Премини към съдържание

Новият Lancer - добри и лоши страни


na4о

Препоръчано мнение

Исках да намекна, че колата няма да върви много по-различно с по-големи джанти. Малко ще се подобри ускорението и стабилността в завоите заради по-широката гума. Естествено и спирането ще стане по-добро!

....

Това за по добро ускорение при по-големи джанти /дори и при еднакъв външен диаметър/ не се ли бъркаш колега. Все пак по голямата площ на сцепление допринася и за по голямо триене, това влияе за по добра стабилност, но не и на подобрено ускорение.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 544
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Публикувани изображения

:icon_doh:

Ей хора, абе стига бе. Аз като съм с 225 а не 215, да не би да съм дръпнал ръчната бе? Те хората в Япония са го сметнали и няма кво да се напъвате да ми умувате.

При положение, че от производителя предлагат и 19 цолови джанти, на които със сигурност не може да се монтират гуми с по малък размер от 225/35/19", не желая никой да ми обяснява, че различни от тези с които е комплектована колата за продажба са и в повече или каквото и да е друго. Явно промяната е толкова малка, че хората там са си направили сметката за да го предложат без да има последици.

Колко ще се прецака ускорението не знам, защото колата си се ускорява много хубаво, но стабилността е по-добра.

Но мисля че при по-широк размер от този, вече ще се усети спуване, а и стабилността ще се влоши със сигурност, поради намаляването натиска на квадратен сантиметър от протектора, което не е добре. Неминуемо ще почне да се пързаля при по-безрасъдно поведение на пътя от страна на водача.

 

Колеги, не знам при вас, но при мене като усиля музиката до край, кората зад облегалките на садната седалка почва да тропа.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Със сигурност има някаква широчина на гумите, при която колата ще дава най-добро ускорение и ще бъде много стабилна, но стабилността изобщо не е въпрос само на гуми. А нещо друго ми стана интересно - в книжката на колата ми пише, че Лансър се предлага с високо и ниско окачване??!?!?! Даже пиеше: просвет при модел с високо окачване=165 мм. Просвет при модел с ниско окачване=150мм. Та сега как да разбера кой модел с кое е??? Дилърът от БС ми каза, че не знае :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гледам доста се е изписало, но нямам време да чета сега, че съм в съседна фирма през кратка почивка. Искам само да призова, господата опитващи се да налагат забрани за писане, да не си позволяват този лукс. Това е форум в крайна сметка. А подфорум "лансър" не е направен само за собствениците на същите! Все едно в раздел "колт" да убеждавам всички, как това е най-добрия автомобил и как никой който няма колт, няма право да го коментира - абсурдно е! После, престанете с използването на тази дума "плюене", защото тук никой не е плюл новия лансър! А който не му харесва форума, колегите, или техните постове и не може да ги приема, нека не се чувствува задължен да го прави! Относно големината на гумите, мернах нещо в един пост, с нарастването на цолажа, увечличавате и ширината на гумата. При старт от място това е плюс, но по-нататъшното развъртане става по-тромаво. Моля бъдете по умерени и не толкова крайни в изказванията си!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin
....Браво Васе за Поста , не разбирам що за тема се превърна това тук.Нищо чудно , че много Колеги който преди влизаха тук сега ги няма.И въобще тона с който се пише в много теми е ужасен (сподер мен).

 

И кои са тези колеги?

 

 

...Нека тези който отговарят за Лансер отдела и въобще за целия форум да се позамислят малко и ако трябва да се обръща повече внимание на държанието на доста хора.Да всеки има право на мнение но зависи как го излага.Няма значение дали е член на клуба или не.Ето защо много хора не са членове.

Лек ден

 

Не са членове заради какво? И какъв е тона в темата? Някой обидил ли е друг? Някой писал ли е нецензурни думи? Нали това е форум, в който всеки иска да напише какво мисли.

И това какво общо има кой е член и кой не? Тези, които са членове на клуба искат да дадат своята частица да има развитие на идеята Мицубиши, форум, сайт, новини. Те ползват отстъпки, получават календари, химикалки, баджове, ключодържатели, визитки, стикери и какво ли още не. Празнуват Рожден ден на клуба със средства на клуба. Участват в благотворителност. Благодаря на тези всички хора, които дори само с един членски внос са допринесли са развитието и поддържането на сайта, форума и клуб, като цяло.

 

Здравейте ПАК.

Айде да помоля най учтиво колегите, които не притежават такава кола да престанат с постовете си тук !!!

