Премини към съдържание

Новият Lancer - добри и лоши страни


na4о

Препоръчано мнение

Здравейте,

Реших да си купувам новия лансер и ще ми бъде интересно собственици на новия ланцер да споделят какви проблеми и ядове мога да очаквам.

Иначе аз веча имах едно Мицубиши и сам се обедил в качеството на тази марка.

Незнам защо обаче хондажиите говорят, че новия лансер бил направен от по-некачествени материали и затова бил малко по-евтин от хондата?

Какво мислите по въпроса?

 

Иначе сaм се спрял на Invite 1.8 MIVEC и мисля идната седмица да отида да си го поръчам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 544
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Публикувани изображения

Ако искаш аз мога да ти кажа какви са недостатъците на Хонда Акорд след 2003, после ти си прецени кое ще си вземеш. Първото нещо е тънкото покритие на боята, като предния капак доста бързо започва да страда от неприятни малки язвички от срещите му с камъчета.Същия проблем има и хромираната решетка , която се бели и повечето собственици на Акорд са я сменяли още гаранционно. ABS сработва малко по рано от необходимото и зимно време това създава едно доста неприятно усещане. Ако имаш система за измиването на фаровете, то тя е гениално свързана към чистачките и ти заминава понякога повече течност, отколкото гориво. Въпреки че е висок клас автомобил, само шофьорското стъкло има комфорт функция, като на останалите трябва да държиш копчето като идиот докато се вдигне.За пример на Галант тази функция си я има още от 97г. Ако имаш навигация, то тя върши работа само са музикални дискове, като не чете DVD формат, което е доста ... :icon_blush: като се има предвид сумата, която плащаш за нея. Има и още някой други такива дребни неща, заради които може би Хондата е по-скъпа, но в момента не се сещам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Реших да си купувам новия лансер и ще ми бъде интересно собственици на новия ланцер да споделят какви проблеми и ядове мога да очаквам.

Иначе аз веча имах едно Мицубиши и сам се обедил в качеството на тази марка.

Незнам защо обаче хондажиите говорят, че новия лансер бил направен от по-некачествени материали и затова бил малко по-евтин от хондата?

Какво мислите по въпроса?

 

Иначе сaм се спрял на Invite 1.8 MIVEC и мисля идната седмица да отида да си го поръчам.

Съодношение цена качество е добре. Има си и +ве и -нуси, но + са повечко. Моя съвет е да си поръчаш Intense, по-добър е а е само малко по-скъп. :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За цената си няма равен! Естествено винаги могат да се намерят кусури, но определено плюсовете са много повече. Малко е трудно да се изброяват, защото трябва да се сравнява с определен друг автомобил, което аз не мога да направя, защото не съм карал други нови коли :icon_blush: Мога да ти кажа какво на мен не ми харесва, но пък никога не можеш да си сигурен, че и при другите марки не е така.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Минуси:

- Доста шум, като се кара по некачествен асфалт (с течение на времето се свиква)

- Нефабричната аларма

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Минуси:

- Доста шум, като се кара по некачествен асфалт (с течение на времето се свиква)

- Нефабричната аларма

Това с шума е от гумите...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ЕДИН ОГРОМЕН МИНУС - пластмасите по таблото и вратите почват да скърцат още на 4-5 хиляди километра!

просто не е за вярване!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ЕДИН ОГРОМЕН МИНУС - пластмасите по таблото и вратите почват да скърцат още на 4-5 хиляди километра!

просто не е за вярване!

 

 

А, да, това е много вярно! При мене скърцането си го имаше от самото начало и се оказа жабката, особено когато е пълна.

 

А колкото до шума, май един колега тука от форума правилно забеляза, че багажникът не е добре уплътнен и от там идва най-вече шумът в движение. Наскоро се возих отзад на моята и ми си стори доста по-шумно, отколкото като съм си на волана. Но съм убеден, че и шарката на гумите е причина, защото над 130 км/ч значително утихва.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ЕДИН ОГРОМЕН МИНУС - пластмасите по таблото и вратите почват да скърцат още на 4-5 хиляди километра!

