Случайно някой да е имал леко теглене в ляво, съвсем леко, едвам се усеща?

 

Аз го усещам. Един път наляво, друг път надясно, трети път направо сама си завива. Мисля, че това се дължи на прекрасните ни пътища, като дори на пръв поглед правите отсечки са леко криви (изключваме момента с дифолтния наклон).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днеска въртях детелината на Околовръстното с България, на 5та с прилична скорост......

 

Сори за коментара, който не е по темата.

Лансера ти автоматик ли е? Странно ми е защо влизаш/илизаш от детелина на 5-та предавка?! :icon_doh:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не ръчни... но няма проблем да си влизам и излизам на 5та, колата спокойно си къкри и на 6та с 90 :). Аз не влезнах май на 5та:), а на 4та ама нямам спомен, въпроса е че излизах с прилична скорост и с рязка смяна на посоката заради дупката:).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Чел ли си приказката за лисицата и гроздето ? Май май на там биеш.

Карай си Галанта и се радвай , като събереш пари за Лансер се обади тогава.

Май че не си имал Галнт и за това говориш така. Лансер е хубава и нова кола, НО в никакъв случай не е ,и не може да стане Галант!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз не мисля, че Мицубиши са искали да направят от Лансър- Галант. Марката определено имаше нужда от по-нов и по-близък до европейския пазар автомобил в средния клас, така наречения сегмент "C". Колкото до Галанта, наистина :mitsu-smiley: в момента няма автомобил в този клас, миналата година изкараха концепта, да се надяваме, че до 2010г. най-късно ще го има в продажба в Европа. Грешно е да се сравняват Лансър и Галант, те са коренно различни автомобили и са насочени към различен тип клиенти! Все едно да сравняваме Мерцедес С-клас с Е-класа!?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Някой да знае как седят нещата с чип в Балкан Стар? Слагат ли изобщо и ако да на каква цена?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin
Аз не мисля, че Мицубиши са искали да направят от Лансър- Галант. Марката определено имаше нужда от по-нов и по-близък до европейския пазар автомобил в средния клас, така наречения сегмент "C". Колкото до Галанта, наистина :mitsu-smiley: в момента няма автомобил в този клас, миналата година изкараха концепта, да се надяваме, че до 2010г. най-късно ще го има в продажба в Европа. Грешно е да се сравняват Лансър и Галант, те са коренно различни автомобили и са насочени към различен тип клиенти! Все едно да сравняваме Мерцедес С-клас с Е-класа!?

 

Така е, обаче в Япония е представен, като Galant Fortis.

Даже наскоро беше и дебюта на Ralliart.

Така и не стана ясно защо Мицубиши предприеха една и съща кола от различени сегменти да се казва Lancer в Европа, я в Япония - Galant?!

 

http://img.worldcarfans.com/US/2008/7/11/9080711.013/9080711.013.Mini9L.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Май че не си имал Галнт и за това говориш така. Лансер е хубава и нова кола, НО в никакъв случай не е ,и не може да стане Галант!

 

Май май стана :icon_rock: Lancer в Европа, в Япония - Galant

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Надявам се скоро да има поправка на грешката с това. :)

 

http://www.blogsmithmedia.com/www.autoblog.com/media/2007/10/2007_tokyo_mitsubishi_zt_concept014.jpg

 

:link:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А, дано! Доста концептуално изглежда, но като се има предвид Concept X и новият Лансер, надявам се и този концепт да не се различава много с реалността :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Здравейте,

Така като прочетох темата си мисля, че малко структуриран коментар на негативите на тази кола ще е полезен за бъдещите купувачи :)....

 

1. В купето е шумно когато колата се движи по кофти асфалт

- "Колко" е шумно всъщност?

- Пречи ли например да говориш с човек от задната седалка?

- Има ли значение с каква скорост се движиш?

 

2. Таблото и дръжките на вратите са е от пластмаса

- На пипане е ясно, че е неприятно, но има ли някакъв друг негатив това? Изглежда ли гадно отблизо например? Лесно ли се почиства? Лесно ли се драска?

 

3. Има неща които поскърцват

- Кои неща скърцат?

- Ще могат ли лесно да се остранят (например с уплътнения)?

 

4. Не се вижда добре екранчето ако го е светъл летен ден

- Е, ще караме по тъмно и това е :)

- А ако някои има идея как да се освети.... :icon_thumbup:

 

5. Колата е със сравнително малък просвет

- Не видях да го пише на саита. Някои може ли да каже точно колко е просвета, и дали е карал по "селски" път?

- Беше писано че тръбите на ауспуха са добре защитени, но ако някои има и други впечетления ще е добре да сподели.

 

6. Автоматика на бензин 1.8 гори доста

- Нормално ли е това?

- Някой има ли впечетления от други автомобили от този клас с автоматик?

 

7. Пространството (и като височина) в колата е недостатъчно (основно визирам задните седалки)

- Споделете впечетления за предните / задните седалки, за далечен път с много хора в колата, каквото се сетите....

 

Държа да отбележа, че не съм се качвал в такава кола, но смятам да си купувам в обозримо бъдеще :)

Моля всеки да сподели чесно и откровенно какво мисли по описаните теми. Извинявам се, че за някой неща ще изглежда като повторение, но ми се иска да имаме всичко на едно място :)...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...