И на мене ми писна да чета постове на хора дето не карат тая кола, та дори било то и като служебна !

.....

Ако ще да ми викате и СЕКТАНТ, в което съм убеден, Лансера си остава, най добрия избор за това което предлага и за цената на която се плаща.

........

 

Много добър пост! Кое е сектантско в случая? И престанете моля с тази дума \\\"сектант\\\". Повечето я употребяват по инерция. Само да си \\\"чешат\\\" езика.

Не е сектантско да защитаваш и да държиш на определена идея с аргументи и доводи. Сектантско е да отговаряш не по смисъл, а за спора и с крилати фрази!

 

Примери:

-Кое е по-добре Форд Фокус или Мицубиши Лансер?

-Как кое Лансер-а, защото е номер 1 ! :rulez: :rulez: :rulez: :rulez: :rulez: :rulez: :rulez:

И тем подобни отговори, в които могат да се дадат стотици примери.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това за по добро ускорение при по-големи джанти /дори и при еднакъв външен диаметър/ не се ли бъркаш колега. Все пак по голямата площ на сцепление допринася и за по голямо триене, това влияе за по добра стабилност, но не и на подобрено ускорение.

Точно това се търси - по-голямо триене.

Когато триенето е по-голямо, то и силата при която настъпва превъртането на гумите е по-голяма. Превърти ли гумата край със сцеплението. При тази ситуация част от гумата става на малки топчета, които влошанат сцеплението. Иначе защо ще слагат толкова широки гуми на пистовите автомобили и болиди. Спомни си, че преди години в Формула 1 забраниха тракшън контрола, а по-късно въведоха гумите с канали, за да намалят скоростта.

Триенето е най-важното физическо явление във всяко отношение, ако мислиш че не съм прав ти предлагам да си помислиш отново по въпроса като падне снега и пак ще си говорим.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Точно това се търси - по-голямо триене.

Когато триенето е по-голямо, то и силата при която настъпва превъртането на гумите е по-голяма. Превърти ли гумата край със сцеплението. При тази ситуация част от гумата става на малки топчета, които влошанат сцеплението. Иначе защо ще слагат толкова широки гуми на пистовите автомобили и болиди. Спомни си, че преди години в Формула 1 забраниха тракшън контрола, а по-късно въведоха гумите с канали, за да намалят скоростта.

Триенето е най-важното физическо явление във всяко отношение, ако мислиш че не съм прав ти предлагам да си помислиш отново по въпроса като падне снега и пак ще си говорим.

Ники,пропускаш една важна физична сила-гравитацията(тежестта).Та при по-широките гуми,тежестта на кв./см. е по-малка защото се разпределя на по-голяма площ.При зимни условия това е важно и неслучайно зимата се кара с по-тънки гуми.Тежестта при тях на кв./см.е по-гомяма и от там се получава по-добро сцепление в снега.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мнооого неща пропускам. Ако се заровим в теорията, може би само 10% от колегите ще разберат уравненията от сферата на висшата математика.

Да не говорим за количеството неизвестни, които на практика се оказват повече от известните.

Важното е, че тези които трябва да ги разбират са ги приложили на практика в диамантите, на които имаме възможност да се наслаждаваме.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гледам доста се е изписало, но нямам време да чета сега, че съм в съседна фирма през кратка почивка. Искам само да призова, господата опитващи се да налагат забрани за писане, да не си позволяват този лукс. Това е форум в крайна сметка. А подфорум "лансър" не е направен само за собствениците на същите! Все едно в раздел "колт" да убеждавам всички, как това е най-добрия автомобил и как никой който няма колт, няма право да го коментира - абсурдно е! После, престанете с използването на тази дума "плюене", защото тук никой не е плюл новия лансър! А който не му харесва форума, колегите, или техните постове и не може да ги приема, нека не се чувствува задължен да го прави! Относно големината на гумите, мернах нещо в един пост, с нарастването на цолажа, увечличавате и ширината на гумата. При старт от място това е плюс, но по-нататъшното развъртане става по-тромаво. Моля бъдете по умерени и не толкова крайни в изказванията си!

Ами Емо, като намериш време прочети и тогава пиши.

 

1. Да, никой който не притежава или не кара тази кола, няма право да пише за нейните недостатъци, по простата причина, че не му са известни.

