Премини към съдържание

Новият Lancer - добри и лоши страни


na4о

Препоръчано мнение

Аз съм удрял пес със около 100км с голфа през нощта, ами какво да ти кажа, излезе ми 800лв това куче - броня, фар, маска, радиатор, халоген, мигач...и имах 100м спирачен път, щото песа остана под колата и го влачих малко преди да спра ...

Абе кофти тръпка, друго си е ти да видиш какво става от едно куче с тая скорост..

 

Модераторски контрол.

Колега, ползвайте главни букви в началото на изреченията.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 544
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Публикувани изображения

Новичкият Лансер е доста шумен и не за друго, а защото няма уплътнения между ламарините!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Новичкият Лансер е доста шумен и не за друго, а защото няма уплътнения между ламарините!

 

Между кои ламарини точно няма уплътнения?

И ако можеш да дадеш някои линк с информация по въпроса ще е супер :)...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днес си говорехме с Милен от Пловдив за новият лансер...

Чудехме се, като се отключи с дистанционното багажника, как се отваря? Тоест, при положение "отключено" - къде се хваща, за да се дигне капака?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днес си говорехме с Милен от Пловдив за новият лансер...

Чудехме се, като се отключи с дистанционното багажника, как се отваря? Тоест, при положение "отключено" - къде се хваща, за да се дигне капака?

 

Ей, че сте зевзеци. :icon_thumbup: Не видите ли, че се отваря като Ламборджини. Или кебапчетата ви са дебели и не влизат в получилия се процеп. :icon_dance:

Ако незнаете и как се затваря може да питате. Ще ви кажа къде е скрита дръжката. :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...
Абе, има ли нещо като паркинг-светлини и ако да, как се пускат?

 

На повечето коли, като си на задна, отзад ти светват една или две бели светлини - зависи от модела.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имах в предвид "паркинг светлини", тоест като съм паркирал ковти, да оставя някак си нещо да свети, или просто го оставям на габарити. Това ми беше идеята.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Хора, има ли как да наглася да ми показва постоянни среден разход, а не да го нулира всяка сутрин?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 9 месеца ...
Хора, има ли как да наглася да ми показва постоянни среден разход, а не да го нулира всяка сутрин?

 

Не, дори и като го настроиш да го нулираш ръчно и оставиш колата няколко часа загасена и пак се нулира. Имаше тема по въпроса.

 

Имах в предвид "паркинг светлини", тоест като съм паркирал ковти, да оставя някак си нещо да свети, или просто го оставям на габарити. Това ми беше идеята.

 

А паркинг светлините са си габаритите. Те дори и немските коли пак ползват габарити, но просто може да оставиш габарита само от едната страна да свети, като оставиш единия мигач и загасиш. За други паркинг светлини освен габарити не съм чувал да има.

Редактирано от afterdarq
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колата има куп недостатъци, но е красива. Не че го компенсира, но е успокояващо. Стария модел на истина е доста по-добър като качество, но е грозен и от вътре и от вън. :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Стария Лансер в Русия се продава за 500 000 рубли.

Бе Васко нашите коли като са автоматици имат ли съединител, че ако няма сме на голяма далавера. Само накладки, масло и филтри има да сменяме. Няма да сменяме ремък и ролки, феродов и притискателен диск в комплект с аксиален лагер - голям кеф.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Стария Лансер в Русия се продава за 500 000 рубли.

Бе Васко нашите коли като са автоматици имат ли съединител, че ако няма сме на голяма далавера. Само накладки, масло и филтри има да сменяме. Няма да сменяме ремък и ролки, феродов и притискателен диск в комплект с аксиален лагер - голям кеф.

E, защо да не сменяш ремък и ролки ? А обслужването на кутията знаеш ли колко пари ти е ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги нов съм в този форум и пред мен се изправи дилемата с покупката на нова кола. Но каква да бъде тя сивик седан или лансер седан , но от това което прочетох до тук има доста противоречиви данни за лансера и по специално дизела ( наистина ли е толкова зле положението с шума и пластмасите???)

И какво бихте ме посъветвали сивик 1.8 , лансер 1.8 или лансер дизел

 

благодаря ви предварително

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имат съединител и то двоен. Ще ни се вземе акъла от плашане при обслужването. Някаде 900-1000лв е ако не се лъжа.

Ама кефа цена няма, а гъзарията почивен ден. Така че карай и си свиркай. Само приготви си да имаш 1000лв на около 90-95 000км да ги дадеш в сервиза. Аз от сега се глася психически за това. А обслужването ще е в Дарс Ауто на 100%. :icon_thumbup:

Редактирано от Vasil Sivkov-Noby
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги нов съм в този форум и пред мен се изправи дилемата с покупката на нова кола. Но каква да бъде тя сивик седан или лансер седан , но от това което прочетох до тук има доста противоречиви данни за лансера и по специално дизела ( наистина ли е толкова зле положението с шума и пластмасите???)

