metropolis Публикувано 30 септември 2008 Сподели Публикувано 30 септември 2008 Аз съм удрял пес със около 100км с голфа през нощта, ами какво да ти кажа, излезе ми 800лв това куче - броня, фар, маска, радиатор, халоген, мигач...и имах 100м спирачен път, щото песа остана под колата и го влачих малко преди да спра ... Абе кофти тръпка, друго си е ти да видиш какво става от едно куче с тая скорост.. Модераторски контрол.Колега, ползвайте главни букви в началото на изреченията. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 2 октомври 2008 Сподели Публикувано 2 октомври 2008 Ето едно филмче за MIVEC двигателите и не само. И още: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVAN VR4x4 Публикувано 2 октомври 2008 Сподели Публикувано 2 октомври 2008 Новичкият Лансер е доста шумен и не за друго, а защото няма уплътнения между ламарините! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Georgi Kostadinov Публикувано 3 октомври 2008 Сподели Публикувано 3 октомври 2008 Новичкият Лансер е доста шумен и не за друго, а защото няма уплътнения между ламарините! Между кои ламарини точно няма уплътнения?И ако можеш да дадеш някои линк с информация по въпроса ще е супер ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 4 октомври 2008 Сподели Публикувано 4 октомври 2008 Днес си говорехме с Милен от Пловдив за новият лансер...Чудехме се, като се отключи с дистанционното багажника, как се отваря? Тоест, при положение "отключено" - къде се хваща, за да се дигне капака? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 5 октомври 2008 Сподели Публикувано 5 октомври 2008 За спойлера (само да имаш такъв) ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 5 октомври 2008 Сподели Публикувано 5 октомври 2008 Днес си говорехме с Милен от Пловдив за новият лансер...Чудехме се, като се отключи с дистанционното багажника, как се отваря? Тоест, при положение "отключено" - къде се хваща, за да се дигне капака? Ей, че сте зевзеци. :icon_thumbup: Не видите ли, че се отваря като Ламборджини. Или кебапчетата ви са дебели и не влизат в получилия се процеп. :icon_dance:Ако незнаете и как се затваря може да питате. Ще ви кажа къде е скрита дръжката. :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 16 октомври 2008 Сподели Публикувано 16 октомври 2008 Абе, има ли нещо като паркинг-светлини и ако да, как се пускат? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen Dimitrov Публикувано 17 октомври 2008 Сподели Публикувано 17 октомври 2008 Абе, има ли нещо като паркинг-светлини и ако да, как се пускат? На повечето коли, като си на задна, отзад ти светват една или две бели светлини - зависи от модела. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 17 октомври 2008 Сподели Публикувано 17 октомври 2008 Имах в предвид "паркинг светлини", тоест като съм паркирал ковти, да оставя някак си нещо да свети, или просто го оставям на габарити. Това ми беше идеята. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 28 октомври 2008 Сподели Публикувано 28 октомври 2008 Хора, има ли как да наглася да ми показва постоянни среден разход, а не да го нулира всяка сутрин? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
afterdarq Публикувано 24 август 2009 Сподели Публикувано 24 август 2009 (редакция) Хора, има ли как да наглася да ми показва постоянни среден разход, а не да го нулира всяка сутрин? Не, дори и като го настроиш да го нулираш ръчно и оставиш колата няколко часа загасена и пак се нулира. Имаше тема по въпроса. Имах в предвид "паркинг светлини", тоест като съм паркирал ковти, да оставя някак си нещо да свети, или просто го оставям на габарити. Това ми беше идеята. А паркинг светлините са си габаритите. Те дори и немските коли пак ползват габарити, но просто може да оставиш габарита само от едната страна да свети, като оставиш единия мигач и загасиш. За други паркинг светлини освен габарити не съм чувал да има. Редактирано 24 август 2009 от afterdarq Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 24 август 2009 Сподели Публикувано 24 август 2009 Колата има куп недостатъци, но е красива. Не че го компенсира, но е успокояващо. Стария модел на истина е доста по-добър като качество, но е грозен и от вътре и от вън. :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 24 август 2009 Сподели Публикувано 24 август 2009 Стария Лансер в Русия се продава за 500 000 рубли.Бе Васко нашите коли като са автоматици имат ли съединител, че ако няма сме на голяма далавера. Само накладки, масло и филтри има да сменяме. Няма да сменяме ремък и ролки, феродов и притискателен диск в комплект с аксиален лагер - голям кеф. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 24 август 2009 Сподели Публикувано 24 август 2009 Стария Лансер в Русия се продава за 500 000 рубли.Бе Васко нашите коли като са автоматици имат ли съединител, че ако няма сме на голяма далавера. Само накладки, масло и филтри има да сменяме. Няма да сменяме ремък и ролки, феродов и притискателен диск в комплект с аксиален лагер - голям кеф.E, защо да не сменяш ремък и ролки ? А обслужването на кутията знаеш ли колко пари ти е ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimy Публикувано 24 август 2009 Сподели Публикувано 24 август 2009 Здравейте колеги нов съм в този форум и пред мен се изправи дилемата с покупката на нова кола. Но каква да бъде тя сивик седан или лансер седан , но от това което прочетох до тук има доста противоречиви данни за лансера и по специално дизела ( наистина ли е толкова зле положението с шума и пластмасите???) И какво бихте ме посъветвали сивик 1.8 , лансер 1.8 или лансер дизел благодаря ви предварително Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 24 август 2009 Сподели Публикувано 24 август 2009 (редакция) Имат съединител и то двоен. Ще ни се вземе акъла от плашане при обслужването. Някаде 900-1000лв е ако не се лъжа.