2. Аз да съм писал някъде в другите раздели за моделите??????? НЕ. Защо? Ми защото освен да коментирам външният им вид, нямам право да кажа нищо повече. Ако го направя, трябва да кажа неща, които съм почерпил като знания от вестници, списания и стари предания.

3. Външният вид и неговите недостатъци са коментирани отдавна вече и е приключено по тоя въпрос.

4. Как човек ще добие представа за един автомобил от тест-драйв? Понеже някои на които им се каза, че не са карали тази кола, казаха че са я тествали !!! Какво от това. Според мен, разбира се, тест-драйва събужда у тестващия първичното чувство, което го кара да купи тази кола или съответно да я подмине. Нищо повече!

5. Никой никъде в по-предни постове не е убеждавал никого, че Лансера е най-добрата кола. Като го нямам - няма да го коментирам. Не е абсурдно.

6. Престанете да вкарвате тези коли в СПОРТ-а. Не са за там. Ако някой си мисли, че докато кара по пътя се състезава със състезателен автомобил, то само той си го мисли това. Тези около него със сигурност му се чудят на акъла.

7. Колата е доста по-стабилна и с по-добро поведение на пътя, при агресивен стил на шофиране от повечето, а да не кажа и всички конкуренти в нейния клас.

Редактирано от valboss
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ники,пропускаш една важна физична сила-гравитацията(тежестта).Та при по-широките гуми,тежестта на кв./см. е по-малка защото се разпределя на по-голяма площ.При зимни условия това е важно и неслучайно зимата се кара с по-тънки гуми.Тежестта при тях на кв./см.е по-гомяма и от там се получава по-добро сцепление в снега.

Стига с физика, геометрия и математика. Тези неща са минали още при конструирането на автомобила. Няма нужда ние да смятаме.

По мое мнение стабилноста на колата се разделя на 5 фактора.

1. 30% гуми

2. 30% окачване

3. 20% електронни системи

4. 10% задкормилно устройство

5. 10% динамика на двигателя и скоростна кутия

 

Пак по мое мнение, трябва да се кара с 3 различни вида гуми през годината.

1. Летни, с по-голяма площ на сцепление и не по-широки от 225(другите размери зависят от цолажа)

2. Зимни, много мек каучук с колкото може повече ламели не по-широки от 205

3. Пролетно-есенни, с голям капацитет на протектора за изпомпване на вода

 

Ама няма как щото ни е скапан стандарта на живот в тая държaва.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:icon_doh:

Ей хора, абе стига бе. Аз като съм с 225 а не 215, да не би да съм дръпнал ръчната бе? Те хората в Япония са го сметнали и няма кво да се напъвате да ми умувате.

При положение, че от производителя предлагат и 19 цолови джанти, на които със сигурност не може да се монтират гуми с по малък размер от 225/35/19", не желая никой да ми обяснява, че различни от тези с които е комплектована колата за продажба са и в повече или каквото и да е друго. Явно промяната е толкова малка, че хората там са си направили сметката за да го предложат без да има последици.

Колко ще се прецака ускорението не знам, защото колата си се ускорява много хубаво, но стабилността е по-добра.

Но мисля че при по-широк размер от този, вече ще се усети спуване, а и стабилността ще се влоши със сигурност, поради намаляването натиска на квадратен сантиметър от протектора, което не е добре. Неминуемо ще почне да се пързаля при по-безрасъдно поведение на пътя от страна на водача.

 

Колеги, не знам при вас, но при мене като усиля музиката до край, кората зад облегалките на садната седалка почва да тропа.

Васко да не би качеството на музиката да е ти е лошо и това да дава отражение или много километри по развалени пътища да си карал?Аз съм на 22000 км.и за сега нямам никакви такива оплаквания.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре че Наглестинчо е Японец и не знае български. Нямаш си представа какво може да разкаже, но ще оставя това удоволствие на Васко.

Само ще отбележа, че ако минеш по пътя Бяла Слатина, Мизия, Лом, Видин ще разбереш с каква пътна мрежа разполагаме в някой региони на страната.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,днес изминах 830км с Лансера ми и съм свеж като цвете.Средния ми разход е 6.5л/100 със средна скорост 83км/час и като се има в предвид,че в колата бяхме 3ма човека с 2 сака в багажника....Главната ни цел беше Свищов,но се отбихме до Плевен,а след това и до Ямбол и цялото разстояние изминахме с 1 резервоар...Колата се почуства слаба само по баирите на Еленския балкан,но като цяло извън прохода се движихме със около 120км/час през 70% от времето,имаше много изпреварвания от моя страна и малко от страна на някакви камикадзета,които не гледат дори пътната маркировка....На излизане от прохода,не съм усетил претоварване на спирачките,окачването се държи много добре,дори и на лошите участъци,колата вози много стегнато и е много стабилна на завоите! Единственото от което съм недоволен е,че цялата ми предница е във мушички ! :D По пътя се засякох с 1 сив и 2 черни лансер-а Invite и с 3мата се поздравихме със пресвяткане :mitsu-smiley:

