Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Новият Lancer - добри и лоши страни


na4о

Препоръчано мнение

Честито на колегата, въпреки че темата изобщо не е за това...

Редактирано от todor
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 544
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Публикувани изображения

Честито на колегата, въпреки че темата изобщо не е за това...

Е, как да не е... :icon_doh:

Човека ти обяснява, че за него Лансера има само добри страни. Дори за това си го е и купил!

Браво, колега. Със здраве да си го караш! :icon_thumbup:

Редактирано от valboss
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте ма всички,

 

Замислил съм се да се възползвам от промоцията до края на месеца (6 000 лв отстъпка за стар автомобил и нов Лансер), като се надявам и да има и допълнителни отстъпки покрай панаира в Пловдив. Изчетох цялата тема до момента, както и доста допълнителни постове в други теми, та основното ми питане е ако трябва да се съпостави реално и трезво нивият Лансер с новата Корола и Мазда 6 какво е вашетп мнение? Дилемата при мен е доста сериозна и основната ми питанка е дали да е Мазда или Мицубиши (Маздата може да е комби на което ще си спестя ДДС-то, но пък при Митцубиши ми изкупуват старата каручка, която доста километри вярно ми служи - Алфа 156). При Митцубиши ме притеснява и факта че дизела е на VW и съм се насочил към 1.8 + CVT ... И така . Моля ви за съвет.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте ма всички,

 

Замислил съм се да се възползвам от промоцията до края на месеца (6 000 лв отстъпка за стар автомобил и нов Лансер), като се надявам и да има и допълнителни отстъпки покрай панаира в Пловдив. Изчетох цялата тема до момента, както и доста допълнителни постове в други теми, та основното ми питане е ако трябва да се съпостави реално и трезво нивият Лансер с новата Корола и Мазда 6 какво е вашетп мнение? Дилемата при мен е доста сериозна и основната ми питанка е дали да е Мазда или Мицубиши (Маздата може да е комби на което ще си спестя ДДС-то, но пък при Митцубиши ми изкупуват старата каручка, която доста километри вярно ми служи - Алфа 156). При Митцубиши ме притеснява и факта че дизела е на VW и съм се насочил към 1.8 + CVT ... И така . Моля ви за съвет.

 

Колега до колкото знам Балкан Стар ще я ти я вземат но..... трябва да е митсубиши :rolleyes:

може и да греша но мисля , че е точно така

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега до колкото знам Балкан Стар ще я ти я вземат но..... трябва да е митсубиши :rolleyes:

може и да греша но мисля , че е точно така

 

 

Че кой казва, че не трябва да е Мицубиши? Дали ще взема Мазда 6 комби с данъчен кредит (т.е. ще ми спаднат ДДС-то, и моята ще я пусна за продан на дъмпингова цена за да се отръва бързо) или ще си занеса старата в Балкан Стар, която ще ми я оценят минимум на 6 000.00лв, които ще ми ги спаднат от нов Лансър, като ударя чертата накрая работата е доста на кантар.

Редактирано от CBET
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото знам Маздата е чуствително по-скъпа дори и да се ползва данъчен кредит особено ако се сравни с намаления Лансър. Иначе Лансер-а е много добра кола според мен, но Маздата е определено по-луксозна и с по-голям избор на двигатели. Но все пак да не забравяме, че е Форд Мондео с дизаин и емблема на Мазда.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Че кой казва, че не трябва да е Мицубиши? Дали ще взема Мазда 6 комби с данъчен кредит (т.е. ще ми спаднат ДДС-то, и моята ще я пусна за продан на дъмпингова цена за да се отръва бързо) или ще си занеса старата в Балкан Стар, която ще ми я оценят минимум на 6 000.00лв, които ще ми ги спаднат от нов Лансър, като ударя чертата накрая работата е доста на кантар.

 

Не мисълта ми СВЕТ е , че старата кола която Балкан Стар ще я изкупи трябва също да е Митсубиши а не както е твоята Алфа Ромео , но разбира се не съм сигурен просто така бях чувал.Осведоми се добре :rulez:

Редактирано от joreto
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Наистина става въпрос за различни класове. Мазда 6 е доста по-голяма и луксозна от Лансър, но и сериозно по-скъпа. А колкото до притесненията ти за двигателя на Лансър не те ли притеснява и това, че Мазда и Форд си споделят шасита и агрегати и много компоненти? А инъче ако успееш да докараш цената на 6-цата близка до тая на Лансър :) всеки би взел 6-цата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте :mitsu-smiley:

 

Когато купувах моята вече го имаше това с изкупуването на старата кола. Докато договарях лансера взеха един пасат а един колега се чудеше за форд. Така че няма значение марката , трябваше да е в движение , с минат технически преглед.