Ама кефа цена няма, а гъзарията почивен ден. Така че карай и си свиркай. Само приготви си да имаш 1000лв на около 90-95 000км да ги дадеш в сервиза. Аз от сега се глася психически за това. А обслужването ще е в Дарс Ауто на 100%. :icon_thumbup: Редактирано 24 август 2009 от Vasil Sivkov-Noby Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 24 август 2009 Сподели Публикувано 24 август 2009 Здравейте колеги нов съм в този форум и пред мен се изправи дилемата с покупката на нова кола. Но каква да бъде тя сивик седан или лансер седан , но от това което прочетох до тук има доста противоречиви данни за лансера и по специално дизела ( наистина ли е толкова зле положението с шума и пластмасите???) И какво бихте ме посъветвали сивик 1.8 , лансер 1.8 или лансер дизел благодаря ви предварителноПич, иди на тест драйв и ги опитай всички варианти...Така ще се убедиш сам, че дизела не е толкова шумен вътре, колкото те наплашиха в другият форум...Никой хондаджия не е карал Лансер дизел, а така го оплюха, че гледам още се чудиш какво да вземеш...А , и като тестваш, опъни го на магистралата със 180 на 6-та скорост и му виж моментният разход от 4.8 л. и мисля че веднага ще ти изчезнат колебанията...А 1.8 бензиновият, наистина си погорява доста... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimy Публикувано 24 август 2009 Сподели Публикувано 24 август 2009 (редакция) Благодаря колега , при всички случай , ще има тест драйв. И тогава ще се реши . Редактирано 24 август 2009 от dimy Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 25 август 2009 Сподели Публикувано 25 август 2009 Марио, може да гори повече бензиновия, ама е :mitsu-smiley: за разлика от немското печле. И Аз си бях харесал печката, ама като ми казаха, че е немски, а даже и скоростната кутия също е немска. Да не говорим, че нямат автоматик дизел. До преди това карах 1.9 tdi. Хубав и икономичен, ама на 3500 оборота приключваше удоволствието. Ако иска икономичен и малко по-шумен автомобил, да си вземе печлето. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niikoo Публикувано 25 август 2009 Сподели Публикувано 25 август 2009 Скоростната кутия е на AISIN !!! Като вдигнеш предния капак и погледнеш долу в ляво се вижда много ясно изписано. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pavkata JPN Публикувано 25 август 2009 Сподели Публикувано 25 август 2009 Здравейте колеги нов съм в този форум и пред мен се изправи дилемата с покупката на нова кола. Но каква да бъде тя сивик седан или лансер седан , но от това което прочетох до тук има доста противоречиви данни за лансера и по специално дизела ( наистина ли е толкова зле положението с шума и пластмасите???) И какво бихте ме посъветвали сивик 1.8 , лансер 1.8 или лансер дизел благодаря ви предварителноБратле дизела не е чак толкова шумен колкото го говорят, а повечето изобщо не са го карали и само цитират разни платени списания (Ауто Билд и компания)!!! :icon_censored: По отношение на пластмасите - при мен скърцането се оказа от глупавата аларма монтирана в България..... като са изкарвали грозната лампичка над таблото и са измъкнали някаква щипка. Без коментар просто, но навсякъде където е пипнала българска ръка..... :icon_crying: Няма да сбъркаш с дизела най-малко по отношение на обслужването (провери какви пари са филтрите на Хонда), а вървенето на 2.0 TDI е здраво и след 3500 об.мин. :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimy Публикувано 25 август 2009 Сподели Публикувано 25 август 2009 Един познат има дизел и е доволен , всъщност той стана причината да погледнем към мицубиши. Засега сме се спряли на модификация "INTENSE" - дизел . Но покрай нас и един приятел нещо се замисли и той да взима , ще изчакаме от 1 -ви щяло да има някакви промоций . Пък и ще ударим един пазарлък за 2-те коли . Благодаря ви за информацията. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 25 август 2009 Сподели Публикувано 25 август 2009 Марио, може да гори повече бензиновия, ама е :mitsu-smiley: за разлика от немското печле. И Аз си бях харесал печката, ама като ми казаха, че е немски, а даже и скоростната кутия също е немска. Да не говорим, че нямат автоматик дизел. До преди това карах 1.9 tdi. Хубав и икономичен, ама на 3500 оборота приключваше удоволствието. Ако иска икономичен и малко по-шумен автомобил, да си вземе печлето.И какво като е немски ?Те половината дизели в Европа са на същата фирма и хората си ги карат...А оборотите не приключват на 3500, а тогава е в най голямата си сила...А най интересното е , че върви повече от бензиновият, а гори на половина... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
afterdarq Публикувано 25 август 2009 Сподели Публикувано 25 август 2009 (редакция) И какво като е немски ?Те половината дизели в Европа са на същата фирма и хората си ги карат...А оборотите не приключват на 3500, а тогава е в най голямата си сила...А най интересното е , че върви повече от бензиновият, а гори на половина... Не гори наполовина да ти кажа. Последния път като ходих до морето бях с един приятел с Ауди А4, което е със същия 2.0TDI двигател със 140 коня. Карахме заедно през цялото време, по магистралата сравнително бързо от време на време и към 190-200км/ч. Неговия разход беше малко под 8, а моя малко под 9. И това при положение, че той има и 6та скорост а е и малко по-лек. Така че не е хич толкова голяма разликата. А вървежа е един същ за 2та общо взето, просто дизела има турбо и въртящ момент и дърпа по-рязко. Не подценявайте бензиновия двигател толкова, а пък и той моя още не му е сменено маслото и не е минал 10 хил. км. дори. Ако и аз бях поне над 20 хил. км. и с нормално масло, мисля че разхода ми щеше да е още по-близък до неговия, да не говорим ако имах и 6та скорост. Редактирано 25 август 2009 от afterdarq Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.