Редактирано от valboss
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз винаги присвяткам на Лансъри :icon_thumbup: :mitsu-smiley: Много хубаво ми става, когато и другите го правят, яко е :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Васко да не би качеството на музиката да е ти е лошо и това да дава отражение или много километри по развалени пътища да си карал?Аз съм на 22000 км.и за сега нямам никакви такива оплаквания.

Абе Цонко, уж се старая поне за мене да си правя качествени CDта, ама пак си трака.

И онова потропване отзад в дясно, ме влудява от момента в който го чух, а сега се е и засилило!

Ама в БСП сервиза кат казват че нищо и няма?

Те уж разбират, ама сега съм решил да им подаря един ден от времето си и ще стане весело там. Смо да си прибера багажа от морето и слизам един ден в БСП да я оправят. Още тогава им казах, че нещо тропа, ама те си мислеха че ги лъжа. Сега го качвам приемчика, да го повозя из Пловдивските калдаръми и му оставям колата да я оправи. И ще седя там за да видя какво и е на колата. Не да си мълчат като П...и, а да кажат какво е било.

Аман от техните скришни ремонти, на които само те са си свидетели. Колата си е моя и искам да гледам какво и правят в сервиза.

Никаде го няма това, не стига че не те пускат да видиш за какво става въпрос, а и не желаят да кажат каво е било проблемчето.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Васко, точно така е навсякъде. Не те пускат в сервиза да се моташ в ръцете на монтьорите. Можеш да гледаш зад голямо стъкло какво ти правят по колата, но вътре не!

Иначе си прав да отидеш и да изискваш да ти оправят колата. Изобщо не трябва да тропа. Вероятно е скъсан тампон или стебло на амортисьора.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Точно това се търси - по-голямо триене.

 

Ха, сега! По тази логика, тъй като триенето зависи освен от площта, а и от масата (f=k.N), давай да натоварим колите с багаж, за да вървят по-бързо ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ха, сега! По тази логика, тъй като триенето зависи освен от площта, а и от масата (f=k.N), давай да натоварим колите с багаж, за да вървят по-бързо ;)

А бе объркал се е колегата за триенето или това, че увеличеното триене подобрява ускорението. Ако трябва да сме точни това, което обсъждаме се нарича - ограничение по сцепно тегло. Или казано другояче при потегляне, когато сцепното тегло е по-голямо, то и вероятността да прибоксуват колелата е по малка и затова колата става по стабилна и устойчива. Но пък на по голямата устойчивост породена от увеличеното триене е необходима и по-голяма сила за да "отлепи" колата. И тъй като силата предавана на колелата е постоянна т.е. сме с еднакъв двигател, то в крайна сметка това влияе на намаленото ускорение.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Васко, точно така е навсякъде. Не те пускат в сервиза да се моташ в ръцете на монтьорите. Можеш да гледаш зад голямо стъкло какво ти правят по колата, но вътре не!

 

E, това само в България го има. Бил съм в сервизи в Белгия, Германия, Австрия и навсякъде можеш да присъстваш, ако решиш.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin
E, това само в България го има. Бил съм в сервизи в Белгия, Германия, Австрия и навсякъде можеш да присъстваш, ако решиш.

 

Нищо подобно. В официалните сервизи на фирмите има правила. Едно от тях е, че не трябва да се пречи на работата на монтьорите.

Присъствието в ремонтното хале на клиенти е забранено! Ключовете заедно с ремонтния лист се взимат от приемчика и ако клиента желае, може да огледат заедно се него автомобила, да му се обясни любезно повредата, след което сервизното хале се напуска.

Aко искаш мога да ти извадя точно правилата на сервизите на Mitsubishi Motors.

Може да се информираш подробно и от Иво Лаков - шеф на сервиза в Балкан Cтар София. Ника му във форума е "иво дизела".