 

 

Иначе за мазда 6 – наистина е 6 :drive: ама цената няма нищо общо с лансера

 

Успех с покупката :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Маздата е определено по-луксозна и с по-голям избор на двигатели. Но все пак да не забравяме, че е Форд Мондео с дизаин и емблема на Мазда.
Явно много ги разбираш нещата...

Я сега питай чичо Гугъл, колко е Форд 6-тицата на Мазда...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Явно много ги разбираш нещата...

Я сега питай чичо Гугъл, колко е Форд 6-тицата на Мазда...

Американската определено е роднина на форд. Продаваната в Европа си е японска и то единствената останала от японските марки, реално произведени там. Аз гледах за шестица преди галанта, но БГ дилъра нещо се е объркал с цените генерално... Ама здраве. В момента мазда имат интересен лизинг без лихва. Лансъри тествах 3. Много ми харесва визията им, но нещо съм се разглезил с шестака, а дизелът просто е малко олд фешън...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Явно много ги разбираш нещата...

Я сега питай чичо Гугъл, колко е Форд 6-тицата на Мазда...

 

 

The new Mazda6 is based on the Mazda GH chassis platform, a revised version of the GG chassis which Ford also still uses as their CD3 platform.

 

 

Това е цитат от уикипедия. Платформата е същата, двигателите в Европа също са същите. Това че е произведена в Япония всички го знаем, но не говоря за това. А не мога да разбера защо има хора които с всяка реплика търсят да се заядат, няма смисъл да се спори изобщо.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

The new Mazda6 is based on the Mazda GH chassis platform, a revised version of the GG chassis which Ford also still uses as their CD3 platform.

 

 

Това е цитат от уикипедия. Платформата е същата, двигателите в Европа също са същите.

Да, същите са двигателите и те са на Мазда...

Някои от моделите на Форд ползват Маздови двигатели, но Мазда не ползва Фордови..

Така че не можеш да казваш, че Маздата си е Форд...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега до колкото знам Балкан Стар ще я ти я вземат но..... трябва да е митсубиши :rolleyes:

може и да греша но мисля , че е точно така

 

Не трябва да е мицубиши! Аз на 24 септември си взех новия Lancer 1.8 INSTYLE, седан.

Възползвах се от промоцията за 6000 лв. Дадох BMW 520, 1990-та година.

Сега вече се радвам на новата ми придобивка :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://test-drive.automedia.bg/view/66.html

 

Произвежданите от средата на 96 г. Форд Фиеста и Мазда 121 всъщност са близнаци. Само в гамата на моторите има малки разлики.

Фора Пробе е с 2.2 литра бензинов двигател на Мазда. Явно Форд държан някакви проценти от акциите на Мазда.

В новите модели на Пежо дизеловите агрегати са от Форд и въобще с тази глобализация не е ясно коя част от къде идва.

Редактирано от Николай Николов
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, същите са двигателите и те са на Мазда...

Някои от моделите на Форд ползват Маздови двигатели, но Мазда не ползва Фордови..

Така че не можеш да казваш, че Маздата си е Форд...

 

Дали Мазда ползва Форд или Форд ползва Мазда не е толкова важно. Щом Форд ползва Мазда, а не обратното, макар че както и да го погледнем нещата са двустранни, но да приемем че само Форд ползва, значи най-добре да си вземе Форд Мондео по тази логика, доста по-евтино ще му излезе, а ще е с база и двигатели на Мазда. И все пак на никого не препоръчвам Форд.

Редактирано от afterdarq
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не мисълта ми СВЕТ е , че старата кола която Балкан Стар ще я изкупи трябва също да е Митсубиши а не както е твоята Алфа Ромео , но разбира се не съм сигурен просто така бях чувал.Осведоми се добре :rulez:

 

Всичко взимат , ние закарахме стара вектра , оценката е от 6 бона нагоре според колата +1000лв отстъпка, при кеш има и допълнителни отстъпки но промоциета важи само за най- скъпия бензинов лансер без автоматик.

На панаира казаха , че давали 10 000лв отстъпка но без номера с връщането , общо взето лансера стъпва на 38 000 лв с отстъпките.

 

Аз също гледах маздите но те почваха от 40 000лв ако искъш може да ти пратя офертата за тях

 

Но лансерчето е голям кеф да го караш, хората му се радват повече от на ес -класа като го видят ( май са им свикнали да ги гледат) на улицата , :P

Колата е много лека за управлиние , малко мудна за 143 -те си кончета , но пък компенсира с невероятна визия. като недостатак май е само , че наща няма преден парк троник и ми и трудно да и хвана габаритите . Но се пак е едва на 600 км .

