Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Новият Lancer - добри и лоши страни


na4о

Препоръчано мнение

1. Шума явно е от гумите, ако се сменят с "по-комфортни" може и да намалее шума. Разликата е осезаема спрямо новия и стария асфалт на Цариградско. След 140-150 км/ч шума изчезва.

 

2. Не мисля, че пластмасата е проблем. За този клас автомобил си е напълно добра.

 

3. Сглобката според мен е добра, не съм усетил някакво гадно скърцане.

 

4. Ако слънцето е зад теб наистина нищо не се вижда на дисплея на радиото и не виждам какво може да се направи.

 

5. Просвета е 15 см и си напълно достатъчен, карал съм оффроуд по черни пътища в планината и няма никакви проблеми.

 

6. Нямам автоматик, не мога да кажа.

 

7. Пространството вътре е доста повече от конкурентни коли от този клас според мен. Отзад има достатъчно място за краката.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 544
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Публикувани изображения

Здрасти,имам колата от почти месец и съм много доволен от избора си,преди това карах VW,AUDI,Opel...

1.Значи за шума в купето,не е толкова обезпокоявашто,дори при изключена музика на мен не ми прави впечатление,наистина го има тоя шум при старите междуселски пътища,но на хубав път е тихо...

2.Всички съвременни автомобили я имат тая пластмаса и то в излишък,а при моя лансер не съм забелязал нещо да хлопа и тропа при път с дупки...

4.Екранчето през деня не се вижда,само при силно слънце в дисплея....

Колата според мен е много широка,отпред и отзад е висока...

Всеми си 1.8 ръчни скорости,аз съм с 1.5 и пак съм доволен от вървеж,доста е пъргав тоя мотор и ми гори 6.5л/100км...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Просвета е 145-150 мм и ако не внимаваш - предния спойлер закача по бордюрите.

Да има много пласмаса, но и цената на автомобила е смешна в сравнение с новия Ягуар за 110 000 лв базова цена.

Няма скърцане, дори при силна музига не се чува тропане или някакви вибрации. Възможно е при монтирането на алармата някой да си е оставил ръцете, но какво да се прави като живеем в България.

Автоматика харчи много, но кефа цена няма и като изправярваш не оставаш незабелязан.

Ако оставиш "Круиз контрола" да си върши работата с очудване ще забележиш, че колата може да харчи и по-малко, но усещането от превключването на скоростите от волана е съвсем друго преживяване. Имам чувството, че 100-120 км/ч е скоростта за която е проектирана колата.

Шума от гумите може да се намали, ако налягането в тях е 2.1-2.2 атмосфери, а и возията ще се подобри.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз минуси до сега кой знае какви не съм забелязал. Дисплея на навигацията си има настройка за Ден или Нощ, слагаш Ден и трябва Слънцето да блесне с цялата си прелест в дисплея, за да не видиш. Мястото според мен на задната седалка е повече от добре за този клас кола. Не съм чул да скърца нещо.

 

Като минус обаче... и то според мен не малък. Наложи се да спирам бързичко от към 140, като плавно намалявах до към 100-120може би, от там интензивно натискане на спирачката, но без връщане на скоростите (бях на 5та), знам че ако бях връщал щях да спра, но не исках да я вкарвам в червените без причина, просто пуснах спирачката и минах на жълто-червено :), но нямаше да спра. Санта Фе, което не знам но май има същите спирачни системи и е доста по тежко спира в ПЪТИ по-добре. Друго, малко на дизела първа и втора са му много куци скорости, за сметка на това след това направо излита, особено ако си спрял тракшъна и стабилизиращата. Друго не знам... АААААААААА като огромен ПЛЮС е бързото изстудяване, явно въздуховодите са скрити добре и не се нагряват, направо ме изумяваше как цял ден колата е седяла на 30+ градуса и за просто 2-3-4мин вътре всичко е супер, а колата ми е черна с черна кожа, което ви е ясно как се напича.

 

Не знам какво не ви харесва толкова на пластмасите. Мен лично това дето е като карбон, много ме радва, както и топката за скоростите, като бейзболна е, със шефове, коженка, страшна е! Кожата също не е лоша и е перфорирана. Има доста удобна задна седалка, това е коментар от капризно момиче, което се вози до морето на нея, даже и заспа. Не знам, какво друго...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

1. За мен шумът си е основният недостатък. В стари коли, като се кача, е по-тихо. Но наистина изглежда е от гумите, защото при 140-150 това бучене изчезва (купето обаче и то допринася за шума). Забелязал съм, че шумът влиза най-вече откъм багажника и недоброто уплътнение между седалките и багажника. Скоростната кутия е доста шумна също.