И какво бихте ме посъветвали сивик 1.8 , лансер 1.8 или лансер дизел

 

благодаря ви предварително

Пич, иди на тест драйв и ги опитай всички варианти...

Така ще се убедиш сам, че дизела не е толкова шумен вътре, колкото те наплашиха в другият форум...

Никой хондаджия не е карал Лансер дизел, а така го оплюха, че гледам още се чудиш какво да вземеш...

А , и като тестваш, опъни го на магистралата със 180 на 6-та скорост и му виж моментният разход от 4.8 л. и мисля че веднага ще ти изчезнат колебанията...

А 1.8 бензиновият, наистина си погорява доста...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега , при всички случай , ще има тест драйв. И тогава ще се реши .

Редактирано от dimy
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Марио, може да гори повече бензиновия, ама е :mitsu-smiley: за разлика от немското печле. И Аз си бях харесал печката, ама като ми казаха, че е немски, а даже и скоростната кутия също е немска. Да не говорим, че нямат автоматик дизел. До преди това карах 1.9 tdi. Хубав и икономичен, ама на 3500 оборота приключваше удоволствието. Ако иска икономичен и малко по-шумен автомобил, да си вземе печлето.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Скоростната кутия е на AISIN !!!

Като вдигнеш предния капак и погледнеш долу в ляво се вижда много ясно изписано.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги нов съм в този форум и пред мен се изправи дилемата с покупката на нова кола. Но каква да бъде тя сивик седан или лансер седан , но от това което прочетох до тук има доста противоречиви данни за лансера и по специално дизела ( наистина ли е толкова зле положението с шума и пластмасите???)

И какво бихте ме посъветвали сивик 1.8 , лансер 1.8 или лансер дизел

 

благодаря ви предварително

Братле дизела не е чак толкова шумен колкото го говорят, а повечето изобщо не са го карали и само цитират разни платени списания (Ауто Билд и компания)!!! :icon_censored: По отношение на пластмасите - при мен скърцането се оказа от глупавата аларма монтирана в България..... като са изкарвали грозната лампичка над таблото и са измъкнали някаква щипка. Без коментар просто, но навсякъде където е пипнала българска ръка..... :icon_crying:

Няма да сбъркаш с дизела най-малко по отношение на обслужването (провери какви пари са филтрите на Хонда), а вървенето на 2.0 TDI е здраво и след 3500 об.мин. :icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Един познат има дизел и е доволен , всъщност той стана причината да погледнем към мицубиши. Засега сме се спряли на модификация "INTENSE" - дизел . Но покрай нас и един приятел нещо се замисли и той да взима , ще изчакаме от 1 -ви щяло да има някакви промоций . Пък и ще ударим един пазарлък за 2-те коли . :drag:

 

Благодаря ви за информацията.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Марио, може да гори повече бензиновия, ама е :mitsu-smiley: за разлика от немското печле. И Аз си бях харесал печката, ама като ми казаха, че е немски, а даже и скоростната кутия също е немска. Да не говорим, че нямат автоматик дизел. До преди това карах 1.9 tdi. Хубав и икономичен, ама на 3500 оборота приключваше удоволствието. Ако иска икономичен и малко по-шумен автомобил, да си вземе печлето.
И какво като е немски ?

Те половината дизели в Европа са на същата фирма и хората си ги карат...

А оборотите не приключват на 3500, а тогава е в най голямата си сила...

А най интересното е , че върви повече от бензиновият, а гори на половина...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И какво като е немски ?

Те половината дизели в Европа са на същата фирма и хората си ги карат...

А оборотите не приключват на 3500, а тогава е в най голямата си сила...

А най интересното е , че върви повече от бензиновият, а гори на половина...

 

Не гори наполовина да ти кажа. Последния път като ходих до морето бях с един приятел с Ауди А4, което е със същия 2.0TDI двигател със 140 коня. Карахме заедно през цялото време, по магистралата сравнително бързо от време на време и към 190-200км/ч. Неговия разход беше малко под 8, а моя малко под 9. И това при положение, че той има и 6та скорост а е и малко по-лек. Така че не е хич толкова голяма разликата. А вървежа е един същ за 2та общо взето, просто дизела има турбо и въртящ момент и дърпа по-рязко. Не подценявайте бензиновия двигател толкова, а пък и той моя още не му е сменено маслото и не е минал 10 хил. км. дори. Ако и аз бях поне над 20 хил. км. и с нормално масло, мисля че разхода ми щеше да е още по-близък до неговия, да не говорим ако имах и 6та скорост.

Редактирано от afterdarq
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...