Редактирано от dimy
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имай търпение до 15-20 000 км. После ще видиш какво са 143 коня.

Каквото и да решиш да правиш на ІІ-ра или ІІІ-та скорост главата ти все ще се залепва на възглавничката, а като мине 4000 оборота все едно, че някой те ритва отзад.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имай търпение до 15-20 000 км. После ще видиш какво са 143 коня.

Каквото и да решиш да правиш на ІІ-ра или ІІІ-та скорост главата ти все ще се залепва на възглавничката, а като мине 4000 оборота все едно, че някой те ритва отзад.

Ники да не си доработвал Лансъра :mitsu-smiley: :icon_thumbup: Направо го описа като GT3000 :drive:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хе хе добре казано , едно обаче е неуспоримо а именно , че е голям кеф да караш Лансер B)

Дори и ние който имаме малкия двигател 109 коня 1,5 нямаме оплакване поне аз не съм чул.Общо казано само :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ники да не си доработвал Лансъра :mitsu-smiley: :icon_thumbup: Направо го описа като GT3000 :drive:

И аз като го четох, взех да се чудя за каква кола става въпрос и дали не е сбъркал темата колегата :D

Като стана въпрос за шасито на Мондео, то се използва и при Jaguar X-type и при други. A като цяло това шаси на Форд има доста позитивни качества ,понеже са постигнали много добър баланс на тежестта и разпределението и. Останалите системи обаче правят голямото недоразумение при Форд, но при Мазда това далеч не е така. Това е един страхотен автомобил и е класи над Лансер. Може да го сравнявате с Галант някой ден, понеже са в един клас, ако се появи на пазара разбира се такъв скоро .

А като цяло цялата тази полемика е безмислена, за това кой автомобил какъв е и от кого какво били взели и подобни сравнения, понеже създаването на един автомобил в наши дни е мултибрандова операция , в която са заети фирми от цял свят доказали се в сферата си. Автомобилите все повече приличат на компютърна конфигурация, в която възлите и агрегатите са заимстват от най-добрите в отрасъла. Никой не иска и не може тепърва да открие топлата вода, при положение, че някой вече го е сторил и с години се е развивал в тази насока, има патенти и се е наложил на пазара като цена и технология. Защо да се инвестират милиони за разработки и да се чака години, след като можеш да си го купиш или заимстваш от някого и знаеш, че ще работи.

Само не разбрах, защо колегата го притеснява ,че дизела е на ФВ ? Той е, и на Сеат , Шкода, Ауди и ФВ. А пиезо -инжекторите са Роберт Бош и компанията му е доставяла по 1.8 млн броя годишно на концерна ФВ през годините на производство на помпа-дюза мотори.

Редактирано от todor
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не не е объркал нищо. Аз с CVT го виждам това (на ръчен режим само), след 4000 об/мин все едно пускаш "азота", а колегите с ръчки постоянно са подложени на това изкушение. :plane: .

А пък вижте за какъв разход на гориво става дума, когато се спазват правилата за движение. :icon_thumbup:

http://gallery.lancerix.com/main.php?g2_itemId=5242. Айде сега да ми каже някой, че автомата гори много. :specool:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте ма всички,

 

Замислил съм се да се възползвам от промоцията до края на месеца (6 000 лв отстъпка за стар автомобил и нов Лансер), като се надявам и да има и допълнителни отстъпки покрай панаира в Пловдив. Изчетох цялата тема до момента, както и доста допълнителни постове в други теми, та основното ми питане е ако трябва да се съпостави реално и трезво нивият Лансер с новата Корола и Мазда 6 какво е вашетп мнение? Дилемата при мен е доста сериозна и основната ми питанка е дали да е Мазда или Мицубиши (Маздата може да е комби на което ще си спестя ДДС-то, но пък при Митцубиши ми изкупуват старата каручка, която доста километри вярно ми служи - Алфа 156). При Митцубиши ме притеснява и факта че дизела е на VW и съм се насочил към 1.8 + CVT ... И така . Моля ви за съвет.

 

Колега, мое лично мнение, е че Маздата има по-хубава задница от Мициту, за предницата е обратното.

Днес се качих в в една Мазда 6 - изглежда екстра и отвътре!!! НО някак си не се почуствах толкова добре както в Мици!

Стори ми се малко "пенсионерска", докато като се кача в Лансъра - чувстам се жив!

Моя избор е Лансър!!! :mitsu-smiley: :icon_rock:

 

П.П. За жалост немога да сравня возиите на 2та автомобила, но самото излъчване на Мициту е невероятно!

В крайна сметка, което и да избереш съм сигурен, че ще му се радваш много! :icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...