 

2. Пластмасата е ок. В сравнение с други нови коли от този клас си е отлична.

 

3. При мен скърца жабката, доколкото съм установил. И то скърца постоянно, а не само в големи дупки. Като я напълня до пръсване, сякаш спира да скърца, но аз слушам музика в повечето време и не забелязвам.

 

4. Екранчето не се вижда, когато караш на фарове през деня и слънцето блести над теб. Ако искам да видя коя песен тече или колко е часът, просто изгасям фаровете :D

 

5. Колата си е височка и досега не съм опирал, макар че съм карал по селски пътища. Но предният спойлер наистина е по-нисък от общата височина и опира в по-високите бордюри. Няколко пъти го ужулвах при паркиране.

 

6. Не съм с автоматик

 

7. Пространството е охолно. Не знам на кого му се е сторило тясно?! От тук нагоре са само горният клас коли. Всички коли на цената на лансър са с по-малко пространство - и на предни, и на задни седалки. Всичките ми приятели, които съм возил наблягат най-много на пространството.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

1. За мен шумът си е основният недостатък. В стари коли, като се кача, е по-тихо. Но наистина изглежда е от гумите, защото при 140-150 това бучене изчезва (купето обаче и то допринася за шума). Забелязал съм, че шумът влиза най-вече откъм багажника и недоброто уплътнение между седалките и багажника. Скоростната кутия е доста шумна също.

 

Здравей,

Сподели повече за шума... :)

Пречи ли да говориш с хората, заглъхват ли ушите при дълъг път, оказва ли влияние налягането в гумите...Каквото се сетиш :)

И аз оставам с впечетление, че това е основен недостатък...

А дали може да се изолира по някакъв начин допълнително?

 

А някой да е имал проблем със спирачките подобен на колегата Симов?

 

Поздрави,

Георги

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

Сподели повече за шума... :)

Пречи ли да говориш с хората, заглъхват ли ушите при дълъг път, оказва ли влияние налягането в гумите...Каквото се сетиш :)

И аз оставам с впечетление, че това е основен недостатък...

А дали може да се изолира по някакъв начин допълнително?

 

А някой да е имал проблем със спирачките подобен на колегата Симов?

 

Поздрави,

Георги

 

 

Ами, не съм правил експерименти с гумите, но съм се возил на задната седалка и определено ми е по-шумно там, което ме навежда на мисълта за уплътнението на багажника. Честно казано, не смятам, че това е чак такъв проблем. Просто в тази тема говорим за недостатъци и се опитваме да сме неутрални в оценките. С пътниците си се говори съвсем нормално, без да се налага да викаш. За заглъхване на уши изобщо и не става дума! На други нови коли от този клас не съм се возил и не мога да преценя доколко е шумно спрямо конкуренцията. Може би ще можем по-подробно да установим откъде идва шумът, като сложим зимните гуми скоро...

 

Може би, ако някой може да намери сравнение между няколко модела, каквото Авто Билд правят за европейските марки, ще можем да видим реално измерване на шума с апарат.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Забелязах един бъдещ проблем, но първо ще го щракна на снимка за да бъде по-ясно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...Като минус обаче... и то според мен не малък. Наложи се да спирам бързичко от към 140, като плавно намалявах до към 100-120може би, от там интензивно натискане на спирачката, но без връщане на скоростите (бях на 5та), знам че ако бях връщал щях да спра, но не исках да я вкарвам в червените без причина, просто пуснах спирачката и минах на жълто-червено :), но нямаше да спра. Санта Фе, което не знам но май има същите спирачни системи и е доста по тежко спира в ПЪТИ по-добре...

 

Аз мога пък да ти кажа, че си в жестока заблуда или твойта кола неможе да спира като частен случай или ти неможеш да я накараш да спре какт отрябва... По съм склонен да мисля, че задкормилното устройство е проблема в случая... Колата доста повече от колите в нейния клас, а тева Санта Фе... ти гарантирам, че няма нищо общо със спирачната система на митсубиши, да не говорим, че изобщо не спира ;) Мога да ти кажа от личен опит.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

или ти неможеш да я накараш да спре какт отрябва... По съм склонен да мисля, че задкормилното устройство е проблема в случая...

 

Стана ми интересно колега и затова един уточняващ въпрос. Какво означава това, че не можеш да я накараш да спре както трябва. Също да се знае, че не съм се качвал да карам новия Лансер. Но си мисля че единственото което трябва да се направи е да се натисне спирачката - в смисъл, че тя колата си има достатъчно спомагателни системи и едва ли е необходимо да се прилагат специални техники да се подобри спирането.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колата си има УНИКАЛНИ СПИРАЧКИ! Налагало ми се е на два-три пъти, да спирам ударно на ужасно малки разстояния. От скорост 120-130км и колата спира за метри! Става въпрос и за асфалт, и за паваж!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Стана ми интересно колега и затова един уточняващ въпрос. Какво означава това, че не можеш да я накараш да спре както трябва. Също да се знае, че не съм се качвал да карам новия Лансер. Но си мисля че единственото което трябва да се направи е да се натисне спирачката - в смисъл, че тя колата си има достатъчно спомагателни системи и едва ли е необходимо да се прилагат специални техники да се подобри спирането.