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Еми Аз това искам де. Да ми кажат какво е и да гледам какво правят. ама след като няма "голямо стъкло", ще си влезна вътре и ще седя на един стол до колата. Ако оне ми позволят, вече ще вдигна голям скандал. :icon_rock: :icon_rock: :icon_rock: :icon_rock: :icon_rock: :icon_rock: :icon_rock:

Пък и нали се сещаш, че отивам с адвокат и техните си правила да си ги заврът някаде на много тъмно. :icon_wwf:

Редактирано от Vasil Sivkov-Noby
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нищо подобно. В официалните сервизи на фирмите има правила. Едно от тях е, че не трябва да се пречи на работата на монтьорите.

Присъствието в ремонтното хале на клиенти е забранено! Ключовете заедно с ремонтния лист се взимат от приемчика и ако клиента желае, може да огледат заедно се него автомобила, да му се обясни любезно повредата, след което сервизното хале се напуска.

Aко искаш мога да ти извадя точно правилата на сервизите на Mitsubishi Motors.

Може да се информираш подробно и от Иво Лаков - шеф на сервиза в Балкан Cтар София. Ника му във форума е "иво дизела".

 

Ще ми кажеш ли тогава, защо присъствах на отделни ремонти по моите Мицубишита в оторизирания сервиз, и единствен вносител на Мицубиши в Австрия - Denzel? Това са такива сервизи, които са несравними по качество на обслужване от БС. Само един единствен път съм стъпвал в БС за оригинално стъкло, чаках 2 часа някой да ми обърне внимание за да ми кажат накрая, че нямат стъкло. Но за спазване на правила, които ги улесняват в бездействие, явно са номер едно. И в Германия съм бил на място в истински Мицубиши сервиз, и никой не ти казва нищо.

 

Много си уверен в това което пишеш... :D Това е другото което искам да отбележа :D

Редактирано от aga
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В сервизите имат основание да не се допускат всякакви външни лица в ремонтното хале. Сигурно имат тяхни правила, но една от причините за които се сещам е - ако не дай си боже стане някаква злополука и има наранен външен човек, то със сигурност ще го отнесе този който го е допуснал там. Все пак в едно сервизно хале се спазват различни правила за безопасност на труда и всички работещи там би трябвало да са инструктирани за тях.

 

Пък това дето почти никой не ти казва какво и има на колата или как е отстранен ремонта или какви части са вложени - това е друг въпрос. Аз също като си оставя колата и очаквам тези подробности, ама понякога трябва да им вървя подире и с риск да те изкарат нахален.

Ако приемчик или който е обяснява всичко подробно и любезно, то на всеки ще му е по спокойно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...присъствах на отделни ремонти по моите Мицубишита в оторизирания сервиз, и единствен вносител на Мицубиши в Австрия - Denze...

Не е редно да си присъствал, освен ако нямаш предвид 'гледал през стъкло'. Това, че някой е нарушил установени правила за да ти угоди, не означава че те не съществуват. Няма сервиз, чиято застраховка да покрива нещастен слуай с неоторизирано лице. Все едно да отидеш в кухнята на един ресторант и да казваш на готвача как да готви. Всъщност може и това да си правил, знам ли :icon_crying:

Редактирано от Къната
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin
Ще ми кажеш ли тогава, защо присъствах на отделни ремонти по моите Мицубишита в оторизирания сервиз, и единствен вносител на Мицубиши в Австрия - Denzel? Това са такива сервизи, които са несравними по качество на обслужване от БС. Само един единствен път съм стъпвал в БС за оригинално стъкло, чаках 2 часа някой да ми обърне внимание за да ми кажат накрая, че нямат стъкло. Но за спазване на правила, които ги улесняват в бездействие, явно са номер едно. И в Германия съм бил на място в истински Мицубиши сервиз, и никой не ти казва нищо.

 

Много си уверен в това което пишеш... :D Това е другото което искам да отбележа :D

 

Да. Уверен съм в това, което пиша. :)

Нарушени са правилата в Официалния сервиз. Има Официални разпоредби на Мицубиши Мотърс за всичките сервизи по света.

Ако държиш другата седмица ще ходя до сервиза и лично ще ги представя в темата точка по точка.

Това, че в Дензел са ги нарушили и ти си присъствал на смяната ти на носачи през цялото време например, гледайки на сантиметри в ръцете на монтьора и обикаляйки под подемника, е грубо нарушение.

Отговорност в такива случаи трябва да носи приемчика и началника на сервиза.

Смятам, че бъркаш качеството на обслужване с установени международни правила.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...