просто не е за вярване!

Е с тия паважи в Пловдив няма кола,която да не се разскърца, особено ако си с ниско профилни гуми.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е с тия паважи в Пловдив няма кола,която да не се разскърца, особено ако си с ниско профилни гуми.

 

истина е, че в Пловдив има бая паваж, обаче гледам разни други коли/нови Астри например/, дето почти нищо не им мърда за 2 години!? но както и да е, колата е взета, ще си я карам, въпреки че това е огромно разочарование. поне за мен....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При мен (София) всичко е наред все още (4500+ км), но и аз имам усещането, че ще се раздрънка скоро. То навсякъде пътищата са ужасни, а с това спортно окачване си е нормално да се случи. Пък и е поспестено от едни места за сметка на други...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам гумената кора в багажника, която се предлага като аксесоар и шума си го има.

 

 

Колега, каква е тази кора? Къде се слага и каква й е целта? И има ли някакъв ефект по предназначение?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, каква е тази кора? Къде се слага и каква й е целта? И има ли някакъв ефект по предназначение?

Слага се върху пода на бажника и цялата е от гума, като вана. Има борд 4-5 см. Ако нещо се разлее няма да ти попие по колата и много лесно се чисти.

 

post-2386-1218696995_thumb.jpg

 

Trunk tray MZ314011 - 189,40

Това е от преди 4 месеца някъде цена. Може да има промяна до сега.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Току що направих тест драйв на новия лансер 1.8 с типтроник. За визията нямам какво да кажа, освен че е нечовешка! Вътре е удобен и с добро обзавеждане, но пластмасите по таблото са си пласмаси :mad: . Двигателя също е шумен, но пък има добър звук. Колата беше с 18-ки джанти и въпреки това возеше меко - почти като Галанта ми, който със 17-ки. Скотосната кутия е перфектана, направи ми много добро впечатление. Все пак таблото доста дразни с евтините на пипане материали, но все пак бих карал тази кола с голямо удоволствие!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При мен само докато загрее е доста шумен, но все пак си работи и на 1500 оборота на място. Впоследствие не мога да го чуя, стига да не го настъпвам де, но както ти самия каза звука е добър тогава :). Ще купуваш или просто се поразходи? :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

колеги,как да си наглася бордивия комп да показва консумация на гориво на минато растояние,а не на средна скорост ? задържах "ИНФО" и не мога да върна старата опция .. ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пласмасите са навлезли навсякъде. Ако искате нещо истинско трябва да се бръкнете за 6 цифрена сума.

Във всички нови коли се слагат пласмаси. Най-много ме дразни като видя кола с кожен салон и пласмаса. Както се казва на гол задник чифте пищови.

Спорното окачване не предлага комфорт, но пък дава по-голяма стабилност. При 200 км/ч колата се държи като BMW пета серия при 130км/ч. Завои, които с лимузина ги вземат с 120-130 Лансера ги преодолява с над 150.

Няма да обсъждам поведението на Лансера в планински път с много завои. Само ще си губя времето-няма друга такава кола. Всичко това е изпробвано, а не празни приказки.

Самото купе е преизчислено да издържа с 50% повече на огъване и осукване, защото на него стъпва Ево 10 и тези 300 коня ще трябва някой да ги носи нали. Ако сте обърнали внимание под капака има място за още половин двигател, а от предния спойлер до радиатора има близо 50 см място. Може да се сложи цяла филхармония за клаксон или сирена от голям кораб, та като свирнеш на някой заспал по светофарите да се събуди.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А тва нещо с пластмасите дето го казвате хич не ми харесва. Той моя лансер още не е дошъл, сега в началото на септември трябва да дойде ама ако наистина така се разскърцва ше е много зле. И то е ясно че при тоя клас коли всичко е в пластмаси ама повечето коли издържат доста повече, явно пластмасите са им по качествени. А другото което е дори и Ево-то дето е за 115 хиляди, пак е с такива пластмаси около таблото и по вратите и наистина са се изложили ако така става и то толкова бързо, надявам се да не стане ама май ше си остана с надеждата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...