 

Всеки си спира кой както може а и усещам, че ще се заформи спор... такаче все едно... Според мен колата спира перфектно, и не всичко е педала в пода... това пак си е според мен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Приятел, ако мога така да се обърна. Няма да коментирам с теб уменията ми да шофирам, дали са добри или не, във форума няма как да разберем. Ок, приемаме, че проблема е в мен и не съм натиснал както трябва педала... Подчертах, че не съм използвал скоростите. Но, това че Санта Фе, новото... не спира ХАХХА:)... това няма как да се ме убедиш в него, защото аз многократно съм се убедил в противното, все пак имаме такова от 2-3 години, колата има УНИКАЛНИ СПИРАЧКИ! Не искам да спорим, приемаме че аз не мога да карам и че колата е перфектна.

 

Хм, а като друг минус, да кажа на всички да си знаят, че този двигател на ФауВе харчи по малко масло, така че го поглеждайте от време на време и за да няма сега някой дето ще ме изкара антифен, да кажа, че това си ми го казаха в БС.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По въпроса със спирането има два момента.

Първия е при интензивно спиране да не се натиска до край педала, за да не задейства ABS-а. В този случай колата спира перфектно и много плътно. Ако карате без колан се залепвате на предното стъкло.

Втория момент е при задействане на ABS-а. Тогава имате чувството, че колата не спира, а се носи като торпедо. Това се получава при стресови ситуации и тогава инстинктивно скачате на спирачката и врътвате волана. Така се разминавате кото по чудо с ПТП-то. Чудото в случая се казва Митсубиши Лансер Спорт Седан и е направено така, че да ни оправя глупостите и грешките, които допускаме понякога.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По въпроса със спирането има два момента.

Първия е при интензивно спиране да не се натиска до край педала, за да не задейства ABS-а. В този случай колата спира перфектно и много плътно. Ако карате без колан се залепвате на предното стъкло.

Втория момент е при задействане на ABS-а. Тогава имате чувството, че колата не спира, а се носи като торпедо. Това се получава при стресови ситуации и тогава инстинктивно скачате на спирачката и врътвате волана. Така се разминавате кото по чудо с ПТП-то. Чудото в случая се казва Митсубиши Лансер Спорт Седан и е направено така, че да ни оправя глупостите и грешките, които допускаме понякога.

 

Бате, нямаш си на идея КОЛКО ТИ Е ТОЧЕН КОМЕНТАРА! :icon_clap: :icon_thumbup: :icon_rock:

Както писах по-горе, на два-три пъти ми се е налагало да пробвам спирачките при кофти ситуации и колата заспива за метри! :worthy: След това, като се замисля как съм карал, ме облива пот и съм се срамувал от себе си... оффф...

И за какво - да покажа на голфовете и беемветата, че сме по-яки.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето ако е за това, само поглеждат предницата и те бмв-тата сами си спадат гумите :))))... един човек ми каза да съм си дал колата, на едно момче с 3йка бмв, да видел и той какво било кола. Макар че новите 3ики са много добри!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето ако е за това, само поглеждат предницата и те бмв-тата сами си спадат гумите :))))... един човек ми каза да съм си дал колата, на едно момче с 3йка бмв, да видел и той какво било кола. Макар че новите 3ики са много добри!

 

:icon_thumbup: Иначе тия артисти с голфове и беемвета, просто нямат равни - то не са измислени тунинги, неспазване на знаци, предимство, чалги........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

....

Втория момент е при задействане на ABS-а. Тогава имате чувството, че колата не спира, а се носи като торпедо. Това се получава при стресови ситуации и тогава инстинктивно скачате на спирачката и врътвате волана. Така се разминавате кото по чудо с ПТП-то. Чудото в случая се казва Митсубиши Лансер Спорт Седан и е направено така, че да ни оправя глупостите и грешките, които допускаме понякога.

Е това не го разбрах.

Как така, като ти се включи АБС колата не спира? а си продължава напред? освен това трябва да имаш Break Аssistance, което да те улесни доплнително.

Единственият дискомфорт от АБС-а е когато спираш на павета, но това си е лично мнение.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето това визирах в горния си пост.

Всъщност това е точно пред задната гума зад калника под задната седалка. Колата е минала 4-5 км. в дъжд и вече е пълно с кал.

Незнам зимата какво ще е положението, но поради формата и мястото, мисля че ще се пълни с каквото има по пътя.

Лошото е, че попадналата там луга и други агресивни материали ще доведат до ускорена корозия.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Така...

Първо едно вметване, защо така Лансърите се изложихме в СтЗ, тоест освен моя, май нямаше друг?

Второ... преди време говорих разни лоши неща за спирачките, днеска на магистралата при 159км/ч ( автопилота го бях закрепил на толкова ), изневиделиця направо към средата изтича едно псе, приятеля до мен спеше :), така го събудих, че повече не заспа :). Спирачки от 159, не знам до колко, ляво да мина между кучето и банкета, при което то спря и тръгна на обратно, да отбележа, че кучето го видях на не повече от 50тина метра може би. Като реши да се връща, реших че ще продължа с опитите да му се размине, но вече ми беше пред бронята, рязко от десен волан с ляв, скочил на спирачката, колата се държеше перфектно, откликна на всяко мое движение, и мисля че леко чукнах опашката на кучето, защото на един светофар в София, един човек ми каза че ми се е откачила пластмасата около халогена и предполагам с това леко съм го чукнал, кучето оцеля ( видях го в огледалото да тича към полето ) и на мойта кола нищо и няма, може само да съм изкривил дисковете, но пак по-добре от цялата предна броня и кой знае още какво.

 

Та, взимам си думите назад за спирачките.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така...

Първо едно вметване, защо така Лансърите се изложихме в СтЗ, тоест освен моя, май нямаше друг?

Второ... преди време говорих разни лоши неща за спирачките, днеска на магистралата при 159км/ч ( автопилота го бях закрепил на толкова ), изневиделиця направо към средата изтича едно псе, приятеля до мен спеше :), така го събудих, че повече не заспа :). Спирачки от 159, не знам до колко, ляво да мина между кучето и банкета, при което то спря и тръгна на обратно, да отбележа, че кучето го видях на не повече от 50тина метра може би. Като реши да се връща, реших че ще продължа с опитите да му се размине, но вече ми беше пред бронята, рязко от десен волан с ляв, скочил на спирачката, колата се държеше перфектно, откликна на всяко мое движение, и мисля че леко чукнах опашката на кучето, защото на един светофар в София, един човек ми каза че ми се е откачила пластмасата около халогена и предполагам с това леко съм го чукнал, кучето оцеля ( видях го в огледалото да тича към полето ) и на мойта кола нищо и няма, може само да съм изкривил дисковете, но пак по-добре от цялата предна броня и кой знае още какво.

 

Та, взимам си думите назад за спирачките.

 

Имал си голям късмет, не само с маневрата и риска около нея, но ако го беше ударил с тази скорост, нямаше да е само бронята. Броня, маска, радиатор, ... почти челен удар.

Аз ударих заек с не повече от 60 и бронята цялата се счупи, планките на които се крепи се изкривиха. Намереих парчета заешка кожа залепени на бронята, като се е спукала и заека се е заклещил в цепнатината и се е разпрал. При 190 става касапница. Според европейските закони за движение, по закон задължително се блъскат малки животни. Опит за избягване на удара се считат за нарушение, ако е станело ПТП поради това, вината е в теб.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По-бързо бях се огледал около мен и благодарение на 159те км в час постоянна скорост, около мен нямаше никой. Чак след като отново почнах да ускорявам се появи първата кола. Иначе хващах волана и през него, после с пътна помощ :).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе момчета, защо не вземете да прочетете за новите изисквания в автомобилостроенето?

Нови пожароустойчиви пластмаси в купето.

Защита за пешеходци между предната облицовка броня и желязната греда има 5см

празно разтояние и след това 10см стериопор.

Та значи като удариш човек, да е с меко.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С тази скорост щеше да ти смаже предницата. Аз, както по-рано споменах в една друга тема, още на 3-тия ден имах инцидент от липса на опит с автоматика. Та тогава леко чукнах един пич докато излизах назад. Резултата беше - извадена задна броня или по-точно "сегмент" (започващ точно над задните гуми). За 2 мин успях да върна сегмента на мястото му (имаше някакви малки щифчета), но самата броня остана смачкана. За моя голяма изненада следващия ден колата стоя на слънце и от разширението на материала се изправи все едно никога не е имало нищо. От тази случка останах донякъде приятно изненадан, защото е помислено за такива инциденти. Лошото е, че удара бе доста лек, а щетите сравнително сериозни на пръв поглед. Говорим за скорости до 5 км/ч. При висока скорост и удар на куче мисля, че ще има да го стържеш цяла